Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD & XTC: Het verboden fruit.

LSD & XTC: Het verboden fruit.

40 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@Rupsje
Rango is echt vet met LSD! en over The Mask, ik vond dat juist vet! Gekke bekken, groovy muziek, en kleurrijk!

Coco ga ik bewaren voor de volgende trip, lijkt me een feest om die te zien met LSD!
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#2
acht.zes zei:
Hier nog zo'n pixar/disney filmkijker op LSD.
Zo zag ik al Finding Nemo, Wreck it Ralph, Monsters vs Aliens en Rango op psychedelica.
Films als The Mask en Bruce Almighty zijn trouwens ook aanraders als je aan t trippen bent.
Klik om te vergroten...

Rango lijkt me super vet ja!! Nog niet gezien, ook niet nuchter. Is The Mask niet te raar tijdens het trippen? Ik ken die nog uit mijn jeugd, en herinner me nog dat hij erg gekke bekken trok telkens. Ik kan het in mn trips normaal gesproken niet zo goed hebben als mensen gekke bekken trekken.. zoals in clips oid. Word daar wel erg ongemakkelijk van :yum:
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rupsje zei:

Yess! Disney+ gaat het heten, en komt ergens dit jaar uit :) Zeker ook als je fan bent van Marvel films is het echt een hele toffe streaming dienst.

https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjAwomD1qXgAhWNr6QKHYKECcAQFjAAegQICRAB&url=https://www.cnet.com/how-to/disney-disneyplus-streaming-service-name-release-date-shows-movies-to-expect/&usg=AOvVaw2QIbooxkFxRqzrZWfKVkQJ

Ik heb de echt oudere films eerlijk gezegd ook niet echt een kans gegeven hoor.. :P Dus afkraken zal ik ook zeker niet doen, hoewel ik vaak wel heel erg getrokken word naar de nieuwere Pixar films.
Misschien dat ik dat binnenkort maar eens moet doen. Ik ben nuchter wel enorm fan van die oudere films, dus wellicht dat het tijdens het trippen ook heel mooi is.
De films die dit jaar uitkomen staan overigens ook echt hoog op m'n lijstje om trippend te bekijken: De nieuwe Dombo, Lion King & Aladdin :hearteyes:
​
Klik om te vergroten...
Zoveel om naar uit te kijken :hearteyes:

Als ik je kan verblijden met een lijstje aanbevelingen van onbekende of ondergewaardeerde oudere Disney:
Fantasia en Fantasia 2000: klassieke muziek gepaard met originele animatie, erg vet.
The Sword in the Stone en Robin Hood: beide een beetje oubollig maar enorm charmant, en schattig geanimeerd.
Hercules, Mulan, Tarzan: misschien niet per se onbekend te noemen, maar zeker ondergewaardeerd. Geweldig geanimeerd, perfecte meezingmuziek en tjokvol humor.
The Emperor's New Groove: één van de grappigste tekenfilms ooit. Waarom deze bij veel mensen niet eens de top 20 haalt is me een raadsel.
Atlantis: enorm geflopt, maar wel de moeite waard.
George uit de Jungle: verwacht geen goede film, maar geniet van de flauwe, fláúwe humor en het charmante acteerwerk van Brendan Fraser en de rest van de cast. In het Nederlands nog leuker dan in het Engels, en in beide talen een schat aan zinnen om te citeren.
Bonus: Anastacia. Geen Disney, wel een enorm goede film.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier nog zo'n pixar/disney filmkijker op LSD.
Zo zag ik al Finding Nemo, Wreck it Ralph, Monsters vs Aliens en Rango op psychedelica.
Films als The Mask en Bruce Almighty zijn trouwens ook aanraders als je aan t trippen bent.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#5
En wat een gruwelijk verhaal over die nu mirena bij je vorige trip:fearscream:
Ik heb ooit ook een mirena gehad die verkeerd was geplaatst waardoor ik hem voordurend voelde zitten. Nu je het zo vertelt, kan ik me heel goed voorstellen dat zoiets bij een trip echt een hels element kan worden, zéker als er pijn bij gemoeid is.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een fijn stuk waarin je candyflip werkt en je in de film opgaat, jaloersmakend.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van harte welkom op het forum @Rupsje

Wat een leuke binnenkomer zeg! Leuk geschreven en interessant tripreport.

