Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEtmaal LSD + Cocaïne

Etmaal LSD + Cocaïne

33 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
@acht.zes
Wie heeft het hier over dingen bewijzen, laat staan wetenschappelijk bewijzen... Alles wat dit is voor mij, is niet kunnen geloven dat de mens op de maan geland is, puur door de extreem verdachte manier waarop alles rondom de maanlandingen naar buiten komt (Als je niets te verbergen hebt, dan gedraag je je niet zo verdacht) en de voor mij niet overtuigende beelden van de maanlanding zelf. Ben ik verplicht te geloven dat ze op de maan geland zijn? Natuurlijk niet.

Hoogstens hoopte ik stiekem dat je zou toegeven dat sommige dingen inderdaad nogal verdacht lijken, maar dat zit er denk ik niet in. Voor jou lijkt het wellicht echt helemaal legit, iets wat ik mij onmogelijk voor kan stellen, maar als dat zo is dan is dat zo.

Meer dan dit is het niet voor mij. Ik hoef voor mezelf geen wetenschappelijk bewijs dat de maanlanding echt of nep was. Ik kan ook niet met absolute zekerheid zeggen dat deze echt of nep was, ik geloof niet dat deze echt was. Geen snars geloof ik er van. Kan ik verder ook niks aan doen. Jij gelooft het wel, prima.

Helemaal goed, laten we het hier bij. :)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan alles wat de mensheid heeft geleerd, bereikt en heeft meegemaakt wel opzij schuiven en alles zelf gaan invullen, geen probleem. Maar als we dat met zijn allen altijd gedaan zouden hebben dan hadden we nu nog steeds met houten knotsen rondgelopen, rauw vlees gegeten en in grotten geleefd lol.

En dan ben ik toch wel blij dat het merendeel van de mensen de informatie die de vorige generatie ons heeft onderwezen aangenomen en gekoesterd heeft, weer verder uitgebouwd en dat weer aan alweer de volgende generatie heeft doorgegeven.
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb me een keer verdiept in die conspiracy filmpjes over de moon landings. Ze klonken erg overtuigend. Later hebben experts de gebruikte argumenten en voorbeelden weerlegd. Ik kan een filmpje erover niet meer vinden, maar er zijn er genoeg van.

Ik heb wel twijfel wat men had gedaan of gezegd als de videobeelden of delen van de missie waren mislukt. Er stond ongelooflijk veel op het spel en de belangen waren groot. De verleiding van de machthebbers voor een "backup", lijkt mij aannemelijk. Toen waren sommigen overigens ook al skeptisch. Als je van oude films houdt, de film Capricorn One gaat hierover en in de Bond film Diamonds are forever komt een scene voor met een nep maanlandschap.

Het publiek in de US verloor op gegeven moment de interesse ervoor. De problemen met Apollo 11 en 13 kwamen op een goed moment zou je kunnen zeggen. Je zou kunnen geloven dat dat wel erg toevallig was, maar in die tijd vind ik dat minder waarschijnlijk dan nu. Natuurlijk waren de belangen groot en stond de reputatie van Amerika (het Westen) op het spel tov de Russen. Toen was er echter niet zoals nu zoveel ongeloof en wantrouwen. De meesten hadden toen een enorm sterke overtuiging en geloof in de vrije wereld en de wil dat te blijven. Iets wat we nu vaak (te) snel voor lief nemen. Het had ook andersom kunnen zijn of zelfs totale vernietiging.

Ze willen al een tijdje weer naar de maan vanwege Helium 3 voor kernfusie.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@Albedo
Ik had begrepen dat er niks op de maan te halen viel maar toch wel dus.
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
@Albedo
Ik had begrepen dat er niks op de maan te halen viel maar toch wel dus.
Klik om te vergroten...

Een docu over gezien jaren geleden. Voor zover ik me herinner is het met Helium 3 rendabel genoeg zo'n dure centrale te bouwen. De reactorwand raakt met Helium 3 minder snel beschadigd en gaat dan langer mee.

Even snel gezocht; https://www.climategate.nl/2018/10/een-mogelijk-nieuwe-energiebron-kernfusie-met-helium-3-he-3/

Edit; zie nu pas dat de site tegen het klimaatakkoord ingaat. Was niet mijn doel en is een andere discussie.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@Magic Mushrooms
This is a dutch site lol, no need for a safe website dude!

By the way, it is not allowed to advertise on this site.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
acht.zes zei:
@Magic Mushrooms
This is a dutch site lol, no need for a safe website dude!
Klik om te vergroten...
Ja lekker snugger. :tonguewink:

Ugh, de mod in me wil deze clown zo graag bannen en DF schoonmaken... :rage:
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat het deze docu was over Helium 3;
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Interessante trip report (en reacties..)

2 x 260 mcg, is dat niet een heel erg hoge dosis LSD? Het duurde ook best lang voordat je echt iets merkte, en een paar uur later was het alweer voorbij. Ik dacht dat een stevige LSD trip makkelijk een halve dag kon duren?

Ik weet het, noob-vragen, maar ik heb er dan ook duidelijk (nog) geen ervaring mee.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Ugh, de mod in me wil deze clown zo graag bannen en DF schoonmaken... :rage:
Klik om te vergroten...
There's a little bit of mod in everybody... :relieved:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Meer een reflex door mijn modperiode denk ik. :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
henkie2 zei:
2 x 260 mcg, is dat niet een heel erg hoge dosis LSD?
Klik om te vergroten...
Klopt, 520 ug is veel.

henkie2 zei:
Het duurde ook best lang voordat je echt iets merkte, en een paar uur later was het alweer voorbij. Ik dacht dat een stevige LSD trip makkelijk een halve dag kon duren?
Klik om te vergroten...
Dat is ook zo. Best aparte uitwerking dus.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#13
henkie2 zei:
Ik dacht dat een stevige LSD trip makkelijk een halve dag kon duren?
Klik om te vergroten...
2 x 260 mcg zou toch wel zeker 2 dagen goed merkbaar wezen ja en op dag 3 nog merkbare effecten produceren.
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Betreft de dosis, ik ben 1.90m en 78kg. Ik heb altijd wel wat hoger gedoseerd dan anderen. Misschien gewoonwording. Ik respecteer ook geen tussenpauzes. Hetgeen het langste werkte bij mij was DOB, ik had nog verschijnselen tussen 24 en 32 uur nadien. Van de rest voel ik niet veel meer na een slaap. Deze keer had ik ook een fles champagne gedronken vooraf, doe ik normaal niet in combinatie met drugs. En misschien was er ook een wisselwerking met de cocaïne. De 6 a 8 uur dat de LSD werkte was wel héél intens en ik heb de dag erna wel weinig gedaan. Was redelijk vermoeid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."