#1
Zoals door een paar gevraagd een rapport over de synthetische wiet die ik had aangeschaft. Deze stof heet FUB-AMB en is een poeder.
Het is vele maar dan ook vele malen sterker dan wiet. Het is al actief vanaf 100ug net als LSD! Omdat het zo extreem veel sterker is, is het op dit spul wel mogelijk te overdosen. Bij wiet zou je een paar honderd kilo moeten roken, maar dit is al gevaarlijk in de grammen. Er zijn verschillende doden gevallen door deze stof. (Niet dat ik daar bang van word want alcohol en en andere stoffen die ik heb gebruikt zijn ook dodelijk).
Het betreft geen zakje met kruiden zoals Spice/K2. Het is de pure stof.
Er zijn op het internet heel veel horror verhalen te vinden. Vele gaan over mensen die teveel nemen, en daardoor een slechte ervaring hebben. Op internet had ik verschillende methodes gelezen om het te proberen, want ik wou bewijzen dat het mogelijk was dit normaal te gebruiken. Dit is gelukt! Ik ben flink stoned, en wat lijkt het op wiet..
Het eerste idee was om er een E-Liquid van te maken, die uitkwam op 1mg per ml.
De tweede methode is afwegen. Ik heb een goed weegschaaltje en vaak 5mg afgewogen door 20mg te wegen en door 4 te delen. Deze keer had ik daar weer een heel klein beetje van gepakt, ongeveer 10/20ug per keer. Dit in een pijpje gestopt en langzaam oproken. Er gebeurde eerst niks dus ik herhaalde dit de heletijd tot ik iets voelde. Zo begon het heel subtiel en dus totaal niet te heftig.
Het lijkt op goede dosis heel erg op een goede sativa wiet... heel erg zelfs. Het is voornamelijk mentaal, dus niet echt lichamelijk als een indica. En nog een stukje meer up dan wiet. Ik kon toch heerlijk slapen. Ik ging er lekker heftig van trippen, kleur intensie, bewegingen etc. Dit heb ik ook op wiet maar het was een paar % sterker nog dan wiet. (niet voor iedereen zal het psychedelisch zijn).
Wat mij ook heel erg verbaast is de korte duur. Op het moment dat je de rook uitblaast zit je op je piek. De come-up duurt 1/10e van de tijd van wiet. Maar 10 minuten daarna is het al 40% minder en na drie kwartier ben je bijna compleet nuchter! Dit is handig, maar ik snap wel dat dit het verslavender maakt.
Ik wil zeggen tegen iedereen die nu denkt "heee ik wil ook stoned worden voor 3 cent!": Kijk heel erg uit. Hoe weinig je nodig hebt is echt bizar. Echt een paar zandkorrels, misschien wel minder. Ik snap heel goed dat het heel vaak fout gaat en dat er zelfs mensen aan dood gaan. Het is geen kinderspul en niet aan te raden aan mensen met weinig ervaring en zonder de juiste spullen.
Toch wou ik dit posten om wat nuance de wereld in te brengen, want de horrorverhalen kunnen handig zijn, maar ook onrealistisch.
Wees verstandig, en heb een leuke tijd!
Het is vele maar dan ook vele malen sterker dan wiet. Het is al actief vanaf 100ug net als LSD! Omdat het zo extreem veel sterker is, is het op dit spul wel mogelijk te overdosen. Bij wiet zou je een paar honderd kilo moeten roken, maar dit is al gevaarlijk in de grammen. Er zijn verschillende doden gevallen door deze stof. (Niet dat ik daar bang van word want alcohol en en andere stoffen die ik heb gebruikt zijn ook dodelijk).
Het betreft geen zakje met kruiden zoals Spice/K2. Het is de pure stof.
Er zijn op het internet heel veel horror verhalen te vinden. Vele gaan over mensen die teveel nemen, en daardoor een slechte ervaring hebben. Op internet had ik verschillende methodes gelezen om het te proberen, want ik wou bewijzen dat het mogelijk was dit normaal te gebruiken. Dit is gelukt! Ik ben flink stoned, en wat lijkt het op wiet..
Het eerste idee was om er een E-Liquid van te maken, die uitkwam op 1mg per ml.
De tweede methode is afwegen. Ik heb een goed weegschaaltje en vaak 5mg afgewogen door 20mg te wegen en door 4 te delen. Deze keer had ik daar weer een heel klein beetje van gepakt, ongeveer 10/20ug per keer. Dit in een pijpje gestopt en langzaam oproken. Er gebeurde eerst niks dus ik herhaalde dit de heletijd tot ik iets voelde. Zo begon het heel subtiel en dus totaal niet te heftig.
Het lijkt op goede dosis heel erg op een goede sativa wiet... heel erg zelfs. Het is voornamelijk mentaal, dus niet echt lichamelijk als een indica. En nog een stukje meer up dan wiet. Ik kon toch heerlijk slapen. Ik ging er lekker heftig van trippen, kleur intensie, bewegingen etc. Dit heb ik ook op wiet maar het was een paar % sterker nog dan wiet. (niet voor iedereen zal het psychedelisch zijn).
Wat mij ook heel erg verbaast is de korte duur. Op het moment dat je de rook uitblaast zit je op je piek. De come-up duurt 1/10e van de tijd van wiet. Maar 10 minuten daarna is het al 40% minder en na drie kwartier ben je bijna compleet nuchter! Dit is handig, maar ik snap wel dat dit het verslavender maakt.
Ik wil zeggen tegen iedereen die nu denkt "heee ik wil ook stoned worden voor 3 cent!": Kijk heel erg uit. Hoe weinig je nodig hebt is echt bizar. Echt een paar zandkorrels, misschien wel minder. Ik snap heel goed dat het heel vaak fout gaat en dat er zelfs mensen aan dood gaan. Het is geen kinderspul en niet aan te raden aan mensen met weinig ervaring en zonder de juiste spullen.
Toch wou ik dit posten om wat nuance de wereld in te brengen, want de horrorverhalen kunnen handig zijn, maar ook onrealistisch.
Wees verstandig, en heb een leuke tijd!