Rupsje zei:
Het gevolg was dat ik ruim 40 uur wakker ben gebleven, en uren lang het gevoel had neergestoken te worden.
Klik om te vergroten...
Hallo zeg. Dat klinkt echt als een hele nare ervaring zeg. Kan me voorstellen dat je na zo'n ervaring wel even "genezen" bent van de psychedelica. Fijn dat het nu wel weer goed is gegaan.

Rupsje zei:
Waar Ernesto en Imelda vannacht alleen gaan trippen op LSD, ben ik van plan om een candyflip te bereiken. In het verleden heb ik dit vaker geprobeerd, maar is dit erg vaak mislukt. Verkeerd gepland, te hoog gedoseerd.. Een echte candyflip bereiken is mij slechts een keer gelukt. En ik hoop enorm dat dit weer gaat lukken.
Klik om te vergroten...
Twee vragen: 1) Waarom ga je voor een candy flip als je tripmaatjes dat niet doen? Was je niet bang dat je dan een beetje "out-of sync" zou zijn met je trippartners?
2) Wat is voor jou het verschil tussen een "geslaagde" en "Niet geslaagde" candy-flip? En wat maakt een geslaagde flip zo bijzonder voor jou?


Rupsje zei:
Ongeveer een uur later voel ik, buiten de verandering van kleur, een enorm fijne high op komen. Ik heb nog nooit een XTC achtige high ervaren op alleen LSD. Echter voel ik me nu echt ontzettend fijn. Mijn vriend weet mij te vertellen dat dit er waarschijnlijk mee te maken heeft dat dit hele zuivere, goede zegels zijn daardoor.
Klik om te vergroten...
Ik ervaar best vaak een lekkere bodyload en een euforische high van LSD. Volgens mij heeft dat weinig met de zogenaamde "zuiverheid" van je LSD te maken en ligt het eerder aan je set & setting.

Rupsje zei:
De XTC en de LSD omhelzen elkaar en delen samen hun liefde met me, alsof ik een soort dochter ben van deze candyflip. Er is geen enkel woord die recht heeft deze unieke ervaring te omschrijven, zeker het woord "candyflip" niet. Ik voel me.. welkom.
Klik om te vergroten...
Ooooh jaloers!!!!!

Rupsje zei:
Ik vergeet compleet wie er naast me zit, en waar ik ben.
Alles wat ik weet, is dat ik deze plek nooit meer wil verlaten!
Klik om te vergroten...
Damn... dat klinkt hemels!

Rupsje zei:
Bij thuiskomst meld ik me aan bij drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Goed idee! :sunglasses:

Rupsje zei:
Mijn grootste trots blijft mijn report over mijn breakthrough op DMT
Klik om te vergroten...
Zou je een linkje naar dat report kunnen plaatsen? Ben wel erg benieuwd naar dat report eigenlijk!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een leuk report. :) En mooie kleurrijke afbeeldingen tussendoor. Ik heb Moana en Coco nog niet gezien, misschien maar eens doen dus binnenkort. Geloof graag dat die kleuren van het scherm af spatten tijdens een trip!
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Fenrir zei:
Zoveel om naar uit te kijken :hearteyes:

Als ik je kan verblijden met een lijstje aanbevelingen van onbekende of ondergewaardeerde oudere Disney:
Fantasia en Fantasia 2000: klassieke muziek gepaard met originele animatie, erg vet.
The Sword in the Stone en Robin Hood: beide een beetje oubollig maar enorm charmant, en schattig geanimeerd.
Hercules, Mulan, Tarzan: misschien niet per se onbekend te noemen, maar zeker ondergewaardeerd. Geweldig geanimeerd, perfecte meezingmuziek en tjokvol humor.
The Emperor's New Groove: één van de grappigste tekenfilms ooit. Waarom deze bij veel mensen niet eens de top 20 haalt is me een raadsel.
Atlantis: enorm geflopt, maar wel de moeite waard.
George uit de Jungle: verwacht geen goede film, maar geniet van de flauwe, fláúwe humor en het charmante acteerwerk van Brendan Fraser en de rest van de cast. In het Nederlands nog leuker dan in het Engels, en in beide talen een schat aan zinnen om te citeren.
Bonus: Anastacia. Geen Disney, wel een enorm goede film.
Klik om te vergroten...

