Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT - Kleine dosis , monsterlijke uitwerking

DMT - Kleine dosis , monsterlijke uitwerking

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#1
hmmz ja maar de vraag is of anderen dit ook meemaken, vrienden van me ervaren vooralsnog alleen maar de "normale" visuals. Net zoals ik ze eigenlijk ook altijd heb ervaren op de 2 laatste trips na dus. ik snap er nog steeds weinig van iig :)

Als er meer mensen zijn die ineens totaal anders trippen op DMT dan hoor ik dat graag!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat DMT ervaringen verschillen van persoon tot persoon, het valt moeilijk te vergelijken. Een trip zal veel te maken hebben met het moment van je leven en wat erin speelt.
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
lol, en vervolgens plaats je zelf een driedubbele post XD.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja sorry, mijn computer doet een beetje vervelend :) Ik kan het nu niet weer verwijderen, zal een mod wel doen :)
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#5
lol, het is wel droog ^^
S
SjizzelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het 1e wat ik er van kan zeggen is OH MY GOD!

zoals ik hier lees, roken sommigen het in een pijpje, ons werd verteld dat dit niet goed zou werken, toch lees k hier anders:P

Wij hebben het in een flesje gerookt ( een inimini Pissang Ambon ) daar doe je Wolgaas in, maar alleen in het nekje van de fles. dopje eraf natuurlijk en onder het flesje een gaatje boren.

Wij hebben een dosis genomen van 40mg. deze leg je op het wolgaas, en verhit alleen de nek van de fles, de dmt mag namelijk niet in direct contact komen met vuur dan is het weg ( nogmaals zo is het ons geleerd )

wanneer het witte poeder helemaal opgelost is, zet je wel het vuur rechtstreeks op de opening van de fles, en je blaast eerst alle lucht uit die je hebt, en begint de rook naar binnen te zuigen.

Wat er dan gebeurd.............. MIJN GOD!!! je blaast de rook uit en het begint.

Mijn ervaring was alle lichten uit, geen geluid en ogen dicht!.. ik begon heel erg te hoesten en het voelde alsof ik me zelf door ieder gat in mijn gezicht uitkotste mijn hele geest werd in een een poort gezogen die mij naar een tunnel leidde vol licht en gekleurde lampjes!.. vervolgens leidde deze tunnel me naar een ruimte een soort piramide maar dan liggend.. kan het niet anders uitleggen.. wat ik daar mee heb gemaakt en wie mij daar ontvingen.. de tering! het waren elfjes draakjes engelen en duiveltjes die door de kleuren die ik zag wat ik ook niet kan uitleggen:P intens en prachtig! ze verschenen raakte me aan en begonnen om me heen te dansen en te zwieren, later leek het als de oppergod van deze wezens in deze wereld afdaalde, me over het gezicht aaide en weer terug trok in de menigte van kleur en wezentjes.. de wensen danste lieten me het onwerkelijke zien en namen afscheid, zonder woorden maar je weet genoeg.. en laten je weten, "tot de volgende keer" wat een hemels gevoel, als dit het einde is.. dan echt!

Mensen, je weet niet wat je mee maakt.. hier kan geen youtube filmpje van en DMT trip simulatie of iets tegen op, al kun je het er mee vergelijken!

gewoon een keertje doen, er kan niemand zijn die dit niet leuk vind, als is het zo eng en spannend!.. wacht maar tot de wezentjes je aan de hand nemen en leiden door de wereld vol .... geen idee.. maar OH MY GOD! heaven op een andere manier i guess..

Peace! M
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#7
trojan.exe zei:
De hele kamer waarin ik zat werd in hoog tempo in elkaar gedrukt en verfrommelde vervolgens als een propje papier razendsnel tot een kleine kleurige bol die in de hoek van een compleet lege witte ruimte,een kubus,lag.
Klik om te vergroten...

