Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer Ketamine

1e keer Ketamine

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
reterketet keta pret. Welkom bij de keta familie. Nu kan je niet meer zonder.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn staafjesketa vond ik redelijk neutraal qua prikkeling en smaak
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gheheh, afgelopen weekend heb ik eindelijk ketamine kunnen regelen om dit eens te testen. Maar dan met bij-doseringen om het ook echt te voelen en dit is zeker wel gelukt. Wel verliep de avond enorm door elkaar, de momenten dat ik keta nam waren totaal niet logisch, liep echt helemaal door elkaar.

Afgelopen vrijdag avond; Hell's Basement! Wat een machtig feest. Hierna een paar afterparty's gehad en aan het begin van de after een puntje keta genomen. Zoals eerder voelde ik hier enorm weinig van, maar deze keer besloot ik om wat meer bij te nemen. De effecten op dit moment waren volgens mij wat aan de milde kant, maar het was prima om het te verkennen.

Toen ik het 2e puntje nam voelde ik me lekker draaierig worden, maar dan niet duizelig. En dit samen met de pep dat op de achtergrond werkte was dit een geweldig gevoel. Ook gaan zitten op een stoeprand, heerlijk. Uiteraard wilde ik even proberen hoe het zou voelen als je snel opstond, ook even getest, haha. Het milde effect dat ik had vergeleek ik met de tintelingen van MDMA, maar dan minder hevig, maar op meer plekken en het vaag zijn van pep.

De dag erna, ondertussen alweer een festival verder en 2 after's, opnieuw keta genomen om me lekker te vermaken. Echt, echt, echt geweldig was dit. Ik nam om het uur ongeveer een klein puntje samen met een klein puntje pep en ik zat echt te genieten van alle schimmen en lichtjes dat mijn aandacht trok. Ook als ik een schim zag van mensen of fietsers probeerde ik dit te volgen, maar dat lukte echt totaal niet. Mensen leken net 2,5 meter lang in de vorm van aliens. Ook had ik verschillende momenten dat het net leek of de tijd heel even stil stond. Auto's en andere voertuigen stonden opeens stil of kwamen heel traag vooruit. En op een gegeven moment kwamen ze weer in gang.

Al met al, een zeer leuke ervaring, ben benieuwd waar ik het de volgende keer ga doen, op welke setting & tijdstip. Want ik merk dat ik hier wel mee kan spelen om misschien andere effecten op te doen e.d.

Uiteindelijk kwam ik wel weer rete strak te staan en was ik heerlijk vaag, maar ook verward van dingen. Zeer prettig einde! Maar na +/- 50 uur was het wel mooi geweest.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt als een leuk weekend, Bas! :)
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
Klinkt als een leuk weekend, Bas! :)
Klik om te vergroten...
Was het zeker! Maar voor degene die scherp zijn, ik heb me weer eens niet gehouden aan mijn eigen gestelde afspraak betreft pep. Eigenlijk wilde ik het pas over 2 maanden weer gaan gebruiken, helaas dan maar. ^^

Gelukkig had ik deze keer wel aangename pep, al werkte het matig. Kon merken dat het zeer zuivere pep was, zonder een opgejaagd gevoel of iets dergelijks. Net voor de middag thuis gekomen, even bijkomen en morgen weer lekker werken. :blushing:
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMAZING zei:
Nu kan je niet meer zonder.
Klik om te vergroten...
Niet zo snel graag, haha. Als ik ergens een verslaving van zou krijgen zou dit pep zijn. Ik heb circa 1 gram hier liggen in een ponypack en heb al 16 uur niet gebruikt, heb geen pep stemmetjes, gaat nog goed. :sweatsmile:
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#7
De keta die trouwens m'n keel in kwam vond ik nog viezer dan pep in m'n keel. Keta had zo'n hele scherpe, maar tegelijk zachte prikkeling in m'n keel. Stond serieus 2x een beetje te kolkhalzen hierdoor.

