Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport: Op Date met XTC

Tripreport: Op Date met XTC

15 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#1
:greenheart:
G
Generaal_GrafsteenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat?: Silver Skull Xtc, 230 mg van MyBrand (1 hele pil voor mij en een halve voor mijn date)
Datum: 10-11-2018
Wie?: Ik, Man, 1.87, 100kg en V (mijn Date), Man, 1.78, 80kg. Allebei 23 jaar.

Waar?: Thuissetting bij V. Ik was er nog niet eerder geweest dus, onbekend voor mij.
Stemming?: Nerveus, maar wel op mijn gemak.
Ervaren?: Erg ervaren met deze dosering van XTC en ervaren met de pillen. (6 keer eerder silver skull gebruikt)
En V is ook ervaren met XTC, alleen nog niet met deze dosering. Hij is gewend aan 180mg
.
Verwachtingen: Gewoon lekker spacen op muziek samen, misschien trippen.


bij nader inzien is dit een halve roman geworden dus als je daar zin in heb, zeker verder lezen.


Ik en V
Mijn date en ik kennen elkaar al ongeveer 2 jaar, alleen we hadden nooit een goed gesprek gehad. Na een maandje praten over de telefoon en andere social media waren we erg naar elkaar toegetrokken. Ik begon met zeuren over mijn break van een maand, die ik moest volhouden omdat anders mijn XTC tolerantie heel hoog zou zijn. Hij stelde voor om elkaar beter te begrijpen aan de XTC en hij zou trakteren. Nou, goed, prima als ik maar bij hem kon "slapen"!


Vooraf
rond 19.30:
V stond naast zijn auto te wachten op mij, bij het station. Ik loop een beetje nerveus naar hem toe, geef hem een knuffel en ga in zijn auto zitten. Hij haalt 2 zakjes tevoorschijn met in de ene pure MDMA poeder en de ander 2 Silver skull pillen. Ik koos voor de pillen, want MDMA likken is toch echt iets wat ik gewoon heel goor vind.

We rijden naar de Dirk en kopen 2 grote flessen met water, waarbij hij op zei "waarom zouden we water in flessen doen als we ook flessen in water kunnen doen". Ja hij was nuchter.
Nou, ik lachend weer terug de auto in met 2 grote flessen water, nog steeds heel nerveus.
Eenmaal aangekomen bij zijn huis, gingen we een beetje praten en lachen. Gewoon als een normale date.


22:00
Ik ben de eerste die opperde om te slikken, V zei dat hij nog even wou wachten.
V breekt voor mij een totaal oneven kwartje wat meer op een halfje leek. Ik probeerde te slikken maar het bleef haken aan mijn tongpiercing (gadverdamme). Met 4 grote slokken water was het gelukkig weg.
Ik ging lekker irritant op V liggen terwijl we The Dictator gingen kijken


22:40
Helaas pindakaas, ik voelde weer niks. Intussen waren we verhuisd naar zijn bed, met een laptop en wat muziek.
Ik vroeg aan V of hij wou slikken en hij gaf mij 2 kwartjes en zelf slikte hij ook 2 kwartjes.
Ik ging tegen hem aanleunen en na een half uurtje voelde ik nog vrij weinig. Misschien kwam het doordat ik nerveus was en teveel lette op wat hij nou eigenlijk van mij vond

V was in een melige bui door de xtc en ging filmpjes van Ali B opzetten, ik heb nog nooit zo hard gelachen om zo iets stoms.

! ! ! ! Seksueel getinte dingen hieronder. Heb het geprobeerd om het zo subtiel mogelijk te houden ! ! ! !

Ik dacht om het voor mij wat minder ongemakkelijk te maken had ik mijn shirt uitgedaan en probeerde hem een beetje te versieren je weet hoe dat gaat. Ik deed heel lief, knuffelen, kusjes geven op zijn wang.
En toen, ik weet niet hoe, maar hij kreeg dat ding gewoon stijf.
(jaja dingen gebeurden we weten allemaal wat )


23:40
We waren klaar met dat hele gedoe, en besloten te douchen. Eerst maakte ik wat foto's van onze ZEER GROTE pupillen.
Ik stond op en voelde in 1 klap die xtc aankomen. Lopen was heel moeilijk, alles was vaag en ik liep weer als een zoutzak naar de douche.

Ik kreeg een energiestoot en Liefdesbom toen ik onder de douche met hem ging staan. Spontaan had ik weer zin. Wel vervelend als je bijna een uur bezig bent geweest en je hebt gewoon weer zin.
Hij stond blijkbaar ook heel erg strak en voelde hetzelfde als mij
-----Douche dingen geen details ----


00:00
We waren klaar met douchen en we liepen lachend terug naar zijn kamer.
V zit op zijn bed en staart mij aan, ik ga maar naast hem zitten.
Hij bleef maar staren, dus ik trek mijn grote mond open en zeg "wat sta je nou strak te staren" gevolgt met gegiegel.
Hij keek voor een seconde naar de grond en hij keek weer terug in mijn ogen.

