#1
Hallo,
Gisteravond kennis mogen maken met dit stofje. Was bijzonder krachtig op een goede manier. Ik heb weinig ervaring met tripmiddelen, geen enkele ervaring met paddestoelen, DMT of LSD.
Ervaring met drugs:
De 2C-B-FLY was eigenlijk anders dan beide. Ik zou het een sterkere versie van 2C-B willen noemen, maar niet zo genadeloos en snijdend als 2C-E. Heel psychedelisch en heel helder.
De trip
Mijn intentie was om te peilen hoever deze stof op 2C-B of 2C-E lijkt en hoever voor mij een dosis gaat waarbij ik normaal onder mensen kan begeven. Na dinsdag met een mesje wat korrels (denk 0,25 a 0,30 mg) van mijn pillen (10 mg) afgeschraapt te hebben voor een allergietest die geen resultaat hadden was het gister tijd om er twee te nemen (20 mg). Setting: alleen thuis.
+1:00
Na een uur begint er iets te veranderen. Ik krijg klamme handjes en begin een beetje duizelig te worden. Meer dan dat eigenlijk niet.
+1:30
Anderhalf uur na inname. Ik begin wat teleurgesteld te worden dat de dosis te laag was omdat ik bij 2C-B vaak na anderhalf uur al wat lichte verstoringen in mijn zicht krijgt maar daar is nu niks van te merken. Maar ik wacht rustig af.
+2:00 - 2:30
De piek begint duidelijk een stuk later. In mijn zicht er beginnen zich langzaam verstoringen op te treden die steeds heftiger worden. Ik ben op youtube aan het kijken maar het wordt steeds moeilijker mijn aandacht te focussen omdat er steeds duidelijker paarse en blauwe halo's van voorwerpen af te stralen. Ook begint mijn kaak wat strakker te staan.
+3:00
Bij het 3:00 punt kijk ik naar Zondag met Arjen Lubach (niet veel focus voor nodig) maar ik zie steeds hoe Arjen een soort van Joker grimassen staat te trekken en zijn oren veranderen steeds in elven oortjes en ik word er een beetje ongemakkelijk worden. Het heeft een beetje een sinister sfeertje. Ik besluit de laptop te sluiten en tv te kijken. De bank zit plotseling een stuk lekkerder dan ik ooit op gezeten heb. Lichamelijk is het gevoel vrij gelijk aan xtc, maar toch iets anders. Kaakspanning is intens maar niet zo erg als bij MDMA
+3:30
Nog steeds niet gepiekt. Ik ben tv aan het kijken maar het komt niet binnen wat ik aan het kijken ben. Ik zie het wel en ik begrijp de taal maar ik ben constant bezig met hoe anders alles eruit ziet. Hoe mijn hele diepteveld met bogen veranderd als ik van links naar rechts kijk. Op een gegeven moment lijken de mensen als een soort paper mario poppenkast zich voor mij af te spelen.
Het is absurd hoe helder ik ben. De hallucinaties zijn niet dwingend maar best intens. Zeker intenser dan 2C-B, maar hij piekt veel later en ook langer. Ik besluit een rondje te gaan lopen buiten en wat muziek te luisteren.
De straten zijn zo veel anders dan ik gewend ben. Ik was op een gegeven moment verdwaald omdat ik een straat verwarde met een andere straat, maar het bleek dat ik zo hard hallucineerde dat de straat zich helemaal naar achter trok en leek op een soort donkere spook steeg en ik deze straat verwarde met een ander. Ik moest letterlijk op mijn (steeds buigende en golvende) telefoon kijken om te kijken waar ik was. Ik stond letterlijk een straat van mijn huis af.
+3:45
Eenmaal thuis heb ik nu wel de piek bereikt, het wordt niet meer intenser. 20 mg is duidelijk een erg effectieve dosis. Dus, een goede intense psychedelische trip zou rond de 23 mg liggen, maar als ik op een feestje zou zijn zou ik voor rond de 17 a 18 mg gaan. Kaakspanning is inmiddels zo gaan overheersen dat ik er helemaal geen erg in had hoe erg het was totdat ik in de spiegel keek. Schotels als UFO's btw.
