Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOrale DMT - Een kattige trip...

Orale DMT - Een kattige trip...

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met de psilo dacht ik altijd nooit meer, maar heb het nog tig keren genomen. Ergens houd ik wel een beetje van bad trips :grimacing:

Daarom ook 'leuk' trip reports van anderen daarover te lezen. Ik wens je wel een veel betere ervaring toe de volgende keer natuurlijk!
D
DR. GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja poep gebeurd. Ook ik heb laatst een soort gelijke ervaring gehad. Denkend dat je weet wat je doet met al je ervaring en dan de deksel op de neus krijgen. Ik baalde eerst ook en dacht: zo klaar voorlopig. Maar zie later de les er wel in en daar doe ik het eigenlijk voor. Dus twee weken later gewoon weer op het paard geklommen en een prima vervolg trip gehad.
Mi jn ervaring was trouwens met DPT. In een half jaar tijd twee keer een 500mg besteld bij de zelfde vendor. Maar nu blijkt dat de tweede levering nagenoeg bijna geen werking heeft. Hier kwam ik alleen achter op een manier die ik niemand toewens. Ik ben groot van formaat 190 en 100 kg. Dit zorgt er voor dat ik altijd hoger moet doseren.
De eerste keer 100mg gesnoven en een super trip ervaren. De tweede keer weer 100mg merkte ik bijna niks en ook de derde keer bleek 100mg niet voldoende om te trippen. Vierde keer 140mg kreeg ik alle inzichten zo heftig en met een tempo die niet bij te benen was. Zweet en angst aanval van heb ik jou daar. Maar goed dat DPT bij mij max een uurtje heftig is. Toen ik later beide zakje na woog bleek ik idd de twee en derde keer van de tweede levering te hebben gedoseerd en kon ik concluderen dat deze levering van slechte kwaliteit was ( het blijven RC s en 1 keer laten testen is geen garantie voor latere leveringen).

Bedankt voor je verhaal en ik wens je een betere trip toe de volgende keer.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Interessant dat deze wijze van innemen werkt. Zal het onthouden als het roken mij niet goed afgaat.
Verder een interessant tripje, wel jammer dat je de trip vrij snel wilde afbreken in plaats van de kans te gebruiken deze om te zetten in iets anders of iets van te leren. Moeilijke trips willen je ook iets laten inzien en zijn vaak juist belangrijk om wel te doorlopen hoe kut het op dat moment ook is, maar kan me ook wel voorstellen dat gevoelens van paniek en angst op dat moment zo overweldigend zijn dat je voor een benzo kiest. Wel een gemiste kans imo, maar kan gebeuren.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
@witte270
Confronterend wanneer je jezelf ziet als een zeer stabiel iemand die al zoveel gestoorde tripervaringen heeft gehad maar daar nooit door aan het wankelen bent gebracht, maar dat daar dan ineens die trip is waardoor dat allemaal veranderd. Het is mij jaren terug ook overkomen, dan wel niet door DMT, maar psilocybine. Het kan iets heel onbenulligs zijn en als je het vergelijkt niets voorstellen bij wat je eerder hebt meegemaakt, maar op een moment dat je even mentaal je balans kwijt bent, kan het toeslaan. En dan zegt al je jaren aan tripervaring helemaal niets meer.

Ik denk wel dat zelfs zulke ervaringen je een hoop kunnen leren. Vroeger dacht ik vanuit een soort arrogantie dat tripmiddelen mij er niet onder konden krijgen, vandaar ook het steeds hoger willen doseren. Mijn "bad trips" hebben mij wel geforceerd daar anders over te gaan denken. Het is extreem klote, maar het is ook weer nodig op een bepaalde manier. Tenminste, als je door wilt gaan met psychedelica verkennen. Niets mis mee om stabiel en kalm te zijn natuurlijk en daardoor makkelijk te kunnen trippen, maar bij mij was er dus ook een arrogantie.

