#1
Ah oke, daar twijfel ik niet aan hoor.
Ik heb zelf ook nog maar 3x getript op LSD, ik denk jij wel wat vaker.
Ik denk dat bij alle psychedelica wel een ego-oplossing mogelijk is. Maar psilocybine stuurt je steeds automatisch al die kant op, vandaar dat ik dit aan zou raden voor iemand die met dat doel wil gaan trippen. Het "probleem" bij veel mensen daarbij is denk ik dat het niet wordt begrepen waar de "paddo" of "truffel" heen wil en dat je dan bad gaat als dat eigenzinnige hardhandige karakter van psilo bovenkomt. De meeste mensen zijn ook best wel gevormd tot controlfreaks in deze maatschappij (including moi).