Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums200 mg Ketamine, een implossie van het bestaan

200 mg Ketamine, een implossie van het bestaan

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leuk trip report! Zo ging mijn eerste ervaring een beetje, alleen achter 5 minuten werd ik wegschoten in een oranje sterrenstelsel waarin ik rondzweef. Ik wist zelf niet dat ik bestond ik kon alleen maar zien, dit is wat moeilijk om uitleggen. Dat oranje had zeker te maken met de kleur van de zetel.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt voor de leuke reacties beiden :)
Mindless zei:
Klinkt als non-dualiteit vs sollipsisme dat laatste
Klik om te vergroten...
Ja daar moest ik ook aan denken inderdaad, maar kon even niet op de term solipsisme komen.

ooscaar zei:
Ben jij je tijdens de ervaring dan ook helemaal onbewust geweest van wat je zag en hoorde (dus de kamer om je heen en de muziek)?Of was het meer dat dat niet echt door kon dringen?
Klik om te vergroten...
Ik heb wel heel vaag nog de muziek gehoord, maar verder kreeg ik niks meer mee van de kamer. De muziek beïnvloede wel een beetje mijn gevoel lijkt het, maar ik kan me daar niet veel meer van herinneren. Ik had tijdens mijn vorige paar hoog gedoseerde ketamine ervaringen elke keer dit album opstaan en het lijkt er wel op dat ik hierdoor telkens op dezelfde plek uit kom.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aha duidelijk :) Ik dacht altijd dat je helemaal niets meer mee moest krijgen van deze wereld om het een K-hole te kunnen noemen, dus dat je dan ook echt op het randje van out gaan zit. Maar goed, lekker relevant toch :)

Ik had altijd met Radiohead en vrij 'vlakke' techno en house dat ik toch wel een erg speciaal gevoel kreeg. Kan me ook goed voorstellen dat die mix van jou het erg goed doet!
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#4
vet report man!

Ik ben er stiekem wel benieuwd naar om eens keta te doen. Helaas word dat in mijn vriendengroep beschouwd als iets wat je beter niet wilt doen omdat ze mensen altijd zo kapot vaag ervan zien worden.

Ik zat rustig de muziek te luisteren terwijl ik je report las, erg ontspannen muziek en ga ik ook eens proberen.

thanks man!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
oortjes zei:
Ik ben er stiekem wel benieuwd naar om eens keta te doen. Helaas word dat in mijn vriendengroep beschouwd als iets wat je beter niet wilt doen omdat ze mensen altijd zo kapot vaag ervan zien worden.
Klik om te vergroten...
Je wordt er ook snel heel vaag van, afhankelijk van de setting kun je dat een probleem vinden of niet. Ik doe het ook wel eens op feestjes, maar dan neem ik heel weinig omdat het anders gewoon niet meer leuk is in een setting waar je nog sociaal wilt zijn. In mijn eentje thuis wil ik dan weer zo diep mogelijk gaan.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
oortjes zei:
Ik ben er stiekem wel benieuwd naar om eens keta te doen. Helaas word dat in mijn vriendengroep beschouwd als iets wat je beter niet wilt doen omdat ze mensen altijd zo kapot vaag ervan zien worden.
Klik om te vergroten...
Je wordt er ook snel heel vaag van, afhankelijk van de setting kun je dat een probleem vinden of niet. Ik doe het ook wel eens op feestjes, maar dan neem ik heel weinig omdat het anders gewoon niet meer leuk is in een setting waar je nog sociaal wilt zijn. In mijn eentje thuis wil ik dan weer zo diep mogelijk gaan.
Klik om te vergroten...

ik woon nog thuis bij mijn ouders (helaas) dus om nou boven opgesloten in me kamer een heavy keta trip te beleven terwijl me ouders beneden zitten vind ik geen strak plan haha
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee dat is het ook niet haha! (@oortjes) Je kunt het wel doen als je al thuis minstens vier uur alleen bent. Dat moet je er wel voor uit trekken want met dergelijke doseringen heb ik nog wel eens dat je lang wel vaag blijft en een opgefuckte coördinatie behoudt.