Dit kan ik me dus niet voorstellen. Wat moet ongelofelijk intens en heftig zijn geweest! Hoe kan je dit aan? Ik bedoel, het zou mij gek maken. Btw, goed omschreven :wink:

trojan.exe zei:
'Ik ga nooit meer DMT roken,nooit!!!!'
Ik ga nooit meer trippen!'
En
'DAMMM! HOE KAN DIT???!!!!'
Klik om te vergroten...

Ja dat had k ook wel is na bad-gaan van blowen. En nou voel ik me dus een mietje :tearsofjoy:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#8
Echt overweldigend psychedelisch middel, heb het intussen een keer of 20 gerookt (zonder doorbraak). De body load en visual high zijn zo extreem dat ik DMT niet echt meer aantrekkelijk vind :mrgreen:
s
sjaakiekraakieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sjizzel zei:
Het 1e wat ik er van kan zeggen is OH MY GOD!

Wij hebben het in een flesje gerookt ( een inimini Pissang Ambon ) daar doe je Wolgaas in, maar alleen in het nekje van de fles. dopje eraf natuurlijk en onder het flesje een gaatje boren.

Wij hebben een dosis genomen van 40mg. deze leg je op het wolgaas, en verhit alleen de nek van de fles, de dmt mag namelijk niet in direct contact komen met vuur dan is het weg ( nogmaals zo is het ons geleerd )

wanneer het witte poeder helemaal opgelost is, zet je wel het vuur rechtstreeks op de opening van de fles, en je blaast eerst alle lucht uit die je hebt, en begint de rook naar binnen te zuigen.

spannend!.. wacht maar tot de wezentjes je aan de hand nemen en leiden door de wereld vol .... geen idee.. maar OH MY GOD! heaven op een andere manier i guess..

Peace! M
Klik om te vergroten...

Klinkt alsof jij er wel een goeie ervaring mee gehad hebt en dat in een vrij lage dosis.
Ga dus voor mijn eerste trip die methode maar eens proberen..

Met iniemini bedoel je neem ik aan zo'n soort shotflesje? waar dan bijv 0,2 in zit.?


En een andere vraag: Ik hoor van iederreen van een gelig spulletje en dat van jou was dus wit?
a
advaitaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mooi beschreven. Ik heb 2 keer dmt uitgeprobeert en had 2 keer dezelfde ervaring als jou. Velen spreken over een andere wereld of zelfs een godlijke ervaring maar wat ik heb ervaren is niets anders dan een klap waarvan ik verlangde dat het snel ging ophouden. Had 65mg in mijn pijpje gestoken maar bij de eerste trok voelde ik mijn lichaam niet meer. 2de trok was dus niet meer mogelijk. Gedachten kwamen op of mijn lichaam nog ademde of niet want ik had geen lichaam meer.
Ongeveer zo was mijn ervaringe:

[/quote]
trojan.exe zei:
Aanwezige personen: D,J en ik
Middel : DMT
Pijpinhoud: : ongeveer 50 mg


Sinds de terugkomst van vakantie, enkele weken geleden, heb ik DMT bijna dagelijks gerookt. Vaak wel 2 of 3 keer per dag met dosissen variërend van 40 tot 80 mg. Geregeld nam ik meer dan 1 haal om ze zolang mogelijk in te houden en zodoende te trachten zover mogelijk in de DMT-matrix te geraken.

Gister zou D. Voor de 2e keer een pijpje met me meeroken. Toen hij was gearriveerd besloten we te wachten tot het buiten wat donkerder was omdat ik had ervaren dat de trip dan visueel behoorlijk heftiger was. Intussen prepareerde ik 2 aparte dosissen van elk rond de 50 mg, vulde de pijp met 1 dosis en liet de andere op een stukje papier liggen voor daarna.

