#1
Hallo allemaal,
Ik was aan het twijfelen of ik me zou aanmelden op dit forum maar ik wou mijn verhaal toch graag met jullie delen.
Achtergrond informatie over mij:
- 25 jaar en minimale ervaring met drugs(alcohol en magic truffels). Angst voor verslavingen dus daarom neem ik ook niets anders.
- 4 trips achter de rug waarvan de laatste een horror trip was.
- 3/4 trips heb ik alleen gedaan meestal in een hotel. Ik heb niemand om het mee te doen dus vandaar alleen.
- De 1e trip was atlantis 10gram en was perfect. Buiten leuke visuals gezien zoals trippende wolken en leuke kleuren in de lucht. Buiten en binnen verschillende werelden en leuke kleuren overal. Positief gevoel gehad.
- 2e trip dolphins 15gram veel heftiger met time loops en visuals bij ogen dicht. Beetje angstig maar nog net een geslaagde trip te noemen.
De trip voor de laatste trip waar ik de truffels heb onderschat en een gigantische inschattingsfout heb gemaakt voor de volgende trip
Bij mijn ene laatste trip heb ik dragons dynamite gekocht met 15gram inhoud. Inmiddels heb ik door dat ik gevoelig ben voor alcohol en drugs het werkt sterk en snel op me in. De truffels had ik een week buiten de koelkast laten staan maar wel in de koud buiten. Ik denk dat de kracht wat was afgenomen. Ik dus die truffels genomen en deels een leuke en een minder leuke trip gehad. De trip was al veel heviger dan dolphins maar net te doen.
De laatste trip - tripreport
Na de ene laatste trip dacht ik hey laat ik eens weer die truffels kopen en consumeren. Ik dus een hotel geboekt en de dragons dynamite truffels gekocht in een smartshop te Amsterdam.
In de ochtend ervoor heb ik nog lopen sporten en daarna met de truffels en wat kleding het hotel opgezocht en ingechekt. Vooraf irriteerde ik me wat door luidruchtige britten in de kamer naast die van mij. Dat hield op en ik was super relaxed. 6 uur van te voren niks gegeten en ik voelde me ready.
21:00
Ik open het zakje met de truffels en eet zo 15gram op. In tegenstelling tot sommige anderen vind ik truffels heerlijk en vreet zo een zakje met 15gram leeg zonder misselijk te worden of wat dan ook. Ik zet de tv aan met mooie natuur beelden en hele relaxe kalmerende muziek. Dat was super chill.
21:15
Ik merk dat ik wat visuals zie in de natuurbeelden en dat was een teken dat het begon te werken. Ik merkte ook dat ik onderweg was naar de tripwereld. Ik lag nog lekker relaxed stond even op om uit het raam te kijken en ging weer terug naar me bed.
21:30
Inmiddels was ik heel diep in de trip geraakt. Dit had ik nog nooit meegemaakt en was een totaal andere ervaring dan de laatste keer dragons dynamite. Time loops waar de tijd even stil leek te staan, de kamer die er totaal anders uit ziet en het gevoel dat dit nog maar het begin is.
21:45
Mijn geest leek net los te raken van mijn lichaam. Dit zorgde voor paniek maar ik kon het nog controleren. Soms leek mijn ademhaling te stoppen wat weer voor een loop zorgde van paniek. Dit was nog maar net te controleren maar ik was nog steeds niet bij het toppunt.
22:00
Op dit moment was het een mind fuck. Ik deed dingen waarvan ik niet wist dat ik ze wou gaan doen. Op het ene moment lag ik in bed, ik doe me ogen dicht en ben ineens in de badkamer om te gaan douchen en dan schiet het in me op dat ik dit niet eens wou gaan doen. Ik doe me ogen dicht open en zit ineens op me stoel.
