Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA(poeder), PEP, Alcohol op oud en nieuw!

MDMA(poeder), PEP, Alcohol op oud en nieuw!

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Narayani zei:
Ik pak vast een bak popcorn voor de reacties haha :grin:

Maar om antwoord te geven op je vraag; wat je kan verbeteren?

- Wachten met harddrugs en alcohol tot je bij de grote mensen hoort
- Harddrugs en alcohol niet combineren
- MDMA en pep niet combineren
- Niet al met etenstijd gaan snoepen als je nog de hele nacht door wil feesten
- Niet al na een half uur weer bijpakken
- Niet denken dat het aantal 'likjes' je een prima beeld geeft van wat je op hebt (maar als ik het zo lees veel te veel)
- Lees jezelf braaf in over hoe drugs werken voordat je je hersenen frituurt nog voordat ze volgroeid zijn

:wave:
Klik om te vergroten...

Popcorn delen? Ik geniet graag mee met de komende reacties!! :grin:
b
btardLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je bent onder invloed van pep en Mdma naar opa en oma van een vriend geweest???? En waarom begin al om 7 uur? Wees iets voorzichtiger met jezelf voortaan.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dunnetjess33 zei:
Popcorn delen? Ik geniet graag mee met de komende reacties!! :grin:
Klik om te vergroten...

Zoete of zoute? :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Narayani zei:
Dunnetjess33 zei:
Popcorn delen? Ik geniet graag mee met de komende reacties!! :grin:
Klik om te vergroten...

Zoete of zoute? :wink:
Klik om te vergroten...


Zoute graag! Dank je!

:stoned: Ook een heisje?
S
StrijdspotLid
01-01-2024, 00:00
#5
Narayani zei:
Ik pak vast een bak popcorn voor de reacties haha :grin:

Maar om antwoord te geven op je vraag; wat je kan verbeteren?

- Wachten met harddrugs en alcohol tot je bij de grote mensen hoort
- Harddrugs en alcohol niet combineren
- MDMA en pep niet combineren
- Niet al met etenstijd gaan snoepen als je nog de hele nacht door wil feesten
- Niet al na een half uur weer bijpakken
- Niet denken dat het aantal 'likjes' je een prima beeld geeft van wat je op hebt (maar als ik het zo lees veel te veel)
- Lees jezelf braaf in over hoe drugs werken voordat je je hersenen frituurt nog voordat ze volgroeid zijn

:wave:
Klik om te vergroten...

Alcohol en drugs inderdaad geen goede combi, heb ook niet veel bier gedronken maar bedankt voor de tips zal er om denken voortaan :flushed:
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dunnetjess33 zei:
Zoute graag! Dank je!

:stoned: Ook een heisje?
Klik om te vergroten...

Lekker! :tearsofjoy:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor mijn gevoel onderdrukt amfetamine de effecten van MDMA nogal, naar mijn ervaring kun je het beter bij één van de twee houden voor betere effecten.

Een likje MDMA klinkt wel onschuldig maar een klein pinkie is al snel 80mg, ik ga er niet vanuit dat jullie bescheiden likjes nemen, mag je zelf uitrekenen hoeveel drugs je op een avond in je mik gooit op 17 jarige leeftijd broekie. Gelukkig lost dit probleem zich vanzelf op aangezien je nog voor je 18e waarschijnlijk geen klap meer van MDMA zult merken.

Alcohol en MDMA zijn ook een matige combo omdat je vrijwel niet kunt plassen met MDMA in je mik ('watervergiftiging') en omdat ze elkaars effecten nogal dempen (plus alcohol is een flinke partij smerig met MDMA op, voor mij in ieder geval).
Ik zou het de volgende keer lekker bij pep en alcohol houden, is een betere combo op zichzelf.