Ben het wel eens met @NiandraLades dat het niet altijd een goed idee is om bijvoorbeeld benzo's te nemen tijdens een moeilijke trip. Zonder hulpmiddelen er doorheen werken kan enorm therapeutisch zijn en zelfs de hele trip nog om doen slaan naar een super positieve ervaring. Maar als je in extreme paniek bent is het wellicht soms wel beter om te doen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jup, dat doet DMT met je. Het is nogal een in-your-face drug. Als je mindset niet he-le-maal goed is dan krijg een flinke dreun in je gezicht. De volgende keer heb je wel weer meer respect voor madre :wink:

Daarom zitten er altijd van die zweverige rituelen om ayahuasca heen. Die rituelen helpen je geleidelijk aan te wennen aan de ervaring die je meemaakt. Het verzet de focus zodat je niet in paniek raakt. Ik ben zelf ook een beetje een droogkloot die niet zoveel heeft met rondwapperende veren, kringeltjes wierrook en as van een tabaksplant in je neus geblazen te krijgen. Maar dat heeft toch wel een bepaald nut.
s
sjenterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben ook wel zeer benieuwd naar deze drugs!
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Wie: man, 25 jaar oud, 1.92 meter
Wat: Harmala zaden (2,5 gram) en DMT (120 miligram)
Wanneer: in de ochtend rond een uur of 11.00

Na vele tevergeefse pogingen gedaan te hebben om DMT te roken via een ‘eagle bill’ pijp, waarbij ik de rook moeilijk binnen kon houden kwam ik op het idee om een alternatieve manier van DMT te nemen. Deze manier zou het meeste op Ayahuasca lijken waardoor ik alsnog een diepgaande ervaring zou krijgen.

Allereerst heb ik de harmala zaden gegeten. In tegenstelling tot wat ik overal op het internet las was de smaak helemaal niet verschrikkelijk en smaakte het meer naar hele bittere koffie bonen. Deze heb ik goed in laten trekken en een timer gezet zodat ik zeker weet dat de DMT effect kan hebben. De DMT heb ik vervolgens in een shotglaasje gedaan en opgedronken, dit smaakte chemisch en bitter.

T + 0.15
De eerste effecten zijn merkbaar, ik was een serie aan het kijken en zag de kleuren veranderen. Ik was blij dat ik het idee had dat het gewerkt heeft en dat ik een trip zou krijgen die mijn veel inzichten zouden geven. Tien minuten later sloot ik mijn ogen en kwam in de wereld van DMT terecht. Prachtige vormen manifesteerde zich om mij heen en ik ben meerdere entiteiten tegen gekomen. Deze wilde ik spreken maar draaide zich van mijn weg op dit moment, kennelijk was het nog niet zover.

T + 0.30 (en hierna niet meer de tijd in de gaten gehouden)
De serie begint irritant te worden en zet een chille afspeellijst aan op Spotify. Ik luister naar de muziek en denk aan mijn vriendin van wie ik intens veel houd. Ik zie haar en mij in de meest prachtige kleuren verschijnen en mijn geluk kan niet op. Ik voel liefde en vrede over mij heen komen. Ik kreun van genot en voel me dankbaar dat ik dit mag meemaken.

Dit is het moment dat het ook verschrikkelijk fout gaat.

Ik wil onze kat aaien en haar liefde geven, echter heeft deze hier geen zin in en blaast voor het eerst in haar leven naar mij. Ze bijt niet maar ik duidelijk geĂŻrriteerd door mijn drukte. Hierdoor slaat mijn trip compleet om. Iets wat ik nog nooit heb meegemaakt ook al ben ik hoge dosissen psychedelica gewend. Maar ja psychedelica zal geen psychedelica zijn als alles voorspelbaar zou zijn.

Ik raak in paniek, mijn ademhaling stokt en ik kan mijzelf niet meer kalmeren. “Het moet eruit” denk ik en ren naar de wasbak om te kotsen, weinig effect aangezien ik niets gegeten heb. Ik kijk in de draaiende kamer en vervloek mezelf dat ik weinig respect heb gehad voor deze stof. Ongetwijfeld gaan er nu ook reacties komen dat het stom is dat ik dit alleen deed, geloof me, ik heb geleerd van mijn fout.