Hier begon de mega paniek. Ik had het gevoel dat ik dingen zou gaan doen die ik niet wilde doen en was bang me kamer uit te gaan om dan ergens terecht te komen waar ik niet terecht wil komen. Ik wou dat het stopte maar het stopte niet. Ik doe me ogen dicht en zie niks. Ineens uit het niets zie ik een rode demon verschijnen en hierdoor kreeg ik mega angst. Ik begon te trillen. Ik wou dat het ging stoppen. Ik pak me telefoon domme ik en bel 112 lol. Ik ben inmiddels aan het hyperventileren en me benen trillen. Ik kreeg geen lucht. Aan de telefoon krijg ik moeilijk woorden uit me mond. De woorden ik krijg geen lucht en ben onder invloed van drugs kwamen er nog maar net uit. Het grote probleem was ook de tijd loops. Ik hoorde wat de telefoniste zij en het leek me net 5 minuten te kosten om terug te antwoorden. Of zinnen die halverwege onderbroken waren door de time loops.
Ze zouden een ambulance sturen.
Na het ophangen dacht ik wat heb ik nou toch weer geflikt.... Dus ik trek me schoenen aan en jas en ga naar buiten toe en dit ging veel beter dan ik dacht. De Politie kwam eraan en nam me mee in t busje tot de ambulance kwam. Ze stelde me gerust en tegelijk was ik nog in mega angst door wat er boven gebeurde. Tegelijk schaamde ik me dood en voelde me schuldig. Dit gevoel wordt door de truffels 1000x versterkt. Hier kwam ik in de ambulance achter die inmiddels was gearriveerd. De bodyload was gigantisch me hele lichaam trilde nog. Ik was wel iets minder paniekerig door het personeel die me gerust stelde.
23:00
Het ambulance personeel brengt me naar me kamer en bleven nog een half uur. Denk dat zij het zelf ook mega boeiend vonden. Ze maakte grapjes van dat ik een uitermate goeie patient was. Normaal gesproken zien we ze niet in zo een luxe hotel vertelden ze en ik was heel aardig en kalm ogend wat zij normaal ook nooit tegenkomen als mensen onder invloed waren en dat vonden zij prettig.
23.30
Ambulance personeel verlaat het hotel na het opzetten van klassieke muziek. Ik merk dat de bodyload minder was en ik daardoor kalmeerde.
Ik deed me ogen dicht en hier was het wel fijn de truffels waren minder sterk werkend en ik zag prachtige visuals met mijn ogen dicht. Het leek een soort maya fabriek met draaiende onderdelen. Tegelijk had het een soort alien achtige setting.
01.00
Truffels werden nog minder werkend en ik ging voor de lol wat porno kijken. Dit leverde een geweldig gevoel op met een half werkende leuter.
Ik was uitgeput en besloot te gaan slapen.
02.30
Truffels zijn uitgewerkt en de schaamte van wat er was gebeurd kwam omhoog. Ik was nog angstig en in shock tegelijk van wat er was gebeurd. Ik dacht nooit maar dan ook nooit truffels voo mij.
Maar toen....
Een aantal dagen later merkte ik dat het toch leerzaam is geweest. Ik heb veel nagedacht over de ervaring en geleerd dat ik:
- Onbewust nerveus ben. Vooral met mensen om me heen
- Heel onzeker ben en dit me leven beheerst
- Ik niet met en zonder mensen kan. Ik heb enerzijds behoefte aan een vriendin en vrienden. Maar anderzijds ook niet door mijn negatieve ervaringen. Ik vind het alleen zijn en leven heel rustgevend. Anderzijds heb ik soms toch wel behoefte aan gezelschap.
- ik denk dat ik soms depressief ben.
- Truffels niet moet onderschatten.
Inmiddels heb ik weer een hotel geboekt voor over 6 weken. Dit keer een vertrouwde met geluidsdichte kamers zodat ik niemand stoor en niemand mij stoort.
Ik wil het heel rustig aan doen met Atlantis truffels. Ik twijfel over de dosis. Ben bang dat 15gram teveel is maar 10 of 12.5 te weinig is...
Desondanks de horror ervaring wil ik niet opgeven. Ik vind het een uitermate bijzonder middel die me elke keer weer nieuwe inzichten geeft.
Ik ben onzeker dus vandaar de vraag: Wat vinden jullie van de stap die ik maak om het alsnog weer te doen maar dan met de beginnerstruffel atlantis en een passende dosis?