Kan je keta ook prima doseren via een bommetje? Heb je dan last van een opzette buik of iets dergelijks? Of is keta slikken gewoon zonde van je geld omdat je meer nodig hebt.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#8
bij keta slikken duren de effecten langer maar heb je inderdaad meer nodig. ik denk dat het niet zonden is maar het is maar wat je wilt. wil je korte periode sterk voelen. of langere periode iets minder sterk ( stel je zou evenveel gebruiken ).
ik zelf heb nu 2 keer keta gedaan ( dosering van 100/150 mg) en had ook wel last van het onprettige smaakje in de keel alleen vond het niet zo erg als bij andere middelen.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zijn de effecten dan gedurende de keta trip op hetzelfde level? Ben wel benieuwd of iemand anders hier ook ervaring mee heeft, voornamelijk hoe het op de maag valt etc.

Of ik nou zin heb in keta of niet, die geur en smaak van keta in m'n keel is zeer vervelend. Ik denk oprecht dat ik pep nog lekkerder vind in m'n keel en neus, zelfs wanneer ik geen pep meer kan zien, haha.

Dus, mocht je wat advies, tips of ervaringen hebben met het slikken van keta, laat het weten.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bas zei:
Zijn de effecten dan gedurende de keta trip op hetzelfde level? Ben wel benieuwd of iemand anders hier ook ervaring mee heeft, voornamelijk hoe het op de maag valt etc.

Of ik nou zin heb in keta of niet, die geur en smaak van keta in m'n keel is zeer vervelend. Ik denk oprecht dat ik pep nog lekkerder vind in m'n keel en neus, zelfs wanneer ik geen pep meer kan zien, haha.

Dus, mocht je wat advies, tips of ervaringen hebben met het slikken van keta, laat het weten.
Klik om te vergroten...
licht echt aan je dosering
stel ik zou 200 mg keta nemen via de mond dan krijg ik ongeveer het zelfde effect als ik
150 via de neus neem. alleen wel langer ( dit is een schatting geen precies getal).

maar stel ik zou die 200 via de neus nemen zit ik waarschijnlijk in een k-hole. dus je hebt meer nodig voor hetzelfde effect maar langer. ik heb geen na effects gemerkt en voor zover ik gelezen heb online andere mensen ook niet ( behalve de verslaafde hadden neus problemen ). maybe een siggie paffen na je ketamine oraal nemen ? idk ik vind de smaak niet erg :P

dosering doe ik nu ( van de 2 keer dat ik het heb gedaan en de keren dat ik het nog ga doen ). begin met 80 mg en doe telkens 30 mg erbij tot het gewenste effect. kan je in principe ook oraal doen alleen dan zou ik wel met een flinke 120 mg beginnen instead. idk hoe puur je ketamine is en wat je aan kan daarintegen. @MDMAZING weet volgensmij best veel af van ketamine hoop voor je dat hij even reageert en aanvult.


aanvulling : als je op een feest bent zou ik lagere dosering nemen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Keta slikken is zonde van je geld, kijk hier maar eens naar wat voor doseringen je dan nodig hebt: https://www.erowid.org/chemicals/ketamine/ketamine_dose.shtml
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Super leuk Bas, wil het graag is proberen. Samen Defqon 1 proberen? :')
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mima zei:
Samen Defqon 1 proberen? :')
Klik om te vergroten...
Sla ik helaas over! Wel ben ik op BKJN te vinden, maar dan zonder keta. ;p
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Awwwh basss , nee! Q base? Radical?
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mima zei:
Awwwh basss , nee! Q base? Radical?
Klik om te vergroten...
Ofcourse ben ik er op het Radical Event!! :blueheart:
Qbase begint wel aardig druk te worden, veel dagjesmensen waarschijnlijk, dus sla ik over. Ben wel uiteraard te vinden op alle Hardcore feestjes dit jaar. ;p

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."