Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[Paddo's] Vriendschap van kleur

[Paddo's] Vriendschap van kleur

30 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat een leuk report weer!

Iets wat me opvalt in trip reports van jou en van anderen, dat ik zelf enorm herken: dat mensen tijdens een bezoek aan de badkamer / het toilet altijd opeens keihard gaan trippen. Ik weet niet of het puur de verandering van omgeving is, of de sensory deprivation van een kale ruimte waar verder niemand is, of het feit dat je "echt" kunt ontspannen na een plasje... maar iets aan sanitaire ruimtes is kennelijk superpsychedelic.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Fenrir zei:
Wat een leuk report weer!

Iets wat me opvalt in trip reports van jou en van anderen, dat ik zelf enorm herken: dat mensen tijdens een bezoek aan de badkamer / het toilet altijd opeens keihard gaan trippen. Ik weet niet of het puur de verandering van omgeving is, of de sensory deprivation van een kale ruimte waar verder niemand is, of het feit dat je "echt" kunt ontspannen na een plasje... maar iets aan sanitaire ruimtes is kennelijk superpsychedelic.
Klik om te vergroten...

Ik heb het vermoeden dat het heel erg met het licht te maken heeft, een keuken/badkamer/toilet heeft vaak toch harder licht dan een woonkamer. Daarnaast hebben zulke ruimtes toch vrij vaak witte tegels waar het licht dan tegen kan reflecteren. Een woonkamer maak je (ik wel althans) vaak zo trip vriendelijk als maar zijn kan, en dat betekend zacht en weinig licht. Licht kan heel erg veel invloed hebben op je trip en doordat je je in een ander verlichtte kamer bevind denk ik dat je trip hierdoor ook ineens een hele andere wending aanneemt. Het is een hele andere setting. Plus dat je in zo'n ruimte echt even tot rust kunt komen - jezelf even helemaal verliezen in de plotselinge stilte en genieten van de visuals. Je bent eindelijk helemaal alleen - ik durf bijvoorbeeld ook niet tijdens het trippen in het volle donker naar de wc te lopen via de gang, omdat ik dan ineens zo "ver" (een paar stappen) verwijderd ben van de groep en dat is in het donker best spannend met al die visuals om je heen. Ik heb daarom altijd een lamp in de keuken branden voor mezelf, tot ergenis van mijn vriend :wink:
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rupsje zei:
Ik heb het vermoeden dat het heel erg met het licht te maken heeft, een keuken/badkamer/toilet heeft vaak toch harder licht dan een woonkamer. Daarnaast hebben zulke ruimtes toch vrij vaak witte tegels waar het licht dan tegen kan reflecteren. Een woonkamer maak je (ik wel althans) vaak zo trip vriendelijk als maar zijn kan, en dat betekend zacht en weinig licht. Licht kan heel erg veel invloed hebben op je trip en doordat je je in een ander verlichtte kamer bevind denk ik dat je trip hierdoor ook ineens een hele andere wending aanneemt. Het is een hele andere setting. Plus dat je in zo'n ruimte echt even tot rust kunt komen - jezelf even helemaal verliezen in de plotselinge stilte en genieten van de visuals. Je bent eindelijk helemaal alleen - ik durf bijvoorbeeld ook niet tijdens het trippen in het volle donker naar de wc te lopen via de gang, omdat ik dan ineens zo "ver" (een paar stappen) verwijderd ben van de groep en dat is in het donker best spannend met al die visuals om je heen. Ik heb daarom altijd een lamp in de keuken branden voor mezelf, tot ergenis van mijn vriend :wink:
Klik om te vergroten...
Ook goede theorieën ^_^

Zeg maar tegen je vriend dat ik vind dat hij dan wel 30+ kan zijn maar dat dat niet betekent dat hij zich net zo druk moet maken om lampen die aanstaan als mijn pa, lol.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Fenrir zei:
Ook goede theorieën ^_^

Zeg maar tegen je vriend dat ik vind dat hij dan wel 30+ kan zijn maar dat dat niet betekent dat hij zich net zo druk moet maken om lampen die aanstaan als mijn pa, lol.
Klik om te vergroten...