Ook J., een andere vriend, die nog DMT-maagd is was inmiddels aangekomen.
Toen het buiten donker genoeg was deed ik het grote licht in mijn kamer uit en 1 sfeerlichtje en een lavalamp aan. De kamer was verduisterd maar nog genoeg verlicht om het interieur te kunnen zien.
D. Ging als eerste, ik zou na hem de pijp opnieuw vullen voor mezelf. Hij nam de pijp in zijn handen en verhitte het witgele poeder. Voor mijn gevoel nam hij geen alles verbrandende hit en dat bleek luttele secondes later meer dan waar.

Terwijl hij zich in zijn stoel liet wegzakken nam ik al staand de pijp van hem over, zette - niet gepland - de fik in zijn restje DMT en zoog de witte rook met een krachtige teug naar binnen. Zonder uit te blazen liep ik richting de bank om op de recamier van de bank te gaan liggen en mompelde nog iets van; 'en J. Er maar tussen inzitten' ( als nuchter persoon tussen 2 trippers ) om vervolgens te damp mijn longen weer te laten verlaten.

Ik sloot mijn ogen voor zo'n 10 seconden maar er gebeurde niks. Geen closed eye visual maar alleen maar een zwarte leegte. Omdat ik dacht dat ik een te kleine dosis had genomen - het restje kennelijk te weinig was - en ik dus waarschijnlijk amper effect zou voelen opende ik mijn ogen weer. Wat ik toen met geopende ogen zag overtrof echter alles van wat ik ooit in welke trip dan ook heb gezien.
De hele kamer waarin ik zat werd in hoog tempo in elkaar gedrukt en verfrommelde vervolgens als een propje papier razendsnel tot een kleine kleurige bol die in de hoek van een compleet lege witte ruimte,een kubus,lag. Meteen daarna werd mijn hele gezichtsveld in de bol gezogen. Alles wat ik nu nog zag waren kleuren. Geen vriendelijke,sierlijke of rustieke kleuren maar stormachtige, razende en kneiterfelle kleuren die uit reusachtige vlammen leken te bestaan die mij compleet omringden en me om de oren sloegen. Ik was in een woeste bonte hellevuur terecht gekomen. Ofzo. Mijn kamer was niet meer. En ik ook niet,opgelost in een oceaan van tinten. Ik stond op , tolde volgens J. Vervolgens behoorlijk op mn benen en probeerde naar mijn hand te kijken maar ook deze was verdwenen,compleet opgegaan in de kleurenmassa. Visueel was het geen dmt trip maar oogde het meer zoals wanneer je je ogen hebt gesloten tijdens een zeer heftige paddo- (versus LSD) rush. Ik aanschouwde dit alles echter met ogen open! Bovendien voelde ik me zeer vreemd, geestelijk mijlen ver weg van de persoon die ik ben.

Paniek sloeg toe, iets wat me zelden overkomt maar het enige wat ik dacht is 'help!', er moet een soort kortsluiting in mijn hoofd geweest zijn!. Hoe kon het anders dat ik van zo'n kleine dosis , -50 mg zat er in de pijp, waarvan D. Toch wel een groot gedeelte zal hebben genuttigd,- ik visueel en qua beleving zo hard en meedogenloos op mijn donder kreeg?! Er flitste door mn hoofd dat mijn brein wellicht teveel te verduren heeft gehad door de velen dmt-trips van de afgelopen tijd en de bezorgdheid kwam op dat ik wellicht nooit meer van dit kleurenvuurwerk zou kunnen ontsnappen. Ik voelde me gevangen in deze visuele orkaan van pracht en praal. Hoe kon het zo heftig zijn?!!Nog steeds in behoorlijke paniekstand probeerde ik te lopen maar omdat ik niks ,behalve kleuren, kon zien zat ik al snel tegen de muur aan en taste deze gedesoriënteerd met mijn handen af .Ik begon me nog vreemder te voelen alsof ik in een ander persoon gekropen was. Ik snapte er he-le-maal geen hout meer van wat er met me was gebeurd.

'Ik snap het niet!'
'Ik snap er echt niks meer van!'

