Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer xtc: een intiem vrienden knuffel dansen feest

Eerste keer xtc: een intiem vrienden knuffel dansen feest

12 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
e
eefje123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Eerste keer xtc: een intiem vrienden knuffel dansen fees

Klinkt als een geweldige eerste ervaring! Lijkt me voor herhaling vatbaar, haha. Leuk geschreven ook!
l
lightsandsoundsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij deze het trip report van mijn eerste keer xtc, een groot intiem vrienden knuffel kusjes dansen feestje. Hij is best lang, maar voor mijn gevoel was er ook echt vanalles gebeurd :wink:

Na heel veel nadenken en overdenken was ik afgelopen september dan eindelijk klaar voor mijn eerste keer xtc. Ik had ooit 1 x geblowd, maar verder nooit meer dan alcohol gedaan dus ik was nogal zenuwachtig. Ik zou met twee goede vriendinnetjes (M & K) gaan en een goede vriend (J). Zij hadden het allemaal in ieder geval al 1 keer gedaan.

We spraken van te voren af en waren allemaal natuurlijk super zenuwachtig. Na nuchter de tijd te hebben zitten aftellen en onze flesjes aquarius naar binnen te hebben gewerkt (op wonderbaarlijke wijze is de AA altijd uitverkocht op zaterdag avond in onze albert heijn..) stapte we op de fiets. Een stukje voor de club propte we onze pilletjes weg en met een super zenuwachtig, maar voor mijn gevoel een ooh zo nonchalant hoofd mochten we zo langs de security. Kluisjes geregeld en we waren binnen. Het was nog best rustig dus we besloten nog even te wachten en wat te eten en te drinken (ze hadden taart!!!). Kreeg natuurlijk geen hap weg en uiteindelijk toch snel besloten een kwartje te nemen. Ik had geen idee hoe ik zou reageren dus begon daarom klein.

Na een halfuurtje dansen begon K het al te merken en keek een beetje dromerig voor zich uit. Gaf ons al kusjes op onze wang. Ik dacht bij mezelf alleen maar, wanneer voel ik iets? Ik wilde wel lief terug doen maar voelde me nog helemaal niet lief. Bij J sloeg die ook in. Ik en M hadden na een uur nog niks gevoeld en namen allebei nog een kwartje. Nou daar was het dan hoor een half uur later.. Eerst begon ik de hele tijd te glimlachen, kon er gewoon niet mee ophouden, maar voelde verder nog niks. Op een gegeven moment was de dj afgelopen en mixte zijn nummer met het intro van de tweede dj. Ik heb echt nog nooit van mijn leven zo’n vette overgang gehoord. Elk ruisje en twinkeltje in de muziek vloeide als een soort golf door me heen en dat voelde ZO onwijs fijn. Na dit eerste nummer vaagde het wat weg en vertelde ik natuurlijk met een big smile dat hij eindelijk was ingeslagen. Vlak hierna kwam er weer een golf, alleen voelde ik me helemaal niet zo lekker. Ik was niet paniekerig omdat ik iedereen om me heen heel leuk blij en lief zag dansen, maar op de een of andere manier voelde er iets niet goed. Ik vertelde dit aan K (degene die het al wat vaker had gedaan) en die opperde gelijk om even te gaan zitten. Ze stelde me gelijk gerust met okee we zijn nu hier, er is niks ergs aan de hand, het is gewoon overweldigend, laat het over je heen komen. En dat deed ik. NOU toen sloeg hij pas echt in. Er vloeide een soort golf van mijn tenen helemaal door mijn hele lichaam naar boven. Volgensmij zat ik echt met grote ogen naar iedereen te kijken op die bank. Normaal gesproken praat ik heel snel, maar dat was compleet het tegenovergestelde. Ik probeerde aan m’n vrienden uit te leggen wat ik voelde, omdat het zo intens was dat ik het zo graag wilde delen. Ik kwam helaas niet verder dan; het voeelt…. Het voelt echt zo… woooow.. jeetje… oh ik doe nu echt heel raar of niet? Maar wooow. Waarop vriendinnetje K zei, rustig maar, we weten hoe je je voelt. Fijn he? Nu weet je eindelijk wat we bedoelen met fijn!!! Toen heb ik daar echt een halfuur haar been zitten aaien (panty voelt zo lekker!!!) en iedereen kusjes lopen geven. Ik was echt in een soort hemel beland.

