#1
Dag allemaal,
Ik heb nu inmiddels 9 keer getript op 30 grm Hollandia. De eerste 5 keren zag ik als visuals alleen maar oog patronen, ik ervaarde ook veel meer lichamelijk “ongemak”, als veelvuldig moeten plassen, veel gapen en zuchten. Een keer had ik een doorbraak en sindsdiens zie ik de mooiste visuals ever en ervaar ik minder omgemak. De mooiste heldere kleuren, waanzinigste patronen. Ik trip om therapeutische en spirituele redenen. De doorbraak kwam na een hele grote huilbui en een lachkick. Die lachkick heb ik overigens een keer gehad.
Ik vind het helend om te trippen. Ik ervaar gigantische huilbuien die ik normaal nooit heb. Het zijn huilbuien van een klein kind, keihard snikken met veel en hard geluid. Het is alsof ik huil om alle verdriet en leed in de wereld en van mijzelf. Ik voel me nietig, nederig. Maar ook dankbaar en vol liefde. Er is ook een hele diepe vrede, die ik nooit heb ervaren. En na die huilbuilen is er een diepe connectie en vrede.
Maar er zijn ook "duistere" kanten aan het trippen. Zo heb ik twee keer een angstreactie gehad. De eerste keer was ik mij daar met mijn geest niet van bewust, maar ik had wel de lichamelijke angst symptomen. Ik heb na die trip ook een nachtmerrie gehad, waardoor ik de ervaring tijdens de trip heb kunnen plaatsen.De daaropvolgende keer was ik bang geworden door een geluidsfragement, toen werd het voor mij zowel geestelijk als lichamelijk duidelijk dat het angst was. Maar gek genoeg had ik ook vertrouwen in deze ervaring. Ik wist dat ik er doorheen moest komen. En ik heb dit daarna ook niet meer gehad, het was alsof er iets was hersteld.
Na de trips voel me opgeruimt. En ook de emotionele ontwikkeling van mijn zoontje is er op vooruitgegaan.
Ik trip vol overgave, er is geen weg terug dat besef ik, maar tot nu toe is alleen de smaak van truffels mij wat meer tegen gaan staan.
De laatste keer heb ik getript met 40 gram truffels. Ik heb toen de duistere onderwereld ervaren en een diep besef van het uiterlijk vertoon van deze wereld. De visuals waren nog krankzinniger.
Na deze trip is mijn gezonde innerlijke stem helderder en duidelijk geworden. Ik heb vertouwen gekregen in mijn zelfcoachende stem.
Deze trips hebben ervoor gezocht dat ik mijn hoogsensiviteit erken en een plek weet te geven. Ik ben bezig om mijn ego gezonder te maken. Ik wil de mensheid dienen , goed zijn voor de aarde en voor de mensen om mij heen. Ik wil uit mijn passieve en slachtofferol komen. Ik ben momenteel bezig om een aantal veranderingen in mijn leven toe te passen. Voorheen leefde ik van dag tot dag, onbewust, met een zwak ego, geen zelfvertouwen.
Nu zie ik mijn eigen kwaliteiten, ik zie mijn mooie eigenschappen. En ik zie de mooiheid in andere mensen.
Ik ben ontzettend veel gaan lezen, ik wil een studie oppakken om op termijn een carriereswitch te maken.
Zijn er nog meer mensen die op deze manier trippen en/of op een andere manier de impact van het trippen weten te integreren.
Ik heb nu inmiddels 9 keer getript op 30 grm Hollandia. De eerste 5 keren zag ik als visuals alleen maar oog patronen, ik ervaarde ook veel meer lichamelijk “ongemak”, als veelvuldig moeten plassen, veel gapen en zuchten. Een keer had ik een doorbraak en sindsdiens zie ik de mooiste visuals ever en ervaar ik minder omgemak. De mooiste heldere kleuren, waanzinigste patronen. Ik trip om therapeutische en spirituele redenen. De doorbraak kwam na een hele grote huilbui en een lachkick. Die lachkick heb ik overigens een keer gehad.
Ik vind het helend om te trippen. Ik ervaar gigantische huilbuien die ik normaal nooit heb. Het zijn huilbuien van een klein kind, keihard snikken met veel en hard geluid. Het is alsof ik huil om alle verdriet en leed in de wereld en van mijzelf. Ik voel me nietig, nederig. Maar ook dankbaar en vol liefde. Er is ook een hele diepe vrede, die ik nooit heb ervaren. En na die huilbuilen is er een diepe connectie en vrede.
Maar er zijn ook "duistere" kanten aan het trippen. Zo heb ik twee keer een angstreactie gehad. De eerste keer was ik mij daar met mijn geest niet van bewust, maar ik had wel de lichamelijke angst symptomen. Ik heb na die trip ook een nachtmerrie gehad, waardoor ik de ervaring tijdens de trip heb kunnen plaatsen.De daaropvolgende keer was ik bang geworden door een geluidsfragement, toen werd het voor mij zowel geestelijk als lichamelijk duidelijk dat het angst was. Maar gek genoeg had ik ook vertrouwen in deze ervaring. Ik wist dat ik er doorheen moest komen. En ik heb dit daarna ook niet meer gehad, het was alsof er iets was hersteld.
Na de trips voel me opgeruimt. En ook de emotionele ontwikkeling van mijn zoontje is er op vooruitgegaan.
Ik trip vol overgave, er is geen weg terug dat besef ik, maar tot nu toe is alleen de smaak van truffels mij wat meer tegen gaan staan.
De laatste keer heb ik getript met 40 gram truffels. Ik heb toen de duistere onderwereld ervaren en een diep besef van het uiterlijk vertoon van deze wereld. De visuals waren nog krankzinniger.
Na deze trip is mijn gezonde innerlijke stem helderder en duidelijk geworden. Ik heb vertouwen gekregen in mijn zelfcoachende stem.
Deze trips hebben ervoor gezocht dat ik mijn hoogsensiviteit erken en een plek weet te geven. Ik ben bezig om mijn ego gezonder te maken. Ik wil de mensheid dienen , goed zijn voor de aarde en voor de mensen om mij heen. Ik wil uit mijn passieve en slachtofferol komen. Ik ben momenteel bezig om een aantal veranderingen in mijn leven toe te passen. Voorheen leefde ik van dag tot dag, onbewust, met een zwak ego, geen zelfvertouwen.
Nu zie ik mijn eigen kwaliteiten, ik zie mijn mooie eigenschappen. En ik zie de mooiheid in andere mensen.
Ik ben ontzettend veel gaan lezen, ik wil een studie oppakken om op termijn een carriereswitch te maken.
Zijn er nog meer mensen die op deze manier trippen en/of op een andere manier de impact van het trippen weten te integreren.