Riep ik herhaaldelijk uit.
Volgens J. Zei ik dit de 1e malen op gewone toon maar kwam het de laatste paar keer als een heliumstem op een hoge toon uit.

'Water' dacht ik, 'water moet ik hebben' omdat ik niks meer van de normale realiteit zag kwam de eigenaardige gedachte in me op dat als ik iets van deze normale realiteit in mijn lichaam zou gieten ik op deze manier uit de DMT realiteit zou kunnen ontsnappen. 'Water!, heeft iemand water voor me!?'
In de verte hoorde ik iemand vragen of hij het voor me zou pakken. Dit bleek later J. Te zijn geweest en natuurlijk antwoordde ik bevestigend.
Hij probeerde mij het glas aan te rijken maar ik zag niks waarop hij het in mijn handen drukte. Omdat ik ook amper iets voelde betaste ik het glas verward met mijn handen. Ik bleek een slok te hebben genomen maar herinner me daar niks van. Volgens J. Bleef ik stoïcijns voor me uitkijken, zelfs toen hij voor me stond om het glas te geven. Ik heb hem nooit gezien.
Nog enige tijd ben ik "blind" geweest door de explosie van kleuren om mij heen. Dit leek lang te duren want het besef van tijd was ver te zoeken.
Tijdens een eerdere lsd trip heb ik trouwens ook een blindheid ervaren doordat de hele fijne hallucinaties een ruis voor mijn view veroorzaakte. Deze DMT blindheid was van totaal andere orde. Voor mijn gevoel was ik daadwerkelijk op een hele andere plek, visueel indrukwekkend echt met zulke heldere en duidelijke beelden.

Op een gegeven moment begonnen de bonte vlammen plaats te maken voor een rustigere kleurige waterval die voor mn netvlies van boven naar beneden leek te kletteren. Langzaam aan begonnen de contouren van mijn interieur vanachter de waterval op te doemen. De stromende regenboogmassa leek dit interieur compleet te overspoelen en het zag er daardoor uit alsof elk meubelstuk aan het smelten was. Dat idee werd versterkt doordat de grote rechthoekige plasma tv in een ronde vorm was gebogen alsof het door de hitte gesmolten was. Door de hele kamer lag er over de grond een soort dampende mist,een dikke laag hagelwitte spookachtige substantie. Ook boven de smeltende meubels hing deze mist. De ruimte leek weinig op mijn kamer. Het zag er spooky, rubber,- en sprookjesachtig tegelijk uit. Alles leek te druipen en in beweging te zijn. Het besef dat de normale realiteit langzaam terrein won van de DMT-wereld drong tot me door omdat ik uiteindelijk toch steeds meer van de kamer begon te herkennen en ook mijn 2 vrienden ineens weer zag zitten. Ik was verheugd door dit besef; 'mijn hersens herstellen zich weer!'Dacht ik opgelucht...

'Ik ga nooit meer DMT roken,nooit!!!!'
Ik ga nooit meer trippen!'
En
'DAMMM! HOE KAN DIT???!!!!'

Waren de zinnen die ik daarna afgewisseld met "woooooooooow!!!!!" herhaaldelijk uitsprak, soms met een hand voor mn mond geslagen van ongeloof.
Ik zag dat J. En D. Me zaten aan te gapen en ze moeten iets gedacht hebben van; 'wat the fuck is er met hem aan de hand dan!'
Visueel bleef alles voor mn gevoel nog lang erg sterk waarna het rustig afnam en ik helder genoeg was om aan J. En D. Uit te leggen wat ik allemaal had meegemaakt. En zij vertelden me op hun beurt hoe ze mij verdwaasd zagen rondspoken door de woonkamer.
Overigens heeft D. Een hele normale en vriendelijke trip gehad.
Om enigszins tot zinnen te komen heb ik daarna met hem nog een heerlijk hasjstickie gerookt.


