Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBK-2C-B 123mg, eerste keer

BK-2C-B 123mg, eerste keer

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ah oke, daar twijfel ik niet aan hoor. :) Ik heb zelf ook nog maar 3x getript op LSD, ik denk jij wel wat vaker. :wink: Ik denk dat bij alle psychedelica wel een ego-oplossing mogelijk is. Maar psilocybine stuurt je steeds automatisch al die kant op, vandaar dat ik dit aan zou raden voor iemand die met dat doel wil gaan trippen. Het "probleem" bij veel mensen daarbij is denk ik dat het niet wordt begrepen waar de "paddo" of "truffel" heen wil en dat je dan bad gaat als dat eigenzinnige hardhandige karakter van psilo bovenkomt. De meeste mensen zijn ook best wel gevormd tot controlfreaks in deze maatschappij (including moi).
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
En ik maar steeds denken dat jij al tientallen trips hebt gehad op LSD. :wink: Ik wist wel dat je dosissen een stuk hoger waren ja. Boven de 200, 300 microgram toch? Ik wil wel zeker nog eens zo'n dosering LSD proberen. :)

En trippen op psilo is gewoon (voor mij) vaak niet eens echt 'leuk' te noemen. In mijn eentje beschouw ik het vaak helemaal niet als entertainment. En toch heb ik de meest ongelofelijke euforie gevoeld op psilo. Niets dat daar nog bij in de buurt is gekomen (oké, m'n laatste LSD trip wel wat :wink: ). Het is allemaal ook zo ontiegelijk veel meer dan slechts een 'fijn gevoel'. Maar ja, preaching to the choir again. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
En ik maar steeds denken dat jij al tientallen trips hebt gehad op LSD. Ik wist wel dat je dosissen een stuk hoger waren ja. Boven de 200, 300 microgram toch? Ik wil wel zeker nog eens zo'n dosering LSD proberen.
Klik om te vergroten...
Ik kon er een jaar geleden pas voor het eerst aan komen en heb het afgelopen half jaar eigenlijk helemaal niet getript aangezien ik niet helemaal lekker in mijn vel zat. Dus tot nu toe is het bij 3 keer gebleven en 210mics als hoogste dosis. Inmiddels voel ik wel dat het weer hoog tijd wordt voor een goede trip. Volgende keer wil ik wel richting de 300mics denk ik, probeer toch elke keer wel de grens weer wat verder te leggen. Uiteindelijk zou ik ooit nog eens richting een dosering van 1000mics willen, maar daar ga ik wel wat jaren voor uittrekken denk ik.

Maar de dosering is zeker niet alles, want mij mooiste trip op LSD tot nu toe, inclusief volledige ego oplossing, was met "maar" 140mics. Bij die trip waren set en setting gewoon optimaal en dat blijft toch het belangrijkst uiteindelijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."