Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCirca? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik ben.

Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik ben.

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik be

Je gaat langgggg niet 1300 mics 'waardig-hard' denk ik zo.Denk dat je flinke tollerantie hebt opgebouwd voor lsd! Klinkt voor een leek als mij als 200 mics ofzoiets,

greets
T

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Tijdloos
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben mijzijlf en dat zal nooit veranderen in wat ik al ben; (circa 1300mics rectaal)

Dosis weet ik veel zat denk ik genoeg voel namelijk nu alweer een rare fijne kracht opkomen...
Schat rond de 2200mics totaal ongeveer 1300mics rectaal ingenomen..Voor diegene die het willen weten. Is maar een schatting. Maar heb inmiddels al 100 of weet ik veel hoe vaak getript. Dus vandaar een verslagje van reports van mij. Zou er eigenlijk zo me levensverhaal in grote lijnen uit halen zonder al teveel moeite te doen..

Ik ben nu aan het trippen en schrijf nu eens over waarom ik verder denk ik niet veel trip reports meer zullen komen van mij vast nog wel wat natuurlijk ik kan haast niet anders..... . Solo , en had alles voorbereid en wel eten drinken wat lekkers (mocht het mogelijk zijn). Zoals jullie nu al het lezen klopt mijn taal niet meer met deze woorden. Daar komt mijn probleem. Het is eerder men levensverhaal wat ik open en bloot zou geven, niets tegen jullie maar dat is persoonlijk. Een gestoorde mafkees die een wajong heeft en zichzelf maar met moeite op de ladder omhoog klimt om een nieuw leven te leidden in het onbekende waar ik toch al ben ; maar kijk maar niet meer achterom anders word ik gek van sommige momenttjes.. Neem dat op hoe je wilt en zijn voor mij teveel wegen mogelijk voor vele... Maar ik ben nu op het moment dat ik niet tegen kan tegen alle bull shit van sommige instanties/mensen etc. ik ga te ver jullie details in als je zo door gaat een project van van kost dat toch een miljard jaar.
Ik duik in alle studies/boeken die ik volgen moet op sommige momenten, Vervelende dag gehad op thuiskomt van vakantie maar dat heb ik al even snel verwerkt voor dat het er is. Iedereen heeft zo zijn rot dagen!

Na 20-30 minuutjes waren de gordijnen al aan het dansen als je maar kan waanzinnigen, waarin ik ze opendeed en verblind werd door de zon/schoonheid... Die me alle kracht liefde geeft om me verder te gaan in me normale leven. Maar nu word het toch echt anders Ik kan eigenlijk niets zijn behalve Stel je een groot groen vierkant voor Die allemaal groen waren met gezichten erin met hartjes erin en uhm ga te vel detail beschrijven denk ik. Tot ik me plek erin kan vinden( leuke mindfuck:) Ik hoor iemand te zijn die ik niet was, ben nu in de persoon gestapt met me volledige acceptie en heb mezelf waardig gegeven en was een wat kan je het noemen in deze termen Soms is het dingen die niet weten die beter zijn/worden Geen Leugens of enige onzin van mij naar mensen die ik niet hoef niet te kennen. wantrouwen,liefde/Vrouw liefde zoals jij dat alleen maar lijkt te bloemen als een prachtig verstelbaar ,energie,drama,realiteit/fictie(non fictia) en realiseer me meer dan ik me kan voorstellen/verwerken/kan bedenken en er is zijn. geen niets behalve een hart in me hart die er vaak was.. Maar ik heb nu de zon gevonden en ja positive voel me namelijk levender dan ik ooit gevoeld heb! :hearteyes: Wat liefde kan doen met iemand is soms echt een kleine zware kei in de rots die vol liefde overvloed/overspoelt in de prachtige waterval in paradijs. De tijd heb ik al zoveel malen mee gekloot ben er bijna gek van geworden een paar keer maar ik vind het bijna altijd fijn. Kan nooit te lang duren voor mij! Laatst boodschappen gedaan en naar me shrink geweest (ga daar eens in de 5 maandjes ofzo) heen)