Hahaha nah, hij maakt zich er meer druk om doordat je dat licht via de deur van de woonkamer kunt zien en dat stoort hem in zijn trip. De echte oma ben ik hoor.. "Pas je op dat je niet teveel zout over je eten gooit? Dat is niet goed voor je nieren." Dat soort taferelen dus :tearsofjoy:
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rupsje zei:
Hahaha nah, hij maakt zich er meer druk om doordat je dat licht via de deur van de woonkamer kunt zien en dat stoort hem in zijn trip. De echte oma ben ik hoor.. "Pas je op dat je niet teveel zout over je eten gooit? Dat is niet goed voor je nieren." Dat soort taferelen dus :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Oeps, dan heb ik niets gezegd! :wink:

Een oma is wel wat anders dan een Dad, vind ik. Misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik ook een oma ben...
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Fenrir zei:
Oeps, dan heb ik niets gezegd! :wink:

Een oma is wel wat anders dan een Dad, vind ik. Misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik ook een oma ben...
Klik om te vergroten...

Doe je aan breien?
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rupsje zei:
Doe je aan breien?
Klik om te vergroten...
Nee, vroeger wel gehaakt. Ik ben zo anti-zout dat ik zelfs friet zonder zout eet, en ik drink liters thee per dag. Katten en baby's vind ik leuk maar ik heb moeite met de jeugd van tegenwoordig, en ik hou van vroeg naar bed gaan.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Fenrir zei:
Nee, vroeger wel gehaakt. Ik ben zo anti-zout dat ik zelfs friet zonder zout eet, en ik drink liters thee per dag. Katten en baby's vind ik leuk maar ik heb moeite met de jeugd van tegenwoordig, en ik hou van vroeg naar bed gaan.
Klik om te vergroten...

Fair enough, al ben je met dat vroeg naar bed gaan wel een beetje aan het jokken he.. :thinking:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mooi rapport weer!

En goed om te lezen dat je je over je LSD angst hebt gezet, laatst dus gewoon hardcore 440ug naar binnen gegooid zag ik elders lol!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja mooi report weer Rupsje :) Je bent echt goed in je ervaringen beschrijven.

Ik vond het grappig hoe je je vriend mee wou nemen naar de keuken om hem de visuals te laten zien, alsof zijn visuals exact dezelfde zijn als die van jou. :wink: Maar dan blijkt dat hij dus inderdaad een soortgelijk iets lijkt te zien. :sweatsmile: Deed me ook wat denken aan mijn allereerste paddo trip. Toen zat ik op een gegeven moment Fear and Loathing in Las Vegas te kijken met vrienden en 'lekte' de film door de randen van het scherm deze realiteit in. Ik wist niet wat trippen echt inhield en was ver heen en dacht dat mijn vrienden hetzelfde zagen als mij en praatte dus ook de hele tijd alsof we allemaal hetzelfde zagen. :sweatsmile: Gek genoeg lijkt het soms ook echt zo te zijn dat je hetzelfde ziet als anderen.

Die meer rustige manier waarop de visuals van paddo's/truffels zich aan je tonen is zo anders dan met LSD ja. Je krijgt er veel meer de gelegenheid door om het allemaal in je op te nemen.

Rupsje zei:
Ik heb veel lagen van liefde gevoeld, maar ik heb nooit eerder dat soort liefde gevoelt. Het is onmogelijk om dat soort liefde te voelen, zonder DMT te gebruiken. Het is intenser dan verliefdheid. Het is de hoogste, puurste vorm van liefde in deze wereld.
En ik heb het gevoeld.
Klik om te vergroten...
Ik kan niet vergelijken met DMT dus misschien gaat dat nog veel verder, maar je kunt met psilo ook ver voorbij alle 'aardse' liefde gaan. Ook ver voorbij alles wat je je kunt voorstellen over hoe een mogelijke 'hemel' zou voelen. Met de tijd worden het altijd weer herinneringen en dan herinneringen van herinneringen, maar eens in de zoveel tijd breek ik door op psilo en ben ik daar weer echt. Ben aan de ene kant heel benieuwd hoe dat in verhouding staat tot waar je heen gaat op DMT.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wederom weer een zeer goed en mooi report @Rupsje. Wat mij betreft krijg je gauw de titel tripreporter toegewezen.
Ik leef altijd lekker met je mee en herken veel terug vanuit mijn eigen trips.

