Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenavond allemaal , Hierbij een reportje over een leuk avondje Nirvana Of Noise! Zaterdag avond 19:45 stapten Mijn maatjes, hier vernoemd als R en E. Samen met mij in de trein richting Amsterdam Bijlmer ArenA, We zaten in de trein onderweg naar Amsterdam wat leuke oude schoolherinneringen op te halen wie wel niet de gekste dingen had uitgehaald. Voor we het wisten waren we aangekomen in Amsterdam. We liepen vanuit het station richting de HmH en we hoorden het gedreun al zodra we de deuren van het station uitliepen. We keken elkaar aan en onze blikken zeiden meer als duizend worden. Dit moest en zou een doldwaze avond worden. Eenmaal binnen aangekomen eerst een kluisje genomen en muntjes gehaald. E en ik besloten lekker een biertje te nemen om de avond in te luiden, R had hier weinig trek in en ging al aan het water. We besloten even een rondje te gaan lopen en even beide zalen te gaan bekijken. Na even op het balkon te hebben gezeten kregen we toch allemaal wel zin om het eerste snoepje te gaan nuttigen, R en ik zouden aan de Nintendo's gaan en E ging aan de pure M. Toen we onze daad hadden gedaan zijn we naar de main verhuist en al lekker een beetje stampen op crossfiyah. Na een halfuurtje klapte zowel bij mij als bij R de Nintendo er héérlijk in , we keken elkaar met grote doppen aan en moesten allebei lachen. Bij E sloeg hij ongeveer 5 minuten later in en hij was niet in staat om stil te staan. Ook R en ik moesten veel moeite doen om tien seconden stil te staan. Dat gevoel van ik kan niet stil staan sloeg bij mij al snel in om een heerlijke liefdevolle rush waarbij je van die zalige warmen golven door je lichaam krijgt. Na anderhalf uurtje hadden we allemaal toch wel even de behoefte om even een rondje te gaan lopen, Na allemaal een poging gedaan om even naar de wc te gaan, wat overigens voor geen millimeter lukte. Er was Een kleine stand waar je een ouderwetse polaroid foto kon laten maken, Dit besloten we te doen, R zag in de naaste cocktailbar een ananas staan en die moest en zou mee gaan op de foto. Het meisje keek ons vaag aan en moest lachen. Daar stonden we dan, met een ananas op foto. R, E en ik kregen zin in een banaan, Wij een banaantje gehaald. Ik nam een hap waarop R zei, Gast jij lust toch helemaal geen bananen?! Waarop ik antwoordde, Shit inderdaad Na het banaantje gingen we even lekker op het balkon zitten en alle drie even een likje pure M genomen, Kwam er een stel achter ons zitten . Na een tijdje gekletst te hebben stak die jongen een jointje op en vroeg of wij ook wouden. Hier zeiden wij geen nee tegen. Alhoewel we dit beter niet hadden kunnen doen. We stonden op de wc en ik was ineens alles kwijt. Ik vroeg aan R, Gast waar zijn we?! Hij had blijkbaar precies hetzelfde te pakken want hij had ook geen flauw idee waar we waren beland. R was heel de tijd dingen aan het vertellen maár ik gewoon helemaal niks kon onthouden van wat hij zei. zodra hij klaar was met vertellen vroeg ik al wat hij ook al weer aan het vertellen was Toen we ons tweede halfje hadden gepakt terwijl we weer terug waren gaan zitten op het balkon sloeg deze vrij snel in waardoor ik een beetje overwhelmed raakte door t pilletje die insloeg als een kanon, ik kreeg weer die heerlijke warme rush en werd een beetje afgeleid door alles wat er om me heen gebeurde. Er begon een hevige LaserShow wat me toch net even iets te veel werd. Ik draaide me even om en zei tegen het meisje achter me, heftiiiiggg! Waarop zij met grote pupillen hevig ja knikte. We liepen tegen het eind van de avond en besloten om nog een likje M te nemen en R en ik nog een pilletje te delen. Deze kwam in tegenstelling tot de andere lekker langzaam op en zorgde ervoor dat ik lekker een Beetje mellow werd. De tijd ging toen heel snel voorbij en was het feestje afgelopen. We liepen naar het station, nogsteeds een beetje Mellow stapten we de trein in. Er werd gecontroleerd en E was zijn kaartje weer eens kwijt. We hebben nog wat na gelachen en eenmaal thuis aangekomen allemaal vredig in slaap gevallen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en hoor graag wat jullie er van vonden"