Alleen keta doen kan een beetje stom aanvoelen vantevoren, maar je zult al snel merken dat dit niet iets is om te delen (op het moment zelf dan, neem nou dit report bijvoorbeeld :) ). Je raakt helemaal weg van de wereld en communiceren (ook non-verbaal) zit er nog amper in (bij dergelijke doseringen). Dan is het juist chiller als je je niet bezig hoeft te houden met anderen, zou er zelf geen zin in hebben op zo een ketatrip althans. Met geen andere drug ervaar ik deze drang om alleen te zijn. Ook nuchter niet echt of zo.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#8
ooscaar zei:
Nee dat is het ook niet haha! (@oortjes) Je kunt het wel doen als je al thuis minstens vier uur alleen bent. Dat moet je er wel voor uit trekken want met dergelijke doseringen heb ik nog wel eens dat je lang wel vaag blijft en een opgefuckte coördinatie behoudt.

Alleen keta doen kan een beetje stom aanvoelen vantevoren, maar je zult al snel merken dat dit niet iets is om te delen (op het moment zelf dan, neem nou dit report bijvoorbeeld :) ). Je raakt helemaal weg van de wereld en communiceren (ook non-verbaal) zit er nog amper in (bij dergelijke doseringen). Dan is het juist chiller als je je niet bezig hoeft te houden met anderen, zou er zelf geen zin in hebben op zo een ketatrip althans. Met geen andere drug ervaar ik deze drang om alleen te zijn. Ook nuchter niet echt of zo.
Klik om te vergroten...


true, nuchter of met elk ander ding tot nu toe wat ik geprobeerd heb vind ik het uit eindelijk leukers als ik met meerdere ben.

zo ver ik weet kan ik ook niet aan keta komen tenzij ik het vraag op een after als ik toevallig weer eens een keertje naar een techno feest ga. Of ik moet echt moeilijk doen met vragen via via maar daar heb ik geen zin in.

volgende maand wel voor het eerst LSD doen, nice!
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Keta vond ik gaaf, maar LSD vond ik echt de nummer 1 wat ik tot nu toe heb geprobeerd. :hearteyes:

Gewoon lekker voor de LSD gaan als nieuw probeersel dus :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Super report :) dankjewel. Ik ben nu toch ook wel heel erg nieuwsgierig aan het worden naar dissociatieven, heb er geen ervaring mee en kan me bij de ervaring ook weinig tot niets voorstellen.
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heel mooi teport. Deels herkenbaar maar ben helaas nog niet zo diep als jij gegaan. Ik bouw het eerst een aantal keer rustig op naar net niet k-hole en daarna wil ik wel is proberen om er echt in te komen. Maarja dan zijn we alweer even verder.

In ieder geval geweldig report. Echt prachtig. Ik ga sowieso een keer die mix opzetten die je gepost hebt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bedankt voor de leuke reacties allemaal :)

ooscaar zei:
Alleen keta doen kan een beetje stom aanvoelen vantevoren, maar je zult al snel merken dat dit niet iets is om te delen (op het moment zelf dan, neem nou dit report bijvoorbeeld ). Je raakt helemaal weg van de wereld en communiceren (ook non-verbaal) zit er nog amper in (bij dergelijke doseringen). Dan is het juist chiller als je je niet bezig hoeft te houden met anderen, zou er zelf geen zin in hebben op zo een ketatrip althans. Met geen andere drug ervaar ik deze drang om alleen te zijn. Ook nuchter niet echt of zo.
Klik om te vergroten...
Keta is zeker in hoge doseringen totaal geen sociale drug inderdaad, moet zeggen dat ik K-Hole pogingen sowieso altijd alleen doe. In wat lagere doseringen vind ik het wel grappig in gezelschap, maar dan nog kan ik niet zeggen dat ik er dan echt sociaal van word.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dissociatieven zijn gewoon los koppelend van het lichaam waar psychedelica naar het innerlijk gericht lijkt voor mij. Ze hebben gek genoeg veel overeenkomsten maar ook veel verschillen.
Dissociatieven voelen voor mij 'duisterder' omdat ze een stuk verwarrender zijn, het vernietigd echt je korte termijn geheugen op hogere doseringen waar psychedelica relatief meer samenhang lijken te vertonen qua gedachtepatronen. Het is erg moeilijk concreet uit te leggen hoe ze precies van elkaar verschillen qua effecten maar het verschil is er duidelijk.

