Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer Speed

Eerste keer Speed

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wel

Een week of twee geleden eindelijk dit beruchte spul eens geprobeerd. En ik moet zeggen: viel me dat tegen.

Ik voelde NIETS van gezonde opwinding, eigenlijk gewoonweg niks in het algemeen. Het enige wat ik had was een dikke tong en een raar gevoel in m'n mond. Ik kwam thuis na toch wel 'n minuutje of twintig rijden en het was nog niet voorbij.

Denk niet dat ik het nog zal proberen eerlijk gezegd, m'n makker was er heel enthousiast over.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toch jammer, vooral als je er meer van verwacht!

Hoeveel had je genomen? en hoe? en heb je het laten testen van te voren? Kan aan allerlei factoren liggen.

Misschien ook wel relaxed, met zo'n ervaring en niet de lust om het nog een keer te doen zul je niet verslaafd worden :wink:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#3
SmartieAndMe zei:
Toch jammer, vooral als je er meer van verwacht!

Hoeveel had je genomen? en hoe? en heb je het laten testen van te voren? Kan aan allerlei factoren liggen.

Misschien ook wel relaxed, met zo'n ervaring en niet de lust om het nog een keer te doen zul je niet verslaafd worden :wink:
Klik om te vergroten...

Nee, verslaafd zal ik inderdaad niet worden, zelfs niet aan Coke. :mrgreen:

Niet getest moet ik wel zeggen, en heb ik één vrij lange lijn genomen.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan kun je dus niet zeggen dat je speed gebruikt hebt. Hooguit kun je zeggen dat je iets wat speed zou kunnen zijn hebt gebruikt.
Een dikke tong kan te makken hebben met versnijdingsmiddelen. Ik herken het iig niet als effect van speed. Grote kans dat je slechte speed had, want een een flinke lijn van >60% zuivere speed zou tijdens de eerste keer toch wel een duidelijk merkbaar effect moeten geven.
Zonde dat je het niet hebt laten testen. Je hebt nu je lichaam met iets onbekends belast zonder dat je nu weet hoe speed echt voelt. Mocht je ooit nog eens gaan gebruiken raad ik je aan om dan wel te laten testen.
s
spitniaterLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik denk eerlijk gezegd dat je rytaline hebt gehad i.p.v speed .daar krijg je die bijwerkingen zoals jij beschreef zoals tintelende tong ik denk eerlijk gezegd dat ze je genaaid hebben :rolleyes:
J
JoestaxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik jou was zou ik het nog een kans geven. Om de 1 of andere reden had ik bij mijn eerste keer heel veel nodig voordat ik me echt lekker voelde. Bij mijn 2de keer speed had ik ineens 3 keer zo weinig nodig dan de vorige keer voordat ik me weer lekker voelde. Zit ook een beetje tussen je oren denk ik. Want dan weet je al een beetje wat er gaat komen en kom je er veel sneller in.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tufnut zei:
Dan kun je dus niet zeggen dat je speed gebruikt hebt. Hooguit kun je zeggen dat je iets wat speed zou kunnen zijn hebt gebruikt.
Een dikke tong kan te makken hebben met versnijdingsmiddelen. Ik herken het iig niet als effect van speed. Grote kans dat je slechte speed had, want een een flinke lijn van >60% zuivere speed zou tijdens de eerste keer toch wel een duidelijk merkbaar effect moeten geven.
Zonde dat je het niet hebt laten testen. Je hebt nu je lichaam met iets onbekends belast zonder dat je nu weet hoe speed echt voelt. Mocht je ooit nog eens gaan gebruiken raad ik je aan om dan wel te laten testen.
Klik om te vergroten...

Ik hou me voorlopig wel bij het occasionele lijntje C. Maar van zodra ik op een eenvoudige basis kan testen doe ik dat zeker.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Probeerenleer zei:
Ik hou me voorlopig wel bij het occasionele lijntje C. Maar van zodra ik op een eenvoudige basis kan testen doe ik dat zeker.
Klik om te vergroten...

Kom je uit Belgïe dan? In Nederland kun je namelijk vrij eenvoudig testen...
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik kom uit belgië ja. :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tsja, das jammer. Jammer dat ze dat in België nog niet opgezet hebben...

Geen vrienden in Nederland toevallig? :grin:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#11
SmartieAndMe zei:
Tsja, das jammer. Jammer dat ze dat in België nog niet opgezet hebben...

Geen vrienden in Nederland toevallig? :grin:
Klik om te vergroten...

Niet voor mijn "hobby"… :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."