#1
Goed bezig. 150 mg innemen en vier uur later nog eens 75 had ook gezorgd voor een hele dag lekker gaan en had dit voorkomen. Zie trouwens het probleem ook niet zo van vijf minuten niet pieken. Succes met je kater 


Helenas zei:Volgende keer even inlezen voordat je iets nieuws gebruikt? Is maar een idee..
ooscaar zei:Goed bezig. 150 mg innemen en vier uur later nog eens 75 had ook gezorgd voor een hele dag lekker gaan en had dit voorkomen. Zie trouwens het probleem ook niet zo van vijf minuten niet pieken. Succes met je kater![]()
Nee je zit zeker voor niets trillend je report uit te typen. Blijkbaar zijn je hallucinaties ook nog niet overFestivalganger2 zei:ooscaar zei:Goed bezig. 150 mg innemen en vier uur later nog eens 75 had ook gezorgd voor een hele dag lekker gaan en had dit voorkomen. Zie trouwens het probleem ook niet zo van vijf minuten niet pieken. Succes met je kater![]()
Je zou zeggen dat ik een leuke kater zou hebben ja, maar nergens last van

ooscaar zei:Nee je zit zeker voor niets trillend je report uit te typen. Blijkbaar zijn je hallucinaties ook nog niet overFestivalganger2 zei:ooscaar zei:Goed bezig. 150 mg innemen en vier uur later nog eens 75 had ook gezorgd voor een hele dag lekker gaan en had dit voorkomen. Zie trouwens het probleem ook niet zo van vijf minuten niet pieken. Succes met je kater![]()
Je zou zeggen dat ik een leuke kater zou hebben ja, maar nergens last van![]()
Jmths zei:Ik hoop echt dat je voorzichtiger met jezelf bent in de toekomst, deze keer ben je er aardig mee weg gekomen maar je beproeft echt je geluk hier en je bent op zeer onverantwoordelijke wijze met je gezondheid aan het spelen.
Natuurlijk is het een hartstikke leuk stofje maar deze doseringen zijn het risico niet waard, ik hoop echt dat je dit zelf ook in ziet. Dat je vrienden dezelfde en zelfs hogere doseringen aan houden is natuurlijk ook niet normaal. Als je om jezelf en je vrienden geeft hoop ik oprecht dat je probeert dit jezelf en je vrienden in te laten zien. Zulk soort acties gaan vroeg of laat fout, wellicht ben je dit keer niet dood gegaan of op en intensive care beland maar volgens mij besef je zelf ook zeer goed dat dit niet gezond voor je lichaam kan wezen.
Het merendeel van de mensen hier snoept wel eens van de 'verboden' vruchtjes en dat kan ook heus wel maar wees altijd kritisch naar je eigen gebruik en probeer er constructief mee om te gaan, op die manier heb jij (en anderen) er veel meer plezier aan, dat garandeer ik je.
De mensen hier reageren wellicht boos maar dat is omdat ze zich zorgen maken en dat is van wat ik opmaak uit wat je geschreven hebt terecht. Niemand hier vind je een slecht mens of iets dergelijks maar hoe je momenteel met drugs om gaat kan niemand toejuichen.
Ik hoop dat alles goed gaat met je en dat je hier iets uit geleerd hebt, ik wens je inzicht toe en hoop dat je deze kunt delen met je vrienden, dat zou pas echt vriendschap wezen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."