Conclusie:

Mindblowing. Een ander woord heb ik er niet voor.
Twee dagen later ben ik nog steeds diep onder de indruk en heb zelfs een nederig gevoel. Ook ben ik ergens gegeneerd door het feit dat ik nooit meer gedacht heb op zo'n manier verrast te kunnen worden door de DMT en uiteindelijk toch de controle totaal ben kwijt geraakt. Gezien de dosis was dit qua uitwerking een buitenproportionele trip. En niet alleen dat, maar visueel leek het totaal niet op de vele eerdere dmt trips die ik heb gehad.
Imo bizar; ik trip tientallen keren met als gevolg keer op keer dezelfde soort visioenen te aanschouwen en dan in ene deze totaal andere ervaring.
Ik heb salvia tripverslagen gelezen waarin mensen dachten dat ze iets anders waren geworden, een voorwerp , ander persoon of zelfs een hele ruimte. Ergens heb ik van dit schizofrene gevoel tijdens deze trip ook mogen proeven. Ik snapte niet hoe ik me zo kon voelen en wat er precies was gebeurd. Ik had het gevoel iemand anders te zijn en misschien wel helemaal niet meer normaal uit de trip te komen. Het laatste herken ik van een badtrip op paddo's die ik ooit jaren geleden had toen ik een jaar of 17 was, al viel het visuele gedeelte van toen echt totaal in het niet bij deze duizelingwekkende DMT ervaring.

Ondanks de vele trips door de jaren heen op middelen als dmt, paddo's, lsd, 2ct-7 ayahuasca e.a. Was dit verreweg de meest heftige ervaring uit mn leven.
De komende dagen of misschien wel weken laat ik de pijp mooi in zijn kistje liggen om deze trip in alle rust te kunnen verwerken... :wave:
Klik om te vergroten...
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aanwezige personen: D,J en ik
Middel : DMT
Pijpinhoud: : ongeveer 50 mg


Sinds de terugkomst van vakantie, enkele weken geleden, heb ik DMT bijna dagelijks gerookt. Vaak wel 2 of 3 keer per dag met dosissen variërend van 40 tot 80 mg. Geregeld nam ik meer dan 1 haal om ze zolang mogelijk in te houden en zodoende te trachten zover mogelijk in de DMT-matrix te geraken.

Gister zou D. Voor de 2e keer een pijpje met me meeroken. Toen hij was gearriveerd besloten we te wachten tot het buiten wat donkerder was omdat ik had ervaren dat de trip dan visueel behoorlijk heftiger was. Intussen prepareerde ik 2 aparte dosissen van elk rond de 50 mg, vulde de pijp met 1 dosis en liet de andere op een stukje papier liggen voor daarna.

Ook J., een andere vriend, die nog DMT-maagd is was inmiddels aangekomen.
Toen het buiten donker genoeg was deed ik het grote licht in mijn kamer uit en 1 sfeerlichtje en een lavalamp aan. De kamer was verduisterd maar nog genoeg verlicht om het interieur te kunnen zien.
D. Ging als eerste, ik zou na hem de pijp opnieuw vullen voor mezelf. Hij nam de pijp in zijn handen en verhitte het witgele poeder. Voor mijn gevoel nam hij geen alles verbrandende hit en dat bleek luttele secondes later meer dan waar.

Terwijl hij zich in zijn stoel liet wegzakken nam ik al staand de pijp van hem over, zette - niet gepland - de fik in zijn restje DMT en zoog de witte rook met een krachtige teug naar binnen. Zonder uit te blazen liep ik richting de bank om op de recamier van de bank te gaan liggen en mompelde nog iets van; 'en J. Er maar tussen inzitten' ( als nuchter persoon tussen 2 trippers ) om vervolgens te damp mijn longen weer te laten verlaten.

