Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey grappig.. ik zie dit forum nou pas :P Ik kan me die lan nog wel herinneren. Heb het daar, ook zonder, prima naar mijn zin gehad! Me wel een beetje verbaast dat 1 grammeke mdma zoveel indruk maakte. Nooit last van gehad, in de nineties... om zo maar te zeggen. Word er nog wel eens gelanned daarzo in het bavariatoko? greetz 2 all y'all! deuZige (ain't nobody deuZiger than me!)"