We hebben even gelukkig nieuwjaar gewenst en gezellig gepraat en wat gedronken(Nog steeds super strak) Ze hebben niks gemerkt van de drugs(Hoop ik).
Klik om te vergroten...
Normaal gesproken valt het wel hard op als er 3 pubers flink onder invloed binnen komen wandelen. :tongueout:
Dit was mijn Trip Report, Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en zet in de reacties waarop ik kan verbeteren en wat jullie leuk vonden voor mijn volgende Trip Report!
Klik om te vergroten...
Ik vond het leuk, dat jij het leuk vond, dat is immers, waar het om draait.
Objectief kan er denk ik wel gesteld worden, dat het gehalte vrouwen, te laag lag.
Dat is alles, ehhhh, dankjewel, ehhhh, gelukkig nieuwjaar!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geen zin meer om hier serieus op in te gaan hoor. :P
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Geen zin meer om hier serieus op in te gaan hoor. :P
Klik om te vergroten...


Net nu Naraynai en ik er helemaal klaar voor zitten... :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Geen zin meer om hier serieus op in te gaan hoor. :P
Klik om te vergroten...

Hier ga ik volledig in mee. Ik kijk al uit naar het volgende report :P

Edit: gezien de leeftijd van TS zou het gezonder zijn als het volgende report rond zijn 21jaar valt :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waar ik nog wel benieuwd naar ben... Wat merk je in godsnaam nog van elk uur een likje mdma? Bij mij geeft mdma na twee weken wachten al niet het mdma gevoel meer dat ik zoek. :confused: wat voel je dan na zo'n likje steeds maar weer om het uur of zo... Behalve vaagheid en strak staan dan.

En ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan toen ik er achter kwam dat twee weken wachten veel te kort is. Kun je nagaan :tearsofjoy:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#12
En ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan toen ik er achter kwam dat twee weken wachten veel te kort is. Kun je nagaan :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Kunnen we ons in ieder geval weer wat beter voelen over onszelf, en nu terug naar geordie shore. :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dunnetjess33 zei:
Mindless zei:
Geen zin meer om hier serieus op in te gaan hoor. :P
Klik om te vergroten...


Net nu Naraynai en ik er helemaal klaar voor zitten... :P
Klik om te vergroten...
Volgens mij zijn jullie er een beetje te laat mee. Lijkt er op dat de vaste leden van het forum inmiddels redelijk verzadigd zijn met het ingaan op dit soort hoeveelheden MDMA. Eerlijk gezegd neem ik er ook niet meer de moeite voor om nog te reageren op dat soort topics.

Het enige wat ik de TS nog wil zeggen is dat ik hoop dat hij/zij zich snel gaat inlezen over verstandig drugsgebruik, anders is de lol van drugs er al af nog voordat de hersenen volgroeid zijn.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Soms merk je wel, hoe iemand zijn probleem/ervaring omschrijft, dat die echt wel een MDMA/drugs les nodig heeft. Dit is een gevalletje "zak es lekker door" en TS zal wel vlug merken dat avondjes als deze niet vol te houden zijn. Zoals we hier zeggen; je moet tegen de lamp lopen om te beseffen dat er licht is in het donker :-P
S
StrijdspotLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geslacht: Man
Leeftijd: 17
Gewicht: 70 Kilo
Lengt: 1,84
Soort drugs: MDMA (poeder), PEP, ALCOHOL

Ik zat vandaag even rond te kijken op het forum en zat een aantal trip reports te bekijken, opeens kreeg ik ook zin om er eentje te maken. En of ik een leuk onderwerp heb? Dat zeker!

31 December 2015 15:00,
Ik was net klaar met werken toen ik een appje kreeg van een vriend van me waar ik die avond zou zitten, er stond in: Heb je nog zin om vanavond MDMA of pep te gebruiken? Ik heb daar op geantwoord: Maar natuurlijk ik ben er altijd voor in! :wink: Dus mijn vriend is naar de stad gefietst om de "goederen" op te halen :rock:

31 December 2015 17:00,

Ik heb de middag even lekker thuis gezeten, even rustig aan doen en voorbereiden op de avond :stoned:, Al gauw werd ik opgehaald door een vriend om vervolgens door te fietsen naar de bestemming waar we de avond/nacht door zouden brengen.

