Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ga na 20 min altijd even een stukje sprinten. Dan gaat het bloed in je lichaam sneller stromen en dan slaat het altijd zo ongeloofelijk hard in. Heel erg fijn"
"Ja goed idee van die after-E pillen maar dan moet het helemaal goed komen want ze zijn in hele goed mentale conditie en hebben geen medecijnen ofzo. Ze zijn wel 180 MG maar ik denk dat ik ze gewoon allebei een halfje geef. Ik zal trouwens ook wel een klein verslagje ervan maken. Ik ga me waarschijnlijk wel kapot lachen :P"
"Hallo Ik heb sinds 6 jaar weer goed contact met me vader. En nu hebben we veel meer een vriendschap dan een vader-zoon relatie. Maar daardoor kon ik hem ook heel makkelijk vertellen dat ik wel eens xtc gebruik en hoe tof het is. Nu wil ik het binnenkort met hem en zijn nieuwe vriendin gaan doen. Ik ga dan zelf niet spacen maar hun een beetje begeleiden. Alleen ik kan niet echt trip-reports vinden van mensen tussen de 45 en 50. En ook al zijn ze er meestal staat de leeftijd er niet bij. Nu vroeg ik me af of het heel anders kan zijn als je veel ouder dan de gemiddelde gebruiker. En of er nog mensen zijn met tips voor mij?"
"Hey wat een toffe reacties! Zeker van Joël. Ik ben er nu gewoon zeker over dat dit gewoon goed zal gaan. En ik bedoelde ook niet dat het anders kan zijn qua beweging enzo. Maar meer dat als je ouder bent en het grootste deel van je leven niet vrijdenkend ben geweest dan was ik bang dat het zo mindblowing is dat je over alles gaan twijfelen wat je met de rest van je leven hebt gedaan. Maar zo van Joël te horen moet dat wel goed komen. Maar ik vroeg me wel af wanneer je het voor de eerste keer hebt gedaan?"
"Ik zou het speciaal houden zoals voor mooie feestjes ofzo. Zodra je het in je eentje gaat doen kan je het altijd doen, en dan ga je niet meteen een verslaving in ofzo. Ik heb zelf het ook wel een keer in me eentje gedaan. Was nog steeds heel vet, aan de trip ligt het ook niet. Maar zodra je die grens overgaat dan kan je dat ineens veel makkelijker en vaker doen zonder dat er echt zo'n duidelijk stem in je hoofd is die zegt dat het niet zo slim is. En nam ik ook wel om de week. Maar dat is echt niet goed voor je. Ik zou het gewoon het iets voor 1 keer in 2 maanden houden. Dan blijft het ook leuk en dan sloop je jezelf ook niet zo. Want ik nam eigenlijk wel aan dat je het ook wel meerdere keer in de 3 maanden gebruikt?"
"Hallo Ik ga over 2 weken samen met mijn beste vriend 3 weken lang in een oude besteleend door Frankrijk toeren. Het wordt zowiezo al een legendarische trip. Alleen ik zat er aan te denken. Om op 1 van de avonden een XTC pil met hem te nemen. Ik heb het zelf pas 1 keer gebruikt en mijn beste vriend nog nooit. Zou dit een recept voor een ramp zijn of moet het gewoon kunnen? Want ik zie het eerlijk gezegd als een avondje flink zuipen met 1 van je maten ( qua risico's )."
"Als ik jou was zou ik het nog een kans geven. Om de 1 of andere reden had ik bij mijn eerste keer heel veel nodig voordat ik me echt lekker voelde. Bij mijn 2de keer speed had ik ineens 3 keer zo weinig nodig dan de vorige keer voordat ik me weer lekker voelde. Zit ook een beetje tussen je oren denk ik. Want dan weet je al een beetje wat er gaat komen en kom je er veel sneller in."
"Re: Eerste keer XTC: ultiem geluk. Perfect Rapport!! Heel erg mooi omschreven! Ben je schrijver ofzo? Zo niet dan moet je dat echt zeker weten worden. Echt supertalent"