Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD live

LSD live

45 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#1
als ik mij nu erin laat gaan kom ik in veel diepere lagen terecht dan deze namiddag...
j
josh1324Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben het LIVE hier mee aan het volgen, al heel mooi tot nu toe :)

Geen last van mindfucks?

Ik heb persoonlijk als ik trip altijd last van mindfucks, waardoor ik soms wel duizend keer tijdens de trip zeg "ik snap het echt ni" en dat vind ik vrij lastig.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha oke dan, alles naar je zin? Klinkt als een aardig diepe reis die je maakt :wink:
Peace!

josh1324 zei:
Ik ben het LIVE hier mee aan het volgen, al heel mooi tot nu toe :)

Geen last van mindfucks?

Ik heb persoonlijk als ik trip altijd last van mindfucks, waardoor ik soms wel duizend keer tijdens de trip zeg "ik snap het echt ni" en dat vind ik vrij lastig.
Klik om te vergroten...

Ben ook een volger :wink: Had vroeger ook weleens mindfucks maar tegenwoordig geen last meer van gehad al een tijd.

Een goede reis toegewenst!
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dankuwel 25tolife! Volger... slim slim slim... jij verdient je naam! peace en nogmaals dankjewel.

Ja, het was het laatste uur (denk ik) vrij stevig, muziek ook afgezet, psytrance werd me even teveel. Het was met momenten echt heel stevig en nog met momenten. Maar ik was zo op de rand van negatief aan het gaan , beetje paranoide gedachten ... ik moet misschien eens iets eten, heb buiten die cashewnoten niets gegeten vandaag. Kheb net een lasagne (vegi!) in de oven gezet.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eten heeft deugd gedaan, trip is denk ik over het hoogtepunt heen.
Kan toch al iets normaler functioneren terug.
Nog wel redelijk wat hallucinaties maar het gaat.
Er is terug sprake van ik en de wereld rondom mij , iets wat daarstraks even abstract werd. :)

ik denk dat ik het forum en zijn mod's ( 25tolife) al eens bedankt heb maar ik wens dit bij deze toch nog eens te doen.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lasagne koud in een koude oven steken. Ok.
Lasagne warm uit een hete oven nemen? Concentratie concentratie, nadenken, ovenwanten....

En voor 1 keer vind ik het niet erg dat mijn eten nog beweegt terwijl het op mijn bord ligt.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#7
Muziek ook terug opgezet, psytrance is weer de intelligentste muziekstijl allertijden (mijn mening he)
http://www.youtube.com/watch?v=PZKey96bP_8
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik bedenk net dat "intelligentste muziek" misschien wel verkeerd kan geinterpreteerd worden maar ik denk dat je als je intelligentie losmaakt van je zelf en het ten gronde probeert te begrijpen het zeer allesomvattend kan zijn.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#9
Moesten er mensen zijn die een muzikale suggestie hebben: shoot.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#10
om verder te gaan over die muziek en psytrance een genre is die dus vrij dicht die allesomvattendheid vertegenwoordigt. Maar bon, mijn wereld mijn realiteit en 1000 mensen , duizend meningen.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#11
En negatief is misschien het verkeerde woord. eerder onaangenaam. Onaangenaam om te voelen dat er ergens een spanningsveld is tussen mezelf en het allesomvattende. Ik heb een periode veel gemediteerd en beter naar mijn innerlijke zelf geluisterd dan nu en toen had ik daar geen last van.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik moet wel zeggen: dit zijn de sterkste trips die ik ooit al in mijn bezit gehad heb. Ik denk dat ik nu vandaag allesbij elkaar nog geen volledige heb genomen. +/-75% van een volledige. Mijn vorige hoeveelheidsbeschrijving wijkt hier van af, ik weet het maar, ik moet eerlijk zijn: 3/4 trip zal het zijn. en wat een effecten zeg... holy macaronie.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hieronder staat er wie dit forum leest of in de gaten heeft en daar staat een zekere Ome Eaz bij: klinkt geruststellend als iemand met zo'n nickname je in de gaten houdt. :wink:
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#14
Toch maar even koptelefoon opgezet. Denk dat mijn ketelmuziek (zoals non-believers het wel eens noemen) op dit uur geen appreciatie meer zal vinden bij de buren.
Staat nochtans al de hele dag vrij stil maar ik weet hoe dat gaat als je wilt slapen en er ligt eentje beats te spelen , die misschien kei goed zijn :grin: , maar waarvan je door een filter van beton, kalk en electriciteitsbuizen alleen boenk boenk boenk boenk van hoort en aldus de slaap niet kunt vatten.
Blijkbaar eens een nieuwe koptelefoon moeten kopen want ik hoor hier rare dingen in mijn beats. Maar eerst morgen toch eens doublechecken.
I
ILikeWeedzzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dit is echt wel een geniale report.. alleen ik denk dat dingen die jij typte tijdens je space voor jou volkomen duidelijk waren maar er waren tog echt heeeel veel dingen waarvan ik dacht.. hoe de fuck kom je erbij? tog zeker leuk om te lezen
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#16
wat ik mij afvroeg: die mensen die psychedelische muziek maken, die zullen dan waarschijnlijk ook wel veel (lichtjes) trippen tijdens het componeren. Of hoe doe je dat: waterproof psychedelic maken, ik bedoel: dat moet toch geverifieerd worden of t wel echt psychedelisch klinkt en de geluidjes die je gemaakt hebt wel dat extra hebben.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gehoor ook weer .... mmm ... soit: psytrance klinkt weer erg psy, laat ik het zo stellen.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#18
en nog een redelijk dikke reep afgesneden, chill: set and settings perfectomundo!!!! :grin:
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hallo,

Ik dacht ik schrijf eens een tripreport wanneer het dus aan de gang is, man wat een tocht om hier te geraken: accounts, emails, nog eens inloggen, knopjes, andere emails, pffff :grin:

Euh wat heb ik genomen: boedha, ik schat bijna een volledige in stukjes genomen.

