Ja mooi report weer Rupsje
![:)]()
Je bent echt goed in je ervaringen beschrijven.
Ik vond het grappig hoe je je vriend mee wou nemen naar de keuken om hem de visuals te laten zien, alsof zijn visuals exact dezelfde zijn als die van jou.
![:wink:]()
Maar dan blijkt dat hij dus inderdaad een soortgelijk iets lijkt te zien.
![:sweatsmile:]()
Deed me ook wat denken aan mijn allereerste paddo trip. Toen zat ik op een gegeven moment Fear and Loathing in Las Vegas te kijken met vrienden en 'lekte' de film door de randen van het scherm deze realiteit in. Ik wist niet wat trippen echt inhield en was ver heen en dacht dat mijn vrienden hetzelfde zagen als mij en praatte dus ook de hele tijd alsof we allemaal hetzelfde zagen.
![:sweatsmile:]()
Gek genoeg lijkt het soms ook echt zo te zijn dat je hetzelfde ziet als anderen.
Die meer rustige manier waarop de visuals van paddo's/truffels zich aan je tonen is zo anders dan met LSD ja. Je krijgt er veel meer de gelegenheid door om het allemaal in je op te nemen.
Ik kan niet vergelijken met DMT dus misschien gaat dat nog veel verder, maar je kunt met psilo ook ver voorbij alle 'aardse' liefde gaan. Ook ver voorbij alles wat je je kunt voorstellen over hoe een mogelijke 'hemel' zou voelen. Met de tijd worden het altijd weer herinneringen en dan herinneringen van herinneringen, maar eens in de zoveel tijd breek ik door op psilo en ben ik daar weer echt. Ben aan de ene kant heel benieuwd hoe dat in verhouding staat tot waar je heen gaat op DMT.
Ik heb eigenlijk nog wel een hele tijd het idee gehad dat ik hetzelfde zag als mijn vrienden toen ik net begon met trippen, tot ik in nuchtere staat door ging vragen en het dus compleet anders bleek te zijn
![:tearsofjoy:]()
Maar alsnog, soms kun je wel soortgelijke dingen zien als de ander, en dan ga je samen op pad. Best bijzonder is dat!
Precies dat ja. De manier hoe ik de visuals hier beschrijf heb ik nooit gekund (volgensmij?) Bij LSD trip reports. Dit is veel gedetailleerder merk ik gelijk, doordat alles zoveel langzamer gaat. Je hebt meer tijd om van zo'n moment een blijvende herinnering te maken, en de details beter in je op te kunnen nemen. Dat is heel anders bij LSD, waar alles zo snel verandert als je met je ogen knippert. Bij LSD kan ik vaak ook zelf bepalen wat ik zie qua visuals, tot op zekere hoogte. Als ik bijvoorbeeld een beer wil zien kan ik heel gemakkelijk beren voor me zien bewegen, of als ik ergens aan denk dan zie ik dat direct voor me. Ik heb dan enorm veel grip op de trip zelf als ik daar behoefte aan heb, terwijl ik dat bij paddo's absoluut niet kon.
Bedoel je echt een doorbraak als in gevoel, of ook daadwerkelijk in een andere dimensie treden?
Ik vond het gevoel bij deze trip koud, emotieloos, neutraal. Máár ik heb zo'n buitenaards liefdes gevoel wel op de truffels meegemaakt (1x heel erg, de overige keren lichtjes) en dat vond ik heel erg lijken op hoe mensen heroïne omschrijven. Ongelofelijk. Ik was er ook helemaal verbaasd over dat we die truffels gewoon zomaar legaal bij de smartshop konden halen..? Ik vond het gevoel echt heel erg intens hoor, echt heroïne - althans, als ik een inschatting mag maken hoe daadwerkelijke heroïne zou kunnen aanvoelen. Iemand hier op het forum hier zei afgelopen zondag dat dat blijkbaar niet eens zo heel gek is, gezien heroïne en paddo's op dezelfde neuro receptoren werken.
Het ligt echt aan je truffels zelf denk ik, want zo heftig als die 1ste keer heb ik het niet meer gehad, maar ben er nog steeds naar op zoek
![:hearteyes:]()
Krijg gelijk weer zin om truffels te gaan doen dit weekend
![:yum:]()
Ben nog steeds van plan om m'n dosis te verhogen - van 22 gram naar 33 gram ongeveer. Een half bakje erbij, want die visuals op truffels mogen wel wat meer zijn.
In ieder geval! Vond ik dat heroïne gevoel dan weer niet lijken op het DMT liefdes gevoel. Hoewel dat ook hemels was. De liefde van DMT was veel heftiger, maar het duurt niet enorm lang. Het voordeel van dat lekkere gevoel op truffels is dat je het telkens terug kunt roepen met wiet en dus de hele avond zit te spacen op dat gevoel. Dus het heeft beide z'n charme
![:hearteyes:]()