31 December 2015 17:45

Om half 6 even wat vuurwerk afgestoken maar alweer gauw naar binnen omdat het redelijk koud was. We waren op dit moment nog maar met 3 man, de rest zou later komen. Om 18:00 hebben we ons eerste likje MDMA genomen.

31 December 2015 19:00

Een uurtje verder en we voelden er nog niet heel veel van. We hadden honger dus we gingen een pizza maken, op een gegeven moment toen de pizza klaar was en we begonnen te eten, werd alles een stuk aparter. Ik nam mijn eerste hap van de pizza en het was een hele smaak sensatie, (Ik weet niet of meer MDMA gebruikers dit hebben) Een kwartiertje verder en we zaten allemaal op de bank, we hebben bijna een kwartier versteend in 1 positie gezeten omdat dat zo lekker voelde :confused:.

31 December 20:00

Om 20:00 hadden we allemaal 3 likjes MDMA genomen en voelden we ons al redelijk relaxed. We wouden graag naar muziek luisteren, maar we hadden geen flauw benul wat we moesten luisteren :confused: We hebben tientallen nummers voorbij horen komen maar we wisten het niet, op een gegeven moment hebben we maar de radio aangezet en ons later verassen.

31 December 20:30

Er waren nog 3 vrienden bij gekomen en de groep was compleet, we hebben meteen om 20:30 ons eerste lijntje pep genomen, we voelden ons weer lekker en hadden weer wat energie.

31 December 21:00

Opeens hoorde ik een vreemd geluid in het huis (Het was waarschijnlijk vuurwerk) Ik was opeens redelijk bang :flushed: Ik ben gaan staan en zei tegen mijn vriend: Er is hier iemand die we niet kennen, ik wil op onderzoek uit! Ik heb een leeg flesje bier gepakt, (Om een inbreker te slaan) en ben gaan lopen door het huis, elke kamer langs gegaan, onder elk bed gekeken en in elke kast. We hadden niks gevonden dus ik voelde me weer lekker, dus hebben we nog maar 2 likjes MDMA genomen en een lijntje pep.

31 December 21:30

Op dit moment begon alles wat vreemd te worden. Alle 6 hadden we natuurlijk heel veel gerookt al die avond, maar we vonden het te koud buiten om weer naar buiten te gaan om te roken.. Mijn vriend zijn moeder die heeft binnen een kamer waar ze rookt, maar dat is een wat vieze kamer en niet heel goed opgeruimd dus normaal zouden we daar niet komen(nuchter). maar ja, die drugs doet wat met je :rock: We zijn dus in die kamer gaan zitten op de grond en zijn begonnen met roken, en het hield maar niet op, we bleven wel een anderhalf uur zitten en roken en praten. Onze gesprekken waren erg emotioneel, we hebben over de vader van een vriend van ons die er ook bij zat gepraat, hij wou graag meer dingen met zijn pa doen en met de rest van de familie, en ik voelde perfect aan wat hij voelde, dus was ik ook super blij voor hem dat hij om 12 uur bij zijn ouders was(Lees het volgende stukje). we hebben ook over ISIS gepraat en wat we daar van vonden etc. we konden over elk onderwerp wel een uur praten want het was zo super interessant.

31 December 11:00

3 Vrienden gingen naar huis omdat ze om 12:00 bij hun familie wouden zijn (Ja, nog steeds strak) In die tijd dat ze weg waren, hebben mijn 2 maten en ik nog beneden gezeten, wat bier drinken en lekker muziek luisteren en praten.

