Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBaby Woodrose (LSA) Trip! Intense trip!

Baby Woodrose (LSA) Trip! Intense trip!

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PsykabouterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik besloot samen met twee vrienden om op een zaterdag Hawaiian Baby Woodrose zaadjes te gebruiken. We kozen voor de Baby Woodrose zaadjes omdat we er goede dingen over hadden gelezen. In de smartshop vertelde de eigenaar dat we ong. 4 zaadjes goed moesten vermalen in je mond, en het vervolgens doorslikken. Het zou volgens de beste man 3 kwartier duren tot het ging werken en ongeveer 3 - 4 uur werken. Ook zei hij dat het niet zo'n bijzondere trip is. Maar wat blijkt?!?!

Door de woorden van de smartshop eigenaar waren we een beetje teleurgesteld, we hadden er veel van verwacht door sterke verhalen. We gingen maar op de bank zitten en tv kijken, en kauwden daarna alle drie op 6 zaadjes. We aten er wat meer om zo hopelijk toch een leuk effect te krijgen. Na drie kwartier merkten we allemaal wel iets, maar totaal niet wat we hadden verwacht. We voelden ons een beetje traag, en één van ons was aan het vertellen dat hij zich voelde alsof hij heel oud was.

Na ongeveer een uur betrapte één van ons mij erop dat ik al een kwartier naar de tafel keek. Dit was ook zo, ik kon alleen maar vaag glimlachen, maar ik probeerde te zeggen dat ik volgens mij begon te trippen. Een minuutje later schrok ik wakker uit een soort droom en ik was er weer. We keken elkaar aan en we waren allemaal teleurgesteld... Was dit het nou? We besloten een jointje
te draaien.

Toen we buiten een jointje hadden gerookt merkte ik al dat er iets goed was veranderd, maar ik wist niet zo goed wat. Alles voelde alsof ik droomde. Er ging van alles langs me heen, en ik was in m'n hoofd aan het praten tegen m'n vrienden. We kwamen erachter dat we geen flew meer hadden, dus dat gingen de twee vrienden even halen om de hoek. Het moment dat ze de deur uitstapten begon het hallucineren bij mij. Het was 2 uur na de inname.

Ik rookte nog een joint en keek naar de maan. Met iedere hijs aan de joint begon ik harder te trippen. Ik heb een kwartier naar de maan gestaard, ik voelde mn lichaam niet meer, en ik steeg op. Ik schrok een beetje dus ik verzette me tegen het gevoel, waarna ik voor mijn gevoel weer terug op Aarde was. Maar toen probeerde ik het nog een keer (en ik bleef die joint door roken). Ik kwam erachter dat als ik mezelf helemaal overgaf, de trip pas echt begon te leven. Ik steeg op en kwam erachter dat ik in het heelal op een wolk stond. Ik keek naar beneden en daar zag ik de hele Aarde. Ik dacht bij mezelf, wat moet ik nou. Ik ben nu hier, boven, verlicht. Maar daar beneden heb ik een leven opgebouwd, daar ergens zijn m'n twee vrienden ook aan het trippen!! Ik moet terug naar de Aarde!! Ik kwam weer een soort van terug op aarde en ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld. Ik stond nog een kwartier buiten naar de maan te kijken, en ik begon heel veel dingen te verwerken. Eigenlijk kon ik m'n hele leven verwerken door te praten in m'n hoofd, maar in een taal die niemand kent. Uiteindelijk had ik alles op een rijtje en ik bereikte m'n piek van euforie. Ik moest huilen van geluk, de tranen rolden over m'n wangen zonder enig geluid, met de grootste grijns op m'n mond ooit. Een enorme opluchting.

Ik liep weer naar binnen en de hallucinaties traden overal op, ik keek naar de klok. Het was al heel lang geleden dat m'n vrienden waren weggegaan. Maar ik werd meteen afgeleid door alle patronen om me heen. Het was alsof alles wat ik zag was opgebouwd uit zwart-witte lijnen. Overal draaiden de patronen om me heen.