Super leuke aanbevelingen, thanks! :hearteyes: Veel ken ik wel, als grote Disney fan, maar nog niet allemaal.
Laatst ook Oliver gezien en toch wel af en toe een traantje weggepinkt.. geen aanrader voor op psychedelica (veel te zielig) maar wel een hele leuke film :sweatsmile:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tijdens een trip is een film waarschijnlijk toch als nieuw, dus waarom wachten. :)
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#11
acht.zes zei:
@Rupsje
Rango is echt vet met LSD! en over The Mask, ik vond dat juist vet! Gekke bekken, groovy muziek, en kleurrijk!

Coco ga ik bewaren voor de volgende trip, lijkt me een feest om die te zien met LSD!
Klik om te vergroten...

Geloof ik graag! Zag dat ie ook op Netflix staat nu, dus gaat goed komen ^_^
Wat aan gaat gekke bekken.. dat is echt persoonlijk denk ik. In mijn trip zie ik ook wel eens gezichten die dan heel raar gaan doen (heel breed lachen dat de schedel het bijna niet meer houd, of zo verbaasd kijken dat de onderkaak er bijna af valt)
Ik vind dit zelf echt heel ongemakkelijk. Niet per se eng, maar ook niet echt fijn. Gewoon raar.
Vrijdag keken we ook naar DJ clips van Spinning Records op YouTube, en daar komen dan ook wel eens beelden in voorbij van het publiek waar mensen een gekke bek trekken. Dat vond ik al niet chill om te zien, dus ik denk dat The Mask echt niks voor mij is :tonguewink: Hoewel ik hem misschien wel heel leuk zou vinden op pep, of coke.
Zeker doen! Coco is echt vreselijk intens. Ben heel benieuwd wat je ervan vind!
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Eik zei:
Van harte welkom op het forum @Rupsje

Wat een leuke binnenkomer zeg! Leuk geschreven en interessant tripreport.


Hallo zeg. Dat klinkt echt als een hele nare ervaring zeg. Kan me voorstellen dat je na zo'n ervaring wel even "genezen" bent van de psychedelica. Fijn dat het nu wel weer goed is gegaan.


Twee vragen: 1) Waarom ga je voor een candy flip als je tripmaatjes dat niet doen? Was je niet bang dat je dan een beetje "out-of sync" zou zijn met je trippartners?
2) Wat is voor jou het verschil tussen een "geslaagde" en "Niet geslaagde" candy-flip? En wat maakt een geslaagde flip zo bijzonder voor jou?



Ik ervaar best vaak een lekkere bodyload en een euforische high van LSD. Volgens mij heeft dat weinig met de zogenaamde "zuiverheid" van je LSD te maken en ligt het eerder aan je set & setting.


Ooooh jaloers!!!!!


Damn... dat klinkt hemels!


Goed idee! :sunglasses:


Zou je een linkje naar dat report kunnen plaatsen? Ben wel erg benieuwd naar dat report eigenlijk!
Klik om te vergroten...