Ik kan niet meer kalmeren en voel de grond onder mijn voeten wegzakken, ik probeer te kijken naar de prachtige figuren en vormen, echter onderwijzen zij mij nu dat ik een fout heb gemaakt. Met mijn ogen open zie ik de entiteiten om mij heen, ik voel wel hun liefde en hun lessen. Ik heb daadwerkelijk het idee dat zij zich om mij bekommeren.

Ik moet dit eindigen, ik heb dit nog nooit meegemaakt en moet eruit! In mijn gedachten speelt het idee op een tripkiller te nemen. Ik ren door het huis, stotend en butsend tegen alles. Ik herinner dat benzo’s een trip kunnen kalmeren en besluit het zakje met flualprazolam te pakken. Ik tril als een malle, mijn gedachte gefocust op maar een ding. In paniek stop ik een tablet of twee in mijn mond, spoel het weg met water en ren naar mijn bed toe. Ik ga liggen, het is een uur of vier. Kalmte en rust komen over mij heen, misschien placebo misschien ook niet. Het maakt niet uit. Ik denk terug aan de prachtige figuren die ik gezien heb en aan wat een enorme sukkel ik ook geweest ben eigenlijk. Altijd maar het uiterste bekijken met psychedelica, ik vind dat ik een sterke mind heb maar had dit nooit verwacht.

Ik word wakker de volgende ochtend rond een uur of zeven wakker, ik voel kleine pijnen over mijn lichaam en kijk nog wat filmpjes op mijn telefoon. Ik sta op en ben suf als een malle. Ik neem wat vitamine pillen om wat energie te krijgen en drink wat water. Misschien zit het in mijn hoofd maar ik heb nog steeds het idee lichte vervormingen te zien om mij heen. Ook de sufheid houdt nog een langere tijd aan, echter niet vervelend en kan ook gewoon weer helder denken.

Concluderend kan ik stellen dat ik een behoorlijk kneus ben geweest. Ik heb hele gemixte gevoelens over de gedeeltelijke bad-trip. Zo vond ik het begin prachtig en heb ik zelden zoveel liefde en euforie gevoeld (buiten die ene keer op 650 microgram LSD). Ik vond het jammer dat ik de kat geaaid heb en heb mij meerdere malen tegen haar verontschuldigd. Ergens in mij blijft de nieuwsgierigheid aanwezig wat er gebeurt zou zijn als ik dit niet gedaan zou hebben. Waar zou mijn trip geëindigd zijn. Echter is dit een waardevolle les geweest omdat het misschien zo het moeten lopen, deze stoffen zijn geen grap en een tripsitter geen overbodige luxe.

Ik ben niet bang om nog een keer te trippen omdat ik naar mijn idee de bad-trip goed heb afgebroken. Respect voor deze stoffen is alleen maar gegroeid, ik vraag mij echter wel af of andere trips (bijvoorbeeld LSD of paddo’s) anders zullen zijn na dit meegemaakt te hebben.

Ik hoor graag jullie reactie natuurlijk naar aanleiding van mijn ervaring. Ik weet dat ik op mijn kop ga krijgen maar hoopte er echt iets uit te halen, hoe zijn jullie in het verleden met zoiets omgegaan? En hebben jullie hier ervaringen mee met het ‘bad’ gaan op DMT? En hebben jullie de dag erna ook nog die sufheid gehad waarbij alles anders lijkt?
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dank voor dit report!

witte270 zei:
Ongetwijfeld gaan er nu ook reacties komen dat het stom is dat ik dit alleen deed, geloof me, ik heb geleerd van mijn fout.
Klik om te vergroten...
witte270 zei:
Ik weet dat ik op mijn kop ga krijgen
Klik om te vergroten...