Na enige tijd kwamen m'n twee vrienden terug en vonden mij op de bank waar ik volgens hun snoeihard aan het gaan was. Ze vertelde me dat ze nog nooit zo'n leuke toch hadden gehad en dat ze aan het trippen waren. Zij hadden een inception moment meegemaakt. Ik vertelde heel moeizaam, omdat ik totaal van de wereld was: 'Rook...Heel...Veel...Wiet.........Je gaat trippen....Alsof je god bent.....' Ze keken elkaar aan en renden naar de tafel, terwijl ik door tripte op de bank. Ze lachten hardop en zeiden dat ze zo snel mogelijk het level moesten bereiken als waar ik was. Toen ze eenmaal een paar joints hadden gefikst zijn we naar m'n kamer gegaan waar we ze allebei hebben opgerookt. We tripten alle 3 zoals dat nog nooit is gebeurd.

We vonden onszelf op ons bed waar we alleen maar naar het plafond hebben gekeken. Ik en één van de jongens hadden een niveau bereikt dat we de macht hadden over onze hallucinaties. Ik kon alles zien wat ik wilde zien, alleen was het alsof het een droom was. Ik zag de kamer wel hoe die normaal was, maar in m'n hoofd kon ik van alles laten verschijnen. Alsof er een soort doorzichtige grens was tussen dromen en wakker zijn. Ik keek een vriend aan, en we hadden een staarmoment van een kleine vijf minuten. Hij zei toen: 'Ouwe! Kijk is naar hem! Hij kan in je ziel kijken!' Ik merkte dat ik inderdaad een soort van door hem heen keek. De andere vriend keek me ook aan. Hij keek eerst een beetje ongelovig, maar ik probeerde met alle macht in z'n ziel te kijken. Hij keek toen heel geschrokken, maar kon niet wegkijken. Z'n gezichtsuitdrukkingen veranderde de hele tijd, hij deed precies wat ik deed. We zijn naar beneden gegaan en hebben tv gekeken en door getript tot het over was.

Ik heb eerder getript op truffles en paddo's. En heb ook wel eens XTC gebruikt. Maar deze trip is met NIKS te vergelijken, nog nooit is een trip zó intens geweest. Ik heb totaal geen negatieve effecten gemerkt. Dit was voor mij één van de mooiste avonden uit m'n hele leven. Maar....

Ik zoek een verklaring voor onze laat-inslaande, langdurige, LSD-achtige trip. Want dit was totaal niet wat de verkoper bij de smartshop zei... Heeft iemand enig idee?

Alvast bedankt en ik hoop dat ik jullie heb vermaakt met mijn report. Ik raad jullie allemaal aan om deze zaadjes eens te nuttigen, en er goed bij te blowen.

Groeten van de maan,

Psykabouter
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Knap reportje, heerlijk nog eens een LSA-reportje tegen te komen, love It.

Ik ga zelf ook altijd als een speer van die zaadjes,ik doe er zo'n 7/8. verpulver ze met een vijzel en maak er een lauw aftreksel van, duurt wel zo'n 1,5uurtje.

Pure euforie, zien wat je wil zien,.... het klinkt me allemaal zo bekend :wink:
Joints rook ik niet meer tijdens een LSA-trip word er knap misselijk van in tegenstelling tot pure wiet vanuit een bong dat doet de misselijkheid die ik in begin ervaar door de LSA instant verdwijnen. Ook zoals je zegt bij elke hijs kom je ergens dichter en dichter....bij een vreemde heerlijke plaats, het tilt je tripniveau de hoogte in zeg maar.
Ik ga toch zo'n kleine 10uur van LSA, met nog een lange afterglow maar denk dat ik ergens een uitzondering ben erin :)
Muziek krijgt een extra dimensie door LSA anders dan bij paddo's anders dan bij LSD.