Ik sloot mijn ogen voor zo'n 10 seconden maar er gebeurde niks. Geen closed eye visual maar alleen maar een zwarte leegte. Omdat ik dacht dat ik een te kleine dosis had genomen - het restje kennelijk te weinig was - en ik dus waarschijnlijk amper effect zou voelen opende ik mijn ogen weer. Wat ik toen met geopende ogen zag overtrof echter alles van wat ik ooit in welke trip dan ook heb gezien.
De hele kamer waarin ik zat werd in hoog tempo in elkaar gedrukt en verfrommelde vervolgens als een propje papier razendsnel tot een kleine kleurige bol die in de hoek van een compleet lege witte ruimte,een kubus,lag. Meteen daarna werd mijn hele gezichtsveld in de bol gezogen. Alles wat ik nu nog zag waren kleuren. Geen vriendelijke,sierlijke of rustieke kleuren maar stormachtige, razende en kneiterfelle kleuren die uit reusachtige vlammen leken te bestaan die mij compleet omringden en me om de oren sloegen. Ik was in een woeste bonte hellevuur terecht gekomen. Ofzo. Mijn kamer was niet meer. En ik ook niet,opgelost in een oceaan van tinten. Ik stond op , tolde volgens J. Vervolgens behoorlijk op mn benen en probeerde naar mijn hand te kijken maar ook deze was verdwenen,compleet opgegaan in de kleurenmassa. Visueel was het geen dmt trip maar oogde het meer zoals wanneer je je ogen hebt gesloten tijdens een zeer heftige paddo- (versus LSD) rush. Ik aanschouwde dit alles echter met ogen open! Bovendien voelde ik me zeer vreemd, geestelijk mijlen ver weg van de persoon die ik ben.

Paniek sloeg toe, iets wat me zelden overkomt maar het enige wat ik dacht is 'help!', er moet een soort kortsluiting in mijn hoofd geweest zijn!. Hoe kon het anders dat ik van zo'n kleine dosis , -50 mg zat er in de pijp, waarvan D. Toch wel een groot gedeelte zal hebben genuttigd,- ik visueel en qua beleving zo hard en meedogenloos op mijn donder kreeg?! Er flitste door mn hoofd dat mijn brein wellicht teveel te verduren heeft gehad door de velen dmt-trips van de afgelopen tijd en de bezorgdheid kwam op dat ik wellicht nooit meer van dit kleurenvuurwerk zou kunnen ontsnappen. Ik voelde me gevangen in deze visuele orkaan van pracht en praal. Hoe kon het zo heftig zijn?!!Nog steeds in behoorlijke paniekstand probeerde ik te lopen maar omdat ik niks ,behalve kleuren, kon zien zat ik al snel tegen de muur aan en taste deze gedesoriënteerd met mijn handen af .Ik begon me nog vreemder te voelen alsof ik in een ander persoon gekropen was. Ik snapte er he-le-maal geen hout meer van wat er met me was gebeurd.

'Ik snap het niet!'
'Ik snap er echt niks meer van!'

Riep ik herhaaldelijk uit.
Volgens J. Zei ik dit de 1e malen op gewone toon maar kwam het de laatste paar keer als een heliumstem op een hoge toon uit.

'Water' dacht ik, 'water moet ik hebben' omdat ik niks meer van de normale realiteit zag kwam de eigenaardige gedachte in me op dat als ik iets van deze normale realiteit in mijn lichaam zou gieten ik op deze manier uit de DMT realiteit zou kunnen ontsnappen. 'Water!, heeft iemand water voor me!?'
In de verte hoorde ik iemand vragen of hij het voor me zou pakken. Dit bleek later J. Te zijn geweest en natuurlijk antwoordde ik bevestigend.
Hij probeerde mij het glas aan te rijken maar ik zag niks waarop hij het in mijn handen drukte. Omdat ik ook amper iets voelde betaste ik het glas verward met mijn handen. Ik bleek een slok te hebben genomen maar herinner me daar niks van. Volgens J. Bleef ik stoïcijns voor me uitkijken, zelfs toen hij voor me stond om het glas te geven. Ik heb hem nooit gezien.
Nog enige tijd ben ik "blind" geweest door de explosie van kleuren om mij heen. Dit leek lang te duren want het besef van tijd was ver te zoeken.
Tijdens een eerdere lsd trip heb ik trouwens ook een blindheid ervaren doordat de hele fijne hallucinaties een ruis voor mijn view veroorzaakte. Deze DMT blindheid was van totaal andere orde. Voor mijn gevoel was ik daadwerkelijk op een hele andere plek, visueel indrukwekkend echt met zulke heldere en duidelijke beelden.

