#1
02:29 uur - We luisteren de Boiler Room nog even af (echt mijn all time favorite Booker Room!) en dan stap ik zo lekker op het fietsje naar his. Even een kwartiertje door de frisse buitenlucht met mijn hoofd..
Je hebt het steeds over 6-MAPB maar ik had toch echt 5-MAPB. Zit daar een verschil tussen of is het een typfout?
Nog even een aanvulling 2 dagen later. Zondag was een duidelijke day-after. Na 6 uurtjes slaap (paar keer wakker) rustig dagje thuis wat begon met maken van een stoofpot en vanaf 12 uur lekker op de bank met de pootjes omhoog. Om 21:30 uur naar bed gegaan en heerlijk geslapen tot 07:00 maandagochtend.
Kids naar school gebracht en van 08:30 tot 10:30 in de sportschool geweest met ontzettend veel energie. Heerlijke dag gehad maandag. Vannacht ook als een blok geslapen en geen centje pijn nu..![]()
Klopt. In de onderzoeken van MAPS naar MDMA-assisted therapie hebben de proefpersonen ook geen dip de dag na een sessie. Sterker nog: ze zien vaker een afterglow.Vorig jaar had ik eigenlijk altijd last van een dip. Pas toen kwam ik erachter dat als je je aan de dossisen houdt en max 1x per 3 maanden doet er eigenlijk helemaal geen dip hoort te zijn. Ook de day after niet (hier heb ik nog nooit last van gehad). De dag na MDMA voel ik me altijd nog heel energiek.
Een afterglow heb ik ook meerdere keren ervaren. Die komt vooral na een bijna therapeutische ervaring.Klopt. In de onderzoeken van MAPS naar MDMA-assisted therapie hebben de proefpersonen ook geen dip de dag na een sessie. Sterker nog: ze zien vaker een afterglow.
Dames zijn gevoeliger voor MDMA. Ze hebben minder nodig voor het zelfde effect. Waarschijnlijk heeft ze dus iets te hoog gedoseerd. Dat heb ik ook vaak gedaan hoor.Die 3 maanden regel is het probleem niet. Max 1 a 2 keer per jaar. Ik heb zelf ook geen dip, maar vrouwlief was er 2 dagen slecht van. Wellicht later nog een keer voorzichtig proberen..
Dames zijn gevoeliger voor MDMA. Ze hebben minder nodig voor het zelfde effect. Waarschijnlijk heeft ze dus iets te hoog gedoseerd. Dat heb ik ook vaak gedaan hoor.
Het is best moeilijk om je sweetspot te vinden zonder een dip te krijgen.
Beide. Ze reageren heftiger door onderandere metabolisme en lichaamsbouw als ik mij niet vergis. Vrouwen moeten zich echt aan de 1 tot 1.5mg/per kg regel houden. Mannen kunnen vaak wel 2mg aan al word dit afgeraden. Gewicht speelt altijd een rol, maar ook verschillen tussen man en vrouw.Ik heb nu zelf twee keer een afterglow effect bemerkt de dag na MDMA en de dag daarna een dip. Die dip houdt in dat ik het gewoon jammer vind dat de hele experience en gezelligheid met gezelschap weg is. Geen dip, als in depressieve gevoelens, waar ik erg bang voor ben/was.
Bedoel je qua gewicht en/of percentage verhoudingen vet/spier?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."