#1
Ik hoop dat dit een hele slechte grap is.
ik heb ze echt laten testen’ bij 20mg begon alles beetje te ademen en texturen wel leuk hoe het beweegt bij 40 zag ik het al alle kanten op gaan in rondjes heel snel en leek net of alles trilde helaas de 50 niet kunnen beleven want ik viel in slaapHet lijkt me eerder dat, je pillen niet zo sterk zijn als dat 50mg licht is.
50 mg is zeker te hoog voor iemand die het nog nooit heeft gedaan die moe beginnen bij 20mg of al evare bij truffels minimaal bij 30 ik ‘ dacht ook dat 50 veel erger zou zijn dan 20 bij het begin(toen ik begon bij 40 was dat een stap van 20 naar 40 ‘ maar alleen de visuels waren meer en ik deed het alleen ‘ me hoofd was gewoon leeg ik hoorde niks, ik genoot van de muziek en bewoog raar met me handen erbij wel en de closed eyes visuals kleuren zo fel met muziek op prachtigIk probeer je niet te bashen maar ik duidt er meer op dat jij zegt. ik kan meer drugs aan dan de gemiddelde mens maar 50mg 2cb is veel in mijn ogen. Ik vind zelf 50mg wel een solid dosis eerlijk gezegt niet teveel niet teweinig en zeker niet tehoog voor iemand die dit al vaker gedaan heeft.
Iedereen vind heftig trippen anders. Ik vind een delirium soort trippen dik. Als jou voorkeur hier al naar uit gaat voor dat je 2cb gepakt hebt kan je hendig hoger doseren in mijn ogen de eerste x. Want je verwacht dan lijpe shizzel en je krijgt alleen maar kleurtjes en bewegingen op 20Mg althans dit is mijn ervaring hier mee. Als je verwacht dat je in een x predator in het hoekje van je kamer gaat zien moet je wel zeker hoger doseren dan 20mg. Maar als je deze eisen hebt ben je al redelijk ervaren op dit gebied en weet je wat je wilt in de vorm van trippen. Verder raad ik wel gewoon iedereen aan om gewoon low te beginnen heb dit zelf ook zo gedaan maar het is het net niet voor mij zegmaar.50 mg is zeker te hoog voor iemand die het nog nooit heeft gedaan die moe beginnen bij 20mg of al evare bij truffels minimaal bij 30 ik ‘ dacht ook dat 50 veel erger zou zijn dan 20 bij het begin(toen ik begon bij 40 was dat een stap van 20 naar 40 ‘ maar alleen de visuels waren meer en ik deed het alleen ‘ me hoofd was gewoon leeg ik hoorde niks, ik genoot van de muziek en bewoog raar met me handen erbij wel en de closed eyes visuals kleuren zo fel met muziek op prachtig
Het lijkt mij vrij sterk dat je in slaap kan vallen na zo'n dosis. Als ik 2CB gebruik ben ik minimaal 12u wakker.ik heb ze echt laten testen’ bij 20mg begon alles beetje te ademen en texturen wel leuk hoe het beweegt bij 40 zag ik het al alle kanten op gaan in rondjes heel snel en leek net of alles trilde helaas de 50 niet kunnen beleven want ik viel in slaap
Bij zo'n hoge dosis dan zeker? 2C-B werkt normaal gesproken toch maar een uurtje of 3?Het lijkt mij vrij sterk dat je in slaap kan vallen na zo'n dosis. Als ik 2CB gebruik ben ik minimaal 12u wakker.
4-8 uur.Bij zo'n hoge dosis dan zeker? 2C-B werkt normaal gesproken toch maar een uurtje of 3?
Het lijkt mij vrij sterk dat je in slaap kan vallen na zo'n dosis. Als ik 2CB gebruik ben ik minimaal 12u wakker.
Doe nou gewoon eens je best om wat meer aandacht en energie in je reports te steken. Het wemelt van de spelfouten, je gebruikt steeds nieuwe alinea's en je tekst is onsamenhangend en vaag en je bent ontzettend onverantwoord bezig geweest. Ik wil niet zeggen dat ik verhalen schrijf als Shakespeare maar ik probeer er tenminste wel één geheel van te maken. Hier hebben we niks aan.
Oh, en 50 mg 2cb is veel. Heel veel.
