Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgeslaagd weekend’ helaas toen de 2cb inkickte ik in slaap viel

geslaagd weekend’ helaas toen de 2cb inkickte ik in slaap viel

49 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hoop dat dit een hele slechte grap is.
m
mitchieee

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
benzzzy zei:
Het lijkt me eerder dat, je pillen niet zo sterk zijn als dat 50mg licht is.
Klik om te vergroten...
ik heb ze echt laten testen’ bij 20mg begon alles beetje te ademen en texturen wel leuk hoe het beweegt bij 40 zag ik het al alle kanten op gaan in rondjes heel snel en leek net of alles trilde helaas de 50 niet kunnen beleven want ik viel in slaap
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Doe nou gewoon eens je best om wat meer aandacht en energie in je reports te steken. Het wemelt van de spelfouten, je gebruikt steeds nieuwe alinea's en je tekst is onsamenhangend en vaag en je bent ontzettend onverantwoord bezig geweest. Ik wil niet zeggen dat ik verhalen schrijf als Shakespeare maar ik probeer er tenminste wel één geheel van te maken. Hier hebben we niks aan.

Oh, en 50 mg 2cb is veel. Heel veel.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blauweaap zei:
Ik probeer je niet te bashen maar ik duidt er meer op dat jij zegt. ik kan meer drugs aan dan de gemiddelde mens maar 50mg 2cb is veel in mijn ogen. Ik vind zelf 50mg wel een solid dosis eerlijk gezegt niet teveel niet teweinig en zeker niet tehoog voor iemand die dit al vaker gedaan heeft.
Klik om te vergroten...
50 mg is zeker te hoog voor iemand die het nog nooit heeft gedaan die moe beginnen bij 20mg of al evare bij truffels minimaal bij 30 ik ‘ dacht ook dat 50 veel erger zou zijn dan 20 bij het begin(toen ik begon bij 40 was dat een stap van 20 naar 40 ‘ maar alleen de visuels waren meer en ik deed het alleen ‘ me hoofd was gewoon leeg ik hoorde niks, ik genoot van de muziek en bewoog raar met me handen erbij wel en de closed eyes visuals kleuren zo fel met muziek op prachtig
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
mitchieee zei:
50 mg is zeker te hoog voor iemand die het nog nooit heeft gedaan die moe beginnen bij 20mg of al evare bij truffels minimaal bij 30 ik ‘ dacht ook dat 50 veel erger zou zijn dan 20 bij het begin(toen ik begon bij 40 was dat een stap van 20 naar 40 ‘ maar alleen de visuels waren meer en ik deed het alleen ‘ me hoofd was gewoon leeg ik hoorde niks, ik genoot van de muziek en bewoog raar met me handen erbij wel en de closed eyes visuals kleuren zo fel met muziek op prachtig
Klik om te vergroten...
Iedereen vind heftig trippen anders. Ik vind een delirium soort trippen dik. Als jou voorkeur hier al naar uit gaat voor dat je 2cb gepakt hebt kan je hendig hoger doseren in mijn ogen de eerste x. Want je verwacht dan lijpe shizzel en je krijgt alleen maar kleurtjes en bewegingen op 20Mg althans dit is mijn ervaring hier mee. Als je verwacht dat je in een x predator in het hoekje van je kamer gaat zien moet je wel zeker hoger doseren dan 20mg. Maar als je deze eisen hebt ben je al redelijk ervaren op dit gebied en weet je wat je wilt in de vorm van trippen. Verder raad ik wel gewoon iedereen aan om gewoon low te beginnen heb dit zelf ook zo gedaan maar het is het net niet voor mij zegmaar.
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#6
mitchieee zei:
ik heb ze echt laten testen’ bij 20mg begon alles beetje te ademen en texturen wel leuk hoe het beweegt bij 40 zag ik het al alle kanten op gaan in rondjes heel snel en leek net of alles trilde helaas de 50 niet kunnen beleven want ik viel in slaap
Klik om te vergroten...
Het lijkt mij vrij sterk dat je in slaap kan vallen na zo'n dosis. Als ik 2CB gebruik ben ik minimaal 12u wakker.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
En ik daarin tegen kan met gemak slapen na 8-10 uur.
Vaak eerder
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
SuperSilverHaze zei:
Het lijkt mij vrij sterk dat je in slaap kan vallen na zo'n dosis. Als ik 2CB gebruik ben ik minimaal 12u wakker.
Klik om te vergroten...
Bij zo'n hoge dosis dan zeker? 2C-B werkt normaal gesproken toch maar een uurtje of 3?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Met drugs kun je prima in slaap vallen.... Ik slaap op xtc, speed, 6apb... maar ik slaap dan weer niet van knoflook 🤣
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
KlaasVaak zei:
Bij zo'n hoge dosis dan zeker? 2C-B werkt normaal gesproken toch maar een uurtje of 3?
Klik om te vergroten...
4-8 uur.

