Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums200 mg Ketamine, een implossie van het bestaan

200 mg Ketamine, een implossie van het bestaan

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bobsacamano zei:
Mooi verhaal vriend. Het doet me wel denken aan mijn k-hole. Het uit het niks creëeren en laten verdwijnen van informatie was onwijs indrukwekkend. Volgens mij ben jij hier nog wat dieper gegaan.

Ik ga het weer is proberen.
Klik om te vergroten...
Thanks :) Blijft lastig trips met anderen vergelijken natuurlijk, maar dit was wel echt heel indrukwekkend ja.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Had laatst met 150 mg dat ik de hele oceaan heb ontdekt, zo voelde het althans haha. Toen juist heel veel diepblauwe kleuren. Waren toen zelfs haaien en dergelijke. Maar meestal inderdaad vrij kleurloos. Dat alles roze werd in combinatie met MDMA klinkt ook wel gaaf :)
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik persoonlijk vermoed dat ketamine zichzelf beter laat combineren met 2C-B dan met MDMA. Een 'verlammend' effect in combinatie met een serotonine releaser klinkt mij een beetje zonde in de oren.
Dissociatieven in combinatie met 2C-B of een andere psychedelische phenyletylamine hebben een hele positieve reputatie, het heeft zogezegd een hele mooie synergie. In combinatie met een tryptamine zal waarschijnlijk ook een indrukwekkende ervaring geven al lijkt dit mij persoonlijk al snel iets te chaotisch.
Wanneer ik 2C-B en MXE combineer krijg ik een soort van dromerige kleurrijke visuals. MDMA laat zich met vrijwel alles goed combineren maar relatief gezien lijkt een 'jediflip' me een van de mindere combinaties met MDMA, ik zou het echter mis kunnen hebben.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jmths zei:
MDMA laat zich met vrijwel alles goed combineren maar relatief gezien lijkt een 'jediflip' me een van de mindere combinaties met MDMA, ik zou het echter mis kunnen hebben.
Klik om te vergroten...
Volgens mij bedoel je een kittyflip, aangezien een jediflip MDMA, LSD en psilo is.

Maargoed, ik vond de kittyflip wel leuk, deed dat toen op een feest. Toen de MDMA piekte telkens hele kleine beetjes keta gedaan, maakt het net iets meer trippy en vaag zonder dat het de MDMA ging overheersen. Eenmaal thuis ben ik meer keta gaan doen, die ging toen ook zwaar overheersen. Maar de MDMA kleurde alles letterlijk roze en gaf een bepaalde warmte aan de anders zo kille keta wereld.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Grappig. Op mdma alleen heb ik soms ook alsof er een soort roze filter over m'n zicht zit.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Volgens mij bedoel je een kittyflip, aangezien een jediflip MDMA, LSD en psilo is.
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk, foutje.
Ketamine onderdrukt zo sterk andere effecten. Met mijn eerste ervaring MXE hadden de 2 personen waarmee ik het uit probeerde 1mg clonazolam in hun mik (aan het eind van de trip) zonder dat ze ooit benzodiazepines hadden gebruikt en alsnog hield de MXE hun nog zo'n anderhalf uur wakker. Ik kan me voorstellen dat ketamine op soortgelijke manier de effecten van de MDMA kan onderdrukken. Als jij echter een leuke tijd hebt gehad moet ik niet zeiken. :tongueout:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jmths zei:
Psychedelibee zei:
Volgens mij bedoel je een kittyflip, aangezien een jediflip MDMA, LSD en psilo is.
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk, foutje.
Ketamine onderdrukt zo sterk andere effecten. Met mijn eerste ervaring MXE hadden de 2 personen waarmee ik het uit probeerde 1mg clonazolam in hun mik (aan het eind van de trip) zonder dat ze ooit benzodiazepines hadden gebruikt en alsnog hield de MXE hun nog zo'n anderhalf uur wakker. Ik kan me voorstellen dat ketamine op soortgelijke manier de effecten van de MDMA kan onderdrukken. Als jij echter een leuke tijd hebt gehad moet ik niet zeiken. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Toen ik uiteindelijk thuis was en meer keta ging gebruiken ging het ook zeker de MDMA overheersen, maargoed dat was niet erg had er al wat leuke MDMA uurtjes op zitten. Zolang je echt maar 30mg keta neemt ofzo gaat het de MDMA nog niet overheersen in ieder geval.

Ook denk ik dat de vergelijking tussen MXE en keta niet volledig te maken is, hoewel ze op elkaar lijken qua effect is MXE best stimulerend bijvoorbeeld en keta juist het tegenovergestelde. Ook lijkt MXE in combinatie met een serotonine releaser me trouwens een slecht idee aangezien MXE ook op de serotonine receptoren inwerkt. Kortom ik vind het zelf een beetje tricky om er van uit te gaan dat MXE en keta altijd op een vergelijkbare manier combineren.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ook denk ik dat de vergelijking tussen MXE en keta niet volledig te maken is, hoewel ze op elkaar lijken qua effect is MXE best stimulerend bijvoorbeeld en keta juist het tegenovergestelde. Ook lijkt MXE in combinatie met een serotonine releaser me trouwens een slecht idee aangezien MXE ook op de serotonine receptoren inwerkt. Kortom ik vind het zelf een beetje tricky om er van uit te gaan dat MXE en keta altijd op een vergelijkbare manier combineren.
Klik om te vergroten...
Niet volledig maar het scheelt weinig lijkt me, MXE heeft op een chlooratoom na het volledige ketamine basisskelet in zich. De effecten zullen waarschijnlijk sterk gelijkend zijn aan elkaar met als grootste verschillen dat ketamine veel sneller opkomt en weg ebt en de lichte serotonine heropname remmende werking van de MXE 3MeO groep.

Volgens mij veroorzaken vrijwel alle serotonine releasers al zo goed als 100% serotonine heropname remming en zou het in theorie niet zoveel moeten uitmaken dat MXE dit ook doet wanneer gecombineerd met elkaar. Het is dacht ik voornamelijk vooral oppassen met MAOI A inhibitors. Ik zou de combinatie echter alsnog niet durven aanraden al is er wel een handje vol mensen online die beweerd dat de MXE + MDMA combinatie wel te doen is. Zelf zou ik het risico niet snel nemen in ieder geval, er is gewoon teveel onduidelijkheid om omtrend die combinatie. Sommige mensen zeggen dat AD (Anti depressiva) ook wel combineert met MDMA, volgens mij is dit wel tot op bepaalde hoogte vergelijkbaar met het extra risico van MXE in combinatie met MDMA maar het voelt voor mij alsnog niet aan als zuivere koek, niet aan te raden in ieder geval.

Ik denk echter wel dat ketamine en MXE qua effecten op zichzelf best goed vergelijkbaar zijn (tot op bepaalde hoogte uiteraard).
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wauw mooi report joh! Ik heb maar één keer keta gedaan maar ik wil zeker nog wel een keer meer doen. Maar niet zo veel als dit. Denk ik. Ik weet het niet. Lijkt me een beetje scary. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."