31 December 11:55

Nog 5 minuten en dan is het zover, de jaarwisseling! We hadden te radio op radio 2 gezet om de top 2000 nummer 1 hit te luisteren: John Lennon - Imagine. Toen we dat liedje luisteren zat ik in mijn eentje op de bank te denken aan die maat van me die nu bij zijn vader was, op dat moment was ik de gelukkigste persoon op aarde, dat gevoel dat hij bij zijn vader was, GEWELDIG! Ik heb ook mijn moeder nog gebeld om haar gelukkig nieuwjaar te wensen, dit voelde ook super goed! Iets voor 12 stonden we met zijn 3en arm in arm af te tellen, toen het zover was, gaven we elkaar een knuffel en wensten we gelukkig nieuwjaar. 12:01 namen we nog 2 likjes MDMA en een lijntje pep.

1 Januari 00:30

Nog even snel een likje MDMA en een lijntje pep voordat we naar de opa en oma van een vriend gingen. Om 00:30 waren we aangekomen bij het huis van de opa en oma van mijn vriend, (Loopafstand) We hebben even gelukkig nieuwjaar gewenst en gezellig gepraat en wat gedronken(Nog steeds super strak) Ze hebben niks gemerkt van de drugs(Hoop ik).

1 Januari 01:00

Hier beging het nog aparter te worden, om 01:00 liepen we verder en kwamen we langs een huis waar 2 mannen zaten(Ze zijn homo no offense!) Ze woonden nog niet heel lang in ons dorp dus hebben we even aangebeld en gelukkig nieuwjaar gewenst, ze zeiden daarna: Kom maar even binnen lekker een oliebol eten! Dus wij naar binnen toe en wel een half uur gezellig zitten praten met de mannen, nog een sigaretje gerookt bij hun binnen en we zijn weer weg gegaan :stoned:

1 Januari 02:00

We zijn in het dorp bij een picknick bank gaan zitten toen de andere 3 vrienden weer terug kwamen. We hadden nog een maat gebeld om te komen voor de gezelligheid, Hij kwam ook nog met een kratje Heineken. Men zegt dat drank en drugs geen goede combi is, voor mij was daar niks van te merken, een vriend van me had er wel last van..

1 Januari 03:00

Het kratje bier was op dus we zijn maar weer naar binnen gegaan, en heeft iedereen nog 2 likjes MDMA genomen en een lijntje pep, we hebben nog emotionele gesprekken gehad over van alles en nog wat, (Kan het me niet allemaal meer herinneren maar het was zeker weten gezellig!

1 Januari 04:00

De drugs begonnen een beetje uit te werken dus ben ik maar aan het bier gegaan, dat ging bij mij goed en voelde me weer wat lekkerder. Een vriend van me had ook al veel bier gedronken uit het Heineken krat dus die voelde zich niet lekker op een gegeven moment.. om 04:15 zei hij: Ik ga op bed. 2 Seconden later zag ik hem naar buiten lopen en zei ik: "die gaat niet op bed" hij heeft even gespuugt en voelde zich een stuk beter. rond een uur of 5 is hij lekker gaan slapen en was hij niet meer wakker te krijgen..

We hebben nog 2 uren gezellig bier zitten drinken en zitten praten over de avond.

1 Januari 06:30

Iedereen was lekker aan het zitten en aan het praten het was nog gezellig, om 07:00 ben ik naar huis gegaan en ben ik lekker gaan slapen (Wat overigens niet lukte door de pep, maar heb lekker gelegen :rock: )

Dit was mijn Trip Report, Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en zet in de reacties waarop ik kan verbeteren en wat jullie leuk vonden voor mijn volgende Trip Report!
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik pak vast een bak popcorn voor de reacties haha :grin:

Maar om antwoord te geven op je vraag; wat je kan verbeteren?

- Wachten met harddrugs en alcohol tot je bij de grote mensen hoort
- Harddrugs en alcohol niet combineren
- MDMA en pep niet combineren
- Niet al met etenstijd gaan snoepen als je nog de hele nacht door wil feesten
- Niet al na een half uur weer bijpakken
- Niet denken dat het aantal 'likjes' je een prima beeld geeft van wat je op hebt (maar als ik het zo lees veel te veel)
- Lees jezelf braaf in over hoe drugs werken voordat je je hersenen frituurt nog voordat ze volgroeid zijn

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."