Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik denk dat jullie allebei wel gelijk hebben inderdaad, dit was wel onze tweede keer buiten, maar dan in een bos. Eerste keer was op het water. Ik weet bijna wel zeker dat de natuur de beste plek is voor truffels. mazzell"
"Wie: J,B,S (18,18,1 Waar: Amsterdamse Bos (1800-2400) Wat: 15gr Dutchii Truffels p.p. Het einde van de zomer, dus tijd voor een mooie afsluiter. De truffels overdag gehaald bij Azarius en wat pure chocola voor een betere trip (zei de medewerker, waar hij wel gelijk in heeft gehad) Dit werd voor ons alledrie de vierde keer truffels en gelijk ook de meest geweldige trip ooit. Rond 1800 hebben we de truffels ingenomen en rond 1845 begonnen ze in te werken. Prima te eten met chocola trouwens. Vergeleken met de vorige truffels (hollandia, tampanensis, mexicana) waren deze truffels vele malen heftiger, en dan vooral in de mind. Het begon met het bekende truffel-gevoel, scherper horen, zien, ruiken je kent het wel. Je lichaam voelt zwaarder en dan weer lichter en de bomen waren opeens erg mooi. De hele trip zijn we eigenlijk op een plek geweest, het hoogste punt van het amsterdamse bos. Vooral omdat we ons hier zo prettig voelde en omdat we dachten dat we aliens hoorde (wat achteraf resonantie van vliegtuigen bleek te zijn, heel bijzonder geluid) http://www.ufomeldpunt.nl/melding/3183- ... rdamse-bos Tijdens de trip hebben we alleen maar gepraat en om oms heen gekeken hoe mooi het bos was. Wanneer je over het hele bos keek leek het net een schilderij dat stil stond en soms vervormde. Het unieke aan deze truffels was de gedachtegang die we alledrie niet eerder hebben gehad met andere truffels. We snapten opeens hoe de wereld in elkaar zat en besefte dat we tijdloos zijn, dat tijd niet bestaat en dat als iedereen liefdevol naar elkaar was de wereld oneindig is. Vooral het tijdloze was heel gek, we snapte ons horloge niet meer en het leek wel alsof de tijd ook niet meer verder liep. Tijdens onze trip kwamen we geregeld mensen tegen en het leek dan alsof wij onzichtbaar waren en we alles bekeken vanuit een hoger perspectief. Ook kwamen we een vrouw tegen met gucci-kleding en accessoires die vanuit het niets heel lang met een zwerver aan het praten was. Wij hebben heel lang naar hun gekeken omdat het wel leek voorbestemd. Dit is wat belangrijk is in het leven, iedereen is gelijk ongeacht status, geld of wat dan ook. Toen wij op onze piek zaten ging het opeens heel hard regenen en bliksemen alleen het deed ons niks(wat achteraf best gevaarlijk was). Maar door de truffels hadden we een soort van gevoel dat we in contact stonden met hogere machten, dus niet geraakt konden worden door bliksem. Hierna zijn wij in de auto gaan zitten en hebben wij nog even nagespaced. Dutchii laat je vooral heeeeeel diep nadenken en geeft niet heel veel visuals ofzo. (het was al best lang geleden dus ben veel vergeten...) Kortom: dutchii laat je heel erg hard trippen!!!! raad hem zeker aan ps: dit is mijn eerste report sorry voor de opbouw"