Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffels in het Amsterdamse Bos

Truffels in het Amsterdamse Bos

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TrufeliniLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik denk dat jullie allebei wel gelijk hebben inderdaad, dit was wel onze tweede keer buiten, maar dan in een bos. Eerste keer was op het water.
Ik weet bijna wel zeker dat de natuur de beste plek is voor truffels.

mazzell
T
TrufeliniLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie: J,B,S (18,18,1:sunglasses:
Waar: Amsterdamse Bos (1800-2400)
Wat: 15gr Dutchii Truffels p.p.

Het einde van de zomer, dus tijd voor een mooie afsluiter. De truffels overdag gehaald bij Azarius en wat pure chocola voor een betere trip (zei de medewerker, waar hij wel gelijk in heeft gehad)
Dit werd voor ons alledrie de vierde keer truffels en gelijk ook de meest geweldige trip ooit.
Rond 1800 hebben we de truffels ingenomen en rond 1845 begonnen ze in te werken. Prima te eten met chocola trouwens. Vergeleken met de vorige truffels (hollandia, tampanensis, mexicana) waren deze truffels vele malen heftiger, en dan vooral in de mind.

Het begon met het bekende truffel-gevoel, scherper horen, zien, ruiken je kent het wel. Je lichaam voelt zwaarder en dan weer lichter en de bomen waren opeens erg mooi. De hele trip zijn we eigenlijk op een plek geweest, het hoogste punt van het amsterdamse bos. Vooral omdat we ons hier zo prettig voelde en omdat we dachten dat we aliens hoorde (wat achteraf resonantie van vliegtuigen bleek te zijn, heel bijzonder geluid) http://www.ufomeldpunt.nl/melding/3183- ... rdamse-bos

Tijdens de trip hebben we alleen maar gepraat en om oms heen gekeken hoe mooi het bos was. Wanneer je over het hele bos keek leek het net een schilderij dat stil stond en soms vervormde. Het unieke aan deze truffels was de gedachtegang die we alledrie niet eerder hebben gehad met andere truffels. We snapten opeens hoe de wereld in elkaar zat en besefte dat we tijdloos zijn, dat tijd niet bestaat en dat als iedereen liefdevol naar elkaar was de wereld oneindig is. Vooral het tijdloze was heel gek, we snapte ons horloge niet meer en het leek wel alsof de tijd ook niet meer verder liep.

Tijdens onze trip kwamen we geregeld mensen tegen en het leek dan alsof wij onzichtbaar waren en we alles bekeken vanuit een hoger perspectief. Ook kwamen we een vrouw tegen met gucci-kleding en accessoires die vanuit het niets heel lang met een zwerver aan het praten was. Wij hebben heel lang naar hun gekeken omdat het wel leek voorbestemd. Dit is wat belangrijk is in het leven, iedereen is gelijk ongeacht status, geld of wat dan ook.

Toen wij op onze piek zaten ging het opeens heel hard regenen en bliksemen alleen het deed ons niks(wat achteraf best gevaarlijk was). Maar door de truffels hadden we een soort van gevoel dat we in contact stonden met hogere machten, dus niet geraakt konden worden door bliksem.

Hierna zijn wij in de auto gaan zitten en hebben wij nog even nagespaced.
Dutchii laat je vooral heeeeeel diep nadenken en geeft niet heel veel visuals ofzo.
(het was al best lang geleden dus ben veel vergeten...)

Kortom: dutchii laat je heel erg hard trippen!!!!
raad hem zeker aan

ps: dit is mijn eerste report sorry voor de opbouw
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk verhaal maar ben het niet zo eens dat deze truffel je nou harder laat trippen dan anderen. Ik had de Duttchie twee weken geleden 20 gram gehad en was niet bepaald een sterke trip zelfs behoorlijk mellow. Ik geloof niet zo in de mega sterkte verschillen van truffels maar meer in mindset en locatie.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bobsacamano zei:
Leuk verhaal maar ben het niet zo eens dat deze truffel je nou harder laat trippen dan anderen. Ik had de Duttchie twee weken geleden 20 gram gehad en was niet bepaald een sterke trip zelfs behoorlijk mellow. Ik geloof niet zo in de mega sterkte verschillen van truffels maar meer in mindset en locatie.
Klik om te vergroten...
Ik zou wel eens een labrapport van de verschillende truffel soorten willen zien, vraag me echt af of de percentages werkzame stoffen nou enorm verschillen. Persoonlijk denk ik ook wel dat het meevalt eigenlijk, ik heb zelf nooit heel veel verschil gemerkt tussen de verschillende soorten in ieder geval.