Wat mij echter nog wel opviel is dat jullie beide (maar) 1gr hadden genomen. Weet je nog wat voor paddo's dat waren? want ik weet niet beter dan dat 1gr (gedroogde paddo's) echt behoorlijk weinig is voor een goede trip. Maar dat valt zeker niet terug te lezen in je report. Bij gedroogde paddo's is een gangbare dosis tot 3gr namelijk. Dat moest dan wel een hele sterke soort zijn geweest. Ik ben benieuwd :)
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#12
acht.zes zei:
Mooi rapport weer!

En goed om te lezen dat je je over je LSD angst hebt gezet, laatst dus gewoon hardcore 440ug naar binnen gegooid zag ik elders lol!
Klik om te vergroten...

Ja dat was weer een hele slimme actie, hahaha :tearsofjoy:Maar het is gelukkig wel allemaal goed gegaan :) Inmiddels trip ik nu best vaak op LSD, dus dat is een enorme vooruitgang.

Mezelf zei:
Wederom weer een zeer goed en mooi report @Rupsje. Wat mij betreft krijg je gauw de titel tripreporter toegewezen.
Ik leef altijd lekker met je mee en herken veel terug vanuit mijn eigen trips.

Wat mij echter nog wel opviel is dat jullie beide (maar) 1gr hadden genomen. Weet je nog wat voor paddo's dat waren? want ik weet niet beter dan dat 1gr (gedroogde paddo's) echt behoorlijk weinig is voor een goede trip. Maar dat valt zeker niet terug te lezen in je report. Bij gedroogde paddo's is een gangbare dosis tot 3gr namelijk. Dat moest dan wel een hele sterke soort zijn geweest. Ik ben benieuwd :)
Klik om te vergroten...

Ik heb echt geen flauw idee helaas.. wij hebben ze toen van een vriend overgekocht die ze zelf had gekweekt. Met name mijn vriend was er heel happig op om ze over te kopen toen hij het voorstelde aan ons, mij interesseerde het niet bijzonder veel. Achteraf snap ik de hype, hahaha :yum: Maar ik heb er dus ook niet over doorgevraagd.
Qua intensiteit vond ik ze net zo heftig als de 220ųg LSD zegels die ik heb liggen, was best pittig. Misschien nog wel heftiger zelfs. Misschien zijn het de Hawaïaanse? Ik lees online dat bij een persoon van 80 kilo ongeveer 1 gram wordt aangeraden bij die soort. Ik weeg zelf 62 kilo bij 1,71 (destijds ook) dus het zou goed kunnen zijn dat dat dus het antwoord is waarom ik zo hard ging erop?
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Ja mooi report weer Rupsje :) Je bent echt goed in je ervaringen beschrijven.

Ik vond het grappig hoe je je vriend mee wou nemen naar de keuken om hem de visuals te laten zien, alsof zijn visuals exact dezelfde zijn als die van jou. :wink: Maar dan blijkt dat hij dus inderdaad een soortgelijk iets lijkt te zien. :sweatsmile: Deed me ook wat denken aan mijn allereerste paddo trip. Toen zat ik op een gegeven moment Fear and Loathing in Las Vegas te kijken met vrienden en 'lekte' de film door de randen van het scherm deze realiteit in. Ik wist niet wat trippen echt inhield en was ver heen en dacht dat mijn vrienden hetzelfde zagen als mij en praatte dus ook de hele tijd alsof we allemaal hetzelfde zagen. :sweatsmile: Gek genoeg lijkt het soms ook echt zo te zijn dat je hetzelfde ziet als anderen.

Die meer rustige manier waarop de visuals van paddo's/truffels zich aan je tonen is zo anders dan met LSD ja. Je krijgt er veel meer de gelegenheid door om het allemaal in je op te nemen.