Dankjewel! :grimacing: Mijn vriend is helemaal gek op LSD, en ik gebruikte het dus niet.
Vaak ging hij dus trippen als ik er niet was, tenzij hij paddo's of truffels ging nemen, dan deed ik uiteraard mee.
Een paar maanden geleden kon hij weer zegels krijgen, en ik had toevallig nog een pilletje liggen.
Hij ging dus trippen op LSD, en ik op XTC. We kwamen erachter dat dat eigenlijk bijzonder goed bij elkaar kon, we zaten ongeveer wel op dezelfde golflengte. Hoewel ik natuurlijk wel iets, tja.. hoger zat :tonguewink:
Ernesto reageert zeer extreem op XTC, iets meer dan een jaar geleden hebben we toen samen een pilletje genomen. Hij wist wel dat hij er zo extreem op reageerde, maar wilde het toch een keertje nog proberen.
Gevolg was dus dat hij tijdens de nacht zelf lekker aan het spacen was, maar daar tegenover stond dat hij echt ruim een week enorm ziek was daardoor. Hij was compleet zijn evenwicht kwijt - zelfs van de bank naar de wc lopen ging nauwelijks. Hoofdpijn. Zwak. Ziek.
De lichamelijke kater die ik meestal maar een dag voel (afgelopen weekend 2 dagen, maar de dosering was dan ook wat hoger) sleepte zich hij hem een volle week voort. Zo erg dat hij niet eens naar zijn werk kon. Op een gegeven moment was ik echt zo bang dat ik dacht dat hij zou overlijden eraan, terwijl we precies dezelfde pillen had genomen en ik er maar een dag last van had. De rest van de week was ik met name "depressief", zoals gebruikelijk is na XTC of MDMA. Ernesto slikt dus geen XTC meer, omdat het hem niet waard is om vervolgens doodziek ervan te zijn een week lang. De spade zelf vind 'ie geweldig, maar ik geef 'm groot gelijk.
Het aparte is overigens dat hij een zeer gezonde levensstijl heeft, en geen medicatie in welke vorm dan ook gebruikt. Dus waar het aan ligt..?
Bij Imelda is het een beetje hetzelfde geloof ik.. ze heeft het me helemaal uitgelegd vrijdag nacht maar ik was zo hard aan het gaan dat ik het me niet zo goed meer herinner. Volgensmij had zij ook wel een vrij extreme nasleep ervan..
In ieder geval ben ik zelf gek op XTC/MDMA en is het ongetwijfeld een van mijn favoriete drugs, en wilde ik dus heel graag ook weer een pilletje nemen omdat het voor mij 3 maanden geleden was. (Het mocht weer :tonguewink:) en dit kon ik dus perfect combineren met de LSD, omdat ik ook heel graag wilde trippen.

Een geslaagde trip is zoals de candyflip die ik jaren geleden had. Om ineens een intense high te voelen waarop de visuals zich volledig aanpassen naar jouw gevoel. In plaats van dat de een het ander overheerst, is er een perfecte harmonie tussen twee substanties. Ik merk duidelijk in mijn trip dat mijn visuals veel mooier en anders worden dan met alleen LSD. De visuals die ik normaliter alleen met mijn ogen dicht heb (felle neon kleuren) zie ik dan met mijn ogen open. Ook de patronen zijn heel anders dan op alleen LSD, veel vriendelijker. En veel mooier. Daarnaast past mijn trip zich volledig aan op mijn gevoel. Mijn gevoel uit zich in de dans van de visuele beelden die ik zie.
De vorige keer zag ik trouwens ook een roze wolk en mist door de kamer heen; die zag ik dit keer helaas niet.
Een mislukte candyflip is voor mij wanneer ik te laag doseer, te hoog doseer, of het te vroeg of te laat inneem. Ik zet altijd mijn wekker, maar het blijft altijd aftasten en experimenteren. Ik las ergens dat het goed is om 4 uur te wachten, na de LSD inname, maar dat is voor mij echt veel te lang.
Bij mijn mislukte trips ging ik zo hard dat de MDMA de LSD echt overheersde en overmeesterde, waardoor ik me meer ging concenteren op de high dan op beide. Ik heb zelfs een keer gehad ook waarbij het elkaar vervangde, dus dat ik helemaal niet meer tripte en alleen maar een high voelde.
De XTC nam op dat punt dus echt de plaats van de LSD in, terwijl je echt op zoek bent naar die harmonie.
Ik blijf het lastig vinden om te bereiken, maar als het dan eenmaal lukt, is het echt een fantastische ervaring.

