Ik heb al eens per ongeluk 300 mg MDA gedoseerd. Dit mas mij toch iets te heftig. Ik zal het proberen te omschrijven. Is al wel een tijd terug.
Startte met een dosering van 150 mg MDA. Na 1 uur nog steeds geen effect. Ik besloot te redosen met 50 mg. Toen per ongeluk de verkeerde capsule geslikt en 150 mg bijgepakt.
Na een tijdje kreeg ik het vrij warm en ik had erg grote pupillen. Ik liep terug naar mijn woonkamer om op de bank te ploffen en hier eigenlijk te blijven in afwachting van wat ging komen.
De techno muziek die opstond werd steeds intenser. Ik voelde als het ware de beat. En kon de geluidjes en bleepjes toch echt voelen.
Langzaam aan begin mijn zicht vager te worden. Als in de zin van het zien van golven en kleuren. Licht en kleuren werden heel intense. Echt gaaf om te zien. Ik zat wel lekker op de bank en spacede hem zwaar. Het gevoel alsof een van mijn eerste keren xtc daar leek het op. Maar dan met een wat rauwe rand en wat minder vaag in de bol zoals bij xtc.
Vervolgens begin ik bewegende figuurtjes te zien en allemaal vage dingen. Hoeveel ik ook genomen had toch had ik constant het gevoel dat ik in controle was over mezelf. Ik begreep heel goed dat ik wat gebruikt had en dat ik daarom tripte en hallucineerde. Geen angstig geweest aangezien de trip nogal heftig was.
Ik heb ook veel vreemde dingen gedaan Totaal wappie. Dingen zoals de handstand op de bank, onder de tafel liggen, op de rafel liggen, over de tafel vallen, en dan te bedenken dat ik helemaal geen tafel had staan.

Maar een simpele cubus.
Ergens die nacht een geweldig gesprek gevoerd met de koelkast. Dit realiseerde ik mij opeens. Ik keek in haar ogen en ik zag.......kaas en andere dingen. Hahaha. Voelde nogal fris. Ikkeek eens goed en besefte mezelf dat ik zat te praten met een prachtig mooie witte koelkast.
Daarna op de keukenvloer beland om alle bewegende dingen, figuurtjes en vliegende objecten te bekijken.
Hierna was ik over de top Heen en ontwaakte ik langzaam.
De dosering was veel te hoog. Hierdoor krijg je meer upper effecten. Daar ik bij een lange dosis kan slapen lukte mij dit deze keer pas maandag ochtend. En ik heb ook een uren lange naspace gevoeld. Denken dingen te zien/horen etc.
Meer kan ik nu zo niet meer vertellen over deze intense trip.
![:hearteyes:]()