Allereerst.
We zijn met zijn allen flink of topic gegaan, ik heb eigenlijk van mijn kant uit deze discussie al gesloten, maar, het is Mindless nu, die mij aan het denken, overwegen, en aan het onderzoeken heeft gezet.
Ik kan er nu nog één visie over zeggen.
Mindless is iemand hier op DF, die ik buitengewoon waardeer. Dit vanwege andere besproken en onderzochte onderwerpen.
Daarom reageer ik nu nog.
Dus beslist niet en zeer zeker niet die meneer die klaarblijkelijk op de gang staat, van gangen houdt, of iets anders met gangen heeft.
Laat dit vooral duidelijk zijn!
Iemand, die mijn reactie (s) bestempelt als een" enorm lulverhaal, die is qua beantwoorden van zijn letters, hier neergezet, wel, aan mijn schoenzolen.
Nog geen komma meer waardig. punt. !
Maar nu de tekst van Mindless.
Deze heeft mij aan het denken gezet.
Ik kan er nu het navolgende over zeggen-:
Als het woord Wat nu in het geding is, een lading, een dekking, Ofwel een betekenis heeft die gelijk staat met echte racistische bedoelingen, aanwijzingen, kortom daadwerkelijk een g e h e e l volk qua type, gekleurdheide, gebouwdheid, geloofsgezindte a a n w i j s t als zodanig,
Dan mag dat woord NIET gebruikt worden.
( Merk op, dat ik dat woord al niet meer hier neerschrijf )
Wat is nu het geval?
Waar heb ik het over, en wat heb ik willen aangeven?
In enkele woorden:
Ik vind dat er een grote, heel grote groep mensen, toevallig van Aziatische afkomst, zeer, zeer zwaar fout heeft gehandeld, en dit foutieve handelen goddome nog voortzet, óók.
Dit maakt, dat ik deze groep mensen, minderwaardig vind.
Om dit aan te duiden, heb ik die groep mensen met. Naar nu gebleken is, met een verkeerd woord alzo benoemd.
Ergo, in dit kader is dit een fout mijnerzijds geweest. En dus betreur ik dit.
Ik ga nog verder, voor die groep mensen, die niet behoren tot de eerder genoemde groep misdadigers, bied ik mijn excuses aan.
Jazeker! Want als ik een fout maak dan doe ik dit.!
Maar nu wil ik vanuit de kant van de mensen, die in dit geschil mijn confrere zijn, een juiste b benaming horen voor de groep misdadigers. Ja.
Want deze zeer slechte mensen verdienen dat. I.i g.!
Dus, Geachte Mindless, geef niet toch maar eens jouw mening daarover.
Ik ben zeer benieuwd.
Ten leste nog
Ik heb in geen enkel woord, en In geen enkele zin gezegd, dat ik Aziatische mensen haat, of daar een hekel aan heb. Of wat dan ook. Meneer op/Uit de gang!!
Want dat heb ik niet.
Ik heb ook met deze mensen (by the way) zeer veel meegemaakt in een militaire orde, groep, die bestond en bestaat uit ca. 160 nationaliteiten.
Laten daar nou dus óók Aziatische mensen bij zitten.
Ja zeker!
En nu, nu is het welletjes .
Ik sluit nu definitief.
Dank aan medelid Mindless.
Die andere, laat die maar op de gang staan.
Faire la Cameron!