#1
Oh? Je ziet de poll niet? O.o


Ik wil wel stemmen nu maar je kunt ergens op klikken om te stemmen. Ligt dat bij of aan hier?Nog maar 4 dagen om voor het beste triprapport van september 2017 te stemmen! Kies snel nog even jouw favoriet, en stem!![]()
Zie je de poll wel? Want zo ja, dan heb je al eerder gestemd.Ik wil wel stemmen nu maar je kunt ergens op klikken om te stemmen. Ligt dat bij of aan hier?
Aha! Dan zal dat misschien het geval zijn. Thanks.Zie je de poll wel? Want zo ja, dan heb je al eerder gestemd.
Ow wacht, waar dat puntje staat was mijn stemkeuze zeker?
Yep, daar gaat je anonieme stemOw wacht, waar dat puntje staat was mijn stemkeuze zeker?
Ik schaam mij niet voor mijn stem hoor.Yep, daar gaat je anonieme stem![]()
Dat scheelt! Ik zal maar verklappen dat ik hetzelfde heb gestemd dan.Ik schaam mij niet voor mijn stem hoor.![]()
Lijkt me niet, het gaat hier niet over gevoelige zaken zoals politiek ofzo. Maar vond het gewoon grappig om te zeggen.Zouden mensen echt anders, of niet stemmen als het niet anoniem was?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."