Ik kan niet vergelijken met DMT dus misschien gaat dat nog veel verder, maar je kunt met psilo ook ver voorbij alle 'aardse' liefde gaan. Ook ver voorbij alles wat je je kunt voorstellen over hoe een mogelijke 'hemel' zou voelen. Met de tijd worden het altijd weer herinneringen en dan herinneringen van herinneringen, maar eens in de zoveel tijd breek ik door op psilo en ben ik daar weer echt. Ben aan de ene kant heel benieuwd hoe dat in verhouding staat tot waar je heen gaat op DMT.
Klik om te vergroten...

Ik heb eigenlijk nog wel een hele tijd het idee gehad dat ik hetzelfde zag als mijn vrienden toen ik net begon met trippen, tot ik in nuchtere staat door ging vragen en het dus compleet anders bleek te zijn :tearsofjoy:
Maar alsnog, soms kun je wel soortgelijke dingen zien als de ander, en dan ga je samen op pad. Best bijzonder is dat!

Precies dat ja. De manier hoe ik de visuals hier beschrijf heb ik nooit gekund (volgensmij?) Bij LSD trip reports. Dit is veel gedetailleerder merk ik gelijk, doordat alles zoveel langzamer gaat. Je hebt meer tijd om van zo'n moment een blijvende herinnering te maken, en de details beter in je op te kunnen nemen. Dat is heel anders bij LSD, waar alles zo snel verandert als je met je ogen knippert. Bij LSD kan ik vaak ook zelf bepalen wat ik zie qua visuals, tot op zekere hoogte. Als ik bijvoorbeeld een beer wil zien kan ik heel gemakkelijk beren voor me zien bewegen, of als ik ergens aan denk dan zie ik dat direct voor me. Ik heb dan enorm veel grip op de trip zelf als ik daar behoefte aan heb, terwijl ik dat bij paddo's absoluut niet kon.

Bedoel je echt een doorbraak als in gevoel, of ook daadwerkelijk in een andere dimensie treden?
Ik vond het gevoel bij deze trip koud, emotieloos, neutraal. Máár ik heb zo'n buitenaards liefdes gevoel wel op de truffels meegemaakt (1x heel erg, de overige keren lichtjes) en dat vond ik heel erg lijken op hoe mensen heroïne omschrijven. Ongelofelijk. Ik was er ook helemaal verbaasd over dat we die truffels gewoon zomaar legaal bij de smartshop konden halen..? Ik vond het gevoel echt heel erg intens hoor, echt heroïne - althans, als ik een inschatting mag maken hoe daadwerkelijke heroïne zou kunnen aanvoelen. Iemand hier op het forum hier zei afgelopen zondag dat dat blijkbaar niet eens zo heel gek is, gezien heroïne en paddo's op dezelfde neuro receptoren werken.
Het ligt echt aan je truffels zelf denk ik, want zo heftig als die 1ste keer heb ik het niet meer gehad, maar ben er nog steeds naar op zoek :hearteyes: Krijg gelijk weer zin om truffels te gaan doen dit weekend :yum: Ben nog steeds van plan om m'n dosis te verhogen - van 22 gram naar 33 gram ongeveer. Een half bakje erbij, want die visuals op truffels mogen wel wat meer zijn.
In ieder geval! Vond ik dat heroïne gevoel dan weer niet lijken op het DMT liefdes gevoel. Hoewel dat ook hemels was. De liefde van DMT was veel heftiger, maar het duurt niet enorm lang. Het voordeel van dat lekkere gevoel op truffels is dat je het telkens terug kunt roepen met wiet en dus de hele avond zit te spacen op dat gevoel. Dus het heeft beide z'n charme :hearteyes:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rupsje zei:
Ik heb echt geen flauw idee helaas.. wij hebben ze toen van een vriend overgekocht die ze zelf had gekweekt. Met name mijn vriend was er heel happig op om ze over te kopen toen hij het voorstelde aan ons, mij interesseerde het niet bijzonder veel. Achteraf snap ik de hype, hahaha :yum: Maar ik heb er dus ook niet over doorgevraagd.
Qua intensiteit vond ik ze net zo heftig als de 220ųg LSD zegels die ik heb liggen, was best pittig. Misschien nog wel heftiger zelfs. Misschien zijn het de Hawaïaanse? Ik lees online dat bij een persoon van 80 kilo ongeveer 1 gram wordt aangeraden bij die soort. Ik weeg zelf 62 kilo bij 1,71 (destijds ook) dus het zou goed kunnen zijn dat dat dus het antwoord is waarom ik zo hard ging erop?
Klik om te vergroten...
Oja de Hawaïaanse was ik even vergeten dat die ook nog bestaan :thinking:. Kom ik niet zo vaak meer tegen eigenlijk maar dat waren wel hele sterke paddo'tjes inderdaad.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Mezelf zei:
Oja de Hawaïaanse was ik even vergeten dat die ook nog bestaan :thinking:. Kom ik niet zo vaak meer tegen eigenlijk maar dat waren wel hele sterke paddo'tjes inderdaad.
Klik om te vergroten...