Iedereen vind heftig trippen anders. Ik vind een delirium soort trippen dik. Als jou voorkeur hier al naar uit gaat voor dat je 2cb gepakt hebt kan je hendig hoger doseren in mijn ogen de eerste x. Want je verwacht dan lijpe shizzel en je krijgt alleen maar kleurtjes en bewegingen op 20Mg althans dit is mijn ervaring hier mee. Als je verwacht dat je in een x predator in het hoekje van je kamer gaat zien moet je wel zeker hoger doseren dan 20mg. Maar als je deze eisen hebt ben je al redelijk ervaren op dit gebied en weet je wat je wilt in de vorm van trippen. Verder raad ik wel gewoon iedereen aan om gewoon low te beginnen heb dit zelf ook zo gedaan maar het is het net niet voor mij zegmaar.
Mediteren is niet voor iedereen weg gelegdHoge dosis + meditatie
Ik weet niet zeker of je echt zieke real hallucinaties kan krijgen van 2c. Althans niet onder de 50mg en ik denk zelf ook dat dit persoons verschillend is. De eene reageert nou eenmaal heftiger op minder waardoor die misschien wel dingen gaat zien jammer genoeg ben ik er niet zo een. Maar om dan hoog 2c tegaan doseren om iets te zien als het voorheen ookal niet lukte is het dan niet worth it in mijn ogen. Er zijn genoeg andere stofjes waar je wel shit van kan gaan zien op lagere dosis.omdat me vorige 40mg ook niet veel voorstelde vorige paar keren , wel gigantishe mind fucks en lastige gesprekken als ik het met iemand deed, en hoe alles maar een beetje beweegt, ik heb hiervoor 5x 2cb al gedaan,
is goed mogelijk om te kunnen hallucineren van 2cb? want me vriend toen des tijds op 40mg, zag wel bepaalde dingen zoals een oog op het plafond en nog wat dingen ik heb dat in iedergeval nooit meegemaakt, dat is waarom ik eens in de zoveel tijd aardig wat xtc slik om op het eind een uurtje de meest bizare en rare situaties te zien
Hoge dosis + meditatie
ah ja i see’ jammer dat er niet meer van zulke leuke drugs is’ dmt veelste moeilijk te krijgen ook ‘ en volgensmij werkt pure mda niet precies het zelfde dan als de xtc uitwerkt en dat wordt afgebroken in mdaIk weet niet zeker of je echt zieke real hallucinaties kan krijgen van 2c. Althans niet onder de 50mg en ik denk zelf ook dat dit persoons verschillend is. De eene reageert nou eenmaal heftiger op minder waardoor die misschien wel dingen gaat zien jammer genoeg ben ik er niet zo een. Maar om dan hoog 2c tegaan doseren om iets te zien als het voorheen ookal niet lukte is het dan niet worth it in mijn ogen. Er zijn genoeg andere stofjes waar je wel shit van kan gaan zien op lagere dosis.
Zelf bij mij om echt lijpe shizzel te zien is gewoon 1 dag doorhalen op pep + donkere kamer met veel keta en muziek. Ik weet ook niet of iets dat gaat overtreffen alleen jammer dat ik daarvoor 24uur+ wakker voor moet zijn om op dat punt te komen want zit vrijwel nooit meer aan de pep dus haal ook nooit meer door. Maar zou graag dit punt willen bereiken zonder afhankelijk tezijn van slaaptekort.
ik zal het meenemen ja, maar veel mensen op festivals slikken aardig door ‘ en de combinatie xtc en daarna 2cb kan wel ‘ en verders na 100mg is het pas gevaarlijk voor je hersenen hoe ik gelezen hebZie het als leermoment, probeer je lichaam niet to het uiterste te duwen. Straks is het te laat en gebeurt er iets ergs.gelukkog ben je is er nu niets aan de hand. LSD is overigens wel een ander level hoor wat betreft nuchterheid in je hoofd, het voelt echt alsof je tript in een andere wereld. Leuk maar zeker niet voor iedereen. Tip is om ook te kijken naar toxiteit van bepaalde stoffen in bepaalde doseringen.
Hoop dat je er wat aan hebt volgende keer. En volgende keer doe je gewoon wel verantwoord neem ik aan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."