Op een gegeven moment begonnen de bonte vlammen plaats te maken voor een rustigere kleurige waterval die voor mn netvlies van boven naar beneden leek te kletteren. Langzaam aan begonnen de contouren van mijn interieur vanachter de waterval op te doemen. De stromende regenboogmassa leek dit interieur compleet te overspoelen en het zag er daardoor uit alsof elk meubelstuk aan het smelten was. Dat idee werd versterkt doordat de grote rechthoekige plasma tv in een ronde vorm was gebogen alsof het door de hitte gesmolten was. Door de hele kamer lag er over de grond een soort dampende mist,een dikke laag hagelwitte spookachtige substantie. Ook boven de smeltende meubels hing deze mist. De ruimte leek weinig op mijn kamer. Het zag er spooky, rubber,- en sprookjesachtig tegelijk uit. Alles leek te druipen en in beweging te zijn. Het besef dat de normale realiteit langzaam terrein won van de DMT-wereld drong tot me door omdat ik uiteindelijk toch steeds meer van de kamer begon te herkennen en ook mijn 2 vrienden ineens weer zag zitten. Ik was verheugd door dit besef; 'mijn hersens herstellen zich weer!'Dacht ik opgelucht...

'Ik ga nooit meer DMT roken,nooit!!!!'
Ik ga nooit meer trippen!'
En
'DAMMM! HOE KAN DIT???!!!!'

Waren de zinnen die ik daarna afgewisseld met "woooooooooow!!!!!" herhaaldelijk uitsprak, soms met een hand voor mn mond geslagen van ongeloof.
Ik zag dat J. En D. Me zaten aan te gapen en ze moeten iets gedacht hebben van; 'wat the fuck is er met hem aan de hand dan!'
Visueel bleef alles voor mn gevoel nog lang erg sterk waarna het rustig afnam en ik helder genoeg was om aan J. En D. Uit te leggen wat ik allemaal had meegemaakt. En zij vertelden me op hun beurt hoe ze mij verdwaasd zagen rondspoken door de woonkamer.
Overigens heeft D. Een hele normale en vriendelijke trip gehad.
Om enigszins tot zinnen te komen heb ik daarna met hem nog een heerlijk hasjstickie gerookt.


Conclusie:

Mindblowing. Een ander woord heb ik er niet voor.
Twee dagen later ben ik nog steeds diep onder de indruk en heb zelfs een nederig gevoel. Ook ben ik ergens gegeneerd door het feit dat ik nooit meer gedacht heb op zo'n manier verrast te kunnen worden door de DMT en uiteindelijk toch de controle totaal ben kwijt geraakt. Gezien de dosis was dit qua uitwerking een buitenproportionele trip. En niet alleen dat, maar visueel leek het totaal niet op de vele eerdere dmt trips die ik heb gehad.
Imo bizar; ik trip tientallen keren met als gevolg keer op keer dezelfde soort visioenen te aanschouwen en dan in ene deze totaal andere ervaring.
Ik heb salvia tripverslagen gelezen waarin mensen dachten dat ze iets anders waren geworden, een voorwerp , ander persoon of zelfs een hele ruimte. Ergens heb ik van dit schizofrene gevoel tijdens deze trip ook mogen proeven. Ik snapte niet hoe ik me zo kon voelen en wat er precies was gebeurd. Ik had het gevoel iemand anders te zijn en misschien wel helemaal niet meer normaal uit de trip te komen. Het laatste herken ik van een badtrip op paddo's die ik ooit jaren geleden had toen ik een jaar of 17 was, al viel het visuele gedeelte van toen echt totaal in het niet bij deze duizelingwekkende DMT ervaring.

