#1
Eten heeft deugd gedaan, trip is denk ik over het hoogtepunt heen.
Kan toch al iets normaler functioneren terug.
Nog wel redelijk wat hallucinaties maar het gaat.
Er is terug sprake van ik en de wereld rondom mij , iets wat daarstraks even abstract werd.
ik denk dat ik het forum en zijn mod's ( 25tolife) al eens bedankt heb maar ik wens dit bij deze toch nog eens te doen.
Kan toch al iets normaler functioneren terug.
Nog wel redelijk wat hallucinaties maar het gaat.
Er is terug sprake van ik en de wereld rondom mij , iets wat daarstraks even abstract werd.
ik denk dat ik het forum en zijn mod's ( 25tolife) al eens bedankt heb maar ik wens dit bij deze toch nog eens te doen.