Nog enkele tips voor een leuke toevoeging aan je komende LSA-trip:
Hoofdtelefoon (psychedelische muziek), lachgas (ondenkbaar nu met me LSA-trips :wink: ), natuurlijk lekkere wiet en wierook :stoned: :openmouth:

Nogmaals heerlijk reportje dat lekker wegleest!

Hoop nog meer van je te zien in de toekomst :rock:

(Als je mijn LSA-recept wil stuur je maar een PB'tje :wink: )

Grts, medeLSAfanaat :)
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wauw, gaaf report!
Snap helemaal wat je bedoelt met 'elke hijs van de joint kom je verder van de aarde'.
Heb dit zelf ook mogen meemaken, maar dan door xtc.
's ochtends om 10 uur na een keihard hardcore/frenchcore feest een joint gerookt
Ik werd ook letterlijk opgetild en ik zweefde, heerlijk was dat!
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk report!

Het is voor mij erg lang geleden dat ik LSA gedaan heb, maar na het lezen van je report krijg ik wel weer een beetje de kriebels!

Dit staat dus wederom op mijn verlanglijstje.

Bedankt voor het delen van je ervaring, hopelijk zie ik meer van je verschijnen hier op DF. :P


Happy tripping!
Dernael. :stoned:
M
MDMAAAPJELid
01-01-2024, 00:00
#5
Al die tripreports! Eerst wilde ik truffels, toen DMT en nu dus ook LSA! Zo vet beschreven.
Psykabouter zei:
Ik moet terug naar de Aarde!!
Psykabouter
Klik om te vergroten...
B
BoeberkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Door alle tripreports krijg ik de zin om andere drugs uit te testen. Ik ben 25 en heb sinds enkele weken voor de eerste keer drugs gebruikt. Speed.
Nu na het lezen van tripreports over xtc vraag ik me toch af ... Kan je de beiden vergelijken met elkaar qua euforie, gevoel, kater de dag erna ? Hebben ze een beetje gelijkaardig effect of .... ? Ben nogal een newby :P
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je hebt me overgehaald om ook een LSA te gebruiken :grin:
Had namelijk al vaak gehoord dat de trip niet zo intens was, maar jou report verteld mij wat anders. Mooi report, goed geschreven!

Heb je trouwens ook een bodyload van LSA? Eet je dit op een lege maag? Treed er misselijkheid op?
m
maxdw1212Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Boeberke zei:
Door alle tripreports krijg ik de zin om andere drugs uit te testen. Ik ben 25 en heb sinds enkele weken voor de eerste keer drugs gebruikt. Speed.
Nu na het lezen van tripreports over xtc vraag ik me toch af ... Kan je de beiden vergelijken met elkaar qua euforie, gevoel, kater de dag erna ? Hebben ze een beetje gelijkaardig effect of .... ? Ben nogal een newby :P
Klik om te vergroten...
mdma en speed zijn met elkaar te vergelijken omdat het amfetamines zijn. lsa is er niet mee te vergelijke omdat dit een psychedilische trip die hebben vaak ook niet echt een kater.
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#9
maxdw1212 zei:
Boeberke zei:
Door alle tripreports krijg ik de zin om andere drugs uit te testen. Ik ben 25 en heb sinds enkele weken voor de eerste keer drugs gebruikt. Speed.
Nu na het lezen van tripreports over xtc vraag ik me toch af ... Kan je de beiden vergelijken met elkaar qua euforie, gevoel, kater de dag erna ? Hebben ze een beetje gelijkaardig effect of .... ? Ben nogal een newby :P
Klik om te vergroten...
mdma en speed zijn met elkaar te vergelijken omdat het amfetamines zijn. lsa is er niet mee te vergelijke omdat dit een psychedilische trip die hebben vaak ook niet echt een kater.
Klik om te vergroten...


MDMA en speed te vergelijken? het zijn misschien wel beide amfetamines, maar het effect is toch echt totaal anders!

Maxdw1212; experimenteer, maar met mate. :wink:

Dernael. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."