Van harte welkom op het forum
@Rupsje
Wat een leuke binnenkomer zeg! Leuk geschreven en interessant tripreport.
Hallo zeg. Dat klinkt echt als een hele nare ervaring zeg. Kan me voorstellen dat je na zo'n ervaring wel even "genezen" bent van de psychedelica. Fijn dat het nu wel weer goed is gegaan.
Twee vragen: 1) Waarom ga je voor een candy flip als je tripmaatjes dat niet doen? Was je niet bang dat je dan een beetje "out-of sync" zou zijn met je trippartners?
2) Wat is voor jou het verschil tussen een "geslaagde" en "Niet geslaagde" candy-flip? En wat maakt een geslaagde flip zo bijzonder voor jou?
Ik ervaar best vaak een lekkere bodyload en een euforische high van LSD. Volgens mij heeft dat weinig met de zogenaamde "zuiverheid" van je LSD te maken en ligt het eerder aan je set & setting.
Ooooh jaloers!!!!!
Damn... dat klinkt hemels!
Goed idee!
Zou je een linkje naar dat report kunnen plaatsen? Ben wel erg benieuwd naar dat report eigenlijk!
Dankjewel!
![:grimacing:]()
Mijn vriend is helemaal gek op LSD, en ik gebruikte het dus niet.
Vaak ging hij dus trippen als ik er niet was, tenzij hij paddo's of truffels ging nemen, dan deed ik uiteraard mee.
Een paar maanden geleden kon hij weer zegels krijgen, en ik had toevallig nog een pilletje liggen.
Hij ging dus trippen op LSD, en ik op XTC. We kwamen erachter dat dat eigenlijk bijzonder goed bij elkaar kon, we zaten ongeveer wel op dezelfde golflengte. Hoewel ik natuurlijk wel iets, tja.. hoger zat
![:tonguewink:]()
Ernesto reageert zeer extreem op XTC, iets meer dan een jaar geleden hebben we toen samen een pilletje genomen. Hij wist wel dat hij er zo extreem op reageerde, maar wilde het toch een keertje nog proberen.
Gevolg was dus dat hij tijdens de nacht zelf lekker aan het spacen was, maar daar tegenover stond dat hij echt ruim een week enorm ziek was daardoor. Hij was compleet zijn evenwicht kwijt - zelfs van de bank naar de wc lopen ging nauwelijks. Hoofdpijn. Zwak. Ziek.
De lichamelijke kater die ik meestal maar een dag voel (afgelopen weekend 2 dagen, maar de dosering was dan ook wat hoger) sleepte zich hij hem een volle week voort. Zo erg dat hij niet eens naar zijn werk kon. Op een gegeven moment was ik echt zo bang dat ik dacht dat hij zou overlijden eraan, terwijl we precies dezelfde pillen had genomen en ik er maar een dag last van had. De rest van de week was ik met name "depressief", zoals gebruikelijk is na XTC of MDMA. Ernesto slikt dus geen XTC meer, omdat het hem niet waard is om vervolgens doodziek ervan te zijn een week lang. De spade zelf vind 'ie geweldig, maar ik geef 'm groot gelijk.
Het aparte is overigens dat hij een zeer gezonde levensstijl heeft, en geen medicatie in welke vorm dan ook gebruikt. Dus waar het aan ligt..?
Bij Imelda is het een beetje hetzelfde geloof ik.. ze heeft het me helemaal uitgelegd vrijdag nacht maar ik was zo hard aan het gaan dat ik het me niet zo goed meer herinner. Volgensmij had zij ook wel een vrij extreme nasleep ervan..
In ieder geval ben ik zelf gek op XTC/MDMA en is het ongetwijfeld een van mijn favoriete drugs, en wilde ik dus heel graag ook weer een pilletje nemen omdat het voor mij 3 maanden geleden was. (Het mocht weer
![:tonguewink:]()
) en dit kon ik dus perfect combineren met de LSD, omdat ik ook heel graag wilde trippen.
Een geslaagde trip is zoals de candyflip die ik jaren geleden had. Om ineens een intense high te voelen waarop de visuals zich volledig aanpassen naar jouw gevoel. In plaats van dat de een het ander overheerst, is er een perfecte harmonie tussen twee substanties. Ik merk duidelijk in mijn trip dat mijn visuals veel mooier en anders worden dan met alleen LSD. De visuals die ik normaliter alleen met mijn ogen dicht heb (felle neon kleuren) zie ik dan met mijn ogen open. Ook de patronen zijn heel anders dan op alleen LSD, veel vriendelijker. En veel mooier. Daarnaast past mijn trip zich volledig aan op mijn gevoel. Mijn gevoel uit zich in de dans van de visuele beelden die ik zie.
De vorige keer zag ik trouwens ook een roze wolk en mist door de kamer heen; die zag ik dit keer helaas niet.
Een mislukte candyflip is voor mij wanneer ik te laag doseer, te hoog doseer, of het te vroeg of te laat inneem. Ik zet altijd mijn wekker, maar het blijft altijd aftasten en experimenteren. Ik las ergens dat het goed is om 4 uur te wachten, na de LSD inname, maar dat is voor mij echt veel te lang.
Bij mijn mislukte trips ging ik zo hard dat de MDMA de LSD echt overheersde en overmeesterde, waardoor ik me meer ging concenteren op de high dan op beide. Ik heb zelfs een keer gehad ook waarbij het elkaar vervangde, dus dat ik helemaal niet meer tripte en alleen maar een high voelde.
De XTC nam op dat punt dus echt de plaats van de LSD in, terwijl je echt op zoek bent naar die harmonie.
Ik blijf het lastig vinden om te bereiken, maar als het dan eenmaal lukt, is het echt een fantastische ervaring.
Zou inderdaad best kunnen dat het heel erg met de setting en het moment te maken heeft! Ik tripte vaak op thuis feesten bij meerdere vrienden, nooit in zo'n kleine groep. Maar ik heb echt nog nooit zo lekker getript, het was allemaal gewoon heel fijn en mooi.
Normaliter was LSD als een soort klap in mijn gezicht, en werd ik gedwongen om iets te leren. Heel spiritueel, maar ook heel dominant.
Dit was gewoon leuk, maar ook totaal niet leerzaam
![:tonguewink:]()
(En dat vond ik eigenlijk echt helemaal prima. Want levenslessen leer ik veel liever op DMT. LSD kan daar echt behoorlijk lelijk in zijn, is mijn ervaring)
Ik moet het report even opzoeken, maar ik ga hem sowieso ook plaatsen hier in een nieuw topic! Ik merk dat er toch wel animo voor is.
Wil je dat ik je tag zodra hij online staat?
Het is een report van jaren geleden dus ik vermoed dat ik ook even een bezem erdoor moet halen wat aan gaat spelfouten
![:tonguewink:]()