"Hoi allemaal, Zal even een korte intro geven over mijzelf, Ben pas 18 jaren jong geworden, weinig ervaring op het gebied van drugs. Altijd wel afgevraagd en nieuwgierig geweest hoe het zou zijn om eens wat te gebruiken. Per puur toeval werd ik uitgenodigd door een oud school genootje om weer eens wat herinneringen op te halen. Na een tijd kregen we het er wel over het onderwerp drugs en vertelde hij me dat hij al wat ervaring had en hij me daar wel in bij wilde staan als ik dat wilde proberen. Afgelopen zaterdag kwam het puntje bij het paaltje, We gingen samen naar decibel. Mijn allereerste echte festival. Hij had witte Nintendo´s geregeld. Om half elf kwamen we ongeveer aan op het terrein van de beekse bergen. Rond elf uur gingen de poorten open en was het dan zo ver, Het feestje ging dus nu écht beginnen. Na een rondje over het terrein te hebben gelopen was het al rond twaalf uur, en begon het toch nu wel een beetje te kriebelen. Ik ben begonnen met een kwart op zijn advies. Je kan beter met te weinig beginnen want je kan het er niet meer uithalen zullen we maar zeggen. Na een uurtje voelde ik nog niks, Dus een kwartje bijgepakt. Ondertussen even lekker gaan zitten, rustig sigaretje opgestoken. Beetje genoten van de muziek en heerlijk mensen gekeken. Na een minuutje of tien kreeg ik een heel raar gevoel van binnen. Vond het in eerste instantie beetje beangstigend, maar ik herpakte mezelf en het lekker over me heen laten komen. Na een kleine minuut veranderde dat rare gevoel in een heerlijke, warme rush. Alles werd met de minuut mooier, Mensen werden intressanter, Alle muziek klonk veel beter als in het begin. Ik merkte het nu aan mezelf, ik begon lekker op gang te komen. Een kwartiertje kon mijn been niet meer stoppen met omhoog en omlaag te gaan, ik begon steeds meer die geweldige liefdevolle rush te krijgen. Ik kreeg steeds meer zin om uit me pan te gaan. Na een uurtje toch wel lekker flink gestampt te hebben was het wel eventjes tijd om even een lekker slokje water te nemen en even lekker op een klein heuveltje te zitten. Mijn maat kreeg af en toe de kriebels om nog even los te gaan dus hem lekker zijn gang laten gaan en ik bleef lekker op het heuveltje zitten. In die tijd heb ik een groep leuke mensen leren kennen die me uitnodigde om gezellig bij hun te komen zitten. Uitgelegd dat het me eerste keer een echt feest was en eerste keer Xtc, En dat ik de ervaring echt als positief inzag. Om een lang verhaal even kort te maken, Ik heb een geweldige eerste ervaring gehad. Het feest was geweldig en heb veel sociale contacten gelegd. Al met al een topdag gehad. Misschien wel de mooiste tot nu toe in mijn jongere jaren. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, Dit is mijn eerste post op deze website. Vond het leuk om mijn eerste positieve ervaring met jullie te delen! Laat gerust weten wat je er van vond! Groet"
"Trivia Bot zei: Fijn dat je een leuke eerste keer heb gehad, ook slim om te beginnen met kwartjes, top. Ik ben zelf het hele weekend decibel geweest, had daar paarse lambo's en blauwe supermans, die laatste is een echte aanrader maar neem ze in halfjes of zelfs kwartjes want ze zijn zwaar. Bij welke stage heb je het meest gestaan? Ikzelf bij de loudness tent Klik om te vergroten... Bij de Hardcore4Life en de mainstage, Zou alleen echt totaal niet weten hoe je daar zo allemaal aan kan komen haha. Het was net dat die vriend van me ze had liggen"
"FlinkeKater zei: Lijkt precies op mijn eerste x man ! Klik om te vergroten... Haha, Fijn om te horen dat je dan ook zo een geweldige eerste ervaring hebt gehad!"