Psychonaut123 zei:Maar dat zou dan betekenen dat thc toch niet zo'n onschuldig middel is als wordt beweerd. En dat is mijn punt. Bovendien was ik mij toendertijd niet bewust welke dosis te gebruiken, ik dacht; wat er in dat zakkie zit, dat moet in die joint. Een overdosis dus. Of: wil je me nu vertellen dat dat niet mogelijk is? (zoals eerder beweerd) Het spul was behoorlijk droog en het rookte wel makkelijk op eigenlijk. Maar goed, de kop indrukken die troep. Verbieden die coffeeshops. En dat vind ik![]()
Herbalisme zei:Het is best mogelijk dat wiet de schuldige kan zijn bij variante zaken, het gebeurd niet veel maar mensen die aanleiding hebben om mentale ziektes te hebben of mentaal kwetsbaar zijn hebben een veel grotere kans om last te hebben van psychoses, schizofrenie, depersonalisatie, paniekaanvallen, ...universal*flow zei:Ik vermoed dat deze aanval van hyperventilatie er al ergens in je hoofd/lichaam zat. Deze is er vermoedelijk uitgekomen en versterkt door het gebruik van de wiet/hasj.
Erg vervelend dat het op deze manier is gebeurd. Maar ik kan niet geloven dat de wiet de veroorzaker van deze aanval is geweest, het heeft het alleen vele malen versterkt.
Zo heb ik zelf ook wel eens dat ik ergens mee zit, maar ik heb het totaal niet door. En dit komt soms pas naar boven op het moment dat ik blow of in een LSD trip zit. Gelukkig nooit heftig zoals jij het beschrijft.
Al moet ik toegeven dat als ik in een fase zit van veel blowen, dan kan de paniek wel eens toe slaan om erg simpele dingen in mijn leven. Gelukkig weet ik alles goed te beredeneren en heb ik nog nooit een paniek aanval of hyperventilatie gehad.
Ik hoop dat je het nu allemaal hebt kunnen verwerken. Ik kan mij goed voorstellen dat zo'n trip je lang bij blijft. Maar zoek alsjeblieft geen schuldige, die is er namelijk niet.
Grts Herbalisme
hahaha


Het is best mogelijk dat wiet de schuldige kan zijn bij variante zaken, het gebeurd niet veel maar mensen die aanleiding hebben om mentale ziektes te hebben of mentaal kwetsbaar zijn hebben een veel grotere kans om last te hebben van psychoses, schizofrenie, depersonalisatie, paniekaanvallen, ...universal*flow zei:Ik vermoed dat deze aanval van hyperventilatie er al ergens in je hoofd/lichaam zat. Deze is er vermoedelijk uitgekomen en versterkt door het gebruik van de wiet/hasj.
Erg vervelend dat het op deze manier is gebeurd. Maar ik kan niet geloven dat de wiet de veroorzaker van deze aanval is geweest, het heeft het alleen vele malen versterkt.
Zo heb ik zelf ook wel eens dat ik ergens mee zit, maar ik heb het totaal niet door. En dit komt soms pas naar boven op het moment dat ik blow of in een LSD trip zit. Gelukkig nooit heftig zoals jij het beschrijft.
Al moet ik toegeven dat als ik in een fase zit van veel blowen, dan kan de paniek wel eens toe slaan om erg simpele dingen in mijn leven. Gelukkig weet ik alles goed te beredeneren en heb ik nog nooit een paniek aanval of hyperventilatie gehad.
Ik hoop dat je het nu allemaal hebt kunnen verwerken. Ik kan mij goed voorstellen dat zo'n trip je lang bij blijft. Maar zoek alsjeblieft geen schuldige, die is er namelijk niet.
Psychonaut123 zei:Bovendien ben ik vergeten te vermelden tegen al diegenen die zoiets hebben van: je hebt zo en zoveel gebruikt, eigen schuld zou ik zeggen. Daar ben ik het volslagen mee oneens. Want ik wist namelijk niet hoeveel ik moest gebruiken, niemand die mij heeft verteld hoeveel ik moest gebruiken, geen voorlichting op school gehad. En het staat ook niet op het zakje... Het is dus niet mijn eigen schuld! Ik wist het gewoon niet, en zou met mijn verhaal alleen maar diegenen willen bereiken die beginnen met exp. met thc, en willen zeggen: onderschat de kracht van thc niet, als je teveel gebruikt, dan berg je je maar. Uitkijken dus!![]()
Psychonaut123 zei:Bovendien ben ik vergeten te vermelden tegen al diegenen die zoiets hebben van: je hebt zo en zoveel gebruikt, eigen schuld zou ik zeggen. Daar ben ik het volslagen mee oneens. Want ik wist namelijk niet hoeveel ik moest gebruiken, niemand die mij heeft verteld hoeveel ik moest gebruiken, geen voorlichting op school gehad. En het staat ook niet op het zakje... Het is dus niet mijn eigen schuld! Ik wist het gewoon niet, en zou met mijn verhaal alleen maar diegenen willen bereiken die beginnen met exp. met thc, en willen zeggen: onderschat de kracht van thc niet, als je teveel gebruikt, dan berg je je maar. Uitkijken dus!![]()
Psychonaut123 zei:Bovendien ben ik vergeten te vermelden tegen al diegenen die zoiets hebben van: je hebt zo en zoveel gebruikt, eigen schuld zou ik zeggen. Daar ben ik het volslagen mee oneens. Want ik wist namelijk niet hoeveel ik moest gebruiken, niemand die mij heeft verteld hoeveel ik moest gebruiken, geen voorlichting op school gehad. En het staat ook niet op het zakje... Het is dus niet mijn eigen schuld! Ik wist het gewoon niet, en zou met mijn verhaal alleen maar diegenen willen bereiken die beginnen met exp. met thc, en willen zeggen: onderschat de kracht van thc niet, als je teveel gebruikt, dan berg je je maar. Uitkijken dus!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."