Helaas voelde M hem nog steeds niet echt, dus zij nam haar 3e kwartje. Na wat te hebben gedronken gingen we weer dansen. Ik overbezorgd naar M toe, telkens vragen of het wel goed ging en of ze het al voelde. Ik ben altijd al wel zorgzaam, maar dit was zelfs voor mij extreem. Voor haar niet echt relaxt dus toen ze dat zei was ik natuurlijk super begripvol en probeerde mijn mond te houden (lukte echt 2 minuten ofzo). Uiteindelijk voelde zij hem ook en stonden we heerlijk te dansen met zijn vieren, te knuffelen en elkaar kusjes te geven. Opeens realiseerde we ons dat we in de kluis nog een wegwerp camera en een super gaaf masker hadden liggen. Die zijn we gelijk gaan halen. Ik nog roepend naar M dat ze toch ECHT moest uitkijken voor het opstapje bij de paal, waarnaar ze me gewoon negeerde en ik dit niet echt snapte, omdat ze toch echt moest opletten. Later bleek dat dat hele opstapje natuurlijk niet bestond…
Voor mijn gevoel hadden we pas een kwartier foto’s gemaakt maar plotseling waren alle 27 foto’s op… we hebben echt 5minuten lopen discussiëren dat dat niet kon en het fototoestel vast kapot was.

Het middenstuk van de avond is wat vaag. Ik herinner me wel nog wat losse stukken. Bijvoorbeeld dat echt iedereen ons masker geweldig vond. Dat ik echt honderd keer vertelde hoe fijn ik het vond, hoe lief iedereen was en of het met iedereen wel goed ging (maar dan echt meeega langzaam). Ik weet ook nog dat ik telkens dacht ik voel me wel nog nuchter, ik kan zo naar de bar lopen. En als ik dan ging lopen ging alles super langzaam. Ik weet ook nog dat ik te weinig geld had gegeven aan het bar meisje en dat oprecht zo erg vond dat ik honderd keer sorry zei… Ik kreeg nog een schoudermassage van J, WOW dat was fijn!! Ik heb ook echt een kwartier zijn rug lopen aaien omdat het zo lekker voelde. Ik weet ook nog dat het echt voelde alsof er vlindertjes uit mijn hart straalde, zo naar mijn vrienden toe. Dit heb ik ze natuurlijk meerdere malen mede gedeeld.
Ook stond ik op een gegeven moment met M bij de wc en liep er een jongen langs. Uiteindelijk liep hij terug om te zeggen dat hij echt even moet zeggen hoe mooi we waren. En ik vond dat zo lief dat hij gelijk een kusje op zijn wang kreeg. Daarna echt nog 10 minuten over zijn tattoo gepraat en hij vertelde er gelijk zijn hele levensverhaal bij, wat ik weer super interessant vond en waarop ik weer mega begripvol reageerde. We kwamen hem later die avond nog een keer tegen en gelijk high five. Het voelde echt alsof we een vriend tegen kwamen, zo maf!

Ik weet niet precies wanneer ik meerdere kwartjes heb genomen, maar er zat in ieder geval altijd iets van een uur of 2 tussen. Ik had in totaal twee pillen mee en uiteindelijk zat er nog 1 kwartje en wat gruis in mijn zakje. Ik weet wel nog dat we op een gegeven moment op een trap zaten en mijn pillenzakje open was gegaan in mijn tasje en ik deze percee allemaal weer wilde vinden. Ik vond het daarbij totaal niet van toepassing dat de security gast achter me stond, want ‘die zag me toch niet want ik zat voor hem’. Leuk contrast vergeleken met de stress die ik had bij de ingang, terwijl ik nu pillen onder zijn neus zat weg te stoppen in een mini zakje.

Uiteindelijk liep te avond op zijn einde en hadden J en M het een beetje gehad, omdat zij de hele avond toch wel misselijk waren geweest. Ik en K daarentegen hebben nog hand in hand door gedanst tot de lichten bijna aangingen en zijn toen snel vertrokken. We liepen met zijn 4en naar huis en ik zag eruit als een lijk. Mijn hoofd voelde precies alsof je koorts hebt en als het bloed uit je gezicht weg trekt, alleen dan zonder de koorts. Heel raar! Want ik voelde me verder best okee, alleen heel erg moe.