Die realisatie geeft mij kortstondig het gevoel dat het lot van het universum in mijn handen ligt, alsof ik god ben die alles controleert. Ik weet het: totaal krankzinnig.
Klik om te vergroten...
Klinkt als het typische manische randje dat dissociatieven wel eens willen vertonen. :')

Erg mooi rapport, piekt zeker de interesse. Leuk album ook, ik heb hem even toegevoegd aan mijn lijstje.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
transformated zei:
Leuk trip report! Zo ging mijn eerste ervaring een beetje, alleen achter 5 minuten werd ik wegschoten in een oranje sterrenstelsel waarin ik rondzweef. Ik wist zelf niet dat ik bestond ik kon alleen maar zien, dit is wat moeilijk om uitleggen. Dat oranje had zeker te maken met de kleur van de zetel.
Klik om te vergroten...
Je eerste ervaring met keta meteen een K-Hole in?

Bij mij is er met keta vaak bijzonder weinig kleur trouwens, wat groenachtige tinten soms. In combinatie met MDMA had ik trouwens dat alles roze werd, echt letterlijk de roze bril haha.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelibee zei:
transformated zei:
Leuk trip report! Zo ging mijn eerste ervaring een beetje, alleen achter 5 minuten werd ik wegschoten in een oranje sterrenstelsel waarin ik rondzweef. Ik wist zelf niet dat ik bestond ik kon alleen maar zien, dit is wat moeilijk om uitleggen. Dat oranje had zeker te maken met de kleur van de zetel.
Klik om te vergroten...
Je eerste ervaring met keta meteen een K-Hole in?

Bij mij is er met keta vaak bijzonder weinig kleur trouwens, wat groenachtige tinten soms. In combinatie met MDMA had ik trouwens dat alles roze werd, echt letterlijk de roze bril haha.
Klik om te vergroten...
Ja het was wel een k-hole denk ik toch. Misschien ben ik wat naïef geweest maar als je maar 40mg snuift vind ik het effect niet zo prettig.

Haha dat moet geweldig zijn door een roze bril. Ik denk dat je zo'n tripbrilletje of hoe je het noemt koopt en dit met wat keta en mdma dat je wel in een nog ander wereldje zit.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mooi verhaal vriend. Het doet me wel denken aan mijn k-hole. Het uit het niks creëeren en laten verdwijnen van informatie was onwijs indrukwekkend. Volgens mij ben jij hier nog wat dieper gegaan.

Ik ga het weer is proberen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bobsacamano zei:
Mooi verhaal vriend. Het doet me wel denken aan mijn k-hole. Het uit het niks creëeren en laten verdwijnen van informatie was onwijs indrukwekkend. Volgens mij ben jij hier nog wat dieper gegaan.

Ik ga het weer is proberen.
Klik om te vergroten...
Thanks :) Blijft lastig trips met anderen vergelijken natuurlijk, maar dit was wel echt heel indrukwekkend ja.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Had laatst met 150 mg dat ik de hele oceaan heb ontdekt, zo voelde het althans haha. Toen juist heel veel diepblauwe kleuren. Waren toen zelfs haaien en dergelijke. Maar meestal inderdaad vrij kleurloos. Dat alles roze werd in combinatie met MDMA klinkt ook wel gaaf :)
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik persoonlijk vermoed dat ketamine zichzelf beter laat combineren met 2C-B dan met MDMA. Een 'verlammend' effect in combinatie met een serotonine releaser klinkt mij een beetje zonde in de oren.
Dissociatieven in combinatie met 2C-B of een andere psychedelische phenyletylamine hebben een hele positieve reputatie, het heeft zogezegd een hele mooie synergie. In combinatie met een tryptamine zal waarschijnlijk ook een indrukwekkende ervaring geven al lijkt dit mij persoonlijk al snel iets te chaotisch.
Wanneer ik 2C-B en MXE combineer krijg ik een soort van dromerige kleurrijke visuals. MDMA laat zich met vrijwel alles goed combineren maar relatief gezien lijkt een 'jediflip' me een van de mindere combinaties met MDMA, ik zou het echter mis kunnen hebben.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jmths zei:
MDMA laat zich met vrijwel alles goed combineren maar relatief gezien lijkt een 'jediflip' me een van de mindere combinaties met MDMA, ik zou het echter mis kunnen hebben.
Klik om te vergroten...
Volgens mij bedoel je een kittyflip, aangezien een jediflip MDMA, LSD en psilo is.

Maargoed, ik vond de kittyflip wel leuk, deed dat toen op een feest. Toen de MDMA piekte telkens hele kleine beetjes keta gedaan, maakt het net iets meer trippy en vaag zonder dat het de MDMA ging overheersen. Eenmaal thuis ben ik meer keta gaan doen, die ging toen ook zwaar overheersen. Maar de MDMA kleurde alles letterlijk roze en gaf een bepaalde warmte aan de anders zo kille keta wereld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."