Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen lange trip 4fmp

Een lange trip 4fmp

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goed bezig. 150 mg innemen en vier uur later nog eens 75 had ook gezorgd voor een hele dag lekker gaan en had dit voorkomen. Zie trouwens het probleem ook niet zo van vijf minuten niet pieken. Succes met je kater :wave:
F
Festivalganger2Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Goede dag allen.

Ik ben sinds kort echt helemaal weg van festivals, ook intents bezocht en daar mijn eerste keer xtc geprobeerd. Nu afgelopen zaterdag ben ik naar een rawstyle festival hier in de buurt geweest en wilde 4-fmp(200-220mg getest) gaan proberen omdat het heel populair is in onze groep. Doordat we met een partybus gingen kwam de stemming er al aardig in en had er gruwelijk veel zin.

Eenmaal aangekomen om 14:45 heb ik mijn eerste 4fmp genomen. Verwerkte hem in mijn flesje water (halve liter) en daar heb ik een kwartiertje mee gedaan omdat ik er zo veel zin in had. Rond 15:15 kwamen de eerste tintelingen in mijn ledematen en dat voelde onwijs lekker aan. Om 15:30 voelde ik de tintelingen ook in mijn hoofd en kreeg veel energie waardoor ik graag wilde dansen. Het was een raar gevoel dat ik zo helder bleef omdat ik ook laatst xtc gebruikt had. Rond 16:10 zat ik op mijn piek moment, er jaagde zoveel energie door mijn lichaam dat ik misselijk werd als ik stil stond. Anderhalf uur daarna kwam ik een meisje tegen en besloot daarmee iets te gaan eten. Dat ging moelijker als bij xtc, ik kon nog geen banaan wegkrijgen. Uiteindelijk heb ik toch nog een pizzapunt gekocht en hem met heel veel water weggekregen. Toen nog even uitgerust maar kort daarna stond ik al weer te dansen omdat stilzitten/stilstaan erg vervelend was. Rond 19:00 heb ik mijn 2e f-fmp gepakt en die leek niet te werken. Ben toen gwn verder gaan feesten met de hoop dat hij het nog ging doen. Om 21:30 werd ik een beetje moe en ik begon mn benen en mn onderrug te voelen dus pakte ik wat mdma. Iets over 22:00 kwam er een hevige vlaag energie met de vaagheid van xtc. Het leek of de 4fmp en de mdma samen begonnen te werken en ben helemaal verlieft geworden op dat gevoel en heb tot 01:00 genoten. Toen om 01:00 pakte ik mijn laatste 4-fmp omdat iedereen nog bijpakte voor de after. Om 02:00 aangekomen bij de after voelde ik me nog lekker energiek en heb ik als enigste nog staan dansen tot ik om 06:00 naar huis ging. Eenmaal thuisgekomen probeerde ik te gaan slapen maar snapte zelf ook wel dat dat hem niet ging worden.

De zondag was het goedje nogsteeds niet uitgewerkt en heb de volgende nacht zeker niet geslapen. Maandag ochtend was het het gevoel eindelijk een beetje weggetrokken maar ik had nog wel zeer veel energie en heb de hele dag nog gedanst. Rond 15:00 ging het niet goed met me, mijn hartslag werd onregelmatig, mijn borstkast trilde, kreeg niet genoeg zuurstof meer en viel een paar keer weg. Toen besloot ik naar de dokter te gaan en die zei dat ik gewoon moest rusten en moest eten. Rond 20:00 ben ik naar bed gegaan en rond 24:00 viel ik in slaap. Ik ben zojuist wakker geworden om 08:00 en ben nu zeer moe en lig trillend dit report te typen :tearsofjoy:

Ik ben er zelf wel achter gekomen dat 600 mg zeer veel was en dat t erger af had kunnen lopen terwijl een vriend van me lekker ging op 800mg.

Oja ik ben mn hallucinaties vergeten te melden. En wat ik snachts deed.
Nou de eerste nacht heb ik mijn ogen dicht gedaan en geprobeerd te slapen, zodra ik mijn ogen dicht deed stond ik weer op het festival en kon ik alles weer doen wat ik wilde. Totdat ik mijn ogen open deed... toen lag ik weer in bed. Het werd zo geloofwaardig dat het door mijn ogen te sluiten letterlijk een sleutel was waardoor ik nog een dag van het festival kon beleven. De 2e nacht ging het ook zo maar toen stopte ik rond 04:00 omdat er toen vervelende dingen gebeurden. Maandags heb ik de hele dag gehallucineerd, aardig wat rare dingen. Mijn huis zat vol mensen die ik ooit een keer gezien had en begon ook gesprekken met ze te houden omdat ik echt niet wist wat realiteit was. Nu maandag op dinsdag nacht snapte ik helemaal niet meer war realiteit was en heb zelfs vrienden berichten gestuurd als ze even weg waren uit mijn dromen. Heb toen nog wel geslapen en dinsdag overdag is alles weer normaal gegaan.
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wow, dat is echt een bizarre hoeveelheid 4fmp. En bijpakken is geen aanrader, als je in 1x de juiste dosis neemt dan geniet je er het meest van en kan je wel vaak een paar uurtjes slaap pakken erna.
Je lichaam is nu uitgeput, helemaal nu je 2 nachten hebt overgeslagen.

Natuurlijk leuk dat je hebt genoten van je feestje :wink: maar ik zou de volgende keer toch wat verstandiger omgaan met je gebruik van 4fmp. 600mg is naar mijn mening echt niet okee :confused: en 800 al helemaal niet :openmouth:
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgende keer even inlezen voordat je iets nieuws gebruikt? Is maar een idee..
F
Festivalganger2Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Helenas zei:
Volgende keer even inlezen voordat je iets nieuws gebruikt? Is maar een idee..
Klik om te vergroten...