Waarom zou iemand je op je kop geven? Er zijn zo veel mensen die alleen trippen. Een bad/moeilijke trip kan nu eenmaal voorkomen.

witte270 zei:
ik vraag mij echter wel af of andere trips (bijvoorbeeld LSD of paddo’s) anders zullen zijn na dit meegemaakt te hebben.
Klik om te vergroten...

Dat denk ik ook. Ik heb nog nooit DMT genomen (buiten misschien iedere nacht in mijn dromen als die theorie klopt) maar ik merk wel dat iedere keer ik een nieuw soort psychedelica neem, er bepaalde elementen (vooral soort visuals) ook doorsijpelen naar andere vanaf dan. Is wel maar anekdotisch bewijs, zoveel heb ik nu ook weer nog niet geprobeerd.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Cerberus zei:
Dank voor dit report!




Waarom zou iemand je op je kop geven? Er zijn zo veel mensen die alleen trippen. Een bad/moeilijke trip kan nu eenmaal voorkomen.



Dat denk ik ook. Ik heb nog nooit DMT genomen (buiten misschien iedere nacht in mijn dromen als die theorie klopt) maar ik merk wel dat iedere keer ik een nieuw soort psychedelica neem, er bepaalde elementen (vooral soort visuals) ook doorsijpelen naar andere vanaf dan. Is wel maar anekdotisch bewijs, zoveel heb ik nu ook weer nog niet geprobeerd.
Klik om te vergroten...

Dankjewel voor je geruststellende bericht. Ik heb met mijn vriendin besproken wat er gebeurt is. Ze is wel even geschrokken dat ik zonder haar zo slecht ging.

Het maffe eraan is alleen dat ik na dat gesprek heel anders tegen de trip aan kijk. Ik weet dat de bad trip er is geweest echter schijn ik in mijn hoofd alleen de liefde en pracht van alle kleuren te zien.

Misschien was ik gewoon nog niet klaar hiervoor.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn katten moeten mij niet als ik trip. Ik heb het gevoel dat als ik trip mijn energie op een bepaalde frequentie zit, die zij niet kunnen handelen. Ik ben dan anders dan anders en katten houden niet van verandering.

Misschien was het niet alleen voor jou, maar ook voor je kat even teveel.
Heftig hoor, fijn dat je toch de mooie dingen in je trip blijft herinneren!

Ik heb geen ervaring met DMT, maar ben wel vaak 'fout' gegaan op psilocybine. Het gevoel ebde altijd wel weer weg na een paar dagen en dan nam ik me voor het nooit meer te doen...

Zou je nog eens DMT doen en wat zou je anders doen?
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Purplext zei:
Mijn katten moeten mij niet als ik trip. Ik heb het gevoel dat als ik trip mijn energie op een bepaalde frequentie zit, die zij niet kunnen handelen. Ik ben dan anders dan anders en katten houden niet van verandering.

Misschien was het niet alleen voor jou, maar ook voor je kat even teveel.
Heftig hoor, fijn dat je toch de mooie dingen in je trip blijft herinneren!

Ik heb geen ervaring met DMT, maar ben wel vaak 'fout' gegaan op psilocybine. Het gevoel ebde altijd wel weer weg na een paar dagen en dan nam ik me voor het nooit meer te doen..

Zou je nog eens DMT doen en wat zou je anders doen?
Klik om te vergroten...

Dat de kat mij niet mocht was duidelijk, in het begin was ze lief en kwam ze bij me maar toen ik helemaal los ging was ze het ontzettend beu.

Dat gevoel dat ik het nooit meer ga nemen is niet bij mij. Overigens vond ik de beginfase (come up) heel erg lijken op DMT. Net alsof je in een kamer zit waar de visuals zich afspelen.

Wat ik volgende keer anders ga doen is er iemand bij houden die op mij letten kan, het liefste mijn vriendin die mij kan kalmeren. De mogelijkheid dat ik DMT ooit nog eens zal nemen zit er goed in, echter inderdaad even een tijdje niet. Heb dan liever andere psychedelica als LSD of psilocibine.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."