Afhankelijk van ROA En dosis
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
SuperSilverHaze zei:
Het lijkt mij vrij sterk dat je in slaap kan vallen na zo'n dosis. Als ik 2CB gebruik ben ik minimaal 12u wakker.
Klik om te vergroten...

ik was al vroeg op die dag, en had 'te veel xtc op en wat lachgas en was vermoeid want het was al 4 uur snachts, ik viel in slaap voordat het inkickte, toen ik wakker werd 3 uur later was het nog wel een beetje bezig
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Doe nou gewoon eens je best om wat meer aandacht en energie in je reports te steken. Het wemelt van de spelfouten, je gebruikt steeds nieuwe alinea's en je tekst is onsamenhangend en vaag en je bent ontzettend onverantwoord bezig geweest. Ik wil niet zeggen dat ik verhalen schrijf als Shakespeare maar ik probeer er tenminste wel één geheel van te maken. Hier hebben we niks aan.

Oh, en 50 mg 2cb is veel. Heel veel.
Klik om te vergroten...

ik heb aardig wat aandacht in mijn verhaal gedaan, ik ben nooit goed in nederlands geweest en weet niks van alinea's of hoe je uberhaupt een tekst opbouwt, ik weet dat het onverantwoord was, het is niet dat ik het elke 1-2 maand doet, ik deel graag mijn verhaal hier 'omdat ik het niet tegen elke vriend kan zeggen of fijn vind aan te vertellen, als je het in de eerste paar zinnen al niet tof vond kon je beter ergens anders op klikken inplaats nog erop te reageren ook

(en nog dyslexsies!) dat is waarschijnlijk ook verkeerd gespeld
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blauweaap zei:
Iedereen vind heftig trippen anders. Ik vind een delirium soort trippen dik. Als jou voorkeur hier al naar uit gaat voor dat je 2cb gepakt hebt kan je hendig hoger doseren in mijn ogen de eerste x. Want je verwacht dan lijpe shizzel en je krijgt alleen maar kleurtjes en bewegingen op 20Mg althans dit is mijn ervaring hier mee. Als je verwacht dat je in een x predator in het hoekje van je kamer gaat zien moet je wel zeker hoger doseren dan 20mg. Maar als je deze eisen hebt ben je al redelijk ervaren op dit gebied en weet je wat je wilt in de vorm van trippen. Verder raad ik wel gewoon iedereen aan om gewoon low te beginnen heb dit zelf ook zo gedaan maar het is het net niet voor mij zegmaar.
Klik om te vergroten...


omdat me vorige 40mg ook niet veel voorstelde vorige paar keren , wel gigantishe mind fucks en lastige gesprekken als ik het met iemand deed, en hoe alles maar een beetje beweegt, ik heb hiervoor 5x 2cb al gedaan,

is goed mogelijk om te kunnen hallucineren van 2cb? want me vriend toen des tijds op 40mg, zag wel bepaalde dingen zoals een oog op het plafond en nog wat dingen ik heb dat in iedergeval nooit meegemaakt, dat is waarom ik eens in de zoveel tijd aardig wat xtc slik om op het eind een uurtje de meest bizare en rare situaties te zien
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
benzzzy zei:
Hoge dosis + meditatie
Klik om te vergroten...
Mediteren is niet voor iedereen weg gelegd :tongueout:
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
mitchieee zei:
omdat me vorige 40mg ook niet veel voorstelde vorige paar keren , wel gigantishe mind fucks en lastige gesprekken als ik het met iemand deed, en hoe alles maar een beetje beweegt, ik heb hiervoor 5x 2cb al gedaan,

