Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer Xtc op Decibel 2013!

Eerste keer Xtc op Decibel 2013!

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
V
VincentDLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal,

Zal even een korte intro geven over mijzelf, Ben pas 18 jaren jong geworden, weinig ervaring op het gebied van drugs. Altijd wel afgevraagd en nieuwgierig geweest hoe het zou zijn om eens wat te gebruiken. Per puur toeval werd ik uitgenodigd door een oud school genootje om weer eens wat herinneringen op te halen. Na een tijd kregen we het er wel over het onderwerp drugs en vertelde hij me dat hij al wat ervaring had en hij me daar wel in bij wilde staan als ik dat wilde proberen.

Afgelopen zaterdag kwam het puntje bij het paaltje, We gingen samen naar decibel. Mijn allereerste echte festival. Hij had witte Nintendo´s geregeld. Om half elf kwamen we ongeveer aan op het terrein van de beekse bergen. Rond elf uur gingen de poorten open en was het dan zo ver, Het feestje ging dus nu écht beginnen. Na een rondje over het terrein te hebben gelopen was het al rond twaalf uur, en begon het toch nu wel een beetje te kriebelen. Ik ben begonnen met een kwart op zijn advies. Je kan beter met te weinig beginnen want je kan het er niet meer uithalen zullen we maar zeggen.

Na een uurtje voelde ik nog niks, Dus een kwartje bijgepakt. Ondertussen even lekker gaan zitten, rustig sigaretje opgestoken. Beetje genoten van de muziek en heerlijk mensen gekeken. Na een minuutje of tien kreeg ik een heel raar gevoel van binnen. Vond het in eerste instantie beetje beangstigend, maar ik herpakte mezelf en het lekker over me heen laten komen. Na een kleine minuut veranderde dat rare gevoel in een heerlijke, warme rush. Alles werd met de minuut mooier, Mensen werden intressanter, Alle muziek klonk veel beter als in het begin. Ik merkte het nu aan mezelf, ik begon lekker op gang te komen.

Een kwartiertje kon mijn been niet meer stoppen met omhoog en omlaag te gaan, ik begon steeds meer die geweldige liefdevolle rush te krijgen. Ik kreeg steeds meer zin om uit me pan te gaan. Na een uurtje toch wel lekker flink gestampt te hebben was het wel eventjes tijd om even een lekker slokje water te nemen en even lekker op een klein heuveltje te zitten. Mijn maat kreeg af en toe de kriebels om nog even los te gaan dus hem lekker zijn gang laten gaan en ik bleef lekker op het heuveltje zitten. In die tijd heb ik een groep leuke mensen leren kennen die me uitnodigde om gezellig bij hun te komen zitten. Uitgelegd dat het me eerste keer een echt feest was en eerste keer Xtc, En dat ik de ervaring echt als positief inzag.

Om een lang verhaal even kort te maken, Ik heb een geweldige eerste ervaring gehad. Het feest was geweldig en heb veel sociale contacten gelegd. Al met al een topdag gehad. Misschien wel de mooiste tot nu toe in mijn jongere jaren.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, Dit is mijn eerste post op deze website. Vond het leuk om mijn eerste positieve ervaring met jullie te delen! Laat gerust weten wat je er van vond!

Groet :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Aaaaaah wat leuk! Klinkt als een hele goede eerste keer :)
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Top ervaring lijkt het me! Lekker he, de eerste keer!
T
Trivia BotLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fijn dat je een leuke eerste keer heb gehad, ook slim om te beginnen met kwartjes, top.

Ik ben zelf het hele weekend decibel geweest, had daar paarse lambo's en blauwe supermans, die laatste is een echte aanrader maar neem ze in halfjes of zelfs kwartjes want ze zijn zwaar.

Bij welke stage heb je het meest gestaan? Ikzelf bij de loudness tent :rock:
V
VincentDLid
01-01-2024, 00:00
#5
Trivia Bot zei:
Fijn dat je een leuke eerste keer heb gehad, ook slim om te beginnen met kwartjes, top.

Ik ben zelf het hele weekend decibel geweest, had daar paarse lambo's en blauwe supermans, die laatste is een echte aanrader maar neem ze in halfjes of zelfs kwartjes want ze zijn zwaar.

Bij welke stage heb je het meest gestaan? Ikzelf bij de loudness tent :rock:
Klik om te vergroten...

Bij de Hardcore4Life en de mainstage, Zou alleen echt totaal niet weten hoe je daar zo allemaal aan kan komen haha. Het was net dat die vriend van me ze had liggen :)
F
FlinkeKaterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt precies op mijn eerste x man ! :tearsofjoy:
V
VincentDLid
01-01-2024, 00:00
#7
FlinkeKater zei:
Lijkt precies op mijn eerste x man ! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


Haha, Fijn om te horen dat je dan ook zo een geweldige eerste ervaring hebt gehad! :grin:
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#8
Leuk om te lezen!
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oh, oh, Die eerste keer :hearteyes:
K
KenazLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kon ik maar iets gelijkaardigs de eerste keer meemaken. Niets tipt aan xtc/mdma voor mij.

En het extra leuke en spannende is dan net dat je toch een beetje spanning hebt en niet weet wat zal komen en hoe je erop zal reageren. Zeker ik, had weinig tot geen voorkennis, de eerste keer dat ik het deed. Want wat je leest op internet, is toch 99% kans dat het je afschrikt of met voorkennis en verwachtingen opzadelt. Net als een bijsluiter lezen van medicatie, de neveneffecten treden voornamelijk op bij mensen die het lezen.

Maar dan zou ik wel exact dat gevoel willen. :)

Altijd leuk om lezen!
x
xxromyxxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hee wat leuk!
Decibel was ook mijn allereerste festival en heb daar ook voor het eerst een pilletje op!
Leuk om te lezen, klinkt als een top ervaring :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."