V pakte mijn gezicht vast met bijde zweterige handen en de sprankels in zijn ogen waren enorm.
Het was wel een minuut of 5 stil terwijl we allebij in elkaars ogen keken.
Ik had me nog nooit zo veilig gevoelt bij een persoon, wat ik apart vind want ik heb een groot vertrouwensprobleem.
Dat terzijde, na 5 minuten zegt hij heel zachtjes "wauw.. ik heb nog nooit zo'n prachtige man gezien als jij"

Ik zit nog met die overwelmende liefdesbom, en wordt helemaal verlegen van die uitspraak.
Ik kon zijn aura gewoon voelen, zo sterk. V bleef maar complimentjes geven en ik kon daar echt niet tegen dus mijn strakke hoofd verdween elke keer in de kussen van verlegenheid.



1:00
Na veel complimentjes begon V heel stil te doen, ik dacht dat hij gewoon aan het trippen was maar blijkbaar probeerde hij me al de hele avond wat te vertellen.

Ik probeerde serieus te doen maar mijn heftig klapperende kaken werkten niet echt mee.

Ik vroeg me af wat er was dus ik leun tegen hem aan en vraag zachtjes wat er is.
Hij doet zijn handen voor mijn ogen en zegt "Hou je ogen dicht, vertel me jouw verhaal. Jouw leven. Ik wil alles weten".
Sinds hij zijn handen op mijn ogen legde voelde het alsof er een connectie tussen ons ontstond. Een soort kosmische connectie van 2 mensen die zich samen brengen tot 1.

Ik vertel over mijn leven, alle goede en slechte dingen, voor 1 of andere reden vertrouwde ik hem met deze informatie.
Na mijn verhaal kijkt hij me weer in mijn ogen aan en hij zegt "Er zijn erge dingen gebeurt maar ik kan zien wie jij echt bent. niet jouw lichaam, niet jouw botten of je ego. Je ziel. Jouw ziel is prachtig. Je bent een schat van een jongen, en hebt 1 van de puurste zielen die ik ooit heb aangevoelt".

Alles wat hij zei voelde als de waarheid. Alles klopte.
Hij was precies wat ik zocht. Alles wat ik wou in een partner is hij.


2:00
V begint met het vertellen van zijn verhaal. Ik luister aandachtig en er was 1 ding in zijn verhaal wat mij bij bleef.
Hij vertelde hoe hij in het dagelijks leven zich als een emotieloze machine voelt.
Ik heb dezelfde ervaring gehad na een trauma, je weet hoe je je moet voelen, en hoe je dat moet laten zien maar je kan het gewoon niet. het lukt niet.
Dus ik reageer daarop met wat ik ervan weet en hoe ik mezelf uit die situatie heb getrokken.

V kijkt mij aan, en ik voel dat zijn hartslag omhoog gaat.
De tranen springen in zijn ogen.
Ik knuffel hem lichtjes en hij begint te lachen door zijn tranen heen.
"Ik heb iemand gevonden die mij begrijpt... Ik moet eerlijk met je zijn"
V gaat recht voor me zitten en hij zegt "Ik dacht dat je oppervlakkig was, en ik dacht dat je echt niet mijn type was"
Ik voelde me een klein beetje beledigd maar luisterde nog steeds aandachtig naar wat hij te zeggen had.
"Tot conclusie, jij bent de enigste persoon waar ik zo'n geweldige connectie mee heb gehad" Zei V.

Een tijdje later begon hij te praten over trouwen en kinderen adopteren en ik voelde me gewoon intens gelukkig.


4:00
Allebei moe van de verhalen, het lachen en het huilen aan de XTC besloot V nog even te mediteren en ik ging al in bed liggen.
V komt na het mediteren naast me liggen en het gevoel van zijn aura was zo veilig. Ik voelde me klein, veilig, alsof ik nog een hele wereld te ontdekken had met deze jongen.



The day after
Ik wordt om 12 uur wakker, super brak. Ik had nog wel een beetje dat liefdes gevoel en ik met mijn hoge libido besloot V wakker te maken zodat ik vitamine D kreeg. ( ja slechte grap ik weet het )
Dus de walk of shame terug naar huis in de trein met ringen onder mijn ogen, witte huid, witte tong,trillenden oogjes en 2 grote zuigzoenen op mijn nek.

En nu ben ik thuis dit tripreport aan het schrijven en hopend op V dat hij me echt ziet zitten.

