#1
Heb ik hetzelfde. Elk afzonderlijk beeld is fascinerend, zonder dat ik het geheel volg. Daarom zetten wij vroeger ook vaak American Dad op tijdens trips omdat het lekker kleurrijk is en daar allerlei grappige personages en gezichtsuitdrukkingen in voorkomen.Ik krijg sowieso bar weinig mee van het verhaal zelf, dus films kijken (zelfs opnieuw kijken) zijn altijd goed
Ik heb zelfs een keer gehad dat ik een film keek tijdens het trippen, die uiteindelijk compleet anders bleek te zijn toen ik hem nuchter keek.
Dan krijg je ineens alles mee, en het verhaal. In plaats van dat je alleen maar verlekkerd naar de kleuren kijkt![]()
Heb al een tijd niet meer films of series gekeken tijdens trippen, maar het lijkt me wel weer eens leuk. Zeker met het soort kleurrijke animatie films die je hier noemt.