Heb ik ook zeker gedaan maar k heb niet echt naar de dosering gekeken omdat ik van veel ervaren gebruikers in onze groep weer compleet andere verhalen hoor. Maar ik ben de volgende keer wel voorzichtiger hoor

ooscaar zei:
Goed bezig. 150 mg innemen en vier uur later nog eens 75 had ook gezorgd voor een hele dag lekker gaan en had dit voorkomen. Zie trouwens het probleem ook niet zo van vijf minuten niet pieken. Succes met je kater :wave:
Klik om te vergroten...

Je zou zeggen dat ik een leuke kater zou hebben ja, maar nergens last van
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Festivalganger2 zei:
ooscaar zei:
Goed bezig. 150 mg innemen en vier uur later nog eens 75 had ook gezorgd voor een hele dag lekker gaan en had dit voorkomen. Zie trouwens het probleem ook niet zo van vijf minuten niet pieken. Succes met je kater :wave:
Klik om te vergroten...

Je zou zeggen dat ik een leuke kater zou hebben ja, maar nergens last van
Klik om te vergroten...
Nee je zit zeker voor niets trillend je report uit te typen. Blijkbaar zijn je hallucinaties ook nog niet over :wave:
P
PanteLid
01-01-2024, 00:00
#7
600mg :confused: Verbazingwekkend wat mensen soms zonder zich goed in te lezen in hun mik durven te gooien ...
F
Festivalganger2Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ooscaar zei:
Festivalganger2 zei:
ooscaar zei:
Goed bezig. 150 mg innemen en vier uur later nog eens 75 had ook gezorgd voor een hele dag lekker gaan en had dit voorkomen. Zie trouwens het probleem ook niet zo van vijf minuten niet pieken. Succes met je kater :wave:
Klik om te vergroten...

Je zou zeggen dat ik een leuke kater zou hebben ja, maar nergens last van
Klik om te vergroten...
Nee je zit zeker voor niets trillend je report uit te typen. Blijkbaar zijn je hallucinaties ook nog niet over :wave:
Klik om te vergroten...

Op het trillen na en een beetje moe had ik niet veel last van een kater.... ofja niks vergeleken mn xtc dip.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wees blij, deze actie had ook echt vervelend uit kunnen pakken met zwaailichten etc.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik hoop echt dat je voorzichtiger met jezelf bent in de toekomst, deze keer ben je er aardig mee weg gekomen maar je beproeft echt je geluk hier en je bent op zeer onverantwoordelijke wijze met je gezondheid aan het spelen.

Natuurlijk is het een hartstikke leuk stofje maar deze doseringen zijn het risico niet waard, ik hoop echt dat je dit zelf ook in ziet. Dat je vrienden dezelfde en zelfs hogere doseringen aan houden is natuurlijk ook niet normaal. Als je om jezelf en je vrienden geeft hoop ik oprecht dat je probeert dit jezelf en je vrienden in te laten zien. Zulk soort acties gaan vroeg of laat fout, wellicht ben je dit keer niet dood gegaan of op en intensive care beland maar volgens mij besef je zelf ook zeer goed dat dit niet gezond voor je lichaam kan wezen.

Het merendeel van de mensen hier snoept wel eens van de 'verboden' vruchtjes en dat kan ook heus wel maar wees altijd kritisch naar je eigen gebruik en probeer er constructief mee om te gaan, op die manier heb jij (en anderen) er veel meer plezier aan, dat garandeer ik je.

De mensen hier reageren wellicht boos maar dat is omdat ze zich zorgen maken en dat is van wat ik opmaak uit wat je geschreven hebt terecht. Niemand hier vind je een slecht mens of iets dergelijks maar hoe je momenteel met drugs om gaat kan niemand toejuichen.

Ik hoop dat alles goed gaat met je en dat je hier iets uit geleerd hebt, ik wens je inzicht toe en hoop dat je deze kunt delen met je vrienden, dat zou pas echt vriendschap wezen.
F
Festivalganger2Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jmths zei:
Ik hoop echt dat je voorzichtiger met jezelf bent in de toekomst, deze keer ben je er aardig mee weg gekomen maar je beproeft echt je geluk hier en je bent op zeer onverantwoordelijke wijze met je gezondheid aan het spelen.

Natuurlijk is het een hartstikke leuk stofje maar deze doseringen zijn het risico niet waard, ik hoop echt dat je dit zelf ook in ziet. Dat je vrienden dezelfde en zelfs hogere doseringen aan houden is natuurlijk ook niet normaal. Als je om jezelf en je vrienden geeft hoop ik oprecht dat je probeert dit jezelf en je vrienden in te laten zien. Zulk soort acties gaan vroeg of laat fout, wellicht ben je dit keer niet dood gegaan of op en intensive care beland maar volgens mij besef je zelf ook zeer goed dat dit niet gezond voor je lichaam kan wezen.

Het merendeel van de mensen hier snoept wel eens van de 'verboden' vruchtjes en dat kan ook heus wel maar wees altijd kritisch naar je eigen gebruik en probeer er constructief mee om te gaan, op die manier heb jij (en anderen) er veel meer plezier aan, dat garandeer ik je.

De mensen hier reageren wellicht boos maar dat is omdat ze zich zorgen maken en dat is van wat ik opmaak uit wat je geschreven hebt terecht. Niemand hier vind je een slecht mens of iets dergelijks maar hoe je momenteel met drugs om gaat kan niemand toejuichen.

Ik hoop dat alles goed gaat met je en dat je hier iets uit geleerd hebt, ik wens je inzicht toe en hoop dat je deze kunt delen met je vrienden, dat zou pas echt vriendschap wezen.
Klik om te vergroten...

Bedankt, hier heb ik wat aan :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."