Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Cerberus zei: Zeer interessant report. Vooral omdat het de eerste is in deze stijl (donkere ruimte) die ik lees. Moedig, met een kater een zware trip doen en dan nog met de weed combinatie die gekend staat voor potentiële paranoia ook. Zei Olm dit tegen je? (Of ik interpreteer die gestalte waarmee je in gevecht was toch als Olm? Zo ook dat hij je de tip gaf je identiteit los te laten) Heb je trouwens ervaring met hyperventileren? Of was dit uitzonderlijk omdat je zo diep tript. Waarom vond de politie het een probleem dat je wijn dronk in je eerste trip? Klik om te vergroten... Olm was de trip zitter, maar in dit geval had ik het over de ''Gestalte'' die de trip zelf was, die sprak tot mij.. niet Olm. Ik heb geen ervaring met hyperventileren, maar kan geen betere manier vinden om te beschrijven wat er gebeurde. Zeker omdat ik in absolute doodsangst verkeerde, denk ik aan de hand van wat ik erover hoorde dat dit wel the real deal was! De politie had dus niet door dat we paddo's hadden genuttigd tijdens de eerste trip, maar alcohol op straat nuttigen is (en was toen ook) verboden. De open fles was voor hun reden om een boete uit te schrijven. Bedankt voor de feedback en het compliment"
"@Cerberus Kan ik daarmee opmaken dat u een belg bent?"
"Greetings! Ik ben een dertig jarige man uit Rotterdam, sinds kort woonachtig in Dordrecht. Ik deed mijn intrede in de wondere wereld van de soft en harddrugs toen ik zestien was samen met mijn broer en een klein groepje goede vrienden.Onze eerste keer toen, nog voor wiet te proberen was gelijk negen gram Mexicaanse paddo's verdeeld onder drie bakjes, die je toen nog gewoon bij de shop haalde. Een nacht om nooit meer te vergeten, en een motivatie voor meer. Op een paar uitstapjes met andere mensen na is dit groepje altijd trouw weer bij elkaar gekomen (vooral mijn broer en ik) en samen hebben we de afgelopen veertien jaar geëxperimenteerd wiet en hash, paddo's, 2cb, speed, coke (dat bij ons in Rotterdam natuurlijk kabouterpost heet),ritalin snuiven, ketamine, xeta, lsd, een fust vol lachgas, mescaline, DMT en een klein beetje crystal meth. Nou hebben wij de ruigste jaren achter ons, en zijn wij allemaal in de fase van lekker de burger lul uithangen aangekomen.. Maar trouw aan onze vriendschap komen wij eens in de zoveel tijd samen met het oude groepje voor een goede trip of een snuif of pillen avond. Ook lees en luister ik in de auto nog graag naar Terence mckenna. En dat heeft me op een idee gebracht. Eigenlijk heb ik praktisch nooit iets met deze ervaringen gedaan (behalve dat ze goed waren voor mijn eigen ontwikkeling natuurlijk) en daar is sinds kort verandering in gekomen. Ik ben op dit moment met een soort handleiding/brochure bezig; ''Paddo trip, de Terrence Mckenna ervaring''. Aan de hand van alle interviews en boeken die er van hem te vinden zijn over dit onderwerp waarin hij uitlegt wat hij uit zijn onderzoek geleerd heeft over trippen en wat volgens hem de beste manier is om te trippen stel ik deze ''trip handleiding'' samen om de ultieme mckenna mushroom ervaring samen te kunnen stellen. Ik ben nu druk bezig om deze allemaal te luisteren en te lezen en samen te vatten in een duidelijk overzicht voor een eerste bewerking. Ik ga hem aankomende maart zelf uitproberen en een trip report publiceren, om vervolgens (mits de ervaring goed slaagt) deze essay gratis te verspreiden op forums als deze. Ik ben op zoek naar mede trippers die van een uitdaging houden, en me kunnen helpen om deze ''scriptie'' te verbeteren door suggesties of kritiek, of die hem wel uit willen proberen en hun ervaring ermee willen delen! Zelfs als je alleen nieuwsgierig bent om hem te lezen en je mening te geven ben ik erg blij met je! Het doel is om een trip handleiding samen te stellen die Terence zijn visie en uitleg waardig is en voor elke fan van psychedelica aantrekkelijk is om te proberen. Dat is de meest praktische reden waarom ik vandaag lid ben geworden! Ik weet niet hoe actief dit forum nog is, maar als je dit leest en je nieuwsgierig bent, neem dan vooral contact met me op De ''handleiding'' moet voor 1 maart klaar zijn en wordt dan gelijk door mijzelf uitgeprobeerd. Zeg het voort! Groeten!"
