Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT Part 1: Testdosis

DMT Part 1: Testdosis

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Hmm interessant. Hoe zou je jezelf kunnen overgeven aan het licht om het licht te worden? Proberen volledig te ontspannen. Merkte wel dat het mij niet niet helemaal lukte gezien de onwennigheid van de DMT body load.
Klik om te vergroten...
Misschien lukt het als je jezelf helemaal kan overgeven aan wat zich aandient. Maar ik blijf erbij, als je de dosis verhoogd dan is de ervaring niet meer stuurbaar en weet je niet eens meer dat bodyload bestaat. In mijn laatste breaktrough was ik het licht.

Als je het licht wordt ben je op een plek in de tijd waar de oerknal nog niet geknald is. Het diepste oergevoel wat ik ooit heb gevoeld. En na die staat van zijn ontstond het universum en kreeg alles zijn plek. Maar omdat je eerst zo diep samensmelt met alles wat er bestaat, voel je een diepe verbondenheid met alles wat dan vorm krijgt. Ik voelde me God en creëerde het universum.... Totdat ik wakker werd uit mijn dmt trip.

Als je het licht al wel gezien hebt en je gaat 'n keer heel diep(hoog gedoseerd) heb je zeker kans dat je een soortgelijke ervaring krijgt. Ik heb voor mijn laatste trip wel vaker God gevisualiseerd gekregen of het felle witte licht gezien, maar nooit hoog genoeg gedoseerd om daadwerkelijk samen te smelten tot het licht.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Space 🕉 zei:
Misschien lukt het als je jezelf helemaal kan overgeven aan wat zich aandient. Maar ik blijf erbij, als je de dosis verhoogd dan is de ervaring niet meer stuurbaar en weet je niet eens meer dat bodyload bestaat. In mijn laatste breaktrough was ik het licht.

Als je het licht wordt ben je op een plek in de tijd waar de oerknal nog niet geknald is. Het diepste oergevoel wat ik ooit heb gevoeld. En na die staat van zijn ontstond het universum en kreeg alles zijn plek. Maar omdat je eerst zo diep samensmelt met alles wat er bestaat, voel je een diepe verbondenheid met alles wat dan vorm krijgt. Ik voelde me God en creëerde het universum.... Totdat ik wakker werd uit mijn dmt trip.

Als je het licht al wel gezien hebt en je gaat 'n keer heel diep(hoog gedoseerd) heb je zeker kans dat je een soortgelijke ervaring krijgt. Ik heb voor mijn laatste trip wel vaker God gevisualiseerd gekregen of het felle witte licht gezien, maar nooit hoog genoeg gedoseerd om daadwerkelijk samen te smelten tot het licht.
Klik om te vergroten...
Kun je eigenlijk te hoog doseren ? Kan dat eigenlijk nergens terugvinden. Stel dat ik 100mg doe... is dat te overweldigend?
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Ik gebruik een flesje liqor 43 :tongueout: met 1 redelijk hit ben je al goed de weg kwijt. Ik denk dat je met 2 hits wel een breakthrough kan hebben al heb ik dat zelf nog niet ervaren. Heb het pas 2 of gebruikt maar dus ook 2x goed gelukt.
Klik om te vergroten...

Haha oké, door je antwoord nam ik aan dat je het vaker gebruikte / al een breakthrough ervaren had. Maar goed de weg kwijt raken lukt ons ook wel ermee ja (+-20mg). Voor een breakthrough doen we nog iets verkeerd, maar ben benieuwd hoe dat bij jou gaat uiteindelijk.
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Kun je eigenlijk te hoog doseren ? Kan dat eigenlijk nergens terugvinden. Stel dat ik 100mg doe... is dat te overweldigend?
Klik om te vergroten...
Nee te hoog kan niet, dmt is niet schadelijk. Enkel voor de longen 'n beetje. Ik doe er wel eens 80mg in 💥🚀
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Space 🕉 zei:
Misschien lukt het als je jezelf helemaal kan overgeven aan wat zich aandient. Maar ik blijf erbij, als je de dosis verhoogd dan is de ervaring niet meer stuurbaar en weet je niet eens meer dat bodyload bestaat. In mijn laatste breaktrough was ik het licht.

Als je het licht wordt ben je op een plek in de tijd waar de oerknal nog niet geknald is. Het diepste oergevoel wat ik ooit heb gevoeld. En na die staat van zijn ontstond het universum en kreeg alles zijn plek. Maar omdat je eerst zo diep samensmelt met alles wat er bestaat, voel je een diepe verbondenheid met alles wat dan vorm krijgt. Ik voelde me God en creëerde het universum.... Totdat ik wakker werd uit mijn dmt trip.

Als je het licht al wel gezien hebt en je gaat 'n keer heel diep(hoog gedoseerd) heb je zeker kans dat je een soortgelijke ervaring krijgt. Ik heb voor mijn laatste trip wel vaker God gevisualiseerd gekregen of het felle witte licht gezien, maar nooit hoog genoeg gedoseerd om daadwerkelijk samen te smelten tot het licht.
Klik om te vergroten...
Nu word ik toch wel heel benieuwd hoe dit in verhouding staat tot mijn psilo ervaringen met uit mijn lichaam treden en het licht worden... 1 trip van me zie ik een beetje als de "glasvezel trip". Waar ik zag hoe mijn hele ervaring, mijn hele wereld (zien, horen, voelen, denken, etc.) licht-informatie is en maar 1 vezel is van een oneindig grote kabel/bundel. Ik ging toen van mijn wereld als die ene vezel naar die bundel en kende mezelf als dat, die bundel bestaande uit alle vezels (alle werelden). Ik was toen het licht "geworden".

Vóór tijd zijn komt me ook heel bekend voor.

Het ding is wel, met de tijd vervagen mijn herinneringen hieraan. Vaak pas als ik weer trip kan ik de "plekken" waar ik eerder ben geweest vaak weer helemaal helder zien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."