#1
Hoi @Eik en @Mindless ! Bedankt voor jullie reactie. Uiteraard had ik al rekening genomen met het feit dat 5 gedroogde gram ambitieus is voor een beginner, en ja het is inderdaad in de basis gericht op het trippen in het donker zonder interventie van licht, geluid en enige vorm van aards entertaiment. Ik probeer zo veel mogelijk van zijn quotes en toelichting als overzichtelijke zijlijn toe te voegen en neem ook de mindere kanten mee. Wat ik jullie wil vragen is te wachten tot ik hem af heb, hem dan te lezen, en daarna een zo gebalanceerd mogelijke reactie terug te geven
het doel is om een zo interessant, eerlijk en leerzaam mogelijke uitdaging voor de ervaren tripper uit deze handleiding te maken.
Nog een sidenote for @Mindless : Over dat Dennis het niet eens was met dat hij niet melde dat hij een bad trip had en door ging met het aanraden. Er staat een redelijk recent filmpje online waar Dennis het tegenovergestelde zegt. Hij zei dat hij Terence (die inderdaad gestopt was met paddo's) juist aanmoedigde om door te gaan met trippen. ''You have to walk the talk''. Wat ook tegenstrijdig is is dat hij zelf aangeeft tot de dag van vandaag nog steeds door te trippen. ''I like to do it as much as i still like to eat chocolate, i woudnt stop stop eating that, so why should i stop eating this?'' Heb jij andere bronnen gelezen of gezien, of is Dennis van mening veranderd over de jaren?
En daarbij komt, wat Dennis ook zei: Terence zei in dat deel van zijn leven ''If you get the message, hang up the phone''. Wellicht dat het de kwaliteit en niet de kwantiteit van zijn trips was. Ik bedoel hij moet een impressive aantal jaar erop hebben zitten tot hij bij deze ''Bad trip'' aankwam, en misschien is dit dan ook wel de natuurlijke gang van zaken toch? Had het alleen relevant gebleven als hij het tot zijn dood zonder klachten had gedaan? Het is in ieder geval een intressant gesprekspunt, en voor mij in ieder geval geen reden om het uit de weg te gaan![:)]()
Hier trouwens nog het filmpje wat ik bedoelde;
Nog een sidenote for @Mindless : Over dat Dennis het niet eens was met dat hij niet melde dat hij een bad trip had en door ging met het aanraden. Er staat een redelijk recent filmpje online waar Dennis het tegenovergestelde zegt. Hij zei dat hij Terence (die inderdaad gestopt was met paddo's) juist aanmoedigde om door te gaan met trippen. ''You have to walk the talk''. Wat ook tegenstrijdig is is dat hij zelf aangeeft tot de dag van vandaag nog steeds door te trippen. ''I like to do it as much as i still like to eat chocolate, i woudnt stop stop eating that, so why should i stop eating this?'' Heb jij andere bronnen gelezen of gezien, of is Dennis van mening veranderd over de jaren?
En daarbij komt, wat Dennis ook zei: Terence zei in dat deel van zijn leven ''If you get the message, hang up the phone''. Wellicht dat het de kwaliteit en niet de kwantiteit van zijn trips was. Ik bedoel hij moet een impressive aantal jaar erop hebben zitten tot hij bij deze ''Bad trip'' aankwam, en misschien is dit dan ook wel de natuurlijke gang van zaken toch? Had het alleen relevant gebleven als hij het tot zijn dood zonder klachten had gedaan? Het is in ieder geval een intressant gesprekspunt, en voor mij in ieder geval geen reden om het uit de weg te gaan
Hier trouwens nog het filmpje wat ik bedoelde;