#1
Haha, waarom raar? Een mens kan zo zijn redenen hebben... Complexe wezens eh ![:)]()
Fool zei:Klinkt als best een probleem, zou best wel eens een psychose of iets qua derealisatie/depersonalisatie kunnen zijn. Ik raad je aan om contact op te nemen met je huisarts om je problemen uit te leggen en zo snel mogelijk een afspraak te maken, maar probeer niet teveel in paniek te raken!
Kun je je trouwens een beetje herkennen in deze film?
http://www.verlorenjaren.nl/
leipebaviaan zei:Ik vind het veel te vroeg om te zeggen dat TS zich in een psychose bevind. Zijn klachten komen veel meer overeen met derealisatie of depersonalisatie. Hij heeft geen last van vervelende wanen of hallucinaties. Ik zou zeker de dokter een bezoek aandoen, al is het ook heel goed mogelijk dat je hersteld door een tijdje geen middelen te nemen.
Fool zei:Het is ook veel te vroeg en je kunt het onmogelijk concluderen, ik zeg alleen dat zoiets best in mindere mate mogelijk is. Gewoon zo snel mogelijk een specialist opzoeken, of je dat nu met of zonder hulp van je ouders doet.
Alhoewel, als je dit tegen je ouders verteld kan ik me niet voorstellen dat ze echt boos zullen worden, eerder bezorgd.
de volgende dag op me werk had ik erook nog last van en alles leek onecht en alsof het een film was, alles ging aan je voorbij

ik ben vanochtend naar de dokter geweest,
leipebaviaan zei:Dat je dat je ouders durft te vertellen, de mijne zouden doorflippen.
leipebaviaan zei:Dat je dat je ouders durft te vertellen, de mijne zouden doorflippen. Dat je trouwens zo heftig reageert op softdrugs heb ik nog nooit meegemaakt. Dit geeft eens te meer aan dat je bijzonder gevoelig bent voor dit middel, het is daarom denk ik van belang dat je het permanent opzij legt. (al was je dat gelukkig al van plan) Met behulp van medische/psychische instanties moet je hier wel uitkomen, ik kan me niet voorstellen dat je door één keer een overdosis hasj de rest van je leven getekend bent.
ik ben vanochtend naar de dokter geweest,
En wat zei die?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."