#1
reterketet keta pret. Welkom bij de keta familie. Nu kan je niet meer zonder.
Was het zeker! Maar voor degene die scherp zijn, ik heb me weer eens niet gehouden aan mijn eigen gestelde afspraak betreft pep. Eigenlijk wilde ik het pas over 2 maanden weer gaan gebruiken, helaas dan maar. ^^Klinkt als een leuk weekend, Bas!![]()
Niet zo snel graag, haha. Als ik ergens een verslaving van zou krijgen zou dit pep zijn. Ik heb circa 1 gram hier liggen in een ponypack en heb al 16 uur niet gebruikt, heb geen pep stemmetjes, gaat nog goed.Nu kan je niet meer zonder.
licht echt aan je doseringZijn de effecten dan gedurende de keta trip op hetzelfde level? Ben wel benieuwd of iemand anders hier ook ervaring mee heeft, voornamelijk hoe het op de maag valt etc.
Of ik nou zin heb in keta of niet, die geur en smaak van keta in m'n keel is zeer vervelend. Ik denk oprecht dat ik pep nog lekkerder vind in m'n keel en neus, zelfs wanneer ik geen pep meer kan zien, haha.
Dus, mocht je wat advies, tips of ervaringen hebben met het slikken van keta, laat het weten.
Sla ik helaas over! Wel ben ik op BKJN te vinden, maar dan zonder keta. ;pSamen Defqon 1 proberen? :')
Ofcourse ben ik er op het Radical Event!!Awwwh basss , nee! Q base? Radical?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."