We zullen het nooit zeker weten.. :yum: Gevoelig voor psilocybine acht ik mezelf echter niet, want truffels vind ik over het algemeen visueel vrij matig.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wow @Rupsje wat een prachtig report weer! Je bent je in rap tempo aan het scharen bij mijn andere favouriete trip reporters. Je hebt echt een hele leuke manier om je ervaringen op papier te zetten. Het is daardoor heel makkelijk om helemaal met jouw beleving mee te leven.

Veel herkenbaars ook. Het enorme verschil van trippen op psilocybine en LSD ende visuals die veel meer op DMT lijken dan op LSD. Ik heb zelf ook bij psilocybine sneller last van mijn maag en voel me ook echt veel suffer dan bij LSD. Meestal kom ik amper van mijn bankje af... Ik heb 10 keer getript op psilo en echt nog nooit behoefte gehad aan sex terwijl LSD het in dat opzicht wel goed doet. Is denk ik toch echt een kwestie van smaak want ik heb het ook wel eens andersom gehoord.

Wat heb je trouwens een ontzettend toffe zorgzame vriend als ik het zo hoor. Echt fijn als iemand je zo verzorgt en uit het negatieve trekt als je zelf de 'verkeerde' kant op dreigt te gaan.

Het was mijn trouwens ook opgevallen dat je best hard tript op slechts 1 gram. Ik tripte vroeger altijd op 3 gram gedroogde paddo's. Ik heb een sterk vermoeden dat jij hawaiaanse (of een andere sterkere soort) paddo hebt gehad. Het effect lijkt namelijk echt veel te heftig voor 1 gram Mexicaans.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oh wat leuk dit zeg, wil ook graag paddos doen.. sommige dingen klinken zo herkenbaar, en toch heel verschillend.. Hollandia lijkt er qua visuals wel op denk ik!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rupsje zei:
Bij LSD kan ik vaak ook zelf bepalen wat ik zie qua visuals, tot op zekere hoogte. Als ik bijvoorbeeld een beer wil zien kan ik heel gemakkelijk beren voor me zien bewegen, of als ik ergens aan denk dan zie ik dat direct voor me. Ik heb dan enorm veel grip op de trip zelf als ik daar behoefte aan heb, terwijl ik dat bij paddo's absoluut niet kon.
Klik om te vergroten...
Normaal lijken mijn visuals echt los te staan van mijn 'minds eye' (wat ik me voorstel in mijn hoofd). De visuals komen normaal niet uit mijn eigen fantasie lijkt het, maar meer van "buitenaf". Maar ik ga het eens proberen. :)