______
Sorry voor de mensen die een spacende report verwachtte met bewegende dingen maar een roman mag ook wel eens :lolol:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk rapport hoor! Oke geschreven ook.
Ja xtc kan zo magisch zijn! Zeker met een date of je partner. Dan voel je het extra lijkt het wel haha.
Toch wilde ik je even meegeven dat de xtc/mdma pauze 3 maanden hoort te zijn en niet maar 1 maand. Na maar 1 maand ertussen zijn je hersenen nog niet hersteld. Zeker als je vaker er maar zo kort tussen laat brengt het extra risico mee. Behalve extra kans op blijvende schade en negatieve effecten zal het ook snel de lol en magie van xtc wegnemen.
Lees dit hier onder maar eens door:

https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

Greetz
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahaha, ik noem het ook altijd vitamine D! :P
Romantisch hoor ^_^
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey @Generaal_Grafsteen leuk reportje hoor! Klinkt alsof jullie een fantastische romantische date hebben gehad! "Go Go Liefde!" :hearteyes:

Nu is natuurlijk wel iedereen benieuwd hoe het jullie verder vergaat in nuchtere toestand. Zou wel echt top zijn als de MDMA-romantiek als catalysator voor nuchtere romantiek heeft gezorgd. Hou je ons nog even op de hoogte?!
M
MeshLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mooi trip om te lezen, leest heerlijk weg. En fijn dat het zo leuk (en lekker) was.

Xtc zo met z’n 2en kan heerlijk zijn. Toevalig had ik deze week de combi speed/ghb gedaan met mijn vriend. Deed me bij het lezen echt aan denken.
G
Generaal_GrafsteenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eik zei:
Hey @Generaal_Grafsteen leuk reportje hoor! Klinkt alsof jullie een fantastische romantische date hebben gehad! "Go Go Liefde!" :hearteyes:

Nu is natuurlijk wel iedereen benieuwd hoe het jullie verder vergaat in nuchtere toestand. Zou wel echt top zijn als de MDMA-romantiek als catalysator voor nuchtere romantiek heeft gezorgd. Hou je ons nog even op de hoogte?!
Klik om te vergroten...

Ja!! ik gooi nog wel een update, over een weekje ofzo :yum:
G
Generaal_GrafsteenLid
01-01-2024, 00:00
#8
nou!! hij is mijn vriend hoor mensen. De gay-love-roman kan nu wel starten!!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Generaal_Grafsteen zei:
nou!! hij is mijn vriend hoor mensen. De gay-love-roman kan nu wel starten!!
Klik om te vergroten...
Haa! Goed zeg! Gefeliciteerd! :clapping2::clapping2:
Zo zie je maar hoe het kan lopen. Romantiek in de dop door drugs! Veel geluk samen mannetjes! :praying2:
F
FelineLid
01-01-2024, 00:00
#10
Generaal_Grafsteen zei:
nou!! hij is mijn vriend hoor mensen. De gay-love-roman kan nu wel starten!!
Klik om te vergroten...

Ha jo wat leuk om te horen!
F
FrauLindemannLid
01-01-2024, 00:00
#11
omggg dit is zo'n leuk verhaal met een happy end zeg, Grafsteen!! Ik wens jullie veel plezier saampjes en nog veel leuke ervaringen <3 ik vind 't ook echt superschattig en aandoenlijk hoe je in je review zegt 'pas op sexueel getinte dingen' hahaha en je dan zo subtiel mogelijk je verhaal doet hahaha. Ik ben nu ook een reportje aan 't schrijven, die gooi ik zo online, en ik herken dit zooooo :grin: :grin: :grin: hahaha echt heerlijk man, zulke geweldige nachten. En dan zeker dat ie nu ook nog je vriend is; gast ik zit mega te genieten van dit verhaal!! TOP!!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oh wat genieten, lees dit soort dingen te weinig. Niet de effecten, maar wat die effecten doen met een situatie. Heel leuk, hoop dat jullie nog samen zijn
G
Generaal_GrafsteenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stonologie zei:
Oh wat genieten, lees dit soort dingen te weinig. Niet de effecten, maar wat die effecten doen met een situatie. Heel leuk, hoop dat jullie nog samen zijn
Klik om te vergroten...

ja, we zijn nog samen!!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Generaal_Grafsteen zei:
ja, we zijn nog samen!!
Klik om te vergroten...
Hahaha wat leuk! Ik heb nu net een vriendin die mij voor het eerst zoende op MDMA, anders was het ook echt niet gebeurd denk ik:)
T
TripEekhoornLid
01-01-2024, 00:00
#15
Super leuk reportje! Veel geluk samen :)
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stonologie zei:
Hahaha wat leuk! Ik heb nu net een vriendin die mij voor het eerst zoende op MDMA, anders was het ook echt niet gebeurd denk ik:)
Klik om te vergroten...
oh god, zoenen en mdma

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."