Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia: heftiger dan verwacht

Salvia: heftiger dan verwacht

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
f
francisr8Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo iedereen,
Ik heb vandaag salvia 10 extract gebruikt samen met een vriend/tripsitter.

Was vorige week naar shop geweest en heb daar wat salvia 10x gehaald. Vandaag wouden we het proberen bij mijn maat thuis.

Ik was een beetje high van mijn vorige joint en pakte mijn weegschaaltje en doe er wat salvia op: 0.17 komt erop. Ik wist dat dit een sterke dosis was, maar heb ook al aardig wat ervaring met lsd/2cb etc.

We gingen naar zijn kamer, (in het huis waar ik de eerste keer kwam) en ging op het bed liggen. Ik haalde een diepe teug uit mijn pijpje tot mijn keel veel zeer deed en hield ik dit in tot 40 sec, daarna probeerde ik nog eens maar het lukte moeilijk. Uiteindelijk gelukt.

Ik weet niet goed hoe ik dit moet beschrijven, maar dit had ik nog nooit meegemaakt en weet niet of jullie het gaan geloven...

Ik zat in een soort 'fictie wereld' en hoorde een dierachtig monster, daarna kwam ik terug op mijn bed en wist ik niet waar ik was, ik zag mijn maat en die herkende ik niet, hij zag eruit als een cartoon, ik stond recht en hij zei dat ik moest blijven liggen, ik dacht dat hij mij gevangen wou nemen dus rende ik naar beneden.

Beneden wou ik de deur opendoen naar buiten maar die was op slot, mijn maat hield mij tegen en ik liep tegen een muur(dacht dat het een poort was) daarna ging het effect heel snel weg en achter 5 min was ik terug de oude.

Ik dacht net voor het einde, fuck alles en iedereen want alles is toch fake.

De hele ervaring duurde 10 minuten. En ik vond dit het intenste dat ik ooit gehad heb. Er was ook speeksel op mijn tshirt en heb dus zitten slijmen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Salvia heftiger dan verwacht... Salvia staat toch wel bekend als een van de meest heftige drugs die er is en die daarbij ook nog zelden als prettig wordt ervaren.

Je ervaring klinkt overigens wel als een redelijk standaard ervaring hoor. Ik dacht mijn eerste keer Salvia dat ik in een poppenhuis zat, dit omdat mijn vrienden tegenover me zaten en naar mij toekeken en ik het idee had dat ik tot het formaat van een klein poppetje was gekrompen. Ik kan me er verder niet zoveel meer van herinneren, maar ik schijn 5 minuten lang geschaterd te hebben van het lachen en de hele tijd herhaald te hebben: "Maar dit kan helemaal niet."
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk rapport. Salvia is één van de drugs die ik angstaanjagend vind, en dus nooit zou proberen. Ik kan me zelfs maar moeilijk indenken dat er mensen zijn die het "leuk" vinden. Youtube is Youtube natuurlijk, maar 90% van de trips zie ik mensen die ergens van schrikken/bang worden en weg willen, hoe dan ook. Zou bijna zeggen dat Salvia eigenlijk alleen veilig kan als degene die gaat trippen vastgebonden zit. Sommige mensen lijken zulke doodsangst te hebben dat je die als tripsitter al bijna niet fatsoenlijk tegen gaat houden. Uiteraard kunnen dit uitzonderingen zijn, bij een te hoge dosis maar toch. Nee, niks voor mij.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Salvia staat inderdaad bekend als bijzonder heftig en daarbij heeft het over het algemeen ook weinig euforie, waardoor het voor veel mensen een extreem intense en vaak beangstigende ervaring wordt. Ik heb zelf nooit salvia gebruikt maar er wel veel over gelezen, omdat ik het een fascinerend plantje vind. Zeker omdat het gewoon legaal verkocht wordt.

Zou het zelf misschien nog wel ooit willen proberen, maar totaal geen haast mee. Het lastige van salvia is dat je vergeet dat je tript, en dat een fysieke tripsitter dus een must is. Iets wat ik een nadeel vind.

Bedankt voor je report!
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoezo heftiger dan verwacht? Doe je geen research naar wat je gebruikt dan?

Ik heb 2x salvia gebruikt, eens een 10x extract en een 20x extract. Van het 10x extract heb ik eens een portie genomen van 0.5g in een bong en in mijn beleving was ik een blad papier geworden. Ik legde mijzelf helemaal plat in de zetel want dat leek het meest logische in een wereld die volkomen 2D geworden was. Het 20x extract werd in een pijpje gerookt, ik had er welliswaar minder sterke effecten van maar toch nog steeds gek genoeg voor iets die legaal verkocht wordt op de meeste plekken in de wereld.

Legaal is niet per sé veilig... Ik heb het nu niet persoonlijk op jou gemunt, maar als iedereen eens wat meer research zou doen over de middelen die hij/zij gebruikt zouden er al veel minder negatieve nieuwsberichten bestaan over drugs.

Grts
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heftig. Maar dit soort dingen kun je inderdaad wel verwachten van salvia. Wat jammer dat het zo'n slechte ervaring was.
Toch jammer dat de negatieve ervaringen vaak op de voorgrond staan. Mijn ervaringen met salvia waren echt geweldig, het heeft me ook weer anders naar de wereld doen kijken, en na zo'n trip voel ik me nog dagen gelukkig, dankbaar, klein en ik voel dan een soort diepe verbondenheid met de aarde en het allesoverheersende. (klinkt ontzettend zweverig, maar dat ben ik eigenlijk helemaal niet)
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heftige shit. Ik ben benieuwd hoe je ja enige tijd terugkijkt erop; met schrik of dat dat wel meevalt.
NiandraLades, heb je daar reports van eigenlijk? Klinkt wel inderdaad weer anders dan wat je meestal leest.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kropsla, heb er eentje gevonden, deze gaat dan niet echt over bovengenoemde, maar is wel een report van een mooie positieve trip. Ik moet nog meer hebben maar die kan ik zo snel niet vinden.
http://drugsforum.info/tripreports-dissociatieven/salvia-20x-extract-t4520.html
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#9
Leuk report!.. Zelf heb ik ook enkele keren Salvia 20x extract gesmoked en kan me aardig vinden in jouw beleving.. Ik wist niet wat ik was, zodoende voelde ik een sterke band met alle voorwerpen waar ik naar keek en voelde me eensgezinds met deze levensloze meubels/voorwerpen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."