Ik was aan het twijfelen of ik me zou aanmelden op dit forum maar ik wou mijn verhaal toch graag met jullie delen.
Achtergrond informatie over mij:
- 25 jaar en minimale ervaring met drugs(alcohol en magic truffels). Angst voor verslavingen dus daarom neem ik ook niets anders.
- 4 trips achter de rug waarvan de laatste een horror trip was.
- 3/4 trips heb ik alleen gedaan meestal in een hotel. Ik heb niemand om het mee te doen dus vandaar alleen.
- De 1e trip was atlantis 10gram en was perfect. Buiten leuke visuals gezien zoals trippende wolken en leuke kleuren in de lucht. Buiten en binnen verschillende werelden en leuke kleuren overal. Positief gevoel gehad.
- 2e trip dolphins 15gram veel heftiger met time loops en visuals bij ogen dicht. Beetje angstig maar nog net een geslaagde trip te noemen.
De trip voor de laatste trip waar ik de truffels heb onderschat en een gigantische inschattingsfout heb gemaakt voor de volgende trip
Bij mijn ene laatste trip heb ik dragons dynamite gekocht met 15gram inhoud. Inmiddels heb ik door dat ik gevoelig ben voor alcohol en drugs het werkt sterk en snel op me in. De truffels had ik een week buiten de koelkast laten staan maar wel in de koud buiten. Ik denk dat de kracht wat was afgenomen. Ik dus die truffels genomen en deels een leuke en een minder leuke trip gehad. De trip was al veel heviger dan dolphins maar net te doen.
De laatste trip - tripreport
Na de ene laatste trip dacht ik hey laat ik eens weer die truffels kopen en consumeren. Ik dus een hotel geboekt en de dragons dynamite truffels gekocht in een smartshop te Amsterdam.
In de ochtend ervoor heb ik nog lopen sporten en daarna met de truffels en wat kleding het hotel opgezocht en ingechekt. Vooraf irriteerde ik me wat door luidruchtige britten in de kamer naast die van mij. Dat hield op en ik was super relaxed. 6 uur van te voren niks gegeten en ik voelde me ready.
21:00
Ik open het zakje met de truffels en eet zo 15gram op. In tegenstelling tot sommige anderen vind ik truffels heerlijk en vreet zo een zakje met 15gram leeg zonder misselijk te worden of wat dan ook. Ik zet de tv aan met mooie natuur beelden en hele relaxe kalmerende muziek. Dat was super chill.
21:15
Ik merk dat ik wat visuals zie in de natuurbeelden en dat was een teken dat het begon te werken. Ik merkte ook dat ik onderweg was naar de tripwereld. Ik lag nog lekker relaxed stond even op om uit het raam te kijken en ging weer terug naar me bed.
21:30
Inmiddels was ik heel diep in de trip geraakt. Dit had ik nog nooit meegemaakt en was een totaal andere ervaring dan de laatste keer dragons dynamite. Time loops waar de tijd even stil leek te staan, de kamer die er totaal anders uit ziet en het gevoel dat dit nog maar het begin is.
21:45
Mijn geest leek net los te raken van mijn lichaam. Dit zorgde voor paniek maar ik kon het nog controleren. Soms leek mijn ademhaling te stoppen wat weer voor een loop zorgde van paniek. Dit was nog maar net te controleren maar ik was nog steeds niet bij het toppunt.
22:00
Op dit moment was het een mind fuck. Ik deed dingen waarvan ik niet wist dat ik ze wou gaan doen. Op het ene moment lag ik in bed, ik doe me ogen dicht en ben ineens in de badkamer om te gaan douchen en dan schiet het in me op dat ik dit niet eens wou gaan doen. Ik doe me ogen dicht open en zit ineens op me stoel.
