#1
Misschien lukt het als je jezelf helemaal kan overgeven aan wat zich aandient. Maar ik blijf erbij, als je de dosis verhoogd dan is de ervaring niet meer stuurbaar en weet je niet eens meer dat bodyload bestaat. In mijn laatste breaktrough was ik het licht.Hmm interessant. Hoe zou je jezelf kunnen overgeven aan het licht om het licht te worden? Proberen volledig te ontspannen. Merkte wel dat het mij niet niet helemaal lukte gezien de onwennigheid van de DMT body load.
Als je het licht wordt ben je op een plek in de tijd waar de oerknal nog niet geknald is. Het diepste oergevoel wat ik ooit heb gevoeld. En na die staat van zijn ontstond het universum en kreeg alles zijn plek. Maar omdat je eerst zo diep samensmelt met alles wat er bestaat, voel je een diepe verbondenheid met alles wat dan vorm krijgt. Ik voelde me God en creëerde het universum.... Totdat ik wakker werd uit mijn dmt trip.
Als je het licht al wel gezien hebt en je gaat 'n keer heel diep(hoog gedoseerd) heb je zeker kans dat je een soortgelijke ervaring krijgt. Ik heb voor mijn laatste trip wel vaker God gevisualiseerd gekregen of het felle witte licht gezien, maar nooit hoog genoeg gedoseerd om daadwerkelijk samen te smelten tot het licht.