Ik besluit om mijn experiment ietsje verder te tillen. Ik besluit om nog 1 pil te nemen van 10 mg.
+5:00
De tweede pil heeft de trip iets aan intensiteit versterkt maar niet super veel. Ik wordt vooral weirder en in mezelf gekeerd. Ik begin een beetje te filosofisch te worden. Nog steeds golven als MDMA over me heen maar ik begin vermoeid te worden van de intense hallucinaties. Het valt me op dat het vooral vervormingen zijn en gekleurde strepen maar geen ingewikkelde patronen zoals je dat vaak hoort bij LSD trips of paddenstoelen. Dat heb ik met 6-APB wel eens heftig meegemaakt, maar verder eigenlijk nooit heel intens. Ik heb er nu geen last van.
+7:00
Tering wat duurt dit spul lang. Nog steeds geen merkbaar afname in effect.
+ongeveer 13 a 14 uur
ik weet het niet meer exact, het moet ongeveer rond dit tijdstip zijn geweest, dat ik uitgeput voor de tv in slaap ben gevallen. Ik herinner me dat de effecten zo waren afgenomen dat ik mijn ogen dicht kon doen om te proberen te slapen, maar wanneer ik in slaap ben gevallen weet ik natuurlijk niet exact meer.
Ik werd wakker ergens rond 13:00 geloof ik met enorme spierpijn in mijn kaken en een beetje een suf loom gevoel. Geen hallucinaties meer maar wel een vermoeide blik en moeite met focus.
Conclusie: heftiger dan ik verwacht had, piekt laat en hard, en duurt ook nog een stuk langer dan verwacht. Een prima drug als psychedelica maar misschien voor de ervaren LSD of Paddo tripper wat mild. Zelf weinig ervaring en vond dit toch een van mijn heftigste trips naast 2C-E. Maar wel een stuk fijner dan 2C-E want daar ben ik een beetje bang voor geworden.
Dank voor het lezen.
Gisteravond kennis mogen maken met dit stofje. Was bijzonder krachtig op een goede manier. Ik heb weinig ervaring met tripmiddelen, geen enkele ervaring met paddestoelen, DMT of LSD.
Ervaring met drugs:
- MDMA
- 6-APB
- 4-FA
- Cocaine en speed
- Verschillende research chemicals (geen tripmiddelen)
- 2C-E (12 mg)
- 2C-B (30 mg) 3x
De 2C-B-FLY was eigenlijk anders dan beide. Ik zou het een sterkere versie van 2C-B willen noemen, maar niet zo genadeloos en snijdend als 2C-E. Heel psychedelisch en heel helder.
De trip
Mijn intentie was om te peilen hoever deze stof op 2C-B of 2C-E lijkt en hoever voor mij een dosis gaat waarbij ik normaal onder mensen kan begeven. Na dinsdag met een mesje wat korrels (denk 0,25 a 0,30 mg) van mijn pillen (10 mg) afgeschraapt te hebben voor een allergietest die geen resultaat hadden was het gister tijd om er twee te nemen (20 mg). Setting: alleen thuis.
+1:00
Na een uur begint er iets te veranderen. Ik krijg klamme handjes en begin een beetje duizelig te worden. Meer dan dat eigenlijk niet.
+1:30
Anderhalf uur na inname. Ik begin wat teleurgesteld te worden dat de dosis te laag was omdat ik bij 2C-B vaak na anderhalf uur al wat lichte verstoringen in mijn zicht krijgt maar daar is nu niks van te merken. Maar ik wacht rustig af.
+2:00 - 2:30
De piek begint duidelijk een stuk later. In mijn zicht er beginnen zich langzaam verstoringen op te treden die steeds heftiger worden. Ik ben op youtube aan het kijken maar het wordt steeds moeilijker mijn aandacht te focussen omdat er steeds duidelijker paarse en blauwe halo's van voorwerpen af te stralen. Ook begint mijn kaak wat strakker te staan.