Ondanks de vele trips door de jaren heen op middelen als dmt, paddo's, lsd, 2ct-7 ayahuasca e.a. Was dit verreweg de meest heftige ervaring uit mn leven.
De komende dagen of misschien wel weken laat ik de pijp mooi in zijn kistje liggen om deze trip in alle rust te kunnen verwerken... :wave:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wát een verhaal! Heb zelf geen ervaring met DMT maar zoals jij 't beschrijft moet het heel intens geweest zijn. Misschien toch maar ff minderen hè :tearsofjoy:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
wohoow dude dit klinkt echt heftig!! Heb zelf nog geen ervaring met complete depersonalisatie of compleet verlies van de realiteit maar het lijkt me wel aangrijpend het eens te ervaren. Ben al een tijdje op zoek naar dmt maar nog niet tegengekomen :( maar wie zoekt die vindt zegt men :grin:
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Harderstyles zei:
Wát een verhaal! Heb zelf geen ervaring met DMT maar zoals jij 't beschrijft moet het heel intens geweest zijn. Misschien toch maar ff minderen hè :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

het was zeker intens helemaal omdat de heftigheid zo ontzettend onverwacht was. ben eigenlijk benieuwd of iemand hier op het forum iets soortgelijks heeft meegemaakt
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zo de tering! Wat een heftige ervaring zeg. Ik ben zelf heel nieuwsgierig naar dmt en ben ook niet zo heel bang voor heftige ervaringen, maar hoop niet dat ik dit tijdens de eerste zou meemaken.

Denk je dat het iets te maken zou kunnen hebben met het dagelijks gebruiken ervan? Dat de dmt je misschien vertelt om het wat rustiger aan te doen?
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#16
misschien (ik herhaal: misschien) kwam het doordat je direct de rook opsnoof ipv. door de pijp?
Was het trouwens afgezien van de intensheid ook nog een beetje leuk? :sunglasses:
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#17
I love shrooms zei:
Denk je dat het iets te maken zou kunnen hebben met het dagelijks gebruiken ervan? Dat de dmt je misschien vertelt om het wat rustiger aan te doen?
Klik om te vergroten...

of het met het vele gebruik te maken heeft kan ik niet met zekerheid zeggen maar dat was wel hetgeen er als eerste door mn hoofd spookte. het kan ook zijn dat het gewoon verkeerd viel net als dat met alcohol wel eens kan gebeuren alhoewel dat dan meestal met je gesteldheid te maken heeft en ik geestelijk en lichamelijk gewoon goed in mn vel zat toen ik die dmt rookte.

space jace zei:
misschien (ik herhaal: misschien) kwam het doordat je direct de rook opsnoof ipv. door de pijp?
Was het trouwens afgezien van de intensheid ook nog een beetje leuk? :sunglasses:
Klik om te vergroten...

ha nee ik heb de rook alleen via mijn mond geinhaleerd, dat kan ik met zekerheid zeggen!
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Inmiddels heb ik toch maar weer eens een hitje genomen. dit keer slechts 30 mg omdat ik toch wel wat ontzag voor het stofje heb gekregen.
Vreemd genoeg was de uitwerking met mijn ogen dicht weer zeer te verwaarlozen, dit in tegenstelling tot met geopende ogen waarbij mijn hele kamer er (weer) heel vreemd uitzag, maar niet geheel onherkenbaar.

Zo zag ik bijvoorbeeld de tv een paar keer naar voren dubbelklappen, zag mijn hand er vierkant uit ( met rechthoekige vingers) en zag mijn kamer er in zijn geheel alien versus playmobil uit.

zeer vreemd om wederom te ervaren met open ogen veel meer te "zien" dan met gesloten :confused:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dit klinkt echt onwijs gaaf, ondanks dat het heftig was zou ik het toch willen meemaken :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."