Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVechten voor mijn leven. Mijn eigen geschreven Mckenna handleiding uitproberen (2.5 mckennai, 2.5 teacher tot 5 gram samen gemixed + versterkers)

Vechten voor mijn leven. Mijn eigen geschreven Mckenna handleiding uitproberen (2.5 mckennai, 2.5 teacher tot 5 gram samen gemixed + versterkers)

26 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wow, ik wist niet dat alcohol op straat drinken verboden was bij jullie, heb dit al zoveel gedaan en zien doen. En ja, je hyperventileerde waarschijnlijk wel echt, was gewoon benieuwd of een trip dat gemakkelijk uitlokt bij iedereen of je daar aanleg voor had. Blijkbaar geen aanleg dus. Dank voor je reactie :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
a
aanstekermakerindekast
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@Cerberus Kan ik daarmee opmaken dat u een belg bent?
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doet dat er iets toe?
Al was hij een Indonesiër?
Ieder Mens is toch gelijk?

I.i.g. een schitterend tripreport!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Legio Patria Nostra zei:
Doet dat er iets toe?
Al was hij een Indonesiër?
Ieder Mens is toch gelijk?

I.i.g. een schitterend tripreport!
Klik om te vergroten...
Big statement voor iemand die Chinezen chinks noemt.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wie de schoen past,
Die trekke hem aan.

Verder dit nog.

De discussie over dat onderwerp, wel, deze is van mijn kant uit, gesloten.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Legio Patria Nostra zei:
Wel aan.
Parbleux!!
Dat is nogal een uitspraak, die je hier doet.
Een aantijging, waarop ik toch wat moet zeggen. Jazeker.
Ik zou een racist zijn, " tussen de regels door bezien".
Het is nogal wat, om zoiets te zeggen!
Want, beste kerel, dat is volkomen uit de lucht gegrepen.
Ik heb nergens gezegd, dat ik een hekel zou hebben, laat staan racistise gevoelens heb, jegens Aziatische mensen.
Dat naambordje heb je er zelf aan opgehangen.
Dit zo jegens iemand te zeggen, die heeft uitgelegd waarom deze een benaming heeft voor mensen die zich zeer grof, misdadig zelfs, en domweg schandalig gedragen, dit gaat mij echt mijlenlang te ver.!
Deze gedragingen, die nog steeds dóórgaan, en die óók nog eens met een zeer grote waarschijnlijkheid geleid hebben tot een pandemie, die zijn weerga niet kent en tot gigantische gevolgen heeft geleid en bovendien tot megagrote gevolgen zal gaan leiden, daar heb ik een naam voor.
Dan het feit dat er door een groep mensen een gebeurtenis die tot bovenstaande opzettelijk heeft verzwegen, dan wel te laat bekend heeft gemaakt, daar heb ik een naam voor.
Dat die naam jou niet aanstaat, dat is dan jammer voor jou.
Dat deze benaming niet fraai kan zijn, vind ik gelet op bovenstaande, niet meer dan logisch. Fait accompli.

Dan even over jouw rol.
Overgaan tot uitspraken, die naast een onwaarheid persoonlijk en dus op de man zelf worden gespeeld, dat is de vlieg, die steekt.
Vliegen, die steken, die sla ik plat.
Jazeker. In dit geval niet letterlijk, maar, mijn respect dat ik normaliter voor iedereen om mij heen heb, dat is voor jou tot een bijna nulpunt gedaald.
Namelijk hierom:
Ik heb met Aziatische mensen in het stof gelegen, in de modder gekropen, ook nog gezamenlijk vanalles gedaan. En dit niet zonder gevaar .
Ik heb geen hekel aan al deze mensen.
En dan nog dit .
Let wel, Azië is heel erg groot en er wonen heeeeeeel veel mensen.
Logischerwijs KAN je niet aan AL deze mensen een hekel hebben, lijkt me zo.

Ik ga nu deze discussie na deze uitleg, alweer, definitief sluiten.
Fini.
Klik om te vergroten...
Je kan er een enorm lulverhaal omheen typen maar het feit blijft dat je Aziatische mensen en/of Chinese mensen chinks noemt zonder dit terug te nemen. Dat is een racistische uitspraak en daarmee scheer je heel veel mensen over dezelfde kam. Alsof alle Chinezen het expres verborgen hebben gehouden. Heb je enig idee hoe veel burgers daar onderdrukt leven en zich niet uit durven te spreken in angst voor de regering?

Het respect van figuren die termen als chinks gebruiken kan ik missen als de pest.

Kijk voor de grap eens naar deze docureeks op NPO, dan zie je hoe het echt gaat in China.

www.vpro.nl

Door het hart van China

In zeven afleveringen reizen fotograaf Ruben Terlou en regisseur Maaik Krijgsman van de verdroogde steppen van Binnen-Mongolië tot de tropische kust van Macau – dwars door het hart van China.
www.vpro.nl www.vpro.nl
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."