Eh, voor van die all-night lans zou ik liever een lijn pep hebben. Niet genoeg om echt hard te gaan, maar gewoon om die moeheid weg te werken..
#3
Hey grappig.. ik zie dit forum nou pas :P
Ik kan me die lan nog wel herinneren. Heb het daar, ook zonder, prima naar mijn zin gehad!
Me wel een beetje verbaast dat 1 grammeke mdma zoveel indruk maakte. Nooit last van gehad, in de nineties... om zo maar te zeggen. Word er nog wel eens gelanned daarzo in het bavariatoko?
greetz 2 all y'all!
deuZige
(ain't nobody deuZiger than me!)
#4
o_O
0,7 gram verdeeld over 5-6 porties en dan 48 uur... ik voelde precies aan wanneer ik hard ging en moest wachte, of wanneer ik weer wat bij kon pakken als het uitwerkte...
haha, kan ook dat ik 0,6 ofzo heb gehad, heb van 1 gram ongeveer 6-8 sleutelpuntjes gedeeld.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.