Begonnen rond 11.30 met het eerste stukje van een 1/3 restant van deze zomer. Dan rond 13.00 denk ik, de schaar erbij gehaald om reepjes af te snijden van het volgende stukje. Ik denk 3 reepjes nog afgesneden, leek goed doseerbaar tussen de reepjes in maar NATUURLIJK weer niet lang genoeg gewacht tussen de reepjes in. Illusions, illusions. En nu dus redelijk veel genomen blijkbaar. Maar goed, alles gaat goed, het sneeuwt buiten, schitterend voor 2 redenen:
1. the obvious one en
2. mijn vrouw zit ingesneeuwd bij haar moeder en kan dus niet direkt met dochterlief (1.5jaar, alive and kicking) naar huis komen. Vrouwlief is niet erg trippy-minded dus doe ik het soms eens als ze het niet ziet. hihi. :grin:

Oei, dat kadertje was hier eens aan zijn einde gekomen maar nu snap ik het concept scrollen terug.

Soit: verder, alles is zeer interessant maar gaat moeilijk. Concentratie concentratie!

Muziekje opgezet: Ace Ventura, ik denk dat die meneer ooit ook al eens een tripje gedaan heeft want zijn muziek is hier echt schitterend voor.

Verwarming goed hoog gezet, lekker als t buiten zo koud is.

Alles beweegt hier nogal man, maar wel schitterend!

Heb hier nog een link open staan met zo'n 3d straattekeningen. Schitterend ,echt!

Als ik mijn concentratie verlies dan ben ik volledig vertrokken in eender wat dan ook.
Maar t blijft aangenaam.
Wel redelijk goed geslapen deze nacht dus goeie basis.

Mijn eigen textje herlezen is ook wel grappig.

Ik ga dit al even posten ... misschien straks nog wat typen, met al die knopjes hier pfff


Man man man: websites moeilijk, om uberhaupt terug op uw eigen post te geraken.... pfffwwww

Maar bon, luxeproblemen uiteraard.

Zeg gerust als ik forumregels aan het overschrijden ben ....

Man, van alle drugs die ik al genomen heb blijft Lsd toch wel veruit de interessantste (lange woorden, denken ,denken, moeilijk)

Wel leuk zo een schrijffoutencontroleur.... misschien een kandidaat woord voor het nieuw Nederlands woord van het jaar.

En het blijft sneeuwen dus dat ziet er wel goed uit qua, privat trip time. Eigenlijk erg als je zo denkt maar bon, zij wilt van geen drugs weten en ik ben een kleine snoeper dus er komt wat geregel bij te pas. Verder wel een goed koppel ... en schitterende dochter, begint nu te spreken: echt geweldig !



Grappig, was net aan het staren naar dat blauwig diagonaal lijntje dat achter mijn naam stond maar na effe kijken bleek er dus online te staan. lacheuh!

Oei sirenes , zitten de smurfen ook op het internet of wat? Ah nee ze rijden door...

Net ff naar de sneeuw gaan kijken: de kat zal geen uitvlucht meer hebben als ik hem de volgende keer confronteer met zijn bezoekjes aan ons terras. I have pootjes-prints, now it's official, the cat of the neighbours is comming by to say hello from time to time.

ok, ff terug normaal doen: er is toch al wel zo'n 10cm gevallen schat ik.

Man man, Ace Ventura: wat een kerel! Dark Matter!!! jiiiiihaaaa!




Vrijdagavondspits zal wel lekker in het honderd lopen met al die sneeuw.
Vrijdagavondspits is dus volgens de spellingscontrole verkeerd.

En daarnet het verlossende telefoontje gehad: Stress, verkeer, files, urenlang miserie dus ze blijven nog wat bij schoonmoeder aan de warme stoof. Schoonmoeder woont aan de westkant van Brussel en wij ten oosten dus voor 1 keer speelt die kut ring van Brussel in mijn voordeel.

En het begint donker te worden en daarmede veranderen de hallucinaties ook naar veel geveegder. Weet je wel: met vegen zo...




Kei hard man, ben aan het luisteren naar Cardiac Arrest van Ace Ventura en ineens stopt mijn media-player ff met lopen. Man ik had bijna en cardiac arrest. Ik zit hier al een uur of 7.00 denk ik non-stop naar beats te luisteren, als het dan ineens stopt op zo'n raar moment (dus geen break of zo) ontstaat er wel een plotse leegte. Pfffffwww Maar zoals het een goede windows applicatie betaamt: na ff haperen gaan we vrolijk verder. oooeeff :grin:



Toch wel ff mijn dank richten aan de oprichters en mod's van dit forum: als je vollop er in bent is het wel leuk van eens een medium te hebben waar je gewoon kunt zeggen wat je voelt, meemaakt en denkt en dit zonder wijzende vingertjes van werkgevers, facebookcontacten, vrienden, familie, of who-ever ..... lekker anoniem en in de hoop dat er mensen zijn die dit lezen en begrijpen. :beer:
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bah, vieze sigaretten, ik begrijp volkomen waarom men in de jaren weetikveel nog mensen heeft proberen doen afkicken van andere drugsverslavingen met behulp van LSD.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."