Bah, vieze sigaretten, ik begrijp volkomen waarom men in de jaren weetikveel nog mensen heeft proberen doen afkicken van andere drugsverslavingen met behulp van LSD.
#2
Gehoor ook weer .... mmm ... soit: psytrance klinkt weer erg psy, laat ik het zo stellen.
#3
Nu was ik aan het denken: gezien de omstandigheden en het feit dat de trip precies een beetje begint af te nemen, om misschien de restjes van daarstraks nog wat verder af te knippen....
Ik vraag me af: mijn telefoongesprek met mijn vrouw leek me, vanuit mijn standpunt , goed verlopen te zijn. Zou ze het al door hebben? Ze is er wel redelijk gevoelig voor, dat heb ik al willen merken met lagere dossisen.
Zo eentje dat je neemt en denkt: mmm, dat merkt ze niet. MAAR dan toch: "gij doet zo raar?" Betrapt! Ik beken, mea culpa maxima, I did iiiiiiit!
#4
Dan toch nog een reepje afgesneden.
DrLupo on the radio , jiiiihhaaa!
#5
Toch ff dat stuk karton dat hier ligt ff terug opbergen want anders blijf ik snijden tot ik weer niet meer weet waar een schaar voor dient.
#6
Als ik nu mijn kop hier door het schuifraam steek dan is het zo lekker stil voor een vrijdagavond. Man , zalig hoe de sneeuw: 1, alles dempt en 2,iedereen rustiger doet rijden dus minder rpm's en rolgeluiden.
Ja, dit is voor mij wel een deftige sneeuwbeurt : als er een cm of 10 ligt en gans het land staat in rep en roer (terwijl ik hier lekker rustig binnen zit te trippen).
Morgen in het nieuws weer berichten over zouttekorten. Naar jaarlijkse traditie.
#7
Wat die hoffmans of zo betreft: ff anticiperen: waarschijnlijk slecht bewaard of zo...
Effecten beginnen weer sterker te worden, nice!
#8
nu wordt het erg moeilijk nog iets te doen...lezen, typen
#9
Toch nog ff vermelden: ik zie mijn vrouw en kind graag (voor moest dat niet gebleken zijn) maar heb graag soms mijn weirde uurtjes/dagen/periodes...
Moet kunnen vind ik...
Zeker tussen al dat normaals als, werk, huisje , tuintje, kind, relatie, ....
Vroeger als jonge twintiger mij nog wel eens langere periodes op werkloos en party toegelegd, maar nu toch al een jaar of weetikveel een correcte burger met de occasionele uitspattingen zoals deze dus....
#10
Deze morgen enkel wat cashewnoten gegeten dus redelijk nuchtere maag en dan komen de effecten wel redelijk snel alhoewel snel nu wel redelijk abstract is.
#11
oooeeeh jaaa, ferme open eye visuals op mijn computerscherm, lezen vraagt terug concentratie. En typen ook, fuck man. (<-forumregels?)
#12
ik heb hier de Aerospace remix van dat nummer: magistraal.
#13
laatste telefonische update, vrouw en dochterlief blijven slapen bij de schoonmama.
Waaaar is die schaaaar!!!
#14
om zelf nog even terug te komen op die mindfucks: nee daar heb ik geen last van, van de dingen niet te snappen. Meestal begrijp ik meer dan in mijn nuchtere bewustzijn, en dat kan net confronterend zijn. Dus als het bij mij negatief kan zijn zijn het die confrontaties. Confrontaties met het allesomvattende. Maar ik probeer daar uit te leren.
#15
Net het nieuws een opgezet (tv) en zoals voorspeld: sneeeuuwstress in heel België , man , dat mens van t nieuws haar kapsel ziet er fake uit. Kan ze waarschijnlijk weinig zelf aan doen, letterlijk en figuurlijk.
#16
Tripje terug gaan halen in de kast (ik steek ze onder mijn t-shirts: lekker fris en onder moeders radar aangezien ik de onderste zoveel t-shirts nooit aan doe (reserve voor 't schilderen))
#17
En Dark Matter blijft echt zo'n geweldig nummer, is nu al de 'tigste keer dat ik het vandaag opzet en t blijft echt goed. Egorythmia remix is trouwens ook super met die gitaren.
#18
en effecten beginnen feller te worden: net zo een soort draak-achtig iets van de mayas gezien in de blauwe achtergrond van t forum. Echt in 3d ronddansend in kleuren die in het kleurenspectrum niet bestaan.
#19
als ik mij nu erin laat gaan kom ik in veel diepere lagen terecht dan deze namiddag...
#20
Ik ben het LIVE hier mee aan het volgen, al heel mooi tot nu toe
Geen last van mindfucks?
Ik heb persoonlijk als ik trip altijd last van mindfucks, waardoor ik soms wel duizend keer tijdens de trip zeg "ik snap het echt ni" en dat vind ik vrij lastig.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.