Nu bedenk ik me ook dat ik in jullie ogen nu gek ben na blabla, De les die het mij heeft gegeven is meer dan 9999x99999 goooogool psycs vandaar dat ik iets probeer duidelijk te maken. Doe je huiswerk en je hebt alle goede geschiedenis (wat geschiedenis is natuurlijk :P)
gaan ja lang niet altijd leuk... Denk aan ellende pijn verdriet/wanhoop/wantrouwen?!. Maar ik ga dit keer niet stoppen tot ik de wereld in me hoofd in een heerlijke weide op me kop kon zetten/neem dat letterlijk op en wil nu gewoon leven mixsed in to them terwijl ik lag op een handoekje met de zon in de wei met een joint en ik smolt weg daar.. De reis duurde even dat is een ander verhaal maar ging prima lette teveel op alleen in het verkeer waardoor ik soms de normale dingen als auto's niet zo op let dus ben half gelopen/gefietst toen erheen
En daar kan ik me niets anders dan verafschuwen naar mijn ego wat maar al te veel demons en onzin me probeert te kwellen je kan er veel van leren maar ben daar al een hele tijd geweest... nu word meer dan woest het woord zijn kan. Ik ben alles verloren en heb weer geleerd dat ik op echte vrienden die ik altijd meer dan vertrouwen zijn kan. En baal ook altijd als ik ze ergens niet bij kan of lukt te helpen. Oke kan kan kan mezelf soms echt niet meer uit klappen leggen drogen of wat dan ook.Ik voel me nu echt iemand anders iemand die ik lang hoor te zijn maar nu pas beseft mwat hij allemaal kan doen. Er is teveel wat ik kan doen voor me gevoel maar of dat een oplossing bied lijkt me nie, Ik kan de wereld in trip in en zomerweide de wereld op me kop zetten zodra ik me ogen sluitte en kon daar vliegen eten slapen liefde,eten niets meer is perfect behalve een misschien bijbel, Het enige wat ik nodig heb is muziek in trips buddha-bar tot eminem supperclub en wiet dat vind ik nou eenmaal zo heerlijk dan. :P
Ik schrijf over iemand/niemand zonder dat de persoon het weet maar heb meer dan liefde goed kan zijn voor me gevoeld1! IRL Prissy you're the one who can make the spark to let me entertaint you. I Adore you. Genoeg daarvan nu even.
Heb vele "unieke" trips gehad die ik niemand zou aanraden ze ook te krijgen; oop dat moment is het natuurlijk niet altijd even fijn.. maar ze hebben me uiteindelijk juist uit de as gehaald. Ik voel me nu zo anders als anders maar zijn kan /dom/stom/filisoof/idioot/Sterk/fantasierijk of wat men het ook wilt noemen,.. voor diegene waar het bij nodig is. Ik snap het ook allemaal niet meer het uitleggen ervan is als een puzzel die nog niet af is,zo voel ik me nu. Kan n wel alle details geven maar dat is me levensverhaal dus dat kan ik niet posten snappen jullie vast wel... Teveel details/liefde/drama/paniek/vrede/onverdraaglijke haat.. Heb al me bagage van me af moeten doen om weer zelf verder te kunnen. Ik kan me zo een disneypark inbeelden in een normale dag op een leuk/lief plekje ofzo... :hearteyes: Maar ja nu moet ik me de echte betekenis in dit eruithalen. Wat niets anders is dan mijn ego zodra dat weg is heb is zelfs muziek teveel gevraagd (op sommige albums na) Iedereen heeft me keihard een hel in gedauwd waar ik al uit was ik kende dat poortje al voordat ik het moest beleven. En heb er teveel van mezelf laten zien en blijkbaar kan ik zo van een sneeuwbal een lawine maken hier en daar met vol Vrolijk liefde gevend help bied aan degene de het nodig hebben. Wat verwacht men van een persoon? Wat jij zegt dat je bent.
Ik heb zoveel haat woede moeten doorstaan maar alles laat ik over me heen gaan even snellslow it gaat vechten ertegen is (bijna) om te lachen al helemaal niet bekend met een nieuw iets?! Je moet het over je heen laten gaan zo zal je denk ik bijna zeker zo over, Ik moest weg van het onbekende en dan kom ik een nuthouse :confused: haha Ik snap de dingen velen male beter dan ze zich ooit zullen/kunnen indenken/beelden/voorstellen/objectieve mening hoe ver gaan de details soms.. Ik word er moe van maar dat is nu bij deze los geknipt. Zit nu gewoon in mezelf die geen geschiedenis meer wil horen en al helemaal niet hoe erg de details van dat pad ook daan. Maar dan word het report veeels te lang als ik zo doorga. Voel me echt weer als mezelf zonder alle bullshit van vroeger en kijkt alleen maar vooruit, stopt niet voor zijn eerbied, respect, of dat ik me eigen verwachtingen naleef.