Hier begon de mega paniek. Ik had het gevoel dat ik dingen zou gaan doen die ik niet wilde doen en was bang me kamer uit te gaan om dan ergens terecht te komen waar ik niet terecht wil komen. Ik wou dat het stopte maar het stopte niet. Ik doe me ogen dicht en zie niks. Ineens uit het niets zie ik een rode demon verschijnen en hierdoor kreeg ik mega angst. Ik begon te trillen. Ik wou dat het ging stoppen. Ik pak me telefoon domme ik en bel 112 lol. Ik ben inmiddels aan het hyperventileren en me benen trillen. Ik kreeg geen lucht. Aan de telefoon krijg ik moeilijk woorden uit me mond. De woorden ik krijg geen lucht en ben onder invloed van drugs kwamen er nog maar net uit. Het grote probleem was ook de tijd loops. Ik hoorde wat de telefoniste zij en het leek me net 5 minuten te kosten om terug te antwoorden. Of zinnen die halverwege onderbroken waren door de time loops.
Ze zouden een ambulance sturen.
Na het ophangen dacht ik wat heb ik nou toch weer geflikt.... Dus ik trek me schoenen aan en jas en ga naar buiten toe en dit ging veel beter dan ik dacht. De Politie kwam eraan en nam me mee in t busje tot de ambulance kwam. Ze stelde me gerust en tegelijk was ik nog in mega angst door wat er boven gebeurde. Tegelijk schaamde ik me dood en voelde me schuldig. Dit gevoel wordt door de truffels 1000x versterkt. Hier kwam ik in de ambulance achter die inmiddels was gearriveerd. De bodyload was gigantisch me hele lichaam trilde nog. Ik was wel iets minder paniekerig door het personeel die me gerust stelde.
23:00
Het ambulance personeel brengt me naar me kamer en bleven nog een half uur. Denk dat zij het zelf ook mega boeiend vonden. Ze maakte grapjes van dat ik een uitermate goeie patient was. Normaal gesproken zien we ze niet in zo een luxe hotel vertelden ze en ik was heel aardig en kalm ogend wat zij normaal ook nooit tegenkomen als mensen onder invloed waren en dat vonden zij prettig.
23.30
Ambulance personeel verlaat het hotel na het opzetten van klassieke muziek. Ik merk dat de bodyload minder was en ik daardoor kalmeerde.
Ik deed me ogen dicht en hier was het wel fijn de truffels waren minder sterk werkend en ik zag prachtige visuals met mijn ogen dicht. Het leek een soort maya fabriek met draaiende onderdelen. Tegelijk had het een soort alien achtige setting.
01.00
Truffels werden nog minder werkend en ik ging voor de lol wat porno kijken. Dit leverde een geweldig gevoel op met een half werkende leuter.
Ik was uitgeput en besloot te gaan slapen.
02.30
Truffels zijn uitgewerkt en de schaamte van wat er was gebeurd kwam omhoog. Ik was nog angstig en in shock tegelijk van wat er was gebeurd. Ik dacht nooit maar dan ook nooit truffels voo mij.
Maar toen....
Een aantal dagen later merkte ik dat het toch leerzaam is geweest. Ik heb veel nagedacht over de ervaring en geleerd dat ik:
- Onbewust nerveus ben. Vooral met mensen om me heen
- Heel onzeker ben en dit me leven beheerst
- Ik niet met en zonder mensen kan. Ik heb enerzijds behoefte aan een vriendin en vrienden. Maar anderzijds ook niet door mijn negatieve ervaringen. Ik vind het alleen zijn en leven heel rustgevend. Anderzijds heb ik soms toch wel behoefte aan gezelschap.
- ik denk dat ik soms depressief ben.
- Truffels niet moet onderschatten.
Inmiddels heb ik weer een hotel geboekt voor over 6 weken. Dit keer een vertrouwde met geluidsdichte kamers zodat ik niemand stoor en niemand mij stoort.
Ik wil het heel rustig aan doen met Atlantis truffels. Ik twijfel over de dosis. Ben bang dat 15gram teveel is maar 10 of 12.5 te weinig is...
Desondanks de horror ervaring wil ik niet opgeven. Ik vind het een uitermate bijzonder middel die me elke keer weer nieuwe inzichten geeft.
Ik ben onzeker dus vandaar de vraag: Wat vinden jullie van de stap die ik maak om het alsnog weer te doen maar dan met de beginnerstruffel atlantis en een passende dosis?