Zou inderdaad best kunnen dat het heel erg met de setting en het moment te maken heeft! Ik tripte vaak op thuis feesten bij meerdere vrienden, nooit in zo'n kleine groep. Maar ik heb echt nog nooit zo lekker getript, het was allemaal gewoon heel fijn en mooi.
Normaliter was LSD als een soort klap in mijn gezicht, en werd ik gedwongen om iets te leren. Heel spiritueel, maar ook heel dominant.
Dit was gewoon leuk, maar ook totaal niet leerzaam :tonguewink: (En dat vond ik eigenlijk echt helemaal prima. Want levenslessen leer ik veel liever op DMT. LSD kan daar echt behoorlijk lelijk in zijn, is mijn ervaring)

Ik moet het report even opzoeken, maar ik ga hem sowieso ook plaatsen hier in een nieuw topic! Ik merk dat er toch wel animo voor is.
Wil je dat ik je tag zodra hij online staat?
Het is een report van jaren geleden dus ik vermoed dat ik ook even een bezem erdoor moet halen wat aan gaat spelfouten :tonguewink:
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Tijdens een trip is een film waarschijnlijk toch als nieuw, dus waarom wachten. :)
Klik om te vergroten...

Ik krijg sowieso bar weinig mee van het verhaal zelf, dus films kijken (zelfs opnieuw kijken) zijn altijd goed :)
Ik heb zelfs een keer gehad dat ik een film keek tijdens het trippen, die uiteindelijk compleet anders bleek te zijn toen ik hem nuchter keek.
Dan krijg je ineens alles mee, en het verhaal. In plaats van dat je alleen maar verlekkerd naar de kleuren kijkt :tearsofjoy:
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#14
stomme eend zei:
En wat een gruwelijk verhaal over die nu mirena bij je vorige trip:fearscream:
Ik heb ooit ook een mirena gehad die verkeerd was geplaatst waardoor ik hem voordurend voelde zitten. Nu je het zo vertelt, kan ik me heel goed voorstellen dat zoiets bij een trip echt een hels element kan worden, zéker als er pijn bij gemoeid is.
Klik om te vergroten...

Vooral door die pijn werd het echt een afschuwelijke ervaring. Als ik gewoon van te voren een pijnstiller had ingenomen, was er niks aan de hand geweest. Maar nu was ik zo vaag dat ik geen flauw idee had van wat er aan de hand was, en wat de oorzaak was. Ik voelde alleen maar pijn, en ik beelde me daardoor in dat ik telkens een mes in m'n buik kreeg. Omdat het daar zo erg op leek.
Dat hele circus was in nuchtere staat al verschrikkelijk, dus op LSD was dat gewoon traumatisch. Het heeft nog vrij lang geduurd eer ik daar eenmaal overheen was; heb er een flinke opdonder van gekregen. Vooral mentaal ging ik ook erg aan mezelf twijfelen, maar dat is een gedeelte van de trip die ik liever voor mezelf houd.
Laten we zeggen dat ik mezelf helemaal niet meer herkende in de gevoelens en de emoties die ik op dat moment had.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rupsje zei:
Ik krijg sowieso bar weinig mee van het verhaal zelf, dus films kijken (zelfs opnieuw kijken) zijn altijd goed :)
Ik heb zelfs een keer gehad dat ik een film keek tijdens het trippen, die uiteindelijk compleet anders bleek te zijn toen ik hem nuchter keek.
Dan krijg je ineens alles mee, en het verhaal. In plaats van dat je alleen maar verlekkerd naar de kleuren kijkt :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Heb ik hetzelfde. Elk afzonderlijk beeld is fascinerend, zonder dat ik het geheel volg. Daarom zetten wij vroeger ook vaak American Dad op tijdens trips omdat het lekker kleurrijk is en daar allerlei grappige personages en gezichtsuitdrukkingen in voorkomen. :wink:

Heb al een tijd niet meer films of series gekeken tijdens trippen, maar het lijkt me wel weer eens leuk. Zeker met het soort kleurrijke animatie films die je hier noemt.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Heb ik hetzelfde. Elk afzonderlijk beeld is fascinerend, zonder dat ik het geheel volg. Daarom zetten wij vroeger ook vaak American Dad op tijdens trips omdat het lekker kleurrijk is en daar allerlei grappige personages en gezichtsuitdrukkingen in voorkomen. :wink:

Heb al een tijd niet meer films of series gekeken tijdens trippen, maar het lijkt me wel weer eens leuk. Zeker met het soort kleurrijke animatie films die je hier noemt.
Klik om te vergroten...

