#1
Hoi @anoniem12345678 ,
Ten eerste: welkom op het forum. Fijn om te horen dat je een goede eerste kennismaking hebt met XTC hebt gehad. Toch wil ik hier wel even een paar bedenkingen en kanttekeningen bij plaatsen. Ten eerste vind ik 16 en 17 jaar echt wel erg jong om al (dagelijks?) te blowen en te experimenteren met drugs zoals xtc. Je brein is nog in ontwikkeling en bovendien maken 16 en 17 jarigen gewoon vaker onverstandige keuzes (deed ik ook op die leeftijd).
Nu we het toch over onverstandige keuzes hebben... 300mg is wel echt serieus veel! Ik ga er hierbij gemakshalve vanuit dat jullie geen 200 kilo wegen namelijk. Ook uit het feit dat jullie hallucinaties kregen en dat de dag erna je wangen kapot waren blijkt volgens mij dat je echt serieus teveel hebt gepakt. En dan heb je het ook nog eens gecombineerd met wiet. NIet dat dit per se een hele schadelijke combinatie is. Maar het is wel gewoon niet handig om nieuwe drugs die je nog niet kent meteen te gaan combineren met iets.
Al met al hoop ik dat jullie het even wat rustiger aan doen met jullie drugs gebruik en als je het dan toch wilt doen even een beetje onderzoek vooraf doet.
Dit is zeker niet bedoeld om je af te schrikken van dit forum. Zie het gewoon als wat goed bedoeld advies van een "ouwe lul"![:tonguewink:]()
Ten eerste: welkom op het forum. Fijn om te horen dat je een goede eerste kennismaking hebt met XTC hebt gehad. Toch wil ik hier wel even een paar bedenkingen en kanttekeningen bij plaatsen. Ten eerste vind ik 16 en 17 jaar echt wel erg jong om al (dagelijks?) te blowen en te experimenteren met drugs zoals xtc. Je brein is nog in ontwikkeling en bovendien maken 16 en 17 jarigen gewoon vaker onverstandige keuzes (deed ik ook op die leeftijd).
Nu we het toch over onverstandige keuzes hebben... 300mg is wel echt serieus veel! Ik ga er hierbij gemakshalve vanuit dat jullie geen 200 kilo wegen namelijk. Ook uit het feit dat jullie hallucinaties kregen en dat de dag erna je wangen kapot waren blijkt volgens mij dat je echt serieus teveel hebt gepakt. En dan heb je het ook nog eens gecombineerd met wiet. NIet dat dit per se een hele schadelijke combinatie is. Maar het is wel gewoon niet handig om nieuwe drugs die je nog niet kent meteen te gaan combineren met iets.
Al met al hoop ik dat jullie het even wat rustiger aan doen met jullie drugs gebruik en als je het dan toch wilt doen even een beetje onderzoek vooraf doet.
Dit is zeker niet bedoeld om je af te schrikken van dit forum. Zie het gewoon als wat goed bedoeld advies van een "ouwe lul"
Kijk hier ben ik het dan wel weer helemaal mee eens. Ik denk dat er veel te leren valt van verstandig drugsgebruik. Het stigma dat de maatschappij op drugsgebruik legt is volgens mij ook echt overbodig. Juist door er zo verstandig mogelijk mee om te gaan kun je aan de maatschappij laten zien dat ze ongelijk heeft!Ik heb nog meer een hekel gekregen aan het stigma rondom drugs, er kunnen zoveel voordelen aan zitten en ik weet 100% zeker dat zon soort drug af en toe gebruiken zeer goed kan zijn voor je mentale staat,