Tegenwoordig val ik zo in slaap als ik keihard op de lsd trip,voel me er nu echt te fijn ontspannen van, en stap zo in een andere wereld en I love it :hearteyes: . Hoewel slaap; ik beleef de de meest raarste/mooiste/vrolijkste/geluk/ongeluk/naarste dingen die ik zag met me ogen dicht of aan dingen dacht die onmogelijk lijken soms of to logisch dan het zijn kan. Of zo pijnlijk zijn dat het toch geen zin had om me proberen ertegen te verzetten maar beter zo snel mogelijk naar de echte feiten, details,waarin ook feiten zitten zo kan je lang nadenken over iets waar je gek van zou kunnen worden (ligt natuurlijk aan iedereen anders persoon tot persoon alles werkt anders niemand heeft hetzelfde lichaam geschiedenis waar ik een film mee kan maken/of wat dan ook) Maar eenmaal dat aan de kant, is het weer welkom terug in het land waar antwoorden vast niet beantwoord worden, tenzij je misschien een heldere piek hebt; alleen vergeet ik dan sommige dingen echt alweer in dezelfde 5 seconden ( of minuten voor mijn gevoel) wat erg frustrerend is natuurlijk soms, dus nu altijd een paar noteblocks overal zodat zo wat op kan schrijven mocht het komen. Zijn echt vreemde dingen die er komen soms wat niet te omschrijven valt maar ja zo is het nou eenmaal soms. Maar soms krijg je een geweldig idee/impuls waar niet veel of iets tegenop kan(bel zo naar een advocatenkantoor stijf onder de acid om met de eikels te praten daar als het moet(om persoonlijke redenen) dan krijg ik de echtte antwoorden ook sneller heb ik het idee... Tever doorgedacht van feiten tot de meeste nano kleinste details. Die er teveel zijn soms. Voel me daardoor niet gelijk super of of geweldig/beter of wat dan ook eerder was het idee een deuk in me hart die langzaam weer uitdeukt. Wou het niet eens maar ik moest doen wat wat ik moest. Zelfs na wat veel mensen een echte nachtmerrie is gebeurd in me persoonlijke leven, zullen ze nooit begrijpen dat ik daardoor eerder meer zin krijg om het weer te doen. Maar dat gebeurde laatste tijd wat meer, maar trip gemiddeld eens in de 3 maanden met uitzondering van 2 maanden geleden.

Sorry

voor het rare report ik edit het morgen wel maar heb nu iets teveel liefde die uit me barts en weet echt even niet waar hoe en wat maar Hij weet wel beter,Dit ik kan me op dit moment de tijd stop zetten tot over uhmm geen idee eigenlijk dat zie ik onderweg wel. Alles is toch kapot scheef schuin in me leven totdat er ineens een als een verleiding maar al te mooi woord is; daardoor word getroffen en die persoon ons in hun ons handen.Wanneer je onderstebovenopjekopstaat wanneer je iets gevraagd word wat seriuees is. Ik heb zelf ook vaak genoeg flinke schijt aan had aan bepaalde wat ze of iemand of iets of wat dan ook.... zucht. Ik praat gewoon tegen mezelf nu mja heb toch niets te verbergen :) Maar den ziek en woest in waanzin kunnen zijn. Heb nu Maar wat wat sommige vinden het treurig maar het is iets wat moest LSD heeft me meer dan ik kan uitleggen tijdens deze trip allemaal voor me gedaan het heeft me zon gegeven wanneer ik het het hardst nodig had. Heb een nieuw leven wat toch niet geloofd dat ik zeg als ik antwoord op een vraag alles goed? “ Ja beter dan goed kan zijn” Vele snappen vast wel dat alles uit dat spul komt rechtstreeks behalve niemand jou, Daar sta je dan met beide voeten op de grond in de harde koude wind ben ik het misschien maar slechts die enkel een heel geheimpje heeft zoals iedereen wel heeft. Maar van sommige details kunnen sommige mensen zo'n drama van maken terwijl het niets is/was of het was wat het is. Geen onzin meer.
Ik ben iemand waar tot nu toe niemand mee een naam voor zou geven,,,
Ik stop niet tot ik mijn eigen verwachtingen heb nageleefd! Letterlijk en serieus word genomen met de mensen met wie ik te maken heb,.

*Heb het een beetje aangepast maar mijn excuus voor de vreemde schrijfstijl weer. Maar get is eigenlijk niet te verwoorden; wat ik allemaal heb meegemaakt erop.*

Sorry dit is meer een verzameling van me laatste trips.Groetjes een rustige tripper ergens genietend van de ochtendzon inmiddels let niet teveel op me :hearteyes:
Als iemand echt de dosis(s)(en) wilt weten:
Geen idee! Maar kan je wel vertellen dat het echt was :cry: :hearteyes: :confused: :grin: :stoned: :rolleyes:



**********************************************************************************************************
Een ander reportje wat ik er bij post nu even aangezien die toch 1 of 1,5 week later was. Hopelijk een stuk beter te volgen dan die hierboven. Zie de trip eigenlijk maar als 1 grote plezierige en nare mindfuck :hearteyes:

De dosis weet ik niet maar zal niet minder geweest zijn dan 1mg rectaal.

Hallo trouwe df bezoekers..