Was dit toevallig jullie eerste trip buiten Trufellini? Een andere setting kan enorm verschil maken in de sterkte namelijk. Of een andere mindset uiteraard.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
In de natuur trippen is inderdaad wel echt een perfecte setting voor trippen, mits je al een beetje ervaren bent natuurlijk. Maar ook op het water lijkt mij best bijzonder eigenlijk, zelf nog nooit gedaan in ieder geval.
P
PanteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Erg leuk beschreven trip report :) Mooie setting ook, met 2 mensen die je (volgens mij) redelijk goed kent met wat tripervaring in een bos. Psylocibine is naar mijn idee sowieso erg geschikt voor natuurlijke omgevingen gezien de 'natuurlijke' aard van de visuals (denk/hoop wel dat je snapt wat ik bedoel :beer: )

Wat betreft de verschillende soort truffels, ik denk inderdaad ook niet dat er een wezelijk verschil tussen zit. Allen bevatten psylocibine en zullen daarom redelijk dezelfde processen in gang zetten zo die bewustzijnsverandering teweeg te brengen. Ik denk ook dat set & setting een groter voor een groter verschil zorgt tussen de verschillende trips dan dat de minimale verschillen tussen de truffels onderling dat doet. Trippen, en zeker ook met truffels, heeft toch ook vaak met verwachtingen te maken. Verwacht je veel visuals en focus je daar ook je aandacht op, zal je vaak ook veel visuals krijgen (of je 'ervaart' meer visuals om het zo maar te stellen) en zo werkt het vaak ook (tot op bepaalde hoogte natuurlijk) met bodyload, gedachtestromen etcetera.

Zelf gebruik ik de laatste 2 jaar vrijwel altijd paddo's ipv truffels als ik een psilotrip wil, maar dat heeft meer te maken met mensen in m'n omgeving die ze goedkoper kunnen kweken (plus je hebt mensen die echt alles zelf doen, zodat je precies weet wat er in zit). Heb wel een idee dat er een verschil zit tussen de trips (dus truffels vs paddo's), maar ben er nog steeds niet over uit of dat nou set & setting is of dat de werking inderdaad dusdanig 'anders' is. Ik denk het eerste :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pante zei:
Zelf gebruik ik de laatste 2 jaar vrijwel altijd paddo's ipv truffels als ik een psilotrip wil, maar dat heeft meer te maken met mensen in m'n omgeving die ze goedkoper kunnen kweken (plus je hebt mensen die echt alles zelf doen, zodat je precies weet wat er in zit). Heb wel een idee dat er een verschil zit tussen de trips (dus truffels vs paddo's), maar ben er nog steeds niet over uit of dat nou set & setting is of dat de werking inderdaad dusdanig 'anders' is. Ik denk het eerste
Klik om te vergroten...
Zelf heb ik ook altijd paddo's net iets dieper en visueler ervaren dan truffels. Ergens vind ik het persoonlijk ook gek, aangezien ze in principe gewoon dezelfde stoffen bevatten. Ergens zou het voor mij misschien te maken kunnen hebben dat ik paddo's eerst gedaan heb en toen later truffels toen de paddo's verboden werden. Het aparte is wel dat iedereen die ik ken die eerst altijd paddo's deed, later de truffels redelijk vond tegenvallen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Toen ik nog zelf m'n paddo's kweekte, was ik er ook van overtuigd dat deze me fijnere trips brachten dan truffels. Maar je weet hoe dat gaat met ergens een mening over hebben. Je kleurt zo je hele ervaring van iets. Met iets onbenulligs als bijvoorbeeld het idee ze zelf gekweekt te hebben kun je jezelf heel makkelijk aanpraten dat de ervaring ermee ook fijner is. En je ervaring kan dan ook écht fijner aanvoelen. Geloof is een sterk iets en trippen is natuurlijk zo subjectief als het maar kan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."