#1
Hallo allemaal!,
Even een kleine introductie. Ik ben 30 jaar en tussen mijn 20e en 25e heb ik wel een aantal keer met drugs geëxperimenteerd, waarvan mdma altijd mijn favoriet is geweest (staan nog wat oude tripreports hier op dr onder mijn naam haha). Inmiddels zo'n 5 jaar geen hard drugs meer gebruikt, wel met fases geblowd. Nu had ik vanavond met een maat afgesproken om met zijn tweetjes bij mij thuis te gaan spacen, maar hij heeft helaas afgezegd. Toch heb ik enorm zin en ik heb dan ook al een halve gram hier liggen. Wat ik vooral altijd zo speciaal vond was dat de muziek zo heerlijk diep gaat en de gesprekken natuurlijk.
Nu maak ik me toch een beetje zorgen dat ik behoefte ga hebben aan sociaal contact, misschien dat mensen wat ervaringen kunnen delen?
Verder ga ik lekker muziek luisteren en met mijn kat knuffelen. Tussendoor ben ik van plan om hier wat updates te plaatsen.
Groetjes
22:00 Zojuist 75 mg ingenomen, jointje aan het roken, muziek klaarzetten![:)]()
Even een kleine introductie. Ik ben 30 jaar en tussen mijn 20e en 25e heb ik wel een aantal keer met drugs geëxperimenteerd, waarvan mdma altijd mijn favoriet is geweest (staan nog wat oude tripreports hier op dr onder mijn naam haha). Inmiddels zo'n 5 jaar geen hard drugs meer gebruikt, wel met fases geblowd. Nu had ik vanavond met een maat afgesproken om met zijn tweetjes bij mij thuis te gaan spacen, maar hij heeft helaas afgezegd. Toch heb ik enorm zin en ik heb dan ook al een halve gram hier liggen. Wat ik vooral altijd zo speciaal vond was dat de muziek zo heerlijk diep gaat en de gesprekken natuurlijk.
Nu maak ik me toch een beetje zorgen dat ik behoefte ga hebben aan sociaal contact, misschien dat mensen wat ervaringen kunnen delen?
Verder ga ik lekker muziek luisteren en met mijn kat knuffelen. Tussendoor ben ik van plan om hier wat updates te plaatsen.
Groetjes
22:00 Zojuist 75 mg ingenomen, jointje aan het roken, muziek klaarzetten