Bedankt voor al jullie reacties! Ik heb hem zelf net nog een keer gelezen, en kan dan weer helemaal terugkomen in mijn trip! Echt heerlijk!! Mijn beste trip ooit (van de 3 keer)!! En ik kan nu al uitkijken naar de zomer, misschien dat ik het over 3 maanden in Mei nog eens doe, en dan in Juli nog een keer.........
Het gaat nog steeds supergoed met me, beter dan ooit, en ik merk echt dat ik meer in het nu leef. Ben nu bij mijn ouders, en we hebben in tegenstelling tot anders, nog helemaal geen ruzie gemaakt. Ik blijf gewoon onder alle omstandigheden rustig, kalm en beheerst!
Ben erg blij met mijn nieuwe levensstijl... ook al een maand geen drugs meer aangeraakt. (alleen alcohol, maar hoogstens 5) En ga nu iedere week sowieso twee keer naar de sauna, en sport laatste tijd vier keer! Het lijkt wel alsof ik me nu nuchter constant zo voel, als normaal onder de speed
![:confused:]()
Constant zo'n fijn gevoel van binnen alsof je hart een sprongetje wil maken