Me vorige report(s) waren wat warrig.. dus probeer het nu goed te maken met een nieuwe ervaring. Hopelijk een stukje minder warrig dit kleine reportje hieronder..

Dosis – ?
Wie? Alleen
Hoelang? Geen idee lang genoeg, heb teveel met de tijd lopen spelen :hearteyes:


Na wat narigheid wat soms komt en gaat zo onverwacht hetkomen kan.. Was het tijd voor een nieuwe trip om verder te gaan. Mindset: Helm op gordels om!

Nadat de zon opgekomen was maar even een foto gemaakt en weg gegaan naar het onbekende!
Eenmaal genomen ging ik naar het bos om daar te genieten van een heerlijke zonsopkomst in de hei te fijne plaats voor mij dan er is om lekker met een handoek in de zon te liggen. Had al een pakje sigaretten vol met joints en wat sap en fruit bij me. Circa 30 minuten later voelde ik het inslaan als een soort bodyload iets wat in me ging en in me zit. Toen begon ik het gras , hei, bomen en alles zoveel patronen tte bwegen en vervormen, dat ik maar grotendeels eerste tijd van de trip met me ogen dicht heb genoten van de zon en van wat heerlijke buddha bar muziek, En zelf lekker wegdroomde in de beelden die ik voor me zag, en voelde me heerlijk opgeladen door de zon, en had zo de meest prachtige beelden waarin ik verder in weg zak, nog dieper, en dieper, kijkend of er een eind is aan de “Hole” maar teveel details die op feiten gebaseerd zijn, waarin weer meer details zijn. Je kan erg diep gaan zo tot je het niet meer leuk vind of het nodig vind een benzo te pakken, maar als je alle angsten overwonnen hebt die je op dat moment hebt (of bewust van bent) en je echt als een soort van herboren voelen, zodra je uit het vuur ook de zonnige zijde kan bekijken van de zon :confused: . Heb zo vele uren weg gedroomd op dit niveau. Kwam ook op een aantal conclusies wat ik (nog) niet snap, zo verdoemd logisch en frustrerend sommige dingen lijken/zijn uh..

Na een aantal uurtjes pakte ik wat fruit uit me tasje Lekker frambozen,aardbeien, . Meer dan ik me wensen kon toen natuurlijk wat heerlijk zijn die dingen toch.
Zo smelte ik weg daar in de hei en voelde me (n)iets. Me familie heeft bij al keihard de rug toegekeerd, dus krijgen hun hetzelfde ervoor terug logischerwijs Stop met in het geschiedenis leven. Dus had eigenlijk niets behalve een lieve vriendin die niet bij me kon zijn vanwege een weer veel te lang verhaal.. Dus ben ik maar in mijn eentje door moeten breken. Koste me veel moeite maar heb mezelf goed staande weten te houden gelukkig.. Wist niet wat me overkwam.. Zoveel er is wat je niet ziet Blijf het maar raar vinden net zoals het voor jullie ook klinkt.. Ik noem de lsd een self limiting drug na een tijd heb je het, en heb je het niet meer nodig mocht je dat denken dan., Maar er zijn teveel wegen om te beschrijven om ernaartoe tegenaan. Waarvan de meest moeilijkste voor mij was dat ik echt even helemaal op zelf sta zonder familie of iets op het papier... Eng vond ik het eerst maar eigenlijk is het ook een ander soort bevrijding van alles. Voel me nu heerlijk vrij meer dan ooit en ook meer levend dan ooit. De trip ging helemaal harder na wat wiet gerookt te hebben.

Na een paar jointjes in (volgens mij) korte tijd oprookte ging ik nog dieper in mezelf kruipen dan dat ik al aan het doen was. Kwam daarbij tot de logische les “wat je moet, doen doe het goed!*
Wat alang nja laat maar.. Tever ging ik op in mezelf, werd volgens mij 1 of 2 uurtjes “wakker” nog steeds even diep in elkaar uit elkaar als ik al was. De zon werd mij inmiddels te heet dus ging ik even naar de schaduw kant.. Wat natuurlijk meerdere betekenissen kan hebben... Maar goed heb een moeilijke maar gulden midden weg moeten vinden/creëren/ voor me familie. Dus blijft een magneet maar die magneet is soms een tegenpool.. Ik ging verder tot ik niet meer kon maar kwam alleen maar mezelf tegen. En elk moment is een moment dat verandering kan brengen. Ik zal niet stoppen voordat ik mijn eigen verwachtingen naleef, Maar komt op neer wat men al vanaf jongs af aan hoort.. maak het beste van je leven iedereen kent het wel. Is iets wat je van je vroegste herinneringen vast hebt diep.. Maar goed eenmaal uit die mindfunk zit ik met het idee van JIJ doe nu wat je kan doen en net zoals sommige thee feetjes fantasy klinken zoals vroeger... Ik stop hier even het report voor nu maar heb wel wat leuke fotos gemaakt komen er aan die waren van de lucht wat al teveel was op dat moment. Maar LSD is iets wat echt moet blijven zoals het is en ik niet eens nu op moet schrijven omdat het met een inktpotje en een veer is, en je verder kan wegdromen in waanzin/realieit (op dat moment verder nooit problemen dat uit elkaar te houden haha) Maar zo iemand voel als ik altijd al was en pas sinds kort in gekropen ben voelt gek maar voelt meer dan gastvrije liefde, drama, alles wat er is , is daar. Kan het niet anders meer uitleggen heb al het gevoel dat ik meerdere pagina's nodig heb op hetzelfde stukje report bij iedereen daar te krijgen mja, Ik raak weer veel te ver in the “hole” er is geen einde volgens mij. Alleen maar meer vragen die rollen uit de antwoorden die je soms krijgen kan. Veel dieper kan in niet meer gaan en heb al enorm veel detailtjes laten liggen (opzijgeschoven..) En nu verder kijk naar wat de toekomst me te bieden heeft.