Rupsje zei:
Bedoel je echt een doorbraak als in gevoel, of ook daadwerkelijk in een andere dimensie treden?
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk niet zo als bij DMT wordt beschreven. Meer qua gevoel denk ik dan. De doorbraak gaat vaak zo: eerst voel ik de bodyload en door te mediteren wordt deze steeds intenser. Op een gegeven moment voelt het alsof ik heel zwaar ben. Soms net alsof er iets van bovenaf hard op mijn schouders drukt. Als dit op een gegeven moment intens genoeg is, dan klap ik daar doorheen als het ware en lijkt alle zwaartekracht verdwenen. En ook de lucht/atmosfeer in de ruimte lijkt weg te zijn, waardoor alles even scherp is, dichtbij of veraf. Normaal hebben objecten zachte randen, maar dan is alles heel gedefinieerd. Het voelt alsof ik uit mijn lichaam schiet en de zware materiële wereld verlaat. Ineens is alles gemaakt van licht/energie en heb ik een heel andere relatie met de wereld dan normaal. Dat zware gevoel dat dan weg is lijkt mijn weerstand/ego te zijn en wanneer dat weg is neemt liefde de plaats daarvan in. Bovenaardse liefde, omdat ik het niet meer tegen kan houden met mijn ego weerstand. Het is overal dan. Er zijn dan ook next-level visuals, vaak heel kristal-achtig, extreem gedetailleerd en nooit negatief zoals voor zo'n doorbraak. Maar het is ook weer moeilijk om te beschrijven, want na een tijdje herinner je herinneringen van herinneringen. Altijd als het gebeurd is er wel een heel sterk gevoel van hoe kon ik dit in godsnaam ooit vergeten...

Rupsje zei:
Ik vond het gevoel bij deze trip koud, emotieloos, neutraal. Máár ik heb zo'n buitenaards liefdes gevoel wel op de truffels meegemaakt (1x heel erg, de overige keren lichtjes) en dat vond ik heel erg lijken op hoe mensen heroïne omschrijven. Ongelofelijk. Ik was er ook helemaal verbaasd over dat we die truffels gewoon zomaar legaal bij de smartshop konden halen..? Ik vond het gevoel echt heel erg intens hoor, echt heroïne - althans, als ik een inschatting mag maken hoe daadwerkelijke heroïne zou kunnen aanvoelen. Iemand hier op het forum hier zei afgelopen zondag dat dat blijkbaar niet eens zo heel gek is, gezien heroïne en paddo's op dezelfde neuro receptoren werken.
Klik om te vergroten...
Haha heroïne? :tonguewink: Al voelde ik me wel absoluut sereen en ultiem comfortabel bij die doorbraken. Maar het was ook veel meer dan alleen dat. Volgens mij werken heroïne en paddo's niet op dezelfde receptoren trouwens. Heroïne op de opiaat receptoren en tryptamines op de serotonine receptoren geloof ik.

Rupsje zei:
In ieder geval! Vond ik dat heroïne gevoel dan weer niet lijken op het DMT liefdes gevoel. Hoewel dat ook hemels was. De liefde van DMT was veel heftiger, maar het duurt niet enorm lang. Het voordeel van dat lekkere gevoel op truffels is dat je het telkens terug kunt roepen met wiet en dus de hele avond zit te spacen op dat gevoel. Dus het heeft beide z'n charme :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Ik weet niet welk gevoel je dan terug roept, maar ik kan met wiet niet dat terugroepen waar ik het over had. Of ik moet echt weer doorbreken, maar dat gebeurd normaliter alleen tijdens de piek.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Erg leuk tripreport, Rupsje! Klinkt als een lekker vrolijk tripje.

Dat hard trippen in de badkamer herken ik ook wel. Mijn badkamer is wit met blauw, met zowel op de vloer als de muren tegeltjes. Allemaal rechte lijnen en weinig kleur dus. Zodra de vloer geel, paars, groen en rood is, en de voegen zich in velerlei bochten wringen en opstijgen weet ik hoe laat het is.

Van zo een tripreport krijg ik ook weer heel veel zin in een tripje, maar ik moet nog even wachten. Op Bicycle Day wil ik voorzichtig aan weer eens een DOC-tripje proberen.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Eik zei:
Wow @Rupsje wat een prachtig report weer! Je bent je in rap tempo aan het scharen bij mijn andere favouriete trip reporters. Je hebt echt een hele leuke manier om je ervaringen op papier te zetten. Het is daardoor heel makkelijk om helemaal met jouw beleving mee te leven.