Grappig dat je American Dad noemt: Wij kijken vaak Family Guy als we weer High Hawaiian truffels in huis hebben.
Jointje erbij, en genieten. Nuchter vinden we er echt niks aan, maar op die truffels en zeker in combinatie met wiet is die serie echt super tof! :)
Heel grappig ook, wij zijn altijd gewoon lekker aan het lachen en aan het trippen tegelijkertijd. Het laatste seizoen dat op Netflix staat hebben wij laatst echt gebinged, super leuk seizoen! Echt een aanrader!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Family Guy ook ja. Wij keken soms letterlijk de hele trip/nacht lang Family Guy of American Dad. Die laatste vind ik nuchter trouwens vaak ook goed hoor (Family Guy is imo vaak gewoon te flauw), maar op truffels of paddo's zijn deze series echt te hilarisch voor woorden. Met name de manier van tekenen en de animaties kwamen gewoon zo tot hun recht tijdens trippen.

Soms is het ook gewoon leuk om een hilarische ipv een diepzinnige trip te hebben. :)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ga die coco maar kijken van de week dan, want je weet nooit.
Vorige week opnieuw aangemeld bij netflix, zag Frozen die ik nog niet gezien had er op staan maar die is er nu al weer af. :(

Want op zich maakt het inderdaad niet uit of je een film al ooit heb gezien als je die gaat kijken op LSD.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rupsje zei:
Zou inderdaad best kunnen dat het heel erg met de setting en het moment te maken heeft! Ik tripte vaak op thuis feesten bij meerdere vrienden, nooit in zo'n kleine groep. Maar ik heb echt nog nooit zo lekker getript, het was allemaal gewoon heel fijn en mooi.
Normaliter was LSD als een soort klap in mijn gezicht, en werd ik gedwongen om iets te leren. Heel spiritueel, maar ook heel dominant.
Dit was gewoon leuk, maar ook totaal niet leerzaam :tonguewink: (En dat vond ik eigenlijk echt helemaal prima. Want levenslessen leer ik veel liever op DMT. LSD kan daar echt behoorlijk lelijk in zijn, is mijn ervaring)

Ik moet het report even opzoeken, maar ik ga hem sowieso ook plaatsen hier in een nieuw topic! Ik merk dat er toch wel animo voor is.
Wil je dat ik je tag zodra hij online staat?
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je antwoord! Ik ben zelf van mening dat het goed is om wijze lessen te leren van psychedelica maar dat je er ook af en toe best gewoon van mag genieten! NIets mis met lekker genieten toch?!

Ben echt al benieuwd naar jouw andere trip reports... Taggen mag zeker!
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Family Guy ook ja. Wij keken soms letterlijk de hele trip/nacht lang Family Guy of American Dad. Die laatste vind ik nuchter trouwens vaak ook goed hoor (Family Guy is imo vaak gewoon te flauw), maar op truffels of paddo's zijn deze series echt te hilarisch voor woorden. Met name de manier van tekenen en de animaties kwamen gewoon zo tot hun recht tijdens trippen.

Soms is het ook gewoon leuk om een hilarische ipv een diepzinnige trip te hebben. :)
Klik om te vergroten...

Leuk om te horen dat wij niet de enige zijn die dat doen :tonguewink: Het is wel echt perfect op die dingen ja.
Als je echt hele goede wiet hebt en enorm stoned bent is het ook super leuk trouwens!
Ik ben over het algemeen geen stoner, maar 2 weken geleden OG Kush geprobeerd en ik ben nu echt helemaal om. Toen hebben we ook best lang Family Guy gekeken en dat was ook een super leuke ervaring! Heel grappig ook, dat je gewoon hardop zit te lachen om grapjes die je in nuchtere toestand echt veel te stom vind.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."