Piece to all! :hearteyes:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik be

een dosis die ik zeker en vast niet aandurf! en dan al zeker niet rectaal :tongueout:.
van 1papertrip ga ik al vet hard en deze zijn rond de 100mics schat ik.
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik be

J0rrit zei:
Je gaat langgggg niet 1300 mics 'waardig-hard' denk ik zo.Denk dat je flinke tollerantie hebt opgebouwd voor lsd! Klinkt voor een leek als mij als 200 mics ofzoiets,

greets
Klik om te vergroten...

nou tollerantie weet ik zo niet aangezien dat bij lsd alleen op de korte termijn opgebouwd word. Wel weet ik dat de ene persoon heel anders reageert op een bepaalde drug dan een ander. Mijn vriendin gaat skyhigh op 50 a 75 mics. Ik Neem dan een dosis van 600 tot 800 en ga lang niet zo hard. Heeft denk ik ook te maken dat ik mezelf niet toesta om echt ver te gaan zolang ik niet weet of het helemaal goed gaat met mijn vriendin. De meeste mensen slikken en dan is het afwachten wat er gaan gebeuren en dat valt niet te controleren echter bij mij moet het allemaal goed zijn anders gebeurd er helemaal niets. Ik heb al een keer meegemaakt dat ik behoorlijk geslikt had maar mijn vriendin slecht ging. Ik ben zo nuchter als ik weet niet wat gebleven tot ze helemaal uit haar dip was en de mindfucks compleet afgelopen waren. Ruim zes en half uur na inname begon mijn trip dus pas. hoe het kan weet ik niet maar zo verschillend kunnen mensen dus reageren op drugs.

Wel weet ik dat ik nooit zo'n dosis rectaal zou nemen. Lang trippen is leuk maar bij zo'n dosis gaat het me wel te lang duren. Ook ben ik never nooit niet in staat om fatsoenlijk een trip report te schrijven als ik zo aan het trippen ben en vind ik het ook afbreuk doen aan mijn trip.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik be

Dank voor de reacties! Misschien klinkt het als minder maar precies zoals megatripper zei: Het kan enorm verschillend hoe het werkt inderdaad. Ik was toen ook met een maat van me die ook nam (maar die nam slechts een half zegeltje van ong 400mics en die ging er keihard op voor een een uur 20 of niet langer.. Dan moet ik eerst zorgen dat het met hem goed gaat voordat ik echt los kan komen. Ik kan wel vertellen dat de tijd mij letterlijk in leek te halen en zelfs muziek al teveel was soms, teveel details overal, chaos snelheid, paranoïde, de wazige grens tussen fictie-nonfictie waar ik me meer thuisvoel is net als een balans van alle emoties, gevoelens die je maar hebben kan. Ook een hele tijd pijn aan me buik gehad, maar dat ging/gaat vanzelf wel over. En als ik er echt niet meer tegenkan neem ik wel een tranq als ik echt geen andere keuze meer heb, (gebeurd zelden/nooit haat het namelijk oprecht uit de grond van me hart,,..)