"@Neo-Shulginist bedankt voor de info, ik ben altijd hongerig voor nieuwe info! @Mindless Ik snap je punt, en ben het met je eens. Ik zal hem naar je toesturen en ben even benieuwd naar je reactie!"
"Legio Patria Nostra zei: Doet dat er iets toe? Al was hij een Indonesiër? Ieder Mens is toch gelijk? I.i.g. een schitterend tripreport! Klik om te vergroten... Nee absoluut niet, maar deze persoon vond het raar dat we een boete kregen voor drinken op straat, gecombineerd met dat het in het nederlands geschreven was vroeg ik me af of deze persoon belgisch was, of simpelweg nooit een boete voor openbaar nuttiging van alcohol had gekregen. Dus het had eiegenlijk helemaal niks te maken met de persoon zelf, maar meer de regelgeving van waar de persoon zich bevind. p.s bedankt voor het compliment!"
"Space 🕉 zei: Bedankt voor het delen van je verhaal! Klinkt als een intense ervaring. Ik heb laatst zelf mogen ervaren hoe fijn het is om volledig afgesloten van licht en geluid te trippen in dit report https://drugsforum.nl/threads/mega-breaktrough-70mg-dmt.67158/ En bij het lezen van jouw ervaring op psilo met zo min mogelijk licht, realiseer ik me hoe prettig dit eigenlijk is en hoeveel het zou toevoegen om een 3d slaapmasker in huis te hebben. Ik heb zojuist deze meteen besteld! Bekijk bijlage 6449 Je kan bij dit masker gewoon je ogen openhouden(door het kussen om je ogen heen) en dan is het echt pikke donker👌🏻😇 Klik om te vergroten... Thanks voor de tip!"
"Hoi @Eik en @Mindless ! Bedankt voor jullie reactie. Uiteraard had ik al rekening genomen met het feit dat 5 gedroogde gram ambitieus is voor een beginner, en ja het is inderdaad in de basis gericht op het trippen in het donker zonder interventie van licht, geluid en enige vorm van aards entertaiment. Ik probeer zo veel mogelijk van zijn quotes en toelichting als overzichtelijke zijlijn toe te voegen en neem ook de mindere kanten mee. Wat ik jullie wil vragen is te wachten tot ik hem af heb, hem dan te lezen, en daarna een zo gebalanceerd mogelijke reactie terug te geven het doel is om een zo interessant, eerlijk en leerzaam mogelijke uitdaging voor de ervaren tripper uit deze handleiding te maken. Nog een sidenote for @Mindless : Over dat Dennis het niet eens was met dat hij niet melde dat hij een bad trip had en door ging met het aanraden. Er staat een redelijk recent filmpje online waar Dennis het tegenovergestelde zegt. Hij zei dat hij Terence (die inderdaad gestopt was met paddo's) juist aanmoedigde om door te gaan met trippen. ''You have to walk the talk''. Wat ook tegenstrijdig is is dat hij zelf aangeeft tot de dag van vandaag nog steeds door te trippen. ''I like to do it as much as i still like to eat chocolate, i woudnt stop stop eating that, so why should i stop eating this?'' Heb jij andere bronnen gelezen of gezien, of is Dennis van mening veranderd over de jaren? En daarbij komt, wat Dennis ook zei: Terence zei in dat deel van zijn leven ''If you get the message, hang up the phone''. Wellicht dat het de kwaliteit en niet de kwantiteit van zijn trips was. Ik bedoel hij moet een impressive aantal jaar erop hebben zitten tot hij bij deze ''Bad trip'' aankwam, en misschien is dit dan ook wel de natuurlijke gang van zaken toch? Had het alleen relevant gebleven als hij het tot zijn dood zonder klachten had gedaan? Het is in ieder geval een intressant gesprekspunt, en voor mij in ieder geval geen reden om het uit de weg te gaan Hier trouwens nog het filmpje wat ik bedoelde;"
"Haar verzwijgen is ook jezelf in een relatie plaatsen waarin je niet jezelf kan zijn. Laat dat tot je bezinken."
"Daar komt bij (zonder je op de vingers te tikken, maar deze geef ik altijd mee) : mocht je weer gaan gebruiken.. Misschien goed om met je maat na te gaan hoe schoon de speed is. Als vuile speed zich bijvoorbeeld opbouwt in je neus dan kun je een nog veel lelijkere ontsteking in je hoofd opbouwen. Maar ik sluit me bij de algemene meerderheid aan: een goeie pauze zou de oplossing moeten zijn."
"@Mezelf Dankjewel voor je interesse, als ik klaar ben hoor ik graag je mening!"