Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmdma @ xielan 2007, perfcect

mdma @ xielan 2007, perfcect

23 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#1
o_O

0,7 gram verdeeld over 5-6 porties en dan 48 uur... ik voelde precies aan wanneer ik hard ging en moest wachte, of wanneer ik weer wat bij kon pakken als het uitwerkte...

haha, kan ook dat ik 0,6 ofzo heb gehad, heb van 1 gram ongeveer 6-8 sleutelpuntjes gedeeld.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha dan nog, is best veel 1 gram!

Btw was je seropotine niet op een gegeven moment op? De derde keer dat je pakte ofzo?

IIG een leuk report =)
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat is seropotine ? :grin:

Dit was voor mij de 3e x mdma, dus heb er niet heel veel verstand van.

Thanks :stoned:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#4
t is serotonine, dat is het stofje dat in je hersenen wordt vrijgegeven als je je prettig voelt, mdma stimuleert het vrijgeven van deze stof, vandaar dat je je zo lekker voelt
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is ook zo'n moeilijk woord :(

Serotonine <-- *moet ik onthouden*
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#6
aah zo, mja, heel soms voelde ik me even leeg, maar na een joint , of de volgende dosis, of na een slok aangeboden whisky, voelde ik telkens een 'shock' alsof de mdma weer op zn piek was en daar ging ik weer :grin:
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik wist dat hij op de emo-toer was en besloot hem hieruit te halen door te vragen of ie even mee kwam, wat drinken, of even wat muziek opzetten.
Klik om te vergroten...

Dat ken ik:P

Ja het is echt niet normaal....zoveel:openmouth:...zou toch liever dan lekker gaan gamen, en beetje red bulletjes drinken...want vind mdma nou niet echt de perfect gaming drug...zelfde als paddos gaan nemen bij een dikke party:wink:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#8
en vandaag toen ik wakker werd, reuze honger, had van vrijdag 17:00 tot 3 uurtjes geleden een halve frikandel en 1 broodje kaas afgekregen, en een tosti :grin:

Mja, idd man, ik heb dus ook maar 7-8 uurtjes gegamed, de rest van de tijd buiten joints gerookt, rookruimtes iedereen gek gemaakt met me lulkicks:grin:

Wel vet dat mense het niet zo aan je merken, maar je verwacht het ook niet echt op zon lan denk ik.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
troebadoer zei:
Wel vet dat mense het niet zo aan je merken, maar je verwacht het ook niet echt op zon lan denk ik.
Klik om te vergroten...

trust me, people notice. :P

voor de rest vet report, sounds like a good time. :mrgreen:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#10
hehe, de gebruikers zelf zouden het wel gemerkt hebben, maar ik vroeg het aan 4-5 of mensen waar ik al een uur mee aant prate was, en toen ik het hun vertelde zeiden ze dat ze er niet bij nagedacht hadden, en dat ze het pas merkten toen ik het ze vertelde :grin:

Was wel 1 gast waar ik een peuk mee stond te roken, de liep opeens weg, en ik vroeg hem waar ga je heen? hij zei:

Ja, ik ga toch niet jaloers toe kijke hoe hard jij gaat, hij lachtte, en liep de zaal in.

Heerlijk dat gevoel wat k kreeg, haha
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#11
whaa ja man, voor me gevoel kon ik t nog telkens handelen, en dat kon ik dus ook. k.B niet helaas.....
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik was kapot geggaan van koppijn >_<

leuk dat je het kan maar pak toch Speed voor dit jonge :wave:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou er wad dus een man daar op de speed en vanuit mijn zicht was die echt de weg kwijt. Hele tijd aant draaien met zijn kop en telkens als hij wat zei dan draaide zn kop en zei die 'ghihi, ja man' en daar ging die weer.

maja, op de mdma voelde ik me ook waus dusja :grin:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#14
was t zeer zeker ook :wink:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deze week is het zover :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Xielan 2008 !!

Ik heb me afgelope jaar netjes aan de 2/3 maanden tussetijd gehouden en dit weekend mag ik weer :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:


Report volgt volgende week ofc. :)
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#16
mooie report...
wel gewonnen?

en Is mdma chill op lan parties anders zet ik het op men to do list... :openmouth:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nouja ik heb niet zo veel gegamed eigenlijk. Het merendeel van de tijd liep ik overal te spacen en stond ik buiten jointjes te roken. Gewoon hele tijd in de zaal rondlopen, die was namelijk lekker donker met overal lichten en overal was wel wat te doen. Voor mij was het vooral mensen ontmoeten van vorige jaren en daarmee chillen, lekker een vrij weekend met een slaapplek :)

Het gamen op mdma was ook wel leuk maar dat had ik na 3 of 4 uurtjes wel gehad en dus ging ik weer verder op avontuur :hearteyes:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Best wel vercrackte lan :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eh, voor van die all-night lans zou ik liever een lijn pep hebben. Niet genoeg om echt hard te gaan, maar gewoon om die moeheid weg te werken..
d
deuZigeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey grappig.. ik zie dit forum nou pas :P

Ik kan me die lan nog wel herinneren. Heb het daar, ook zonder, prima naar mijn zin gehad!

Me wel een beetje verbaast dat 1 grammeke mdma zoveel indruk maakte. Nooit last van gehad, in de nineties... om zo maar te zeggen. Word er nog wel eens gelanned daarzo in het bavariatoko?

greetz 2 all y'all!
deuZige
(ain't nobody deuZiger than me!)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."