#1
Lijkt me niet, het gaat hier niet over gevoelige zaken zoals politiek ofzo. Maar vond het gewoon grappig om te zeggen.Zouden mensen echt anders, of niet stemmen als het niet anoniem was?
Lijkt me niet, het gaat hier niet over gevoelige zaken zoals politiek ofzo. Maar vond het gewoon grappig om te zeggen.Zouden mensen echt anders, of niet stemmen als het niet anoniem was?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."