Maar met zon dosis haalt een dia je uit de achtbaan en laat het soms wel op de juiste snelheid afsprelen, het leven,waanzin, Ben vaak genoeg weg (out) geweest onder deze dosis. Het heeft ook lang geduurd voordat ik dit bereiken kon, heb dagen lang in complete chaos gelegen van alles en waar het een beetje om draait in de wereld, heb (te)vaak gehad dat ik dacht kom ik hier nog wel ooit uit? Ben ik tever gegaan? Maar gek laat ik me niet maken door iets of iemand, de aanhouder wint. Maar ik heb veel details weg gelaten over de aard van de mindfuck denk ik..
Simpelweg omdat ik daar toch aan gewend ben als ik een dosis neem als dit. Maar eten kant en klaar panklaar alleen even vuurtje eronder zetten, en zelfs daar maakte ik echt een teringzooi van net zoals overal in het huis. maar dat hoort er nu eenmaal bij als je zo tript elk pluisje wat je ziet kan je zo een verhaal over schrijven en in dingen laten vormen/lijken die maar mogelijk zijn. Geloof je best dat je denkt dat het maar 200mics was, maar ik ik heb genomen wat op zen minst 13x 100mics was (als er niet al meer in zaten per reguliere dosis jammer dat sommige dingen niet getest kunnen worden. Na 1 vloeitjruppeltripje was de eerste keer al kermis en ademde de gordijnen ook mee net zo als al het andere en in me hoofd schoten allemaal kleuren plaatjes, + meer dan ik op zou kunnen schrijven.dus het lijkt me eerlijk gezegd eerder meer dan minder in vergelijking met zegels, of het aan de substantie/kristal ligt weet ik ook niet vind ik deze maar erg helder en compact , en had echt weer het gevoel dit is DE echte lsd maar helaas zal geen lab me helpen natuurlijk. Dus ben ik zelf maar een labrat ofzo? Weet in ieder gevoel dat er veel verschil in de lsd zelf kan zitten. Zolang ik geen dok of professor ben zal ik het nooit weten of zelf met wat creativiteit een schatting krijgen(wat erg veel leek..) Ben al gek geweest maar ben er nu weer uit en voel me gewoon heerlijk ik weet dat er genoeg andere mensen zijn die het ook zo nemen/namen vroeger. Zoals iemand al eerder op het forum heeft gezegd: lsd kan je maken of breken. Ik hoop dat het me gemaakt heeft misschien was ik het zoiezo al. Maar niet bewust van teveel levels van bewustzijn ben ik doorheengegaan,Tot ik na een lange tijd weer in me eigen normale nieuwe/oude bewuste ik kom, wat voor me gevoel weken kan duren op die momenten wanneer ik erin zit. Zoveel details waar je verhalen uit ziet springen, kan het ook niet goed omschrijven nog, enkel helm op gordels om en zorgen dat je alle tijd hebt en zien wat er gaat gebeuren blijft elke keer toch weer hetzelfde op een heel ander niveau, Zelfs de psychiater zei dat ze nog nooit iemand als ik in behandeling heeft gehad. (hoewel 1 trip 10 gesprekken zijn waar ik echt me ziel blootleg, wat maar zelden gebeurd eigenlijk alleen door de lsd ben ik dat gaan leren onder andere dat ik op deze manier mezelf een stuk sneller help naar de echte problematiek en alles weg te vegen tot alleen maar problemen in je zicht zijn van je zelf. Bijna alle testten et cetera heb ik meestal al een paar keer gedaan en zie veel teveel details/eigenaardige dingen door alle tests heen die verband houden met elkaar, net zoals alles in het leven. Waardoor ik bijvoorbeeld bij vraag 13 helemaal mee eens moet kiezen omdat er eerder al een heel duidelijk verband mee is alleen anders geformuleerd dus zou ik tegen mezelf liegen. Alleen komt er toch bananen mango's en ananassen uit. Veel te transparant allemaal vind ik.. Heb laten zien wat ik kan en daar heb ik ook dingen gezegd waar de psycholoog/psychiater of wat voor clown dan ook er zit, niet wist wat hij/zei ermee aan moest. Dus val ze niet langer lastig ermee anders komen er alleen maar meer vragen op de antwoorden die je hebt gekregen. Zo kan het langzaam teveel worden dus laat ik veel details achterwege anders zou iedereen aan me zien als een verdraaide omgedraaide achterste voren idioot die niet weet wanneer hij moet stoppen met schrijven, of met de leugens leven die ik nou eenmaal moet doen met pijn in me ziel maar heb geen andere keus.
Er is 1 persoon die wel erg gedesinteresseerd is in me lsd geschiedenis en hoe het me heeft geholpen om de persoon te zijn die ik nu ben. Aangezien ze nu denken dat ik asperger heb misschien is het ook wel zo geen idee meer ben dat allang kwijt. Teveel nieuwe dingen ervaren die niet op papier kunnen geschreven worden. Ik had alles klaar met antwoorden wat hij vroeg over hoeveel , hoe vaak , of het meenam op vakantie et cetera.. Nu weer hij ook volgens mij dat het een persoon ook echt kan helpen wanneer hij geen emotionele uitklaatklep heb zoals ze dat noemen, lsd geeft me die uitlaatklep en daar komt ozoveel uit. Dat het niet te omvatten is hoe ik het zie zo anders dan hun zich voor kunnen stellen, en heeft soms als je (geluk) hebt waar je er veilig over kan praten aangezien hij het toch al wist. En vond me veels intelligent overkomen voor autisme maar denkt wel aan asperger syndroom, of als je het mij vraagt klotsende hersenen in je schedel die niet veel mensen durven kunnen willen snappen of er misschien zelfs bang voor zijn en me liever gewoon gek noemen. Dan sta ik op hun nek tot ik niet meer weet in wat voor vorm ze dan ook nog morgen doorpraten maar dan op het level dat je hoort te zijn als je met zulke mensen praat.En heb ze laten weten dat ik alles ben behalve gek wat dat volgens hun definiete /opvatting ook is. Voel mezelf niet beter dan een zandkorrel maar hun denken god te zijn soms dus heb hun al een klein deel van het onmogelijke verteld. Maar de rest moeten ze zelf doen mochten ze me zo interessant vinden ik poep de regenboog wel uit voor ze :confused: .Maar ik hoef verder niets meer te weten van ze en ook totaal niet nodig maar als ik ergens in kan helpen waar ik niet over kon dromen kan doen, laat ik de kans niet liggen! Zolang je maar goed weet wat je zegt en ik let beter op zijn woordkeuze dan er woorden zijn voor hun. Daardoor zullen ze me nooit gek aantreffen/verklaren ik zie het voor hun in de ogen die bijna onmogelijk is en dat vind tot nu toe 1 persoon die ik ook persoonlijk ken (een psycholoog) en het een en ander verklaren voor ze. Er woorden allemaal vragen op me afgevuurd terwijl ik die beantwoord, waardoor er voor hun weer nieuwe vragen komen. Een eindeloos iets lijkt het me soms maar ach doet me wel goed af en toe naar hem toe te gaan om wat kleurrijke verkleurde realiteit te vertellen die ik zie soms als hun praten.. Maar goed ik probeer hun te vertellen dat er zoveel meer is dan alleen werken/eten/slapen teveel..
Ik stop maar weer met schrijven want ik heb het gevoel dat ik tever ben gegaan geen punt meer om terug naar te kunnen, niet dat ik daar last van heb, alles behalve maar goed weer teveel details komen eruit dan dus
Ik ga weer veel te lang door.. stomme details.. :confused: :hearteyes:

