Wel aan.
Parbleux!!
Dat is nogal een uitspraak, die je hier doet.
Een aantijging, waarop ik toch wat moet zeggen. Jazeker.
Ik zou een racist zijn, " tussen de regels door bezien".
Het is nogal wat, om zoiets te zeggen!
Want, beste kerel, dat is volkomen uit de lucht gegrepen.
Ik heb nergens gezegd, dat ik een hekel zou hebben, laat staan racistise gevoelens heb, jegens Aziatische mensen.
Dat naambordje heb je er zelf aan opgehangen.
Dit zo jegens iemand te zeggen, die heeft uitgelegd waarom deze een benaming heeft voor mensen die zich zeer grof, misdadig zelfs, en domweg schandalig gedragen, dit gaat mij echt mijlenlang te ver.!
Deze gedragingen, die nog steeds dóórgaan, en die óók nog eens met een zeer grote waarschijnlijkheid geleid hebben tot een pandemie, die zijn weerga niet kent en tot gigantische gevolgen heeft geleid en bovendien tot megagrote gevolgen zal gaan leiden, daar heb ik een naam voor.
Dan het feit dat er door een groep mensen een gebeurtenis die tot bovenstaande opzettelijk heeft verzwegen, dan wel te laat bekend heeft gemaakt, daar heb ik een naam voor.
Dat die naam jou niet aanstaat, dat is dan jammer voor jou.
Dat deze benaming niet fraai kan zijn, vind ik gelet op bovenstaande, niet meer dan logisch. Fait accompli.
Dan even over jouw rol.
Overgaan tot uitspraken, die naast een onwaarheid persoonlijk en dus op de man zelf worden gespeeld, dat is de vlieg, die steekt.
Vliegen, die steken, die sla ik plat.
Jazeker. In dit geval niet letterlijk, maar, mijn respect dat ik normaliter voor iedereen om mij heen heb, dat is voor jou tot een bijna nulpunt gedaald.
Namelijk hierom:
Ik heb met Aziatische mensen in het stof gelegen, in de modder gekropen, ook nog gezamenlijk vanalles gedaan. En dit niet zonder gevaar .
Ik heb geen hekel aan al deze mensen.
En dan nog dit .
Let wel, Azië is heel erg groot en er wonen heeeeeeel veel mensen.
Logischerwijs KAN je niet aan AL deze mensen een hekel hebben, lijkt me zo.
Ik ga nu deze discussie na deze uitleg, alweer, definitief sluiten.
Fini.