Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"effecten al een pak minder, ik kan mij er nog laten inzakken maar veel minder hevig dan daarstraks. Toen was het niet van laten inzakken maar eerder van holy guacamole....."
"Man man man: websites moeilijk, om uberhaupt terug op uw eigen post te geraken.... pfffwwww Maar bon, luxeproblemen uiteraard. Zeg gerust als ik forumregels aan het overschrijden ben .... Man, van alle drugs die ik al genomen heb blijft Lsd toch wel veruit de interessantste (lange woorden, denken ,denken, moeilijk) Wel leuk zo een schrijffoutencontroleur.... misschien een kandidaat woord voor het nieuw Nederlands woord van het jaar. En het blijft sneeuwen dus dat ziet er wel goed uit qua, privat trip time. Eigenlijk erg als je zo denkt maar bon, zij wilt van geen drugs weten en ik ben een kleine snoeper dus er komt wat geregel bij te pas. Verder wel een goed koppel ... en schitterende dochter, begint nu te spreken: echt geweldig !"
"Nog een reepje. hi hi Wel goei tripkes eigenlijk die boedhas. Ooit hoffmans of zo gehad waarvan je er 1.5 in je mond stak en nog vrolijk stond te dansen op de dansvloer. Zou bij deze geen waar zijn."
"Toch wel ff mijn dank richten aan de oprichters en mod's van dit forum: als je vollop er in bent is het wel leuk van eens een medium te hebben waar je gewoon kunt zeggen wat je voelt, meemaakt en denkt en dit zonder wijzende vingertjes van werkgevers, facebookcontacten, vrienden, familie, of who-ever ..... lekker anoniem en in de hoop dat er mensen zijn die dit lezen en begrijpen."
"Nu was ik aan het denken: gezien de omstandigheden en het feit dat de trip precies een beetje begint af te nemen, om misschien de restjes van daarstraks nog wat verder af te knippen.... Ik vraag me af: mijn telefoongesprek met mijn vrouw leek me, vanuit mijn standpunt , goed verlopen te zijn. Zou ze het al door hebben? Ze is er wel redelijk gevoelig voor, dat heb ik al willen merken met lagere dossisen. Zo eentje dat je neemt en denkt: mmm, dat merkt ze niet. MAAR dan toch: "gij doet zo raar?" Betrapt! Ik beken, mea culpa maxima, I did iiiiiiit!"
"Dan toch nog een reepje afgesneden. DrLupo on the radio , jiiiihhaaa!"
"Toch ff dat stuk karton dat hier ligt ff terug opbergen want anders blijf ik snijden tot ik weer niet meer weet waar een schaar voor dient."
"Als ik nu mijn kop hier door het schuifraam steek dan is het zo lekker stil voor een vrijdagavond. Man , zalig hoe de sneeuw: 1, alles dempt en 2,iedereen rustiger doet rijden dus minder rpm's en rolgeluiden. Ja, dit is voor mij wel een deftige sneeuwbeurt : als er een cm of 10 ligt en gans het land staat in rep en roer (terwijl ik hier lekker rustig binnen zit te trippen). Morgen in het nieuws weer berichten over zouttekorten. Naar jaarlijkse traditie."
"Wat die hoffmans of zo betreft: ff anticiperen: waarschijnlijk slecht bewaard of zo... Effecten beginnen weer sterker te worden, nice!"
"nu wordt het erg moeilijk nog iets te doen...lezen, typen"