Klinkt dit meer als een twist3d t@b? die zich kan/probeert uit te uitklappen/rollen/vloeien op alle denkbare vlaktes/ manieren? I' sense that i've gone to far.

:hearteyes:

Ik kan teveel of beter gezegd zo ver in details kruipen dan velen zich kunnen indenken, Maar houd je aan je eigen dosis, ik heb het geluk/toeval?! dat goed is gegaan en alleen maar beter word voordat ik me eigen verwachtingen niet nageleefd heb.
Heb teveel dingen ervaren sorry voor deze wazige lap tekst maar het moest er nog even uit zoals het komt en gaat...
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik be

25tolife zei:
En vond me veels intelligent overkomen voor autisme maar denkt wel aan asperger syndroom, of als je het mij vraagt klotsende hersenen in je schedel die niet veel mensen durven kunnen willen snappen of er misschien zelfs bang voor zijn en me liever gewoon gek noemen.
Klik om te vergroten...

Autisme kan voorkomen op alle intelligentieniveaus. Asperger is een vorm van autisme.
Vaak zie je bij autisten dat ze op sommige vlakken gewoon gemiddeld over boven gemiddeld presteren maar op een paar vlakken behoorlijk beneden het gemiddelde (vooral inzicht in sociale situaties taalbegrip).
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik be

schrijf je reports eens wat overzichtelijker, ik wil er niet eens aan beginnen.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik be

Nibiru zei:
schrijf je reports eens wat overzichtelijker, ik wil er niet eens aan beginnen.
Klik om te vergroten...

Hij heeft het geschreven toen hij nog tripte, logisch dat het nogal hakkerig is :tongueout: Het heeft zo ook zijn charmes.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik be

spacelord zei:
Nibiru zei:
schrijf je reports eens wat overzichtelijker, ik wil er niet eens aan beginnen.
Klik om te vergroten...

Hij heeft het geschreven toen hij nog tripte, logisch dat het nogal hakkerig is :tongueout: Het heeft zo ook zijn charmes.
Klik om te vergroten...

Hoop dat meer dat zo zien. Desalniettemin zo de volgende anders van aard zijn, en wat meer logische zinsbouw etc. Sorry voor het verwarde report zou ik bijna zeggen.
Piece :wave:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik be

De dosis is wel echt crazy :openmouth: , eerste keer dat ik op dit forum zo'n dosering tegenkom.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik be

spacelord zei:
De dosis is wel echt crazy :openmouth: , eerste keer dat ik op dit forum zo'n dosering tegenkom.
Klik om te vergroten...

