#1
SanneBanne , heel tof dat je dit iedere maand doet !!
Zal me inzetten om deze keer goed te kunnen stemmen.
Keep up the good work

Zal me inzetten om deze keer goed te kunnen stemmen.
Keep up the good work




Ik schaam mij niet voor mijn stem hoor.Yep, daar gaat je anonieme stem![]()
Dat scheelt! Ik zal maar verklappen dat ik hetzelfde heb gestemd dan.Ik schaam mij niet voor mijn stem hoor.![]()
Lijkt me niet, het gaat hier niet over gevoelige zaken zoals politiek ofzo. Maar vond het gewoon grappig om te zeggen.Zouden mensen echt anders, of niet stemmen als het niet anoniem was?
Ik wil wel stemmen nu maar je kunt ergens op klikken om te stemmen. Ligt dat bij of aan hier?Nog maar 4 dagen om voor het beste triprapport van september 2017 te stemmen! Kies snel nog even jouw favoriet, en stem!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."