is goed mogelijk om te kunnen hallucineren van 2cb? want me vriend toen des tijds op 40mg, zag wel bepaalde dingen zoals een oog op het plafond en nog wat dingen ik heb dat in iedergeval nooit meegemaakt, dat is waarom ik eens in de zoveel tijd aardig wat xtc slik om op het eind een uurtje de meest bizare en rare situaties te zien
Klik om te vergroten...
Ik weet niet zeker of je echt zieke real hallucinaties kan krijgen van 2c. Althans niet onder de 50mg en ik denk zelf ook dat dit persoons verschillend is. De eene reageert nou eenmaal heftiger op minder waardoor die misschien wel dingen gaat zien jammer genoeg ben ik er niet zo een. Maar om dan hoog 2c tegaan doseren om iets te zien als het voorheen ookal niet lukte is het dan niet worth it in mijn ogen. Er zijn genoeg andere stofjes waar je wel shit van kan gaan zien op lagere dosis.

Zelf bij mij om echt lijpe shizzel te zien is gewoon 1 dag doorhalen op pep + donkere kamer met veel keta en muziek. Ik weet ook niet of iets dat gaat overtreffen alleen jammer dat ik daarvoor 24uur+ wakker voor moet zijn om op dat punt te komen want zit vrijwel nooit meer aan de pep dus haal ook nooit meer door. Maar zou graag dit punt willen bereiken zonder afhankelijk tezijn van slaaptekort.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoge dosis + meditatie
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#17
benzzzy zei:
Hoge dosis + meditatie
Klik om te vergroten...

ik vraag me af of als je drugs op hebt.. het mediteren te noemen is (?)
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blauweaap zei:
Ik weet niet zeker of je echt zieke real hallucinaties kan krijgen van 2c. Althans niet onder de 50mg en ik denk zelf ook dat dit persoons verschillend is. De eene reageert nou eenmaal heftiger op minder waardoor die misschien wel dingen gaat zien jammer genoeg ben ik er niet zo een. Maar om dan hoog 2c tegaan doseren om iets te zien als het voorheen ookal niet lukte is het dan niet worth it in mijn ogen. Er zijn genoeg andere stofjes waar je wel shit van kan gaan zien op lagere dosis.

Zelf bij mij om echt lijpe shizzel te zien is gewoon 1 dag doorhalen op pep + donkere kamer met veel keta en muziek. Ik weet ook niet of iets dat gaat overtreffen alleen jammer dat ik daarvoor 24uur+ wakker voor moet zijn om op dat punt te komen want zit vrijwel nooit meer aan de pep dus haal ook nooit meer door. Maar zou graag dit punt willen bereiken zonder afhankelijk tezijn van slaaptekort.
Klik om te vergroten...
ah ja i see’ jammer dat er niet meer van zulke leuke drugs is’ dmt veelste moeilijk te krijgen ook ‘ en volgensmij werkt pure mda niet precies het zelfde dan als de xtc uitwerkt en dat wordt afgebroken in mda
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#19
1x 2-cb gedaan maar de dosis was zodanig laag dat ik niks merkte.

Een lage dosis ligt tussen de 5-15mg en een 'trip-dosis' tussen de 15-35mg volgens Google. Hoeveel zou ik moeten nemen als ik gewoon in de club wat leuke visuele effectjes wil hebben, maar geen volledige vrachtwagens wil hallucineren lol?

En hoeveel dosis bevat de gemiddelde 2-cb pil? Volgens Google gemiddeld 10mg? Dus dan zou ik er anderhalf moeten pakken ofzo?

En valt dit goed te combineren met wat coke?
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
witte270 zei:
Zie het als leermoment, probeer je lichaam niet to het uiterste te duwen. Straks is het te laat en gebeurt er iets ergs.gelukkog ben je is er nu niets aan de hand. LSD is overigens wel een ander level hoor wat betreft nuchterheid in je hoofd, het voelt echt alsof je tript in een andere wereld. Leuk maar zeker niet voor iedereen. Tip is om ook te kijken naar toxiteit van bepaalde stoffen in bepaalde doseringen.

Hoop dat je er wat aan hebt volgende keer. En volgende keer doe je gewoon wel verantwoord neem ik aan.
Klik om te vergroten...
ik zal het meenemen ja, maar veel mensen op festivals slikken aardig door ‘ en de combinatie xtc en daarna 2cb kan wel ‘ en verders na 100mg is het pas gevaarlijk voor je hersenen hoe ik gelezen heb
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."