De hele avond was een groot intiem vrienden knuffel kusjes dansen feestje geworden, en ook al was het een van de mindere feestjes van de rest, voor mij is het nog steeds heilig.
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Eerste keer xtc: een intiem vrienden knuffel dansen fees

Fijn tripreport, lees lekker weg! (:
Eerste x is altijd het leukste he ;D
Is 'k' trouwens ZERO- ? (:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Eerste keer xtc: een intiem vrienden knuffel dansen fees

Correct! Zo grappig om dezelfde avond te bekijken vanuit iemand anders opzicht... XD
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Eerste keer xtc: een intiem vrienden knuffel dansen fees

Heb dit hele report met een smile op m'n gezicht gelezen! Veel herkenbare dingen van mijn eerste keer. Heletijd zeggen hoe mooi je het wel neit vind en hoe gaaf het allemaal is :P. Ook heb ik dat als ik em eenmaal voel ik naar me vrienden ga en vraag of ze em al voelen en dat ik echt al lekker ga :).

Neem aan dat je nu verkocht bent? :P
l
lightsandsoundsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Eerste keer xtc: een intiem vrienden knuffel dansen fees

Ja een beetje wel :wink:
Mijn tweede keer was alleen veel minder intiem en wat chaotischer omdat het feest een stuk groter was. Had daar trouwens ook dat ik telkens aan iedereen vroeg of ze wel lekker gingen hahaha. Aankomende februari weer een kleiner feestje met veel vrienden, kijk er erg naar uit! Al denk ik dat het toch nooit zo gaaf en overweldigend is als de eerste keer..
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Eerste keer xtc: een intiem vrienden knuffel dansen fees

Klopt het is niet meer nieuw.. Je weet wat gaat komen, de intensiteit is opzich wel het zelfde alleen ken je het al :). Maar goed, blijft een goden drug, mdma :hearteyes: .
Je zou het ook een keer thuis kunnen doen met vrienden, ook leuk, kan je ook wat meer dingetjes zoeken om je te prikkelen, zelf vind ik het thuis misschien nog wel leuker dan op feesten.
l
lightsandsoundsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Eerste keer xtc: een intiem vrienden knuffel dansen fees

Dat is het inderdaad, omdat je het voelt aankomen lijkt het denk ik minder heftig omdat je precies weet wat er gebeuren gaat. Alhoewel ik tot nu toe het gevoel wel weer kwijtraak als er weer een maandje of 2 voorbij is. Blijft toch spannend :)
En dat ga ik zeker een keertje doen! Al vind ik nu lekker dansen op harde muziek met felle lichten nog steeds fijn. Maar de nieuwsgierigheid van thuis doen heb ik zeker!
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Eerste keer xtc: een intiem vrienden knuffel dansen fees

Thuis is leuk omdat je gewoon met bekenden bent en je kan doen wat je wil en zo. Je hebt alles bij de hand. Je kiest je muziek uit, maar dat zie je dan wel :wink:
B
BrightFutureLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Eerste keer xtc: een intiem vrienden knuffel dansen fees

Een fijne ervaring dus! Misschien kwam de misselijkheid van je vriendinnen van de taart en frisdrank, ik kan me voorstellen dat je daar misselijk van wordt.
L
Lina23Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Eerste keer xtc: een intiem vrienden knuffel dansen fees

Dit is zooooo leuk om te lezen, alsof ik mijn eigen eerste ervaring lees :grin:

Dat je niet kunt praten, maar zo'n drang hebt om te zeggen hoe woowww je je wel niet voelt. Dat terwijl je vrienden precies weten wat jij voelt. Vooral omdat ik dan denk dat niemand op de wereld zich zo goed kan voelen!

Heel fijn dat dat 'K' zo geruststellend is, lijkt precies op mijn vriendin!

En dat het zo heerlijk is dat iemand aan je zit/kriebelt/streelt!

Ondanks dat ik nu inmiddels wel weet hoe het voelt, blijft het voor mij altijd spannend
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Eerste keer xtc: een intiem vrienden knuffel dansen fees

Lina23 zei:
Heel fijn dat dat 'K' zo geruststellend is, lijkt precies op mijn vriendin!
Klik om te vergroten...
Lief ben ik hè :grin:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Eerste keer xtc: een intiem vrienden knuffel dansen fees

Haha, eerste keer X is ook niks minder als geweldig! Zoveel herkenbare dingen, maar gelukkig is dat niet alleen bij de eerste keer! Leuk geschreven report, lekker weg te lezen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."