+3:00
Bij het 3:00 punt kijk ik naar Zondag met Arjen Lubach (niet veel focus voor nodig) maar ik zie steeds hoe Arjen een soort van Joker grimassen staat te trekken en zijn oren veranderen steeds in elven oortjes en ik word er een beetje ongemakkelijk worden. Het heeft een beetje een sinister sfeertje. Ik besluit de laptop te sluiten en tv te kijken. De bank zit plotseling een stuk lekkerder dan ik ooit op gezeten heb. Lichamelijk is het gevoel vrij gelijk aan xtc, maar toch iets anders. Kaakspanning is intens maar niet zo erg als bij MDMA
+3:30
Nog steeds niet gepiekt. Ik ben tv aan het kijken maar het komt niet binnen wat ik aan het kijken ben. Ik zie het wel en ik begrijp de taal maar ik ben constant bezig met hoe anders alles eruit ziet. Hoe mijn hele diepteveld met bogen veranderd als ik van links naar rechts kijk. Op een gegeven moment lijken de mensen als een soort paper mario poppenkast zich voor mij af te spelen.
Het is absurd hoe helder ik ben. De hallucinaties zijn niet dwingend maar best intens. Zeker intenser dan 2C-B, maar hij piekt veel later en ook langer. Ik besluit een rondje te gaan lopen buiten en wat muziek te luisteren.
De straten zijn zo veel anders dan ik gewend ben. Ik was op een gegeven moment verdwaald omdat ik een straat verwarde met een andere straat, maar het bleek dat ik zo hard hallucineerde dat de straat zich helemaal naar achter trok en leek op een soort donkere spook steeg en ik deze straat verwarde met een ander. Ik moest letterlijk op mijn (steeds buigende en golvende) telefoon kijken om te kijken waar ik was. Ik stond letterlijk een straat van mijn huis af.
+3:45
Eenmaal thuis heb ik nu wel de piek bereikt, het wordt niet meer intenser. 20 mg is duidelijk een erg effectieve dosis. Dus, een goede intense psychedelische trip zou rond de 23 mg liggen, maar als ik op een feestje zou zijn zou ik voor rond de 17 a 18 mg gaan. Kaakspanning is inmiddels zo gaan overheersen dat ik er helemaal geen erg in had hoe erg het was totdat ik in de spiegel keek. Schotels als UFO's btw.
Ik besluit om mijn experiment ietsje verder te tillen. Ik besluit om nog 1 pil te nemen van 10 mg.
+5:00
De tweede pil heeft de trip iets aan intensiteit versterkt maar niet super veel. Ik wordt vooral weirder en in mezelf gekeerd. Ik begin een beetje te filosofisch te worden. Nog steeds golven als MDMA over me heen maar ik begin vermoeid te worden van de intense hallucinaties. Het valt me op dat het vooral vervormingen zijn en gekleurde strepen maar geen ingewikkelde patronen zoals je dat vaak hoort bij LSD trips of paddenstoelen. Dat heb ik met 6-APB wel eens heftig meegemaakt, maar verder eigenlijk nooit heel intens. Ik heb er nu geen last van.
+7:00
Tering wat duurt dit spul lang. Nog steeds geen merkbaar afname in effect.
+ongeveer 13 a 14 uur
ik weet het niet meer exact, het moet ongeveer rond dit tijdstip zijn geweest, dat ik uitgeput voor de tv in slaap ben gevallen. Ik herinner me dat de effecten zo waren afgenomen dat ik mijn ogen dicht kon doen om te proberen te slapen, maar wanneer ik in slaap ben gevallen weet ik natuurlijk niet exact meer.
Ik werd wakker ergens rond 13:00 geloof ik met enorme spierpijn in mijn kaken en een beetje een suf loom gevoel. Geen hallucinaties meer maar wel een vermoeide blik en moeite met focus.
Conclusie: heftiger dan ik verwacht had, piekt laat en hard, en duurt ook nog een stuk langer dan verwacht. Een prima drug als psychedelica maar misschien voor de ervaren LSD of Paddo tripper wat mild. Zelf weinig ervaring en vond dit toch een van mijn heftigste trips naast 2C-E. Maar wel een stuk fijner dan 2C-E want daar ben ik een beetje bang voor geworden.
Dank voor het lezen.