Er zullen er nog meer komen maar dan met foto's et cetera . Baal er van dat ik deze war heb gepost ergens maar volgende keer zal ik het dubbel en dwars goed maken! Neem er volgende keer gewoon langer de tijd voor nuchter en trippend wat schrijven en foto's en zo een waardig report te maken , met een logische opbouw, was te moeilijk om op te schrijven maar binnenkort komt er 1 goedmakertje sorry voor diegene die het als een wartaal verslag zien! met een volgens sommige *heroïsche dosis* ik noem het gewoon lekker uit je bol gaan! :hearteyes:
***Maar hou je aan je eigen dosis natuurlijk!***
Tot snel! :wave:
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik be

Ik ga het vanavond helemaal lezen, ik kom er nu niet meer uit... Haha!
Maar je hebt me zeker nieuwsgierig gemaakt naar je verhaal, al is het wel even puzzelen. :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik be

T-men zei:
Ik ga het vanavond helemaal lezen, ik kom er nu niet meer uit... Haha!
Maar je hebt me zeker nieuwsgierig gemaakt naar je verhaal, al is het wel even puzzelen. :wink:
Klik om te vergroten...

Heb ook maar wat toegevoegd wat ik hopelijk beter heb kunnen verwoorden :P
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik be

Kom er niet doorheen zonder zelf te gaan flippen eerlijk gezegd. Tis een totaal andere golflengte als je het report schrijft terwijl je tript. kHeb het in stukjes gelezen omdat ik er gewoon niet goed doorheen kom, kan het wel volgen, maar niet echt begrijpen. Ik denk dat ik de jouwe bewaar voor als ik zelf wat meer op dezelfde golflengte zit:wink:
kVind het daarentegen wel super leuk om reports te lezen van mensen die ze op datzelfde moment schrijven, maar ik denk dat er dan toch een naverslag bij moet komen van als je weer nuchter bent.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik be

Muse24 zei:
Kom er niet doorheen zonder zelf te gaan flippen eerlijk gezegd. Tis een totaal andere golflengte als je het report schrijft terwijl je tript. kHeb het in stukjes gelezen omdat ik er gewoon niet goed doorheen kom, kan het wel volgen, maar niet echt begrijpen. Ik denk dat ik de jouwe bewaar voor als ik zelf wat meer op dezelfde golflengte zit:wink:
kVind het daarentegen wel super leuk om reports te lezen van mensen die ze op datzelfde moment schrijven, maar ik denk dat er dan toch een naverslag bij moet komen van als je weer nuchter bent.
Klik om te vergroten...


Zal morgen middag een goede poging doen om de puzzel op te lossen in meer verklaarbare taal zinnen enzovoorts. Maar blijft moeilijk met de dosis(sen). Hoop het goed aan 1 stuk te kunnen breien. Dat word moeilijk maar ik zal me best doen. Ik post als het gelukt hieronder de *herziende versie* ofzo hehe.
Piece!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik be

Zal overmorgen realistisch gezien worden, en dan pas echt een ingekleurde complete puzzel worden.
Sorry voor de andere *golflengte* snap dat het een verre van goed is :flushed:
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik be

Nou nee dat is helemaal niet erg, op een andere golflengte zitten, maar gewoon niet altijd even handig. Je post je verhaal denk ik wel om toch ergens begrepen te worden of je ervaringen door te geven. En ik was er met volle moed aan begonnen want ik hou ook wel van puzzelen.
Wat ook wel eens wil helpen, om het verhaal niet langer te maken om het uit te leggen, maar juist korter. Meer conclusies ofzo of meer samenvatting. Hoe meer details, hoe meer vragen er van komen. Ik probeer het ook wel eens, om naderhand mn bevindingen uit te leggen aan iemand, maar dan vind ik er geeneens woorden voor die in de nederlandse taal bestaan. Blijft toch lastig.
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Circa? 1300mics acid(rec) - Ik zal altijd zijn wie ik be

1300 microgrammen, en dus rectaal, dus van rectaal ga je dubbel zo hard , dus is eigenlijk 2700 mics
ben je zo psychiatrisch dan dat je zoeen hoge dosis aankan,?
ben je zo erg Hippie dat je zoeen hoge dosis aankan ?

psychiatric patients resisted dosages as high as 3,000 micrograms
Klik om te vergroten...
http://www.druglibrary.net/schaffer/lsd/books/bel1.htm

25tolife zei:
Piece to all! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ja toch Peace man,
FlowerPower,.
Dus je ben wel een Hippie !! :wave:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."