Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD live

LSD live

45 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bah, vieze sigaretten, ik begrijp volkomen waarom men in de jaren weetikveel nog mensen heeft proberen doen afkicken van andere drugsverslavingen met behulp van LSD.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gehoor ook weer .... mmm ... soit: psytrance klinkt weer erg psy, laat ik het zo stellen.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nu was ik aan het denken: gezien de omstandigheden en het feit dat de trip precies een beetje begint af te nemen, om misschien de restjes van daarstraks nog wat verder af te knippen....

Ik vraag me af: mijn telefoongesprek met mijn vrouw leek me, vanuit mijn standpunt :grin: , goed verlopen te zijn. Zou ze het al door hebben? Ze is er wel redelijk gevoelig voor, dat heb ik al willen merken met lagere dossisen.
Zo eentje dat je neemt en denkt: mmm, dat merkt ze niet. MAAR dan toch: "gij doet zo raar?" Betrapt! Ik beken, mea culpa maxima, I did iiiiiiit! :wave: :grin:
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan toch nog een reepje afgesneden.
DrLupo on the radio , jiiiihhaaa!
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toch ff dat stuk karton dat hier ligt ff terug opbergen want anders blijf ik snijden tot ik weer niet meer weet waar een schaar voor dient.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik nu mijn kop hier door het schuifraam steek dan is het zo lekker stil voor een vrijdagavond. Man , zalig hoe de sneeuw: 1, alles dempt en 2,iedereen rustiger doet rijden dus minder rpm's en rolgeluiden.

Ja, dit is voor mij wel een deftige sneeuwbeurt : als er een cm of 10 ligt en gans het land staat in rep en roer (terwijl ik hier lekker rustig binnen zit te trippen).
Morgen in het nieuws weer berichten over zouttekorten. Naar jaarlijkse traditie.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat die hoffmans of zo betreft: ff anticiperen: waarschijnlijk slecht bewaard of zo...

Effecten beginnen weer sterker te worden, nice!
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#8
nu wordt het erg moeilijk nog iets te doen...lezen, typen
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toch nog ff vermelden: ik zie mijn vrouw en kind graag (voor moest dat niet gebleken zijn) maar heb graag soms mijn weirde uurtjes/dagen/periodes...

Moet kunnen vind ik...

Zeker tussen al dat normaals als, werk, huisje , tuintje, kind, relatie, ....

Vroeger als jonge twintiger mij nog wel eens langere periodes op werkloos en party toegelegd, maar nu toch al een jaar of weetikveel een correcte burger met de occasionele uitspattingen zoals deze dus.... :grin:
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deze morgen enkel wat cashewnoten gegeten dus redelijk nuchtere maag en dan komen de effecten wel redelijk snel alhoewel snel nu wel redelijk abstract is.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#11
oooeeeh jaaa, ferme open eye visuals op mijn computerscherm, lezen vraagt terug concentratie. En typen ook, fuck man. (<-forumregels?) :grin:
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb hier de Aerospace remix van dat nummer: magistraal.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#13
laatste telefonische update, vrouw en dochterlief blijven slapen bij de schoonmama.
Waaaar is die schaaaar!!!
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#14
om zelf nog even terug te komen op die mindfucks: nee daar heb ik geen last van, van de dingen niet te snappen. Meestal begrijp ik meer dan in mijn nuchtere bewustzijn, en dat kan net confronterend zijn. Dus als het bij mij negatief kan zijn zijn het die confrontaties. Confrontaties met het allesomvattende. Maar ik probeer daar uit te leren.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#15
Net het nieuws een opgezet (tv) en zoals voorspeld: sneeeuuwstress in heel België , man , dat mens van t nieuws haar kapsel ziet er fake uit. Kan ze waarschijnlijk weinig zelf aan doen, letterlijk en figuurlijk.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tripje terug gaan halen in de kast (ik steek ze onder mijn t-shirts: lekker fris en onder moeders radar aangezien ik de onderste zoveel t-shirts nooit aan doe (reserve voor 't schilderen)) :grin:
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#17
En Dark Matter blijft echt zo'n geweldig nummer, is nu al de 'tigste keer dat ik het vandaag opzet en t blijft echt goed. Egorythmia remix is trouwens ook super met die gitaren.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#18
en effecten beginnen feller te worden: net zo een soort draak-achtig iets van de mayas gezien in de blauwe achtergrond van t forum. Echt in 3d ronddansend in kleuren die in het kleurenspectrum niet bestaan.
Z
ZuurLid
01-01-2024, 00:00
#19
als ik mij nu erin laat gaan kom ik in veel diepere lagen terecht dan deze namiddag...
j
josh1324Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben het LIVE hier mee aan het volgen, al heel mooi tot nu toe :)

Geen last van mindfucks?

Ik heb persoonlijk als ik trip altijd last van mindfucks, waardoor ik soms wel duizend keer tijdens de trip zeg "ik snap het echt ni" en dat vind ik vrij lastig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."