Veel herkenbaars ook. Het enorme verschil van trippen op psilocybine en LSD ende visuals die veel meer op DMT lijken dan op LSD. Ik heb zelf ook bij psilocybine sneller last van mijn maag en voel me ook echt veel suffer dan bij LSD. Meestal kom ik amper van mijn bankje af... Ik heb 10 keer getript op psilo en echt nog nooit behoefte gehad aan sex terwijl LSD het in dat opzicht wel goed doet. Is denk ik toch echt een kwestie van smaak want ik heb het ook wel eens andersom gehoord.

Wat heb je trouwens een ontzettend toffe zorgzame vriend als ik het zo hoor. Echt fijn als iemand je zo verzorgt en uit het negatieve trekt als je zelf de 'verkeerde' kant op dreigt te gaan.

Het was mijn trouwens ook opgevallen dat je best hard tript op slechts 1 gram. Ik tripte vroeger altijd op 3 gram gedroogde paddo's. Ik heb een sterk vermoeden dat jij hawaiaanse (of een andere sterkere soort) paddo hebt gehad. Het effect lijkt namelijk echt veel te heftig voor 1 gram Mexicaans.
Klik om te vergroten...

Aww, dankjewel! :blush: Ik vind de visuals ook veel duidelijker en mooier dan op LSD. Ik heb hier de visuals beter kunnen beschrijven dan ik ooit eerder kon in andere reports met bijvoorbeeld LSD; dat kon ik in mijn DMT seconden van glas report ook. Simpelweg omdat het kristalheldere beelden zijn die (althans, voor mij) makkelijker te beschrijven zijn naderhand. Misschien ook omdat alles langzamer verloopt waardoor je het beter in je op kunt nemen.

Ik vind psychedelica in het algemeen eigenlijk niks seksueels hebben. LSD niet, psilocybine niet, 2C-B niet.. zin in seks krijg ik op MDMA, coke, GHB.. Maar psychedelica totaal niet. 2 weken geleden wel mezelf aangezet tot seks op LSD omdat ik het heel graag wilde ervaren, en als je eenmaal bezig bent is dat toch wel het mooiste ter wereld.. Maar seks op LSD is ook geen seks meer te noemen. Er is niks erotisch of romantisch aan. Het is puur die liefde voor elkaar delen, jezelf naakt vertonen (niet lichamelijk) en samen versmelten tot 1. Ik vond het echt onbeschrijfelijk mooi, alsof de liefde uit m'n borst zou knallen omdat het zoveel was ineens.

Mijn vriend is inderdaad een beetje een trip sjamaan ja :yum: Tript veel, kan veel hebben. Ben soms ook verbaasd over hoeveel hij kan op LSD.. Ik bedoel, ik heb behoorlijk wat getript in mn leven en heb zeker ook wel mensen begeleid in hun trips terwijl ik zelf ook super hard ging, maar op zijn niveau zit ik niet en zal ik misschien ook nooit komen. Ligt aan je persoonlijkheid denk ik.. Ik reageer over het algemeen best wel heftig op psychedelica, misschien omdat ik echt een gevoelsmens ben en erg visueel ingesteld ben dus ik trip ook weer anders dan hem. Hij is op psychedelica altijd enorm helder, terwijl ik me gewoon best wel laat gaan tenzij het er echt op aan komt (als ik iemand bad zie dreig te gaan bijvoorbeeld, dan krijg ik echt zo'n moederlijk gevoel en wil ik diegene ook heel graag helpen. Dan kan ik mezelf heel makkelijk helder dwingen.. Maar verder ook niet. Plus dat als ik eenmaal genoeg negatieve gedachtes in mn hoofd heb kan het goed fout gaan, heb daardoor dus ook wel wat bad trips achter de rug. Maar daar leer je ook weer van :)

Zou goed kunnen dat het Hawaiiaanse waren hoor :wink: Ik tripte in ieder geval wel lekker